פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
עמדת הרב ליאור חשוכה
יוסף חרמוני (יום שני, 04/07/2011 שעה 9:00)


עמדת הרב ליאור חשוכה

או: I have a nightmare

יוסף חרמוני



• ההדגשות במובאות שלהלן הן של מחבר המאמר.

הרב ליאור נעצר בידי המשטרה. בראוו. כל אזרח מן השורה - בוזגלו, פינקלשטיין, גלעדי,כהן או אלהוזייל - היה נעצר מזמן באשמת סירוב להוראת התייצבות לחקירה. הרב ''הגדול'' הזה, ליאור, אף שאין ראשו גלוי, מצפצף בריש גלי על המשטרה, על החוק, על כולנו. ואנחנו מיילילים כגורי חתולים.
אך לכך התרגלנו. ראשי ממשלות, שרים ונשיאים נחקרים כאן, ברבניסטאן שלנו, ונעצרים. חלקם גם מורשע ונאסר לתקופות העולות על שעה ורבע.
ורבנים ''גאונים'' הנקראים לחקירה? נעצרים ברבניסטאן שלנו? - קדחת. נו, טוב. לכך התרגלנו.

אבל שלא יבקשו כי ננשק את הנעל הרומסת אותנו. כביטוי לסירובי ללקק נעליים של ''גאונים'' חשוכים, הנה כמה שורות על משמעות דבריו של הרה''ג ליאור על הספר המתועב ''תורת המלך''.

ראשית, מלים אחדות על הספר עצמו. את הדבר הזה קראתי מראשיתו ועד סופו. זהו ספר מתועב, באשר הוא מטיף להריגת גויים סיטונית, השמדה סיטונית של ילדי גויים וכיו''ב תועבות; תועבות שהגדרתן כנאציות - בכל הקשור לרדיקליות שלהן ולחלק מהנמקותיהן - איננה הפרזה.
על פי הספר הזה, עצם קיומם של גויים הוא מצב קיומי שאין להשלים עימו, ולמעשה יש להשמיד את כל הגויים שאינם מקבלים את שבע מצוות בני נוח.

יש לומר את האמת: במסרים ההשמדתיים והגזעניים שלו, הספר מרחיק לכת יותר מ''מין קאמפף''. שכן הוא יוצר בסיס אידיאולוגי להשמדתם של מיליארדים. אף שהספר אינו מקדיש מלים מיותרות למהותם הבהמית של הגויים, שהרי על כך אין להכביר מלים, כי מן המפורסמות היא בסביבה האידיאולוגית שבה נבט הספר; הרי חיי הגוי, על פי הספר, זולים לאין ערוך מאלו של היהודי. מותר לקפחם למען הצל יהודי, ולא רק במלחמה. זהו מצב קיומי עקרוני.

ובהמשך מוקצן המסר של ''תורת המלך'', כפסיעה באותו נתיב של לוגיקה גזענית, עד כדי קביעה כי עצם קיומם של הגויים שאינם מקבלים מצוות בני נוח הוא מצב דברים שאין להשלים עימו:
מציאות של גוי שאינו גר תושב אינה לגיטימית (עמ' קעט).
אין מדובר כאן במציאותו של אותו גוי בארץ הקודש, אלא בארץ החיים. המצב של הימנעות מהריגת הגויים שאינם גרים תושבים (שהם האנושות כולה) הוא:
הכנעה גדולה, המלמד שהעולם לא מתוקן (שם).
אם נקביל את המסרים הנוראים הללו לאלה של ''מיין קאמפף'', דומני שניווכח כי התועבה הגרמנית מתונה יותר מזו העברית, בכל הקשור בבניית מסד עקרוני לטיהור העולם מדמויי-אנוש שקיומם בו איננו לגיטימי.
על ראיית עולם זו ממליץ הרה''ג דב ליאור כעל מָסָד האמור להדריך את המנהיגים היהודים ואת נתיניהם שוחרי התורה, ''בחיים האזרחיים ובזמן מלחמה''.

כעת באה להקת המעודדים של ליאור, וטוענת שני טיעונים מקוממים:
הראשון: אין להניח רסן על דיון רבני הלכתי. הרבנים, על פי טיעון זה, אינם אלא כלי המהדהד את מילות האלוהים כפי שנוסחו בידי דורות של חכמים ורבנים. הרבנים של ימינו וקודמיהם בשרשרת החכמה האלוהית מדברים מפי האל, מרוחו ששורה עליהם.
על פי טיעון זה, אם מחר יפסוק רב כלשהו - לאחר שהשתמש בפנס-החושך שלו - כי מותר ואף חובה להרוג את בעלי השומות השעירות על גופם, אין רשות לרשויות לעוצרו, לחקרו ולהעמידו לדין באשמת הסתה לרצח. על פי טיעון זה, זכאי ואף חייב רב להטיף בגלוי להריגת מי שיוגדר על ידו כמוֹסֵר ו/או בוגד, אם זו תהיה מסקנת בירוריו ההלכתיים; על פי טיעון זה רשאי ואף חייב רב לפסוק כי יש להרוג את כל מחללי השבת, אם זו תהיה מסקנת בירוריו ההלכתיים. ייקוב הדין את ההר ואת כל השוכנים למרגלותיו.

הטיעון השני הוא חומת הגנה נוספת: להרגיע, להרגיע, רבותי! הרב לא סמך את ידו על הדברים הנוראים שבספר. אתם, החילונים, אינכם מבינים דבר בעולם ההלכה ונוהגיו. ''הסכמתו'' של הרב פירושה כי הוא מכיר את שני הרבנים המחברים והוא אומר עליהם שהם מה-זה אחלא תלמידי חכם. לא יותר. סתאאאם. 'זוב אותך, לא רציני.

אלא שטענת הגנה זו היא מקומֵמת כשם שהיא שיקרית או נובעת מכך שהמסנגרים לא קראו את הספר ולא את כתב ההסכמה של ליאור ל''תורת המלך''. בכתב ההסכמה, המופיע בעמודיו הראשונים של הספר, קובע הרב:
ראוי החיבור הזה לעלות על שולחנם של מלכים מאן מלכי רבנן וכל שוחרי תורה ואוהביה שיראו איך שתורת ישראל מדריכה את האדם בין בחיים אזרחיים הרגילים ובין בזמן מלחמה.
הרב דב ליאור, רב העיר חברון, ''כתב הסכמה'', אלול תשס''ט
משמע, הרב אומר בעצם לקוראי הספר: חבריא, הספר הזה הוא-הוא המדריך להתנהגות השלטון ולהתנהגות כל יחיד מאיתנו מול הגויים, בזמן מלחמה ובעת שלום. וכיון שהספר מדריך את קוראיו להשמיד ולהרוג גויים - אויבים ושאינם כאלה, לוחמים ואזרחים, בוגרים וטף - יאללה, לעבודה!

לא בלתי הגיונית היא המסקנה כי אין לחכות למלחמה, אלא חייבים האזרחים ''שוחרי תורה ואוהביה'', לקום כעת,''בחיים האזרחיים הרגילים'', ולהיות נמרצים כפנחס בשעתו. אלא שלא כפנחס שדקר את זמרי, עליהם להפנות את החנית אל הגויים, שכך ''תורת ישראל מדריכה את האדם''. שהרי בדיני הריגת גויים עסקינן.
והנה הנחיות עבודה אחדות מתוך הדרכתה של תורת ישראל, על פי ''תורת המלך'' בהמלצת העבודה של הרה''ג ליאור:
איסור 'לא תרצח' מתייחס רק ליהודי שהורג יהודי ולא ליהודי שהורג גוי [עמ' י''ח, וכן בעמודים אחרים, בניסוחים שונים]; גם תינוקות שאינם עוברים על שבע מצוות - יש שיקול להרגם בגלל הסכנה העתידית שתיגרם אם הם מוחזקים לגדול להיות רשעים כמו הוריהם [עמ' רל. המסר הזה חוזר בניסוחים שונים פעמים נוספות]; הטף לא נהרגים בגלל רשעותם, אלא בגלל שיש צורך של כולם בנקמה ברשעים, והטף הם אלה שהריגתם תספק את הצורך הזה (עמ' רכ); מותר להרוג את הגויים... וזה מותר גם במקרה בו אנחנו מנצלים את נוכחותם של התינוקות החפים מפשע כדי לפגוע בהוריהם וכדומה (עמ' קצט).
הספר שופע עוד ועוד תועבות יהודיות כשרות למהדרין, שעל כולן מתנוססת המלצתו של הרב ליאור לשליטים ולאזרחים הפשוטים, לראות בהן הדרכה למעשים ראויים ליישום ''הן בחיים אזרחיים רגילים והן במלחמה''.
משמע דמשמע: כל הדיבור על כך שכתב ההסכמה של הרב הוא הזמנה לטיול אנתרופולוגי בנבכי ההלכה, סיור שאין עימו הסקת מסקנות רצחניות, הוא בוקי-סריקי.

הייפלא כי צעירי הציונות הדתית צועקים ''מוות לערבים'' כשהם צועדים בירושלים המזרחית? הטפה לרצח והשמדה יש לה דינמיקה ואנרגיה משל עצמה. כמוה כצמח החמודי ב''חנות קטנה ומטריפה'': ככל שמשקים אותה בדם, היא צמאה לו יותר. הייפלא כי הצעירים הללו צועקים גם ''מוות לשמאלנים'' באותה הזדמנות?

ראינו זאת בגרמניה: איש אחד ששפמו קצוץ החל בדיבורים על השמדת היהודים. הוא עבר להשמדת חולים בני עמו שלו, מהם עבר להשמדה סיטונית של היהודים, ולקראת סוף המלחמה וסוף חייו, חלם על השמדתה של גרמניה, ארצו שלו, וציוה לעשות כך.

הרב ליאור, תועמלן השמדה כרוני, מי שהמליץ בחום על יישום תועבותיו ההשמדתיות של הספר ''תורת המלך'', המליץ לפני כן במו פיו על השמדת גויים סיטונית. נעיין, למשל, בדברים שאמר במפגש רבנים, שם הציע לנהוג בדרך הבאה בתושבי אחת הערים הפלסטיניות:
לקחת את כל הערבים שם, מגיל שש עשרה ועד ששים, ולהעביר אותם למקום אחר - לגן עדן 1.
משמתמכר האדם לחזונות השמדה, אין כיווּן מהלכם אחיד. בומרנג חזון ההשמדה אוהב לבצע פניית פרסה מרהיבה. לא ייפלא איפוא כי כאן, כמו באירופה, מי שחומד את השמדת העמים זולתו, אינו נרתע מלהרהר בַּבְּרכה שתצמח מהישמדות עמו שלו. הרב ליאור סבור שאין נורא בכך שמרביתו הגדולה של עמנו תושמד במלחמה, אם בעקבות השמדה זו יזכו הנותרים - ''רק בודדים'' - לחזות בבוא הגאולה. הרה''ג ליאור כותב על אופציה של השמדה רבתי של העם היהודי, וטוען כי ייתכן שהיא התרחשות מועילה. הרה''ג איננו קמעונאי. הוא גלובליסט מגביה עוּף; נראה כאילו הוא רואה את המציאות הכוללת מבעד לעדשה מרחקת, אדישה לסבל אנושי, לדם ודמעות. אין הוא חושש מהיספוּת רוב רובו של העם במהלומה אחרונה, מטהרת. והוא אומר:
הקב''ה יכול להוביל מהלך שלם, אפילו שרק בודדים יזכו להגיע לתכליתו. וכן בזמננו יכול להיות שכל מהלך הגאולה והייסורים שמתלווים אליו שווה, כדי שבסוף יהיה ציבור קטן שיזכה לגאולה שלמה 2.

• • •

כבוד הרה''ג לא שאל אותי מה דעתי על הרעיון שעל פיו לא אהיה בין הבודדים שלא יישמדו. מילא, אני. כבר שבעים בקרוב. אבל, האם כבוד הרה''ג חושב שאתן לו להרהר בהיספותם של נכדיי כתשלום ''שווה'' על רכישת גאולה משומשת במצב טוב?
ואללה, הוא טועה.

כבוד הרה''ג ליאור, נציג מובהק של פניה הכעורות של רבָּניסטאן דארץ ישראל, לא ייצא מהעניין הזה וידו על העליונה. גם אם היא תאחז במפתחות של העסק הזה, הדועך, הקרוי ישראל.
נראה שהמדינה שהוא מתעב, מתירה לו כעת ותתיר לו גם מחר לבזותה, להשליך אבנים בזכוכיות ליבה, לרומסה ולהשתלט עליה. היא פותחת את השערים לו ולגייסותיו. המדינה הזו, המרתתת למולו, נכונה לטקס העברת המפתחות לידיו.
בינתיים, ליאור מכנה את השלטון ועושי דברו המגרשים מתנחלים מאדמתם פושעי ישראל, על כל המשתמע מכך... אותם אנשים נחשבים ערב רב למרות שטכנית הם יהודים 3. ה''ערב רב'', כידוע לרה''ג ולרה''גים אחרים, כולו עמלק או חלקו עמלק. ועמלק, כידוע לרה''גים ולצאן מרעיתם הפועֶה שינאה, הוא יישות שחובה להשמידה.
הרה''ג ליאור נשאל באשר לגורלם של ממזרים בני ימינו, ואף כאלה שאין ידוע לציבור כי הם כאלה. תשובתו היא השמדתית, סניטארית:
... אותם הממזרים שאינם ידועים, ההשגחה האלוקית מבררת אותם מתוך עם ישראל. בעל הבירה מנקה את כרמו.
כאמור, סניטאציה השמדתית במיטבה. כלומר, במֵירָעָה.

במאמר אחר כותב הרה''ג על מאבקם של המכבים בלשון עבר. ולפתע, אולי אף בהסח הדעת, הוא כותב את הפאנץ' ליין של מאמרו בלשון הווה, בדברו על המתיוונים:
אמנם יש להם סגולה, אך מהצד הגלוי, היות שהם נלחמו בעם ישראל, יש לבער אותם 4.
על כן, כשיהיה בידך, כבוד הרה''ג, המפתח לממלכה שהיא כסא מלכותו יתעלה; לאחר שיהיו בידיך ובידי עמיתיך הרה''גים אמצעי ביעורם/חיסולם/מחייתם/ניקוי הכרם מהם/השמדתם של ה''נלחמים בעם ישראל'', ושל המוגדרים ''ערב רב''/''עמלק'' - אנחנו נלך מכאן. כשישלטו כאן הרה''גים הקוראים להחרים את העמלקים תוך מימוש מלוא משמעותוֹ הקטלנית של שם הפועל הזה - אנחנו לא נהיה כאן. אנחנו - ה''ערב רב'' העמלקי, כל מי שכבוד האדם בליבו ובליבו גם תיעוב פקידיו/תלייניו-של-האל - נקום ונלך מפה.

ואתה, כבודו, תמצא את עצמך כאן ברבָּניסטאן שלך המשחירה והולכת, עם מעריצי מאיר כהנא וברוך גולדשטיין, שונאי אדם ושונאי חיים, חוזי חזיונות השמדה והישמדות, אלה שאתה להם פה ומופת.
ה''ערב רב'', המתָעֵב את שכמוך, לא יישאר כאן. הוא ייפלט, הוא יימלט, כי חפץ חיים הוא. הארץ לא תקיא את המאמינים באדם, אף שאתה ודומיך חוזים כי כך יהיה. ה''ערב רב'', כבוד הרב, יקיא את עצמו מהארץ הזו, וליתר דיוק מהמדינה הזו, המסתאבת והמזדאבת הזו, ההולכת הלוך וסאוֹב, הלוך וזאוֹב. והארץ תהיה תוהו ובוהו וחושך יהיה על פני רבניסטאן. ובתהום הזו יהלכו רה''גים כמוך וצאן מרעיתם, וגעייתם תבקע שמיים, ודמים בדמים יִגָעוּ, ואלוהים לא ישמע והגאולה לא תבוא.


הערות:
  1. עקיבא אלדר ועדית זרטל, אדוני הארץ, כנרת זמורה ביתן –דביר, 2004, עמ' 212.
  2. ד''ר אמנון שפירא, ''החרד''שים'', הצופה, מוסף ערב פסח, 12.4.2006, עמ' 6. (ד''ר שפירא
    מצטט, במרכאות, מאמר של הרב ליאור, מתוך כרוז שחולק בבתי-הכנסת בפרשת ''ויקרא''.)
  3. הרב דב ליאור, ''נישואי חילונים'', (אתר ישיבת בית אל), ו' תמוז תשס''ח.
  4. ליאור, ''ללמד זכות על כלל ישראל'', שם, טבת תשס''ז, הורד ב-‏30.10.2008.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


ליאור הנבל הוא אדם קנאי וחשוך
עמיש (יום שני, 04/07/2011 שעה 20:19) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא הדעות שלו.
ועכשיו כל צמרת המדינה מתייצבת בתור ללקק את התחת של המסית והמדיח הנקלה הזה.
(רק לפני שבוע נעצר ונחקר הרב דב ליאור בשל מכתב ההמלצה שנתן לספר ''תורת המלך'' העוסק בהלכות הריגת גויים. מחר הוא יגיע לאירוע משמח יותר עבורו: הוא יקבל את אות יקיר ההתיישבות מהמועצה המקומית הר חברון. אורחי הכבוד בטקס יהיו לא אחרים מאשר השרים משה יעלון ואלי ישי ואלוף פיקוד המרכז אבי מזרחי.)
ולידיעה המלאה:

_new_ הוספת תגובה



ליאור הנבל הוא אדם קנאי וחשוך
המסביר לצרחן (יום שלישי, 05/07/2011 שעה 0:38)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כהרגלך אתה מגזים. הרב ליאור לא נעצר אלא רק נחקר. נדמה לי שגדעון ספירו שלנו נחקר וגם נעצר.

כהרגלך אתה מוציא קללות רק לצד אחד ואתה מקפיד לא להיות מאוזן. אבל 'ליאור' לא נבל וחשוך, אלא רק קנאי.

אני חושב שהרב ליאור לא עבר שום עבירה, אבל היה חייב להתייצב במשטרה מרגע שהוא נקרא לחקירה. גם אם המשטרה והפרקליטות טעו, והם אכן טעו, הוא היה חייב להתייצב לחקירה, כמו שגדעון ספירו התייצב.

אם אתה כל כך נלהב לעצור את הרב ליאור על הקדמה שכתב לספר ''תורת המלך'', האם אתה לא חושב שקודם כל המשטרה היתה צריכה להתעסק עם כותב הספר עצמו?

מעבר לכך הביטויים שכתב הרב ליאור הרבה יותר רכים מאשר אמרו וכתבו עשרות אנשי שמאל קיצוניים ב-‏30 השנים האחרונות. מי ששתק אצלם, ראוי שלא יפתח את פיו עכשיו.
_new_ הוספת תגובה



אתה מתעלם מעברו של ליאור כמסית ותומך
עמיש (יום שלישי, 05/07/2011 שעה 9:47)
בתשובה להמסביר לצרחן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

במעשי רצח וטרור.
הדברים מפורטים היטב בעתונות כך שאין טעם לחזור עליהם אולם נזכיר את תמיכתו במרצחים של ''המחתרת היהודית'', במרצח גולדשטיין, בהוצאת דין רודף על יצחק רבין ואולי שכחתי משהו.
כך שהיציאה האחרונה של הנבל הזה היא רק תוספת שולית למחרוזת ההסתה והתמיכה בטרור ובפשעים אחרים.
_new_ הוספת תגובה



אתה מתעלם מעברו של ליאור כמסית ותומך
המסביר לצרחן (יום שלישי, 05/07/2011 שעה 21:50)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כל מה שטענת אינו רלוונטי לעניין החקירה הנוכחית של הרב ליאור.

גם אנשי שמאל נבלים ידועים ידועים בתמיכתם בארגוני טרור אסלאמיים שתומכים בטרור פלסטיני בשטחים או בכלל, הוציאו דין רודף על מנהיגי ימין או רבנים. האם אתה פתחת את פיך עליהם?
[שאלה ריטורית]
_new_ הוספת תגובה



אתה מתעלם מעברו של ליאור כמסית ותומך
עמיש (יום שלישי, 05/07/2011 שעה 22:19)
בתשובה להמסביר לצרחן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הדברים רלוונטיים ומראים את ארחו ורבעו של הטיפוס הזה.
אפ תמצא לי מישהו שעשה את אותו מעשה נבלה כמו נציגו של הקב''ה ליאור, אשמח אם תודיע לי על כך בהקדם.
_new_ הוספת תגובה



אתה מתעלם מעברו של ליאור כמסית ותומך
המסביר לצרחן (יום שלישי, 05/07/2011 שעה 23:13)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה בודאי מכיר את רשימת הציטוטים המכוערים של קבוצת גדולי השמאל מלייבוביץ דרך שולה ועד שטרנהל ......
_new_ הוספת תגובה



אל תקשקש סתם
עמיש (יום שלישי, 05/07/2011 שעה 23:30)
בתשובה להמסביר לצרחן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תמצא לי את מה שאמרת בדבר דין רודף שהוציאו אנשי שמאל.
_new_ הוספת תגובה



אל תקשקש סתם
המסביר לצרחן (יום רביעי, 06/07/2011 שעה 12:49)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא אני אמרתי את האמירות האלה, אלא השמאלנים.
אני משער שאתה מכיר את האמירות האלה אבל לא מכיר בניחוח גזענותם.
_new_ הוספת תגובה



בקיצור קשקשן
עמיש (יום רביעי, 06/07/2011 שעה 13:09)
בתשובה להמסביר לצרחן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שלא מסוגל להוכיח אף אחת מטענות ההבל שלו.
תחזור לעשרים הניקים שלך באקטואליה.
_new_ הוספת תגובה



בקיצור קשקשן
המסביר לצרחן (יום רביעי, 06/07/2011 שעה 13:58)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה מדבר כאילו שאתה יכול להוכיח את טענות ההבל שלך!
אתה בסך הכל בדיחה משומשת.
_new_ הוספת תגובה



[•] אתם השמאלנים מחוברים בטבור לנאציונל-סוציאליזם
המסביר לצרחן (יום שלישי, 05/07/2011 שעה 0:45) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ותוקפים את היהודים מתחומיו. אני לא רוצה להיכנס לפרשנותך כי לא קראתי את הספר הזה כמוך. אבל אני גם לא מחשיב את הספר. הספר הזה שולי כמו שהרב ליאור הוא שולי. אבל חוכמתם של [•]... מדהימה אותי תמיד מחדש, כשהם מצליחים בטיפשותם להפוך את הספר הזה לרב-מכר. אתה מציב אותי עכשיו בבעיה, שכן בגלל השתלחותך, כשאתה מגייס את הנאצים למחנך, מסקרנת אותי וגורמת לי להרהר שוב האם לא היה טוב שגם אני קרא את הספר. וזה ממש מטריד אותי, כי אני לא אוהב קיצונים מימין ומשמאל. אני אוהב את דרך האמצע, דרך ההיגיון, ההתמודדות עם מציאות ולא עם תיאוריות אוטופיות שמובילות את האנושות לאבדון.
_new_ הוספת תגובה



[•] אתם השמאלנים מחוברים בטבור לנאציונל-סוציאליזם
אריק פורסטר (יום שלישי, 05/07/2011 שעה 6:17)
בתשובה להמסביר לצרחן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שטרן (לח''י) היה שמאלני, אבא אחימאיר - לא כל כך בטוח.
_new_ הוספת תגובה



אתם השמאלנים מחוברים בטבור לנאציונל-סוציאליזם
דוד סיון (יום שלישי, 05/07/2011 שעה 6:32)
בתשובה לאריק פורסטר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הצורך המטופש לחבר את השמאל לנציונל-סוציאליזם מופיע כאשר כאשר מתברר למישהו שיש בימין או בין קיצוניו כל מיני מחוברים לתיאוריות שלמעשה מזכירות את הנאצים.

ידוע שבלח''י היו בעלי השקפות סוציאליסטיות (יצחק שמיר היה כזה במידה רבה) וזה בכלל לא מפתיע. כאשר הוקמו אירגוני ההגנה הראשונים בארץ (סביב 1920) הם כללו גם אנשים שאחר כך מצאו את עצמם באצ''ל ובלח''י. בעצם בירושלים אחד היוזמים לפעילות ''ההגנה'' היה ז'בוטינסקי.

גם היום יש סוציאליסטים בימין.
_new_ הוספת תגובה



אתם השמאלנים מחוברים בטבור לנאציונל-סוציאליזם
המסביר לצרחן (יום שלישי, 05/07/2011 שעה 21:55)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הצורך המטופש לחבר את הימין לנאציזם מופיע כאשר מתברר שאין לשמאל טיעונים הגיוניים נגד הימין. ואז הכותבים השמאלנים, כמו חרמוני, גדעון לוי, גדעון ספירו ואורי אבנרי מגייסים את הכבשים הנאצים לאוהל הכתיבה שלהם כדי להדיף ריח רע על הימנים. תיאוריות הקונספירציה, ההשחרה, החזרה על שיקריהם חוזרת גם בכתיבתם של אלה. אבל בעצם זה הם עצמם מסתרחים בריח הזוהמה.... גם היום יש נאציונל-סוציאליסטים, במובן של טוטליזם חברתי ואנטישמיות, בשמאל.
_new_ הוספת תגובה



כרגיל, הצרחן מומחה בהוספת קישקושים בלי ביסוס!
דוד סיון (יום רביעי, 06/07/2011 שעה 6:07)
בתשובה להמסביר לצרחן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה בכל זאת צריך לזכור את האיש שהקים את גוש העבודה הרוויזיוניסטי, אבא אחימאיר. אתה ודאי זוכר את הטור שכתב ב''דואר היום'' תחת הכותרת ''מפנקסו של פשיסטן''. מי שנוהג כמוך היה מיד מחבר מכך טענה על הקשר עם הנאציונל סוציאליזם ועוד טענות לא חכמות.
_new_ הוספת תגובה



כרגיל, הצרחן מומחה בהוספת קישקושים בלי ביסוס!
המסביר לצרחן (יום רביעי, 06/07/2011 שעה 12:55)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

פשיסטן של אז היתה אופנה כמו הקומוניזם. שתי הדרכים הפוליטיות האלה, שתפסו בשולי העם היהודי, היו דרכים זונות. הפשיסטנים היו רק קומץ אנשים, הקומוניסטים קומץ גדול הרבה יותר. אבל מעל כל הריות החולות, שלמזלינו לא תפסו מקום בעם היהודי היתה הדרך הנאציונל-סוציאליסטית!
לכן תמוה בעיני שפרפרי השמאל כאן לא יכולים להתקיים אידיאולוגית ללא שירותי הליווי של הנציונל-סוציאליזמוס, ועוד שהם לוקחים את שירותיה בחנם אין כסף! זה כנראה תואם את ערכי השקר הסוציאליסטי.
_new_ הוספת תגובה



כרגיל, הצרחן מומחה בהוספת קישקושים בלי ביסוס!
דוד סיון (יום רביעי, 06/07/2011 שעה 13:15)
בתשובה להמסביר לצרחן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

השימוש שאתה עושה במושגים הוא מופרך ולא רציני. כל מי
שמבין יודע שאתה מנסה להדביק שמות מטעים למושגים, כדי
להשמיץ... בעברית קוראים לזה דמגוגיה.
_new_ הוספת תגובה



כרגיל, הצרחן מומחה בהוספת קישקושים בלי ביסוס!
המסביר לצרחן (יום רביעי, 06/07/2011 שעה 13:28)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה מלא צבעים ומניארות בלי שמץ של עובדה או דבר אמת. מכאן שאתה הוא הדמגוג.
_new_ הוספת תגובה



כרגיל, הצרחן מומחה בהוספת קישקושים בלי ביסוס!
דוד סיון (יום רביעי, 06/07/2011 שעה 14:07)
בתשובה להמסביר לצרחן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



דוגמה לנבל שמאלני, וכל הקשקשנים שותקים
המסביר לצרחן (יום רביעי, 06/07/2011 שעה 13:12) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מפחדים לשבור שתיקה?

פרופ’ עודד רגב, מרצה בכיר לפיזיקה בטכניון, כתב במאמר כי ”הקיצוניים בין הדתיים הם סכנה שיש להתגבר עליה באלימות”. הוא הציע עצמו לשמש כמג''ד תותחנים בשירות ''הצד הנכון'' כדי לחסל את מי שהוא מכנה ''ממשיכי דרכו של גבלס''. הוא שרוצה להרים נשק על אזרחים, גם אם אמרו דבר שצרם לו, מציע להרים נשק נגד ''הדתיים''. עוד מעט הוא יסתפק בלהרים נשק נגד היהודים.

יונתן שם אור, מהאתר בו הגיב עודד רגב p://www.mysay.co.il/articles/ShowArticle.aspx?articlePI=aaaqks מלהיט את שנאתו בביטויי רפש רדודים חסרי גבולות כשהוא קורא לשפיכת דם הדתיים. אם יש פאשיזם ונאציזם הם מבעבעים בדיברי טיפשות ורהב של יונתן שם אור, מתוך עמדות ודיברי השמאלנים האלה ודומיהם. עודד רגב ועוד כמה יצורים שמאלנים צרי מצח מגיבים לכתבה של שם אור.

כנאמר לשם אור שהוא יכול להיקרא לחקירה על הסתה וקריאה לרצח ולמלחמת אחים הוא הגיב ש''לא קראתי למלחמת אחים פשוט כי אני לא מגדיר את האנשים האלה כאחים''. אכן טיעון המראה על נחיתות דעתו של המלין המגדף.
_new_ הוספת תגובה



ערימה של שקרים
עמיש (יום רביעי, 06/07/2011 שעה 15:33)
בתשובה להמסביר לצרחן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תביא קישור שיוכיח.
_new_ הוספת תגובה



דוגמה לקישקוש אופייני הצרחן
דוד סיון (יום רביעי, 06/07/2011 שעה 16:34)
בתשובה להמסביר לצרחן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

דבריו של רגב לא מכוונים נגד הדתיים אלא נגד הקיצונים שבהם. ככאלה הם אינם יותר חמורים מדבריו של ליאור במהלך השנים כמו
- לבער מתייוונים ועוד.
_new_ הוספת תגובה



דוגמה לקישקוש אופייני הצרחן
המסביר לצרחן (יום רביעי, 06/07/2011 שעה 21:12)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

טוב, תתחיל לברבר, כי אין לך תשובה עניינית....
_new_ הוספת תגובה



דוגמה לקישקוש אופייני של הצרחן
דוד סיון (יום חמישי, 07/07/2011 שעה 5:51)
בתשובה להמסביר לצרחן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שוב פישלת, שוב נסית לסלף וכהרגלך על הערות
ענייניות בנדון אתה שוב מנסה פגיעות אישיות.
_new_ הוספת תגובה



עוד [•]...
המסביר לצרחן (יום רביעי, 06/07/2011 שעה 21:17) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יהודה ג'אד נאמן הוקלט ע''י כתב ערוץ 1 אומר: ''העניין יוכרע במלחמת אזרחים בין הימין לשמאל. בין המתנחלים לשמאלנים. המתנחלים ינצחו ואז תהיה כאן מדינה פאשיסטית והכל יסתדר. אני ממש מתכוון לזה. צריך לפתוח במלחמה. אני חושב שמלחמת אזרחים היא הדרך לפתור את המצב. אין דרך אחרת. יחי המוות!''

כמובן ש[•]... כמוהו לא מסתפק ולא מקבל בחירות דמוקרטיות, וככל שמאלן [•]... הוא מחרחר מלחמה ושונא את הדמוקרטיה.
_new_ הוספת תגובה



אין זה שונה מההרצאות והכתיבה של הרב ליאור, אולי קצת יותר מתון!!!
דוד סיון (יום חמישי, 07/07/2011 שעה 6:05)
בתשובה להמסביר לצרחן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



עוד יציאות של הימין הקיצוני:
דוד סיון (יום חמישי, 07/07/2011 שעה 6:26)
בתשובה להמסביר לצרחן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הפעם נגד מי ששומר עליהם תא''ל ניצן אלון (http://news.walla.co.il/?w=//1833336): פעיל הימין דוד ויסקוט מקריית ארבע כי ''גם אייכמן היה רק בורג במערכת. התרגום בעברית לאייכמן זה אלון, הוא בסך הכל עיברת את השם שלו מגרמנית לאנגלית''.

זה כנראה אחד מחניכיו של הרב ליאור שמציע לבער אנשים...!
_new_ הוספת תגובה



עוד יציאות של הימין הקיצוני:
המסביר לצרחן (יום חמישי, 07/07/2011 שעה 12:30)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

במה הוא שונה משמאלנים שקוראים לאנשי ימין נאצים ושאר שמות כמו גבלס?
_new_ הוספת תגובה



עוד [•]...
המסביר לצרחן (יום חמישי, 07/07/2011 שעה 12:03)
בתשובה להמסביר לצרחן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

למה הפרקליטות לא חוקרת שטרנהלים וג'אד נאמנים?
למה להם מותר מה שלנאמן לכאורה אסור?

בכל מקרה ג'אד נאמן התראיין הבוקר אצל 'הכל דיבורים' עם איילה חסון, לטעמי במשך זמן ארוך מדי (כי הוא חזר על התפתלויותיו ורק בייש את עצמו), והורגש אצלו שהוא מבין שהוא חצה את הגבול והצטרף לחבורת הזבל של הרב ליאור, כשהוא קורא להרוס את הדמוקרטיה במלחמת אזרחים. הוא נלחץ משאלות איילה עד שהוא גימגם ואמר שמבחינתו גם דיבורו היא כבר מלחמה ושמלחמה לא חייבת להתנהל בשדה הקרב.

מה שמטריד הוא שג'אד נאמן לא נאמן לדמוקרטיה כאשר האוייב הפוליטי שלו מנצח. אז למה הוא חושב שצריך לכבדו?
_new_ הוספת תגובה



[•]... ציטוטים של ג'אד לא נאמן.....
המסביר לצרחן (שבת, 09/07/2011 שעה 14:26)
בתשובה להמסביר לצרחן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

והפעם במו פיו...... תראו איך הוא סותר את עצמו כשהוא קורא לדמוקרטיה אבל מאיים לנהוג בטוטליטריות פאשיסטית ולפתוח במלחמה נד ''המתנחלים'' ותומכיהם.

_new_ הוספת תגובה



[•]... גם יונתן שם אור מראה את צדדיו האפלים.....
המסביר לצרחן (יום חמישי, 14/07/2011 שעה 1:34)
בתשובה להמסביר לצרחן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''הגיע זמן דם. ישפך פה דם. עוד מעט וקול קריעת החבל יצלוף באוויר בשריקת אימים שלעומתה אזעקות הטילים יידמו לקונצרט בפילהרמונית. עוד מעט יקומו ממורמרי הכורסה, מגדפי בית הקפה, מעוותי הפנים מול התועבות הנראות בטלוויזיה, וישלחו יד אל הנשק.''

[•]...

''הם, ופאותיהם המתנפנפות ברוח הקודש. הם, ועיניהם הבורקות למראה האמת הנגלית להם.... עוד מעט, והם ישתתקו. עוד מעט והם יטבעו בדמם שלהם.''

[•]...

''תהיה מלחמה, וישפך דם. אבל התוצאה ברורה. העם יקום ויעמוד. לא רק על רגליו אלא גם על דעתו ועקרונותיו. העידית תצא לקרב. העובדים, העמלים, הממציאים, האמנים, המדענים, התעשיינים, המורים. אלה שכבר מבינים כי הפור הוטל, אלה או אלה, המדינה או הגטו. חיים או מוות. הגיעה עת קרב.''
============
הדומן חסר-התבונה שלא תרם דבר לחברה ולמדינה מימיו, בא לאיים על ישראל בהתלהמות ובלאומנות לפי שיטתו!

החצוף והבער הזה בא לדבר בשל רוב הישראלים, בשם ''העובדים, העמלים, הממציאים, האמנים, המדענים, התעשיינים, המורים'' שהוא אפילו לא אחד מהם! אבל הוא מנדב אותם לשורותיו בלי שקיבל את הסכמתם, כנהוג במקומותיו!
_new_ הוספת תגובה



מה הבעיה שלך?
דוד סיון (יום חמישי, 14/07/2011 שעה 6:22)
בתשובה להמסביר לצרחן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

א. אין כאן איום אלא תחזית.
ב. אין במאמר שום יומרה לייצג מישהו, או לנדב מישהו.

ג. אין במהות המאמר הזה דברים יותר חמורים מאשר דווחו על תוכן ''תורת המלך'' ועמדותיו של הרב ליאור.
ד. העובדה שאתה מזכיר את הכותב היא רמז עבה לנסיון להסיט את האש מהביקורת על מהלכיו של הרב דב ליאור, ולכן מעוררת תמיהות.
_new_ הוספת תגובה



''הגיע זמן דם'', זו קריאה ולא תחזית!!!!!
המסביר לצרחן (שבת, 16/07/2011 שעה 22:58)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''הגיעה עת קרב.'', זוהי קריאה ולא תחזית !!!!

הוא לא מתיימר לייצג מישהו כמו ששום ימני אחר לא מתיימר.

לא צריך ''דברים יותר חמורים'', מספיק דברים חמורים באותה מידה ואז לבחון את ההבדל בהתייחסות אנשים מסויימים לתופעה הזאת.

למה לא להזכיר את הכותב?
מה לזה ול''סיט את האש מהביקורת על הרב ליאור''?
אני רק חושף את דו=פרצופיות כמה שמאלנים נאורים
_new_ הוספת תגובה



אתה חושף בעיקר את הכוונות שלך!
דוד סיון (שבת, 16/07/2011 שעה 23:16)
בתשובה להמסביר לצרחן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הדיון כאן היה בעמדת הרב ליאור הנסיון שלך להעביר
את הדיון לעמדות של אחרים גם הוא ברור.
_new_ הוספת תגובה



אתה חושף בעיקר את הכוונות שלך!
המסביר לצרחן (שבת, 16/07/2011 שעה 23:46)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הדיון כאן הוא על מה אסור לרב ליאור לומר או לכתוב ומה כן מותר לשמאלנים.
_new_ הוספת תגובה




חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי