פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
ראש ממשלתי מביך אותי!
זלמן שרר (יום חמישי, 22/03/2012 שעה 6:00)


ראש ממשלתי מביך אותי!

עו''ד זלמן שרר



האם אפשר לבקש את ראש הממשלה שידבר פחות, או לחילופין, שיחשוב על מה הוא מדבר ומה הוא אומר? הרי גם בשמי הוא מדבר, למרבה הצער, אם כי לא בחרתי בו, חו''ש. ואם מותר לי להוסיף, שגם יתנהג כיאה לראש ממשלה ולא כפוליטיקאי מן השורה, עלוב הנפש!

על מה נשפך זעמי, תשאלו? על שניים, לעת עתה:
על תגובתו של ראש הממשלה, על דבריה של שרת החוץ האירופית לפיהם היא השוותה את הרצח של הילדים בטולוז להריגת ילדי עזה ושדרות. האיזכור הזה ''ושל שדרות'' נמחק לא רק מדברי ביבי אלא גם מכל דיווח עיתונאי, על מנת לא לקלקל לביבי את השורה!!

טוב, נגיד שהיא לא הזכירה את שדרות והיא כן הזכירה, זו הסיבה לתקוף אותה על שהעזה להשוות את הקורבנות בטולוז עם אלה מעזה? אלא שלא די שראש הממשלה נזף בה, הוא גם הסביר והבהיר מדוע הוא עושה זאת, וכאן יצא שיקרו בהפסדו ובהפסדנו!
וכה אמר קבל עם ועדה: זו שפלות להשוות את קורבנות הרצח המתועב לבין ילדים שנהרגו בעזה. הילדים בעזה נהרגו בטעות, באקראי, תוך פעילות כירורגית נגד המחבלים אשר השתמשו בילדיהם כחומת מגן!

אני מזמין את חבריי הגולשים להעלות על זכרונם הויזואלי תמונות מהטלביזיה שלנו בזמן מבצע ''עופרת יצוקה''. זוכרים? מטחים בלתי פוסקים של פגזים זורחים, מה זה זורחים, מקורות זרים עוינים טענו שאלה פצצות זרחן ממש! נו, באמת, יש גבול להשמצות! גם מטוסים (שלנו?) נראו בשמים והטילו פצצות (פצצות?) גם חיל רגלים נצטווה לירות בכל דבר שזז או עלול לזוז, הכל מתוך מניעים הומניים, בל תסתכן נפש בישראל לשווא!

תשאלו אפילו את החבר'ה שירו בביתו של אותו ד''ר מעזה בפעולה הכירורגית בה נהרגו שלושת ילדיו הקטנים! כל אלה עובדות. בנימין נתניהו דוגל כנראה בסיסמא ''אם העובדות נוגדות את דבריי, אבוי לעובדות''.



ובעניין אחר, להבדיל: השר סילבן שלום, סגן ראש הממשלה, הכין כנס לראשי הרשויות המקומיות בגליל. למה דווקא הוא, תשאלו? כי הוא השר לפיתוח הנגב והגליל. ראש הממשלה, בכבודו ובעצמו, נתן לו את הג'וב הזה!

ומה קרה, לגמרי במקרה, ללא שום כוונה, חלילה! הממנה והממונה שלו, הלא הוא ראש הממשלה, מכנס באותו יום ממש כנס משלו, בחיפה הסמוכה, מבלי ידיעת סגנו וללא כל בושה מעביר את החבר'ה שהתכנסו בנהריה, אליו בחיפה!! בפקודה!
בא להקיא!




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


מה שבאמת מביך
ע.צופיה (יום חמישי, 22/03/2012 שעה 12:17) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הוא זכרונך הסלקטיבי או ראיית הדברים באורח מעוות.
ראש הממשלה, למרות שגם אני לא הצבעתי בעדו, מתנהל כראש משלה לכל דבר ועניין וזה כנראה משגע אזרחים מסוימים.
ולגבי הסייפא: נו רב זלמן, קלייניקע זאכן.
_new_ הוספת תגובה



אתה יכול להבהיר את כוונתך לגבי הסייפא?
דוד סיון (יום שישי, 23/03/2012 שעה 5:12)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



אתה יכול להבהיר את כוונתך לגבי הסייפא?
ע.צופיה (יום שישי, 23/03/2012 שעה 6:24)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ההתעסקות בריבים בין אישים ברמה של ילדי גן מביישת אותם ומביישת את מי שמתעסק עם זה לניגוח פוליטי.
_new_ הוספת תגובה



אתה יכול להבהיר את כוונתך לגבי הסייפא?
(יום שני, 26/03/2012 שעה 22:19)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לחבריי הגולשים שלום!
אני מסתמך על עובדות ידועות והן ידועות כי איש לא טרח ואף לא הצליח להסתיר אותן.
בעניין קתרין אשטון: היא הזכירה את ילדי שדרות ברצף עם ילדי עזה. השם שדרות נמחק מכל דיווח על דבריה. גם בעיתונות ה''שמאלנית'' המפגינה פטריוטיות צרופה בניגוד לאחד כמוני, האכול שנאה עצמית!
בעניין בנימין נתניהו קונטרה סילבן שלום: כאשר ראש הממשלה וסגנו מתנהגים כילדים אינפנטילים זה לא רק מביך אותי, זה מגעיל אותי, ובעיקר מפחיד!
_new_ הוספת תגובה



אתה יכול להבהיר את כוונתך לגבי הסייפא?
חכם ציון (יום שני, 26/03/2012 שעה 23:04)
בתשובה לzsherer@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה יכול להסביר לנו למה אנחנו תמיד אשמים כשהפוליטקאים הזרים מטומטמים כמו האשטון הזאתי? שאלת את עצמך למה הדוברת של אשטון מחקה את שדרות כשהוציאה את הודעתה לעיתונות (והיא תיקנה את עצמה והוסיפה את שדרות בעקבות הביקורת)?
מילא שהפלסטינים לא יכולים לקחת אחריות על עצמם! אבל אשטון?
_new_ הוספת תגובה



אתה יכול להבהיר את כוונתך לגבי הסייפא?
ע.צופיה (יום שלישי, 27/03/2012 שעה 6:06)
בתשובה לzsherer@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה באמת לא מבין את המשמעות הנסתרת בדברי אשטון?
כאשר כורכים יחד נפגעי תאונת דרכים, נפגעי טירור (נורוגיה טולוז ושדרות)ונפגעי מלחמה נגד טירור הרי בחבילה כזו יש זילות גדולה של נפגעי הטירור.
ואתה שואל את עצמך מדוע לאחר תאונת הדרכים המחרידה שארעה מספר ימים קודם לילדי בלגיה הגברת הנכבדה לא יצאה עם הצהרה כזו, אך רק לאחר שזה ארע לילדים יהודים היא טורחת לכרוך אותם עם ילדים אחרים שהרקע לפגיעתם שונה לחלוטין.
מדוע הזילות הזו בילדים יהודים?
לטעמי: רק אנטישמיות החבויה עמוק בנפשה ובהיסח דעת מצאה את דרכה לאור העולם!
_new_ הוספת תגובה



שורר, אתה מוכן להסביר למה ראש הממשלה מביך אותך?
גלעד היפתחי (יום שישי, 23/03/2012 שעה 14:27) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



זכותך להיות מובך, אם זה נוח לך
חכם ציון (יום שני, 26/03/2012 שעה 22:02) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אבל זה בהחלט לא הבעיה של נתניהו. האין זה מתפקידו של ראש הממשלה לנהל את מדיניות ישראל, בעיקר בנושא הביטחון הלאומי?
ומה לעשות שכשמנהלים מדיניות, אז לפעמים גם צריך לדבר?
נכון שהוא מדבר בשימך, גם אם חו''ש לא בחרת בו, אבל ראש הממשלה מממש את המדיניות שהוא מגדיר אותה ועליה הוא נבחר, ולא את המדיניות הפרטית שלך. עמדותיך המדיניות לא הועמדו כלל לבחירות, או לחילופין עמדו (על ידי אחרים שחושבים כמוך) ולא זכו לתמיכת רבים. בינתיים ראש ממשלתנו הוא המופקד, לטוב או לרע, על מדיניות הממשלה גם בענייני איראן.

שרת החוץ של האיחוד האירופי, קתרין אשטון, היא אווילה פוליטית. טוב עשה נתניהו שמיהר לתקוף אותה, וטוב עשתה אשטון שהתנצלה ו''הסבירה'' את עצמה בגמגום חסר-בושה. הראש כרוב הזאת מדברת, לא לראשונה, כאחרון הדחלילות המאנפפות בענייני ישראל. היותה במעמד בכיר בקהילה האירופאית לא צריך למנוע מישראל לתקוף אותה בחירוף לשון ואולי להניע אצלה תהליכי הפעלת-מוח בטרם היא פותחת את פיה. אתייחס למשמעות דבריה בסוף ההודעה.

לגבי זיכרונך הבוגדני אני רוצה להבהיר, שעם זרחן או בלי זרחן, צה''ל מעולם לא תקף מתוך יוזמה והחלטה להרוג אזרחים ערבים, גם לא ב''עופרת יצוקה''. כמו שאמר נתניהו, כשנפגעים ילדים ערבים הם נפגעים רק בשל העובדה שהמחבלים פועלים בצמוד אליהם, מתוך שכונות הומות אזרחים, או שהם נלקחים כאפוד מגן עזתי ל''לוחמים עזע הנפש''. ב''עופרת יצוקה'' החלו אזרחים לברוח משכונות בהם נמצאים מחנות טרור. החמאס התעורר ומנע מאזרחים ככל יכולתו לברוח ולעבור לאזורים נקיים יותר מטרור. למה החמאס עשה זאת? מתוך 2 סיבות שמשלימות זו את זו, האחת, משום שהם יודעים שצה''ל לא תוקף מטרות טרור שיש בהם אזרחים וזאת מתוך ניסיון מצטבר של שנים; השניה, הם יודעים שאם כבר צה''ל תוקף בין אם מתוך שלא ידע על הימצאותם של אזרחים ובין אם הפצצה סטטה ופגעה באזרחים ליד, הרי שיש לטרוריסטים חומר תעמולתי נהדר נגד צה''ל.
אתה חושב שאותם שיקולים פועלים גם אצל הטרוריסטים?

גם נושא הזרחן הפך לסעיף נוסף בתעמולה האידיוטית נגד ישראל. פצצות הזרחן הופעלו רק מספר מצוצם של פעמים, כחומר ממסך רק כדי לחצוץ בין כוחות צה''ל לבין הטרוריסטים, כדי לחלץ כמה חיילי צה''ל. החומר הזה לכאורה היה פוגע בטרוריסטים כמו שהוא היה יכול לפגוע בחיילי צה''ל, אם היתה אמת כלשהיא בדבריך. לכן הטענה כאילו מדובר ב-''מטחים בלתי פוסקים של פגזים זורחים, מה זה זורחים, מקורות זרים עוינים טענו שאלה פצצות זרחן ממש!''. אני מבין את התשוקה שלך להכפיש את צה''ל, אבל למה בדרך כל כך בלתי מקצועית ושיקרית? ''בלתי פוסקים''? הכל היה מדוד ומידתי ובהתאם לחוקי המלחמה!
ירי קסאמים על שדרות או אשדוד הוא דבר המנוגד לחוק הבינ''ל, ירי כנגד הירי על שדרות או אשדוד הוא מהלך בלתי נמנע והכרחי המוצדק בחוק.
דבר נוסף, תחליט כבר אם מדובר בפגזים או בפצצות, כי אתה נראה ממש מבולבל בטענותיך המתרגשות עד שאתה מאבד אחיזה במציאות!
ביתו של הד''ר בעזה נפגע מפצצה שסטטה מנתיבה. אין האשמה נופלת על צה''ל, אלא על אלה ששיגרו רקטות לעבר ישראל ואילצו את צה''ל לתקוף כדי להגן.
אתה טוען ש''חיל רגלים נצטווה לירות בכל דבר שזז או עלול לזוז'', האם יש לך דוגמת פקודה כזאת? מהכרותי את צה''ל עדיין לא נולדה פקודה כזו. צה''ל מקפיד על הוראות פתיחה באש בעת מלחמה, שהן פקודות מאוד מגבילות, בודאי כשמדובר במלחמה מוגבלת בשטח בנוי.

מעניין שאתה לא מתייחס בכובד ראש לטענתה המגוחכת של אשטון שאמרה בפגישה עם נוער פלסטיני במסגרת השתלמות למנהיגים פלסטינים צעירים (''מעורבות הנוער – פליטים פלסטינים במזרח תיכון משתנה'') המנוהלת ע''י האיחוד האירופאי בבריסל: ''בימים שאנו זוכרים ילדים צעירים שמתו בכל מיני דרכים בנסיבות איומות - ילדים בלגים שאיבדו את חייהם, הדברים שאירעו בטולוז הבוקר, מה שקרה בנורבגיה בשנה שעברה, מה שמתרחש עכשיו בסוריה, הדברים שקורים ברצועת עזה ובחלקים אחרים של העולם - אנחנו זוכרים בני אדם צעירים שאיבדו את חייהם. אנו רואים לנגד עינינו את כל הילדים שאיבדו את חייהם. אני רוצה לחלוק כבוד היום לכל אותם צעירים שכנגד כל הסיכויים, ממשיכים ללמוד, לעבוד, לחלום ולשאוף לעתיד טוב יותר''. אמנם בתרגום הרישמי! הראשוני של דבריה לא הוזכרה שדרות, ואולי בכוונה תחילה. אבל האם אזכור שדרות כתיקון להודעה הראשונה משנה באמת את מהות דבריה? איך היא מעיזה בכלל להשוות בין תקיפת שדרות ברקטות לבין תקיפות צה''ל בעזה?!

אשטון ניסתה להתחמק בדבר-טיפשות נוסף כשאמרה שהיא לא התכוונה להשוות בין המקרים שהזכירה במשפטה, וניסתה להסביר שבכולם נהרגו אזרחים וילדים (''''שיבשו את דבריי, התכוונתי לטרגדיות בהן מעורבים ילדים בכל העולם''). הזכרת שדרות הרי לא משנה דבר לחיוב, אלא דווקא לשלילה. שהרי שדרות היא סמל לפשעי הטרור הערבי שמשגר קסאמים בכוונה תחילה כדי לרצוח יהודים באשר הם יהודים. והרי כך היה גם ברצח 3 הילדים והמורה-רב היהודים בטולוז, שהרוצח המוסלמי כיוון לרצוח אותם, בלי שהכיר אותם, רק משום שהיו יהודים. דווקא המקרה של עזה הוא אחר, בו ישראל עשתה כל מאמץ לא לפגוע באזרחים. אלה שנפגעו, נפגעו רק מחוסר ברירה או תקלה. קתרין אשטון היא סרח עודף של המדיניות האירופאית חסרת המוסר והבושה שמקדשת את הפופוליזם על הערכים. אנחנו רואים היום את התנהגות האירופאיות במועצה לזכויות אדם בג'נבה.

כנראה שדבריך לא מתחשבות בעובדות, כי העובדות פשוט מפריעות לדעתך!
_new_ הוספת תגובה



זכותך להיות מובך, אם זה נוח לך
(יום שלישי, 27/03/2012 שעה 22:17)
בתשובה לחכם ציון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לחכם ציון שלום!

שטף התירוצים הדמיוניים שלך לא ראויים לתגובה! אם אתה צודק ולא אני, הרי הנפגעים מדבריי הם ישירות מדינת ישראל וצבא הגנה לישראל ויש בעמדתי במוצהרת הוצאת לשון הרע עליהם!
אדרבא, שיגישו נגדי תלונה לבית משפט מוסמך, שם אני אתגונן ואטען ''אמת דיברתי''.
בשים לב לשמאליותה הבלתי נסבלת והמתמשכת של מערכת המשפט הבוגדנית, אני עשוי לצאת זכאי, ר''ל!
_new_ הוספת תגובה



יש מלך ששוה יריקה ויש מלך שאינו שוה יריקה .
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 28/03/2012 שעה 6:58)
בתשובה לzsherer@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אינך ראוי להשפט כבעל לשון הרע .
המקסימום שאתה ראוי לו הוא הצהרה שאתה חירש ואטום להסברים .
_new_ הוספת תגובה



יש מלך ששוה יריקה ויש מלך שאינו שוה יריקה .
(שבת, 31/03/2012 שעה 9:48)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

למפלגה קטנה וגו' שלום!
סברתי כי אנו חברים לגלישה, אם כי חלוקים בעמדותינו.
לא יפה ולא נאה לך להכפיש!
אגב, הוצאת עליי לשון הרע, רשמתי לפניי.
כעת עליך לטעון ולהוכיח ''אמת דיברת''!
_new_ הוספת תגובה



יש מלך ששוה יריקה ויש מלך שאינו שוה יריקה .
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום ראשון, 01/04/2012 שעה 8:26)
בתשובה לzsherer@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חברים , תברים אבל
בחוסר התמודדותך עם הסברי
יש סימוכין לכך שאתה אטום להם .

ועוד הערה קטנה
יש דיעה הנסמכת על ידיעות והגיון
ויש דיעה הנסמכת על היעדר ידע .
_new_ הוספת תגובה



אין מה לעשות נגד השמאלנים האלה !
גלעד היפתחי (יום רביעי, 28/03/2012 שעה 0:02)
בתשובה לחכם ציון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הם תמיד יאשימו את ישראל במות ילדים בעזה, למרות שברוב המקרים מוכח שאין לישראל כל קשר למותם, ויותר מכך, שברוב המקרים דווקא החמאס ויתר ארגוני הרור אחראיים למותם.
''שורר'' משנורר מליקוטי הרכילויות השמאלניות ולכן אינו מצליח להוציא את אפו מערימת הקש המבאישה של תעמולת הפאלו-שמאלנים.
_new_ הוספת תגובה



אין מה לעשות נגד השמאלנים האלה !
(שבת, 31/03/2012 שעה 9:49)
בתשובה לגלעד היפתחי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לגלעד היפתחי שלום!
הופתעתי מאוד למקרא דבריך! אין מה לעשות נגד השמאלנים האלה!''?
מניין לך התבוסתנות הדטרמיניסטית או להיפך? אל תיפול רוחך, אין זה מתאים לשמך או לכינוייך ההרואי!
בצעדי ענק צועדים אלה שידעו מה לעשות וכיצד לעשות. התמודד, זקוף קומתך!
_new_ הוספת תגובה



אין מה לעשות נגד השמאלנים האלה !
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום ראשון, 01/04/2012 שעה 8:30)
בתשובה לzsherer@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

היסוס והרהור יאים לפילוסופים
נחישות יאה לעושים .
_new_ הוספת תגובה



זכותך להקיא
חכם ציון (יום שני, 26/03/2012 שעה 22:59) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ואני מאמין שאתה מקיא משנאת נתניהו ולא מאהבת סילבן.
אבל מי אמר שלפוליטקאי אסור 'לתקוע' את יריבו כנהוג במקומותינו?
האם זה מותר רק לאלה שאתה אוהד?

רק תיקון עובדתי קטן-גדול, נתניהו לא ''העביר את החבר'ה שהתכנסו בנהריה, אליו לחיפה'', אלא, הם העבירו את עצמם כי חשבו שאצל נתניהו יהיה להם מעניין ומועיל יותר.
סתם עובדה.
_new_ הוספת תגובה




חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי