פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
עמנו בני ישראל כמרקחה
זלמן שרר (יום שלישי, 31/01/2012 שעה 9:00)


עמנו בני ישראל כמרקחה

עו''ד זלמן שרר



ולא בכדי, חבריי הגולשים!
עיתון הארץ, הליברלי המושכל, בדיוק מה שחשבתם ומה שעדיין חושבים ובצדק, מפרסם בעמודים הראשונים וגם במוספו סקר מאיר עיניים (או מחשיכם) לפיו 80% של היהודים בארצנו מאמינים. הייתכן??

חרף ההישגים האדירים של הציביליזציה, כאילו לא היה קופרניקוס, ארכימדס, גליליאו, ניוטון, דרווין בעבר הרחוק, כאילו לא נחת אדם על הירח ומתכנן לנחות על המאדים. האם ימשיך רובו של העם היהודי להאמין כי כל זאת קנה בעזרת השם וכרצונו??

האם לשווא טען קרל מרקס וממשיכיו כי דת, כל דת, כל אמונה, הם אופיום לעמלים, בגירסה מאוחרת יותר, אופיום לעמים! לא ולא! אכן נכון טענו ודרשו מאורות המרכסיזם, זה אכן אופיום. אך הצרה היא כי אנטי-אופיום טרם הומצא, כפי שטענתי לפני כשני עשורים באחד העיתונים!

מקורה של דת, כל דת, היא בהעדר ידע ודעת, ובשל כך נתונה האנושות בחרדה ובפחד מפני הקיים וביתר שאת בפני העתיד! כולנו פוחדים ממחלות, כולנו חרדים בפני המוות. מה נעשה?

כיצד ניתן לחיות בהכחשה של הבלתי נמנע?בקיצור, האמונה באלוהים נוצרת ובלתי נמנעים, כאמור, כאשר רוב מוחלט של סודות הבריאה והקיום נשארים לוטים בערפל, בלשון המעטה.

לסיכום: ככל שרע לנו, כאדם או כקבוצת בני אדם כך גוברת אמונתנו בכח עליון שעשוי להצילנו, ככה זה בחיים כל עוד הם ממשיכים, בעזרת השם או בלעדיו! מספרים שגם אלברט איינשטיין הגאון העולמי חזר בערוב ימיו להאמין באלוהים, כי לא הסתדר עם התיאוריות שלו!




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  למה אתה כל כך נירגש ?  (המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה) (3 תגובות בפתיל)
  קרל מרקס הרשע  (המשורר) (2 תגובות בפתיל)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי