פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
דברים חשובים בשולי החדשות
הלבן שבעיניים / ע. צופיה (שבת, 26/10/2013 שעה 9:00)


דברים חשובים בשולי החדשות

ע. צופיה



ההגירה מהארצות ה''בלתי מפותחות'' לארצות המפותחות הלכה והתגברה מאמצע המאה הקודמת בעקבות מתן עצמאות לעשרות רבות של מדינות באפריקה ובאסיה.
בתחילה ההגירה הייתה לארץ הקולוניאלית ששלטה בעבר, בעיקר בריטניה וצרפת, אך לאט, לאט זה התפשט לכל ארצות צפון-מערב אירופה.

בארצות מסוימות שיעור המהגרים מגיע עד 15% מהאוכלוסייה. התוצאה המיידית הראשונית הוא גידול ניכר בפשע ובהזדקקות להטבות סוציאליות. הדוגמא האחרונה: 300 ילדים שוודים נאנסו בחודשים האחרונים על ידי מוסלמים.

בארץ, למרות ה''מסמר'' שבית המשפט העליון תקע ''ברגלה'' של הממשלה, הפעילות נגד המסתננים נמשכת. הנה עיריית בני ברק שפועלת נמרצות לסלק את התושבים הבלתי חוקיים משכונת פרדס-כץ בעיר (תביעות משפטיות נגד משכירי דירות לסודאנים).
אני מקווה שעתה, לאחר הבחירות לעיריית תל-אביב תחדש הפעילות הנמרצת לסילוק המהגרים הבלתי חוקיים מדרום העיר. מגיע לאנשים שם לחיות ככול תושב אחר במדינה!



כותב המאמר עסק רבות בפעילותן של עמותות השטנה והנזק שהן מביאות למדינת ישראל. אחת העמותות הפעילה מאוד בחו''ל בשנה האחרונה היא עמותת ''שוברים שתיקה''. אחד מראשי העמותה הופיעה בפני ועדה באו''ם ונתן ''עדות'' על פשעי המדינה ב''שטחים הכבושים'' (אבנר גבריהו...).

מדו''ח אחר אנו למדים על פעילותה הענפה של העמותה להשחתת שמה של המדינה.
הגיע הזמן להוציאה מחוץ לחוק!



לפי הטיפשורת הישראלית הרי האלימות והבריונות נמצאים בקצה הימני של המפה הפוליטית. ובכן זה אינו מדויק. בריונות גסה ומקוממת היא גם נחלת השמאל הקיצוני. הנה התמונות לפניכם.



השבוע נערכו הבחירות לרשויות המקומיות. אחוזי ההצבעה הנמוכים העידו יותר מכול מהי החשיבות שמעניקים האזרחים לנבחרים אלו. איני מופתע מכך. בעבר טרחו המועמדים לפגוש את האזרחים ברחוב, בביתם, בחוגי בית ובאירועים שונים. היום הם מסתפקים בשלטים על מרפסות הבתים ובכתבות של יחצני-ציבור בעיתונות המקומית.
בעירי, גבעתיים, הכריע, כנראה, אותו מועמד שהשכיל לתלות יותר שלטי פרסומת מכל האחרים אחרת איני יכול להבין כיצד הצביעו האזרחים עבור מועמדים שלא פגשו מימיהם.

אך בבחירות אלו הייתה אמירה גדולה. אמירה בעלת משמעות רבה כלפי שופטי בית המשפט העליון.
הריבון במדינה הוא האזרח ולא השופט בבית המשפט העליון!

בחירתם ברוב גדול של שלושת ראשי הערים שהודחו, בטרם הבחירות, על ידי בית המשפט העליון משמעותה כי הפרשנות המשפטית שהם נוקטים אינה מקובלת על האזרחים. נכון, האזרחים אינם שופטים, אך הם הקובעים במדינה ובית המשפט אינו יכול לפעול בנוסח ייקוב הדין את ההר.
טוב יעשו שופטי בית המשפט העליון אם יפנו את הטיפול בנושא לנציגיהם של האזרחים, דהיינו: כנסת ישראל.

----


חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  משמעות אדישות האזרחים  (דוד סיון) (7 תגובות בפתיל)
  יעילות אכיפת החוק בבני ברק ?  (דוד סיון) (8 תגובות בפתיל)
  עוד הצעה לפגיעה בדמוקרטיה  (דוד סיון) (22 תגובות בפתיל)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי