פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
חג השוטים מפורים לבחירות
יוסף אליעז (יום חמישי, 12/03/2015 שעה 19:00)


חג השוטים מפורים לבחירות

יוסף אליעז



חג השוטים הוארך והוקדם השנה מיום ה-‏1 באפריל לתקופה שבין פורים ל-‏17.3.2015
אוירת הקרנבל וההשתטויות נמשכת והתקוה הקלושה היא שהיא תסתיים במוצאי יום הבחירות.

ועדת הבחירות מציפה אותנו בהודעות שמחבריהן סבורים שהן הומוריסטיות. באחת מהן, שהומטרה על צופי הטלויזיה כעשרים פעם ביום הוצג הבוחר ככלב דני ענק (ככתוב ''פני הדור כפני כלב'') שחוטף וזולל את ההודעה לבוחר.
כופים על אזרחי ישראל לצפות בתשדירי בחירות. רובם חסרי טעם ותוכן. הליכוד ''עלה על עצמו'' הפעם ופרסם סרטונים שהזיקו לו, לרבות השוואת עובדים, או ועדי עובדים, למחבלי חמ''ס. מי אמר שמפלגת שלטון מלכדת בתוכה דווקא אנשים נבונים?

יאיר לפיד התיש את עצמו במסע שנאה מתלהם כנגד ראש הממשלה. אך משנוכח כי הוא מאבד מנדטים ולשנאה אין הצלחה - שינה מעט את הקו ואכן משקהתה השנאה מעמדו התחזק. יאיר גם לא שכח לנכס לעצמו הישגי אחרים ושכח כי בהתעקשותו על חוק מע''מ אפס גרם להפסדים של עשרות ומאות שקלים לאלפי צעירים שבהמתינם לחוק הזה נמנעו מלרכוש דירות ואלו התיקרו מאד בינתים. הוא גם שכח שמשרדו עיכב תקציבים למשרד הבטחון שעוד נחוצים לו לפינוי קרקעות יקרות בת''א וגוש דן ובכך עיכב ירידת מפקדות הצבא לנגב.

''הבית הציוני'', שעסקה במשך חודשים בבקבוקיה, גלידותיה ותסרוקותיה של שרה, נוכחה שלציבור נמאס מנושאים לעוסים אלו, בוז'י החביא לתקופה את ציפי והחליף את המפרסם והשתיק קצת את ח''כ כבל, ואכן שינוי הקו תרם למפלגה, אך בינתיים היא מוטטה את מרצ, שותפתה הזוטרה, עד שזו בסכנה שלא תעבור את אחוז החסימה ובכך יפסיד השמאל כשלושה מנדטים.

את מקומו של כבל תפס יאיר גרבוז אשר ערך חזרה פומבית על ''נאום הצ'חצ'חים'' של דודו טופז המנוח.

הרשימות הערביות התאחדו והכתירו עליהן מנהיג נבון ורגוע לחלוטין, אך משהוזמנו ע''י מר''צ, הקרובה להן ביותר במגזר היהודי, לחתום על הסכם עודפים נרתעו וחשפו את פרצופן האמיתי, בדמות חנין זועבי וזחאלקה, אותם השתדלו קודם להסתיר. הדבר מובן - כי חתימה כזו היתה עלולה לסתום את קרן השפע הקטארית ואת זו הסעודית...

דרעי מצהיר על כוונתו לשוב למשרד הפנים, אולי ככל עברין הנוטה לשוב למקום הפשע.
עדיין תמוה כיצד ציבור דתי כה רחב, עני בחלקו הגדול, מסוגל להמליך על עצמו עברין מורשע שתמיד דיבר כאילו בשם החלכאים והנדכאים ולמעשה דאג רק לעצמו ולמקורביו. הוא ורבו החדש, אשר מיד העליב את המנון המדינה, ראויים זה לזה.

אלי ישי רומז כל העת שיש בידו קלטות העלולות להפיל את דרעי וכל ש''ס, אך או שאין בידיו דבר או שאין תחת חגורתו די... אומץ להשתמש בהן, ובינתיים הוא מתדרדר שוב אל סכנת אחוז החסימה.

ליברמן ממשיך לפנטז על תיק שר הבטחון ואינו ער לכך שהוא עלול להשאר מחוץ לכנסת. בינתיים פאינה נעלמה מהכותרות.

משטרת ישראל ממשיכה לפעול כמשטרת חלם. לאחר משבר הניצבים שהיו אופקיים, היא מיהרה, אחרי חקירה מאומצת של שנתיים ימים, להוציא כתב אישום נגד ברוך מרזל, צדיק גדול כשלעצמו, שבוע לפני יום הבחירות... האם אכן אין שם לאיש שכל מתחת לדרגות הנוצצות?

מקורותינו מסרו שיו''ר ועדת הבחירות, כב' השופט ג'ובראן (''לדחות שידור דברי רה''מ בקונגרס ב-‏5 דקות'') דחה את בקשות ש''ס והמפלגה הערבית המאוחדת להציב קלפיות בבתי-הקברות בכדי להקל על המתים את ההצבעה, כדרכם במפלגות אלו מימים ימימה, לבל יוטרחו אל הקלפיות שבארצות החיים...

ואלו רק מובאות מעטות מהקרנבל.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  מאוכזבי הליכוד-תוכיחו את עצמכם בקלפי!  (הזוהר הצפוני) (2 תגובות בפתיל)
  ברית השיטנה  (ע.צופיה) (3 תגובות בפתיל)
  האופי שמאלני של רשות השידור...  (כספית)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי