פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
ראש ממשלתי מביך אותי!
זלמן שרר (יום חמישי, 22/03/2012 שעה 6:00)


ראש ממשלתי מביך אותי!

עו''ד זלמן שרר



האם אפשר לבקש את ראש הממשלה שידבר פחות, או לחילופין, שיחשוב על מה הוא מדבר ומה הוא אומר? הרי גם בשמי הוא מדבר, למרבה הצער, אם כי לא בחרתי בו, חו''ש. ואם מותר לי להוסיף, שגם יתנהג כיאה לראש ממשלה ולא כפוליטיקאי מן השורה, עלוב הנפש!

על מה נשפך זעמי, תשאלו? על שניים, לעת עתה:
על תגובתו של ראש הממשלה, על דבריה של שרת החוץ האירופית לפיהם היא השוותה את הרצח של הילדים בטולוז להריגת ילדי עזה ושדרות. האיזכור הזה ''ושל שדרות'' נמחק לא רק מדברי ביבי אלא גם מכל דיווח עיתונאי, על מנת לא לקלקל לביבי את השורה!!

טוב, נגיד שהיא לא הזכירה את שדרות והיא כן הזכירה, זו הסיבה לתקוף אותה על שהעזה להשוות את הקורבנות בטולוז עם אלה מעזה? אלא שלא די שראש הממשלה נזף בה, הוא גם הסביר והבהיר מדוע הוא עושה זאת, וכאן יצא שיקרו בהפסדו ובהפסדנו!
וכה אמר קבל עם ועדה: זו שפלות להשוות את קורבנות הרצח המתועב לבין ילדים שנהרגו בעזה. הילדים בעזה נהרגו בטעות, באקראי, תוך פעילות כירורגית נגד המחבלים אשר השתמשו בילדיהם כחומת מגן!

אני מזמין את חבריי הגולשים להעלות על זכרונם הויזואלי תמונות מהטלביזיה שלנו בזמן מבצע ''עופרת יצוקה''. זוכרים? מטחים בלתי פוסקים של פגזים זורחים, מה זה זורחים, מקורות זרים עוינים טענו שאלה פצצות זרחן ממש! נו, באמת, יש גבול להשמצות! גם מטוסים (שלנו?) נראו בשמים והטילו פצצות (פצצות?) גם חיל רגלים נצטווה לירות בכל דבר שזז או עלול לזוז, הכל מתוך מניעים הומניים, בל תסתכן נפש בישראל לשווא!

תשאלו אפילו את החבר'ה שירו בביתו של אותו ד''ר מעזה בפעולה הכירורגית בה נהרגו שלושת ילדיו הקטנים! כל אלה עובדות. בנימין נתניהו דוגל כנראה בסיסמא ''אם העובדות נוגדות את דבריי, אבוי לעובדות''.



ובעניין אחר, להבדיל: השר סילבן שלום, סגן ראש הממשלה, הכין כנס לראשי הרשויות המקומיות בגליל. למה דווקא הוא, תשאלו? כי הוא השר לפיתוח הנגב והגליל. ראש הממשלה, בכבודו ובעצמו, נתן לו את הג'וב הזה!

ומה קרה, לגמרי במקרה, ללא שום כוונה, חלילה! הממנה והממונה שלו, הלא הוא ראש הממשלה, מכנס באותו יום ממש כנס משלו, בחיפה הסמוכה, מבלי ידיעת סגנו וללא כל בושה מעביר את החבר'ה שהתכנסו בנהריה, אליו בחיפה!! בפקודה!
בא להקיא!




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  מה שבאמת מביך  (ע.צופיה) (6 תגובות בפתיל)
  שורר, אתה מוכן להסביר למה ראש הממשלה מביך אותך?  (גלעד היפתחי)
  זכותך להיות מובך, אם זה נוח לך  (חכם ציון) (8 תגובות בפתיל)
  זכותך להקיא  (חכם ציון)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי