פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
לענין ההתקפות על הגב' שרה נתניהו
יוסף אליעז (יום שישי, 06/02/2015 שעה 11:00)


לענין ההתקפות על הגב' שרה נתניהו

יוסף אליעז



גבירותי ורבותי,
אפשר שאשת ראש הממשלה אינה האדם החביב ביותר עלי-אדמות, אך מי שנהנה או סובל ממנה הוא בעלה, ראש הממשלה.

כמעט לכל נשות ראשי הממשלה וגם לחלק מנשות הנשיאים בישראל היו חסרונות כאלה או אחרים. אבל לא הן נבחרו לתפקיד אלא בעליהן.
עד כה לא ראינו נסיונות כה קיצוניים ונואלים לנגח ראש ממשלה בהתקפה חסרת רסן על רעייתו. לא אפרט כאן את חסרונותיהן של רעיות אלה, רק אשאל: זוכרים את פולה? את אופירה נבון? את פלוגת החיילים שנברה בחולות לחפש סיכה שאבדה לגב' לאה רבין?
(אגב - בן או בת זוגכם מושלמים? אנו מושלמים?)

הטענות והמענות כנגד גב' נתניהו יצאו לציבור ונופחו כהנה וכהנה. הן לא היו סוד לבוחרים גם במערכות הבחירות הקודמות. העם, או ציבור הבוחרים, הכיר את אשתו של בנימין נתניהו ובכל זאת בחר בו. גם בבחירות הקרובות ידע הבוחר מי המועמד ומי בת-זוגו ויצביע כראות עיניו והבנתו.

זכותו של עובד החש פגוע לתבוע את זכויותיו בבתי-הדין לעבודה. אך יש טעם רע של חוסר נאמנות, ואפילו ריח של בגידה בעובד התובע את המדינה, שהיא מעסיקתו, אך מפיץ שמועות, או אולי עובדות, שהגיעו לידיעתו עקב הנאמנות לה התחייב, בין אם בחתימה על חובת סודיות ואם מעצם היכולת שהוענקה לו לצפות בראש הממשלה ובהליכות ביתו, כשהעובד מנגח את אלו שנתנו בו אמון, ואינם הנתבעים, כדי לנסות ולהשיג כסף מהמדינה, כסף שהוא שלך ושלי, ועוד בתקופת בחירות, כשהוא פוגע במכוון בראש ממשלה שנתן בו את אמונו, הגם שאין לו שום טענה כנגד ראש הממשלה אישית.

הטלת הבוץ, דיבור בשפת ביבים, כמו שהרשתה לעצמה ציפי לבני בהופעתה הגסה ב''מצב האומה'' בשידור הכי פופולרי בטלביזיה, היא חצית קוים אדומים שלא היתה כמותה.

האם אתם, רבותי, מעדיפים שאשה-ציפור זו, שנדדה מקן לקן והרסה את כולם - תבוא לקנן בבית ראש הממשלה, לא כבת זוג, אלא היא עצמה תהא ראשת הממשלה לפי הסכם כניעה/רוטציה של בוז'י?
חושבני שעדיפה אשת ראש ממשלה, גם אם יש בה (כמו בכל אדם, בשונה ממלאכי השרת) פגמים כלשהם על פני ראשת ממשלה כמו ציפי, המוצעת לאומה כראשת הממשלה באותו הסכם רוטציה מגוחך עם בוז'י.

חשבו רגע והחליטו.
אני מעדיף צוברת בקבוקים (אם אין זה סתם שקר גדול), ואשה מפונקת הדורשת שיכינו לה מרק בלילה, או שתשב על הכסא ששייך למדינה בקיסריה ולא בירושלים, עד תום הקדנציה, שאז יוחזרו כל הרהיטים והציוד למדינה, על גברת שתכהן כראשת ממשלתנו ותתן לאבו-מאזן את שהציעו לו אולמרט או ברק, או היא עצמה במו''מ הלבבי שנמשך ביניהם משך שנה ומחצה, ולא תשמור על שלמות ירושלים הבירה.

מספרים שסיפרו לנשיא אייב לינקולן שהגנרל גראנט, הטוב והמצליח במצביאיו, שותה ויסקי בערבים. לינקולן מיד שאל:''איזה ויסקי הוא מעדיף? אשלח לו מיד שתי חביונות!''
אוף, פתחנו בבקבוקים וסיימנו בחביונות , כלשון חכמים: ''פתח בכד וסיים בחבית''.

שוב, חשבו נא מה ומי האלטרנטיבה.
אני חושש שאם בוז'י, ציפי ומרעיהם יצליחו לנצח את הימין ואת נתניהו, יופיע פה שוב פירוס מלך אפירוס שניצח בקרב אך כל צבאו הושמד, ויאמר שוב: ''עוד נצחון כזה ואבדנו!''




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  לא רק בקבוקים  (דוד סיון) (7 תגובות בפתיל)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי