פורום ארץ הצבי

http://www.faz.co.il/story_7685

בשולי הדברים
ע. צופיה (יום ראשון, 11/05/2014 שעה 16:00)


בשולי הדברים

ע. צופיה



לחיאני

השבוע התבשרנו כי ראש עירית בת-ים לשעבר הודה בעבירות של הפרת אמונים ומחכה לגזר דינו. במקביל ראינו ושמענו את ''חגיגת ניצחון'' של פרקליטות המדינה ''המבערת'' בעוז את קיני השחיתות הציבורית.

מאחר והטפשורת לא ציינה זאת אספר אני לכם כי האשמות שהועלו כנגד מר לחיאני היו אשמות קבלת שוחד שהן בכמה דרגות חמורות יותר מהאשמות שבהן הודה. כמו-כן ראוי להזכיר כי העירו את מר לחיאני במהלומות עזות על דלת מגוריו ומגוריי משפחתו בשעת שחר מוקדמת לשם הבאתו לחקירה. כאשר פתח אותה סונוורו עיניו מהבהק מצלמות הטלוויזיה והצלמים. כאילו היה גדול הפושעים שנערך אחריו מרדף רב ימים.
אוי למשטרה שכה זקוקה להצגות האלו.

המדינה אינה עושה ''הסכמי טיעון'' כאשר יש לה ראיות מספיקות להוכחת האישום. הויתור על אישומי השוחד משמעותו שמעולם לא היו למדינה ראיות אמיתיות לאישום זה והוא בא לשם ביצוע ''משא ומתן תורכי'' עם עורכי דינו של מר לחיאני.
''הסכם הטיעון'' הוא ביסודו של דבר הסכם פשרה בין הצדדים. אילו למדינה היו הוכחות טובות לאישום על הפרת אמונים הם היו ממירים את אישומי השוחד לאישומים אלו וממשיכים בתהליך המשפטי. אך הסכמתם לחתום על ''הסכם הטיעון'' כאשר גזר הדין נתון כולו בידי השופט מוכיחה שגם בסעיפים אלו הראיות לא היו משכנעות מספיק.

המדינה מחויבת לנהוג באזרחיה ביושר, בהגינות ובצדק. אוי לנו ממשטרה ופרקליטים שדברים אלו כה רחוקים מהם.


המסכות נופלות מפניו של ברק אובמה

במהלך תשעת חודשי המשא ומתן עם הפלשתינאים הייתה כל הזמן התחושה שהעומד מולנו אינו אבו-מאזן אלא שר החוץ קרי ומשלחו הנשיא אובמה. הפלשתינאים, במהלך המו''מ לא ויתרו אפילו על ''קוצו של יוד'' אך לא זכו ולו במילת גנאי אחת מהנשיא אובמה או שלוחו קרי. לעומת זאת אנו נדרשנו כל הזמן להתפשר לעשות ''פריצת דרך''. כאילו אנו החלשים שבאים להצילנו ולהטיב עימנו.

איני מופתע כלל מגישה זו. הנשיא אובמה, כבר מיומו הראשון בנשיאות הצטייר כאיסלמיסט צרוף. הדבר ניכר בטיפולו, או נכון יותר- באזלת ידו, בכל המשברים והאירועים שהיו בעולם הערבי. ביחס לישראל הוא הפעיל עליה, מיומו הראשון, לחץ בלתי פוסק להתפשרות ונסיגה מעמדות קיומיות. בסיום הקדנציה הראשונה שלו הוא הבין כי נכשל ובקדנציה השנייה הוא השאיר את ''הזירה'' לשר החוץ קרי. עתה, עם כשלון השיחות, המסכות מפניו של אובמה נופלות לאיטן. כל אמירה ואמירה בנושא הישראלי מקורה בנשיא ובאנשיו. החל מהמילה ''אפרטהייד'', קביעת האשמה בכישלון השיחות בבניה בהתנחלויות, המשך בהודעת האיחוד האירופאי כי בדעתם ''להחמיר'' עם מוצרי ההתנחלויות ועתה בשורת המאמרים ההזויה בעיתון ''ניוזוויק'' על ריגול ישראלי בארה''ב ().

אין לי ספק כי המקור לכל האמירות הללו הוא אחד: הנשיא ברק אובמה.
מה שמפריע לי מאוד כי תמיד המוציאים לפועל של השמצותיו ושקריו הם יהודים או ידידי ישראל מובהקים. כמו שנאמר: הפתאים אינם נעלמים אלא רק מתחלפים.


עמותות השטנה

רבות כתבתי על העמותות שמקבלות את כספן ממדינות וגופים זרים שכל מטרתם היא להשפיע על מדיניות הממשלה, על מצב רוחו של העם ובשרשור הסופי להביא להשמדת מדינת ישראל.
מצ''ב סרטון של אחת מעמותות השטנה הללו המתייחס ליום השואה, לשואה ולזיקתה למדינת ישראל (הקרן החדשה...).
כל מילה מיותרת.
הגיע הזמן לעקור את הנגע הזה מהשורש ולהטילו חזרה למשטינים.

----






מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.