פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
איש שלג
יוסף אליעז (שבת, 21/02/2015 שעה 8:00)


איש שלג

יוסף אליעז



האמור כאן הוא מהדורה מקדימה לחג השוטים, האחד באפריל, אשר הוקדם השנה בשל הקדמת הבחירות. מרבית הפוליטיקאים כבר הוכיחו שלא יחמיצו יום חג ומועד זה.
א. בוז'י הרצוג האשים, במסיבת עתונאים שלא התקיימה ב''צוותא'' תל-אביב, בקול הבס הרועם שלו (שגויס בצו 8 לתעמולת הבחירות), שמבקר המדינה חוקר האשמה חדשה לפיה ביבי ושרה גנבו שלג ירושלמי והביאוהו לביתם הפרטי בקיסריה. המבקר, כב' השופט יוסף שפירא, כבר כתב טיוטא ראשונה שהודלפה לתקשורת, בה השתמש במטבע הלשון החדש שטבע במשרדו ''מבדיקה ראשונית'' ולפיה עולה לכאורה שהשלג הוכנס לבריכה הפרטית, בכדי להמנע מתשלום מס בצורת. המבקר כבר העביר את החומר ליועץ ויינשטיין ומני נפתלי-איילה-שלוחה כבר שם רגליו כאיילות ואץ ליחידת המשטרה להב 443 למסור עדות בנדון, בתנאי שתובטח לו חסינות.

מקורבי ראש הממשלה מסרו: ידיהם של ביבי ושרה צחורות כשלג. מדובר בשלג דאשתקד שנשמר בבקבוקים (!) במקרר הישן בקומה א', וזהו שלג שאסף מנכ''ל הבית דאז, מני נפתלי בעצמו.
דן מרגלית כתב כי לאחר שהפרשה נתגלתה הוחזר כל השלג לדירת השרד בירושלים, אך אין זה גורע מחומרת המעשה.
יצויין כי ראש הממשלה עצמו השתתף בדיון בחמ''ל לקראת הסערה ונתן שם עצות יקרות מפז, שאיש לא חשב עליהן מקודם.

ב. במטה המרכזי של משטרת ישראל, בשכונת שייח ג'ראח בירושלים, הקימו אלמונים איש שלג והעטו עליו מדי רב-ניצב מגוהצים. כל הניצבים שחלפו על פניו הצדיעו למפכ''ל ולא הבחינו שבתוך המדים המעומלנים מסתתר דוגמן אחר.

ג. בירושלים הוקמו מספר אנשי שלג בדמות ניצבי המשטרה, אלא שבגזר המסורתי לא השתמשו הפעם לסימון האף.

ד. בובת שלג מסתורית נתגלתה בחצר האחורית של בית מפלגת העבודה בשכונת התקוה בתל-אביב. לאחר הפשרה חלקית הוברר שזו הגב' ציפי לבני שהוקפאה שם לבל תגרע מסיכויי המחנה הציוני ולא תחבל בתעמולת הבחירות שלו.

ה. לאחר הופעתה המרהיבה של הגברת נתניהו בסרטון על מצבו מעורר הרחמים של מעון ראש הממשלה ברחוב בלפור מסתמן שהיא תתמסר למשרה חדשה בתווך דירות. אין ספק שהופעתה משמשת נדבך חשוב במלחמה ביוקר הדיור ואין כמוה להוציא אויר מבועת מחירי הנדל''ן.

ו. מומחי ספורט מציינים כי מבחינת ה''שערים'' בעשור האחרון הנה ה''גול'' שתקע כדורגלן-העבר אוחנה לשערו של ''הבית היהודי'' הוא המרהיב ביותר.
יש הטוענים כי אלי ישי יציע לאוחנה מקום משוריין בבחירות בעוד שנתיים, אם וכאשר ציפי תחליף את בוז'י בראשות הממשלה ויוכרז מיד על בחירות חדשות.

ז. מחר יום חדש, והשלג של היום יהא ל''השלג דאשתקד'', אך חג האחד באפריל ימשך עד ה-‏18 במרץ...




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  לא יפה לצחוק על ביבי המסכן...  (הזוהר הצפוני) (15 תגובות בפתיל)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי