פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
אחדות בצל אחידות
זלמן שרר (יום שישי, 16/11/2012 שעה 6:00)


אחדות בצל אחידות

עו''ד זלמן שרר



הצורך הבלתי ניתן להפרדה בינינו לבין ארצות הברית של אמריקה משתקף לא רק במדיניות ובבטחון מדינתיים מחייבי המציאות. הוא ממש צורך קיומי של שתי מדינות!

לא מזמן התרחשו בשתיהן שני מקרים של סיכול ממוקד אשר כתוצאה מהם חוסלו שני גנרלים עטורי זכויות בהגנתם על מולדתם, כל אחד נפל קורבן בארצו הוא מידי מתנקשות, אשר דבר אחד קשר ביניהן, מבלי שיכירו זו את זו: פמיניזם מיליטנטי חסר מעצורים. פעולתן התאפשרה בקלות מקוממת בשל היותן זרועות החוק בכל מדינה הנזכרת לעיל, כנועות לחלוטין לאותו פמיניזם מיליטנטי. יתרה מזו, פרי יצירתם הנפרדת מחמת הדיקטטורה הבלתי מרוסנת של הפמינזם!

למען למנוע אי-הבנה המאיימת עלי פוטנציאלית: אינני שוביניסט. התנועה הפמיניסטית, אשר בראשית דרכה כונתה סופרסיזטית, היא הכרחית ומבורכת.
כתנועה לשחרור האישה מכבלי פדיאליזם ובהמשך של הקפיטליזם השתלטני, הייתה ראויה לתמיכה של העולם הנאור, ואכן זכתה בו.

בדומה לכל תנועות שחרור, התנועה הפמיניסטית הסתאבה, הדברים ידועים היטב ליודעי ההיסטוריה. לא רק ש''האוייב'' נכנע בשנות החמישים במאה שחלפה, הוא גם נכבש ונשלט!

אין כבר צורך בגייסות כיבוש, די בהלשנה אינדיבידואלית:
מה הוא עשה לה, מה הוא עושה!!
במשך הזמן הארור ''הוא'' לא היה צריך לעשות דבר, די ברמיזה, בדיבור או בהתנהלות בעלת כוונה מינית, הטרדה מינית ר''ל, ''את יפה'', ''השמלה הזאת יפה עלייך'', ''יש לך גיזרה מושלמת!'' ואם המחמיא הוא ממונה על המומחית, ואי ואי ואי! ישר לבית הסוהר!

כך שבק חיים לכל חיי ה''פלירט'' הזכור לטוב! החיזור של גבר, כשעוד היה גבר, אחרי האישה, להנאתה המופגנת!
שאלו את בלזק כששכב על ערש דוואי, מה הוא היה עושה אם היו מחזירים לו את נעוריו, הוא השיב: ''הייתי מרבה להחמיא לגברות!''
איזה מזל יש לו שהוא לא חי בזמנינו!

ומבלזק הצרפתי לסופרת משלנו, בת זמננו:
הסופרת הידועה והמוערכת יוכי ברנדס כתבה לפני שנים לא מועטות בעתון ''הארץ'' מאמר תחת הכותרת: ''בנות, הגזמתן''. אכן הגזימו אך לא חדלו יען כי ראו כי טוב!




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


איני חושב
ע.צופיה (יום שישי, 16/11/2012 שעה 6:58) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שהמקרה של פטראוס ושל שגיא קשור לפמיניזם. הוא קשור יותר לצייד מכשפות.
_new_ הוספת תגובה



איני חושב
בצלאל פאר (יום שישי, 16/11/2012 שעה 7:26)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המקרה של אורי שגיא הוא מקרה של הטרדה מינית ''רגילה'' לתקופתה, שאורי שגיא ודומים לו דווקא התגאו בה כשהיו צעירים. לאורי שגיא יש עוד כמה 'תיקים על הגב' כולל פרשיה שנויה במחלוקת בעניין בת בלתי חוקית שהוא לא הכיר בה (ואז האם וביתה היגרו לאמריקה) ושהיתה זקוקה לתרומת מיח עצם ואורי התעלם ודחה את בקשת האם לבדיקה של תאימות. לימים הסתבר שהבן של שגיא התאים לתרומה ורק אז נודע לו שיש לו אחות חורגת מחוץ למשפחה. שגיע עצמו נמצא בסופו של דבר כבלתי מתאים לתרומה.
_new_ הוספת תגובה



איני חושב
ע.צופיה (יום שישי, 16/11/2012 שעה 11:04)
בתשובה לבצלאל פאר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הנושא הוא התנהלותה של מנהיגת מפלגת העבודה ולא עברו הרכילותי של שגיא.
_new_ הוספת תגובה



עו''ד זלמן שרר היקר
בצלאל פאר (יום שישי, 16/11/2012 שעה 7:21) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא הבנתי מה הקשר בין הפילגש של ראש הסי.אי.איי לביננו כמאמרך ''הצורך הבלתי ניתן להפרדה בינינו לבין ארצות הברית של אמריקה.... ''. הרי תופעות של ניצול מיני מחוץ לנישואין מחברות את כל תרבויות העולם. אז למה לשפוך את כל הדייסה רק עלינו?

לגבי גנרל פטראוס מסתבר שלא מדובר רק בקשרים רומנטיים עם עיתונאית לכאורה שרצתה לכתוב את האוטוביוגרפיה של הגנרל ונהגה לבלות איתו ארוכות במבצר שלו בפקיסטאן. מדובר על משהו גדול יותר:
1. הגנרל חשף לעיתונאית, שהיא עצמה שירתה במודיעין הצבאי בעבר, את המודיעין שהיה ברשותו. בפשיטת האף.בי.איי בביתה של העיתונאים נתפסו חומרי מדועיען מסווגים במחשבה ובספרייתה של העיתונאית.
2. לאחרונה נחשף שהגנרל שהחליף את פטראוס בפקיסטאן היה בקשרים רומנטיים עם גברת אמריקאית ממוצא לבנוני נוצרי, והיא שהתלוננה לאף.בי.איי על המאהבת של פטריאוס, לאחר שזו הטרידה אותה.
3. נודע שהאף.בי.איי החל לחקור סביב פטראוס כבר מהאביב האחרון. אובמה טוען השבוע ש''טוב שלא ידעתי דבר על כך'', אבל כהרגלו הוא משקר. האף.בי.איי לא יכול לחקור את ראש הסי.אי.איי בלי אישורו המפורש של הנשיא. כלומר, הסיפור של פטראוס מסתובב כל הקיץ והנשיא לא מפטר אותו או דורש את התפטרותו רק בשל הבחירות המתקרבות. מכאן שהנשיא מניח לסי.אי.איי לפעול תחת מנהל ראשי באזהרה במשך חצי שנה!!!!! העניין פורץ 3 ימים לאחר הבחירות כשאובמה מרגיש כבר בטוח. האם ככה מתנהל נשיא ישר לב?
4. חמור עוד יותר, בשל מצבו הרגיש של פטראוס, שמרגיש שהוא עדיין נאבק על שמו לאורך כל הקיץ, הוא צריך להעביר הערכות מצב והערכות מודיעין שוטפות לאובמה, כאשר מולו יושב נשיא בחצי חיוך, שמצפה מראש הסי.אי.איי 'לזרום' עם אובמה ולא להפריע לו. לפי מה שמתחיל להתפרסם באמריקה מסתבר שפטראוס כיוון את דיווחיו והערכותיו לראשו של אובמה כדי לא להתעמת איתו. חוסר תפקודו המקצועי של ראש הסי.אי.איי בא לידי ביטוי מצמרר בעניין הלובי. אל-קעידה תקף מטרות אמריקאיות בלוב באוגוסט, והסי.אי.איי ידע מחומרי מוידיעין שהארגון עושה מאמצים להגדיל את הפיגועים. התוצאה - אובמה מתעלם מהמידע ומאשר לאף.בי.איי להוריד את רמת האבטחה של מתקנים אמריקאים בלוב, כולל הבטחת השגרירות והשגריר שם. מחאות השגריר בלוב שפני הדברים כמו שנראים בלוב הם אחרים ומאיימים יותר, לא עזרו לו. ב-‏11 לספטמבר תקף כוח אל-קעידה את מרכז התרבות האמריקאי בבנגזי בשעה שהשגריר ביקר שם כדי לחנוך את האתר. מאבטחי האף.בי.איי לא היו איתו, אלא רק שני מאבטחים, חיילים לשעבר. השגריר ו-‏3 מאנשיו נרצחו באותו ערב. פטריאוס מסר מאז הערכות מצב לנשיא ולבתי הקונגרס שמתיישרים עם רצונו של אובמה שאומרות שאין כל הוכחה שמדובר בפעולת טרור מתוכננת היטב, אלא רק בפרץ רגשות של כנופיית צעירים שהתרגזה על זה שאיזשהו אמריקאי (אח''כ התברר שהוא מצרי-קופטי לשעבר) פירסם ביו-טיוב חצי שנה לפני סרטון שמלגלגל על מוחמד. מעניין שאף אחד בעולם, בודאי לא אותם לובים, בכלל ידעו שקיים יו-טיוב כזה. הבעיה שהאירוע הזה מציג היא העובדה שהנשיא כופף את ראש הסי.אי.איי במשך חצי שנה כדי שהוא יתן לנשיא הערכות מודיעין שיתאימו למדיניותו. לך תדע בעוד כמה עניינים חטאו אובמה ופטראוס ובכך הזיקו לארה''ב!
5. לפרשה הזאת יש עוד ספיחים שרק מתרבים ומתחזקים מיום ליום, למרות שרוב העיתונות המרכזית באמריקה מתעלמת כמעט מהתופעה ובודאי שלא חוקרת אותה.
_new_ הוספת תגובה



עו''ד זלמן שרר היקר
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 16/11/2012 שעה 9:01)
בתשובה לבצלאל פאר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אז מה ייקרה ?
אימפיצ'מנט לאובמה ?
אח . . . כמה שאני אשתעשע .
_new_ הוספת תגובה




חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי