פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
הסכם הרוטציה בוז'י-ציפי ומצב האומה
יוסף אליעז (יום שני, 15/12/2014 שעה 12:00)


הסכם הרוטציה בוז'י-ציפי ומצב האומה

יוסף אליעז



בוז'י נאם נאום יפהפה כאשר הכריז על האיחוד, ואז הודיע במפתיע על הרוטציה בראשות הממשלה בינו לבין ליבני. אבוי.
נאומו הזכיר לי את אותה פרה סרבנית, אשר כאשר סיימו לחלוב אותה בעטה בדלי המלא חלב והעיפה אותו למרחקים. כבר היה עדיף שישתוק, כפי ששתק במשטרה בחקירות על ''חברות הקש'' בהן סייע להעלאת ''כוכב'' אחר, אהוד ברק, לשלטון.

בוז'י, '' ילד שלי נחמד'', נולד עם כפית זהב בפה, וחוששני כי בלע אותה. כך פועל ראש מפלגה החפץ לכהן כראש ממשלה? זה כוחו במו''מ? עו''ד זה שקבל בירושה את חלקו במשרד עוה''ד הגדול או מהגדולים במדינה הוא שיגן על ישראל באו''מ? ינהל מו''מ עם המדינאים הערביים הערמומים והמנוסים? או ששוב ישלח לשם את ציפי כמו שעשה נתניהו ? (אכן בלי עודף חכמה במינוי זה).

במסורת חז''ל מדובר על ''הרעיה הקטלנית'', דהיינו אותה אלמנה ששני בעליה הראשונים הלכו לעולמם. ציפי רקדה כבר על 4 מפלגות, בכולן כשלה והותירה את תומכיה זרוקים ומדממים כאשר היא כבר עפה לקן אחר.
יש מין ציפור כזו, הַקּוּקִיָּה, המטילה ביציה בקינים של עופות אחרים ומותירה למארחים לטפל באפרוחיה הקטלניים המחסלים את האפרוחים של בעלי הקן. מה זה שייך? בזכות השיריונים שהעניק לה בוז'י בנדיבותו העצומה ובמרוצו לכס ראש-הממשלה כמה חברים נאמנים באותו קן של בוז'י לא יכנסו כבר לכנסת (או בלשון הציפורים: ''הַקֵנ-סֶת'') הבאה.

בכלל - פרץ ומצנע, גוזליה של ציפי, הרי הם היו ועודם בשר מבשרה של מפלגת העבודה בטרם נטשו אותה. מששבו – ראוי היה שיתמודדו ככל חבריה הנאמנים של המפלגה, שלא נטשוה. דווקא האפרוחים המעופפים ששבו לקינם המקורי זוכים לשריונים? נו. זו חכמתו הגדולה של בוז'י, ובמצב הנוכחי, כאשר ריח השלטון עלה באפם, כל חברי המפלגה יתיישרו עם הקו של מנהיגם, זה שהדיח לא מכבר את קודמתו שלי יחימוביץ'. ציפי עדיפה לו מִשֶּׁלִי והמפלגה מתמוגגת. בינתים.

אביה היקר של ציפי, איש אצ''ל שסיכן את חייו במאבק להקמת המדינה, איש ימין, חניך תורת ז'בוטינסקי, שומע לאן התגלגלה בתו ומתהפך בקברו.

בכל הכבוד - מה ציפי ליבני תרמה לנו? באיזה מישור היא קִדמה את המדינה או את הציבור?

חזינו בתכנית ''מצב האומה'' וצפינו בציפי שבאה מוכנה עם אלו ''פנינים'' בפיה. איזו גסות רוח! היא מכנה את ראש הממשלה ''זבל''. היא תוריד עם בוז'י את הזבל?! היא מחייכת בהנאה עם חברי הצוות המופתעים. האם זו חניכת ה''הדר'' של מורשת ז'בוטינסקי? מי אמר שהאצילות מחייבת? או שאין אצילות או תרבות כלל? איזו שפת ביבים!

אם ראש הממשלה הוא זבל - מהו אותו חומר רקבובי שבמשך כשנתיים נמצא תחת הזבל?
ציפי טוענת שרה''מ אימפוטנט - אחרי שנתיים תחתיו?! אכן – יופי של ביטויים גם מהמטבח וגם מחדר המיטות!
זו לשון המתאימה ל''שטח הגדול'' של פעם ביפו, לחולות תל-ברוך או לאזור הבורסה בלילה (האמת- אינני בקיא בתחומים אלו, ואני כותב על אזורים ידועים לשמצה כפי שנכתב בעיתונות). זו שפה של ראש ממשלה מיועד?

מה יהא אם זאת תהא ראש ממשלתנו? מחר היא תעוף לקן האמריקני. שם הכל מצוחצח, אין זבל ואין אימפוטנטים. האם היא תיטוש אותנו כמו את חבריה (לדרך) לשעבר? האין חשש שהיא תותיר אותנו עם דעא''ש ביהודה ושומרון

אלוקים שבשמים שמור עלינו מציפורי הטרף הללו, מפרס שהביא עלינו את הסכמי אוסלו והחזיר מטוניסיה את המרצחים הפלסטינים על נשקם, ומצפורים
אחרות שלפתע הולכות בדרכיו.
זו ציפי שתאמר הן ליריביה בפוליטיקה ובלבד שתבטיח לעצמה את הכסא.
האם בידיה נפקיד את עתידנו ואת המו''מ עם יריבינו אשר מעבר לגבול?

עדיין המום מ''מצב האומה'' וחרד ממצב האומה.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  אני כתבתי כבר הרבה פעמים מידיעהאישית - היא מטומטמת  (המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה)
  בוז'י נתן לה את מה שלא יהיה לו  (ע.צופיה) (24 תגובות בפתיל)
  חיים עם ובתוך שחיתות  (יוסף אליעז) (18 תגובות בפתיל)
  מושחתים בשלטון,  (יוסף אליעז) (2 תגובות בפתיל)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי