פורום ארץ הצבי

http://www.faz.co.il/story_7402

ניצחונם של העוכרים
הלבן שבעיניים / ע. צופיה (יום ראשון, 21/07/2013 שעה 9:00)


ניצחונם של העוכרים

ע. צופיה



ההחלטה האחרונה של האיחוד האירופאי ביחס לישראל אמורה לשלול את השימוש בכספים שמקורם באיחוד האירופאי ב''שטחים הכבושים'' וכן אמור להגביל או לשלול לחלוטין קשרים בין מוסדות, חברות ואחרים במדינות האיחוד האירופאי עם אותם הגופים שמקום מושבם או פעילותם הוא ''בשטחים הכבושים''.
התקנות הללו יכנסו לתוקף בראשית שנת 2014 ועד אז הם יתורגמו להלכות מעשיות.

קתרין אשטון, שרת החוץ של האיחוד, אשר פליטת-פה שלה, בעבר, הוכיחה את הלך מחשבתה האנטישמי, אמרה שאין בהחלטה זו כל חדש והיא קיימת למעשה מאז 1967. מדוע האיחוד חיכה 40 שנה כדי להחליט ולפרסם זאת בחופזה? מסתבר שהגברת אשטון חושבת שאנו שוטים גדולים ממנה.

מעשית ההחלטה האחרונה היא ניצחונם של עוכרי ישראל בחו''ל אשר מככבים בהם ''פאר'' היורדים מהארץ ושל העוכרים בארץ החל מהעמותות ''השמאל'' (זכויות אזרח, יש דין, נשים בשחור, בצלם, מחסום וואטש ועוד עשרות רבות), שאין בינן לבין השמאל שום קשר, אשר חיות קיימות ו''בועטות'' בזכות כספים רבים שמוזרמים אליהן (עשרות מיליונים בשנה) מהאיחוד האירופאי והרשות הפלשתינאית וכלה בזהבה גלאון מנהיגת מפלגה שהיא יותר פלשתינאית מהפלשתינאים עצמם.

הגופים הללו מספקים לגורמים שונים בעולם חומר כאילו דוקומנטרי וכאילו אמיתי על הנעשה ביו''ש ובירושלים על ידי הצבא והמינהל האזרחי. החומר משמש ראשית לכול כרקע לחדשות ותכניות טלוויזיה לשם הטיית דעת הקהל העולמית כנגד מדינת ישראל. החומר משמש בסיס להחלטות של מוסדות שונים, בעיקר אקדמיים לקבלת החלטות והצהרות אנטי ישראליות.
ההצטברות הכוללת של חומרים אלו ''הולידה'' את ההחלטה האחרונה של האיחוד האירופאי.
אם למישהו היה ספק היכן שוכנים עוכרי מדינת ישראל החיים בקרבנו הוא יוכל לחזות בסרטון המצ''ב שבו נציג מפלגת מר''צ בעיריית ירושלים מצהיר בפה מלא כי אם המפעלים באזור התעשייה עטרות אשר בירושלים ינסו לרמות את האיחוד האירופאי לגבי מיקומם המדויק הרי הוא וחבריו ידאגו למנוע זאת על ידי הלשנה לנציגי האיחוד. הנה לפניכם היורשים החוקיים והגנטיים של מחריבי בית שני לפני כאלפיים שנה!

האם עיתוי קבלת ההחלטה ופרסומה מקריים?
ובכן, אין שום דבר מקרי. לא בפוליטיקה ולא בשום דבר אחר.
יוזמת מזכיר המדינה קארי לחידוש השיחות הישירות בין ישראל לרשות הפלשתינאית עמדה בפני הכרעה. הכרעה שאינה מחמיאה לצד הפלשתינאי. או שיחזרו לשיחות ללא שום תנאי או הישג מוקדם או שיוכרזו כ''סרבני שיחות'' ואז ''המתווכים'', קרי ארה''ב והאיחוד האירופאי, יאלצו לנקוט נגדם סנקציות.
אז לניטראליים האירופאים מסוגה של קתרין אשטון, נשיא צרפת הולנד ומנהיגי מדינות כמו אירלנד ונורווגיה היה צורך דחוף ל''אזן את התמונה הכללית'' ומיהרו להטיל את ההגבלות על מדינת ישראל. ההוכחה הרי נמצאת בפיה של אשטון עצמה שאמרה כי אין בהן חדש וכי הן קיימות 40 שנה. אז מדוע עכשיו?

האנטישמיות ששררה ביבשת אירופה במשך כאלפיים שנה ולאחר מלחמת העולם השנייה הפכה לחבויה וסמויה מהעין נדחפת ''החוצה'' על ידי גורמים איסלמייים שהשפעתם ביבשת הולכת וגדלה.
אין צורך לחטט יותר מדי כדי לדעת מי עומד מאחורי הגורמים הללו, די לקרוא את עדותו של העיתונאי הפלשתינאי חאלד אבו-טועמה כי עיתונאים פלשתינאים ואחרים המנסים לארגן פגישות עם מנהיגים פלשתינאים נדרשים לוודא כי לא יהיו יהודים בפגישות אלו. לדבריו, די שצליל שמו של המבקר ישמע כיהודי בכדי שיפסל מהשתתפות בפגישות וכנסים ברשות.

אז זהו מעגל שמתחיל ברמאללה ושולח זרועות לכל המוסלמים בעולם, מעודד אנטישמיות כלל עולמית, משחד ''פתאים'' ורודפי בצע ישראלים לפעול כנגד מדינתם והתוצאה לאחר כשמונה שנות פעילות נמרצת ביותר היא ההחלטה האירופאית האחרונה שהיא בעצם תחילת הדרך לנידוי מדינת ישראל ממשפחת העמים.
כל הכבוד עוכרי מדינת ישראל-הצלחתם!

----






מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.