פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
*דגל שחור* (1) יום שלישי
יורם המזרחי (יום רביעי, 18/09/2002 שעה 1:48)


מלאזיה

משרד החינוך פירסם דין וחשבון על התמכרות קטינים,מתחת לגיל 18,לסם המכונה במערב ''אייס'' ובמזרח הרחוק ''סייבו'' לפי הנתוניחם החדשים על מספר התלמידים הנרקומנים מ 1618 בשנת אלפיים ל 2113 בסוף ינואר השנה. שימוש יתר בסם גורם נזק מוחי בלתי הפיך.

מלאזיה

בתוך סערת הרוחות האיזורית הנובעת מגירוש המוני של עובדים זרים,נכנעה ממשלת מאלזיה לקבלנים והסכימה להנפיק חצי מליון אשרות שהיה מיוחדות.

מלאזיה/ארה''ב

עיתוני מלאזיה הבליטו ידיעה על החלטת רשות ההגירה האמריקאית למנוע ממאה וחמישים סטודנטים מלאזים להכנס לצפון אמריקה. אירגונים איסלמיים קוראים להחלטה ''צעד מכוון נגד האיסלאם''.

מאיינמר/בורמה

הממשלה פתחה במבצע רחב לאיתור רשתות הברחת נשים צעירות המועסקות כשפחות מין בחצי תריסר מדינות אסיאניות. רוב הנשים הן מאומת השאאן, קבוצה שבטית החיה לאורך הגבול הבורמזי-תאי.

מאיינמר/בורמה

הצבא פתח בפעולות ''גלה והשמד'' נגד מורדים בדלנים באיזור השאאן. לא נמסרו פרטים על נפגעי שני הצדדים

פילפינים

הנשיאה, גלוריה ארויו, עוררה שערוריה ציבורית כשהצטלמה למגזין פופולארי כשהיא מחופשת לחייזר המכונה ''אדם בשחור'' ארויו הצטלמה עם אחד משריה והדבר גרם לשערוריה והאשמת הנשיאה ''בזילות מעמד הנשיא''

פילפינים/אינדונזיה

המשטרה עצרה ארבעה אזרחים אינדונזים החשודים בהשתייכות לארגון טרור הפועל לעצמאות חבל אא'צא. החשודים ניסו ככל הנראה להגיע לדרום המוסלמי ולהצטרף לאירגון ''אבו סאייף''

אוסטרליה

האופוזיציה פירסמה נתונים מהם עולה שהמדינה היא ''אלופת האזנות הסתר בעולם החפשי'' וכי מספר האזנות הסתר באוסטרליה, גבוהה פי עשרים מזה של ארצות- הברית.

אוסטרליה

שלושה ימאים-ספורטאים נספו וחמישה נמשו מהמים הסוער אחרי שיאכטת המירוץ שלהם חזרה מתחרות.

סינגפור

משרד המשפטים מסר על 21 מעצרי חשודים בהשתייכות לאירגוני טרור ובכך עלה מספר העצורים בשבועיים האחרונים ל 34. הממשלה הטילה בסוף השבוע שעבר איפול על המעצרים שדווחו רק היום. בין העצורים חברי ''ג'מעה איסלמיה'', ו''חזית השחרור האיסלמית של מורו'' ארגונים הפועלים בעיקר בפילפינים אך גם במדינות נוספות במזרח-הרחוק.

תאילנד

משטורת תאילנד הודיע על ''תפיסת שיא של הרואין'' כשעצרה חברי כנופיית מבריחים שברשותם נמצאו 140 ק''ג של הרואין טהור.

תאילנד

ארבעה כהני דת בודהיסטים נעצרו באחרונה בחשד מעילה וגניבת כספי מנזרים ומקדשים.אחד הכהנים חשוד שמכר כלי זהב נדירים.

אינדונזיה

המשטרה עצרה לחקירה 21 חיילים שהשתייכו ליחידה שאבטחה מכרה זהב בבעלות אמריקאית. התביעה חושדת שהחיילים סייעו לחברי ארגון המחתרת הבדלני ''ארגון פפואה החפשית'' להניח מארב לאוטובוס שהסיע עובדים מקומיים וזרים.בתקרית נהרגו שני אמריקאים ואינדונזי אחד. הארגון הבדלני החל לפעול בשנת ה 60 אך בשנים האחרונות דווח על ''כמעט שיתוקו'' בגלל מחסור באמל''ח ומימון.

נפאל

ששה עשר מורדים מאואיסטים ושני שוטרים נהרגו בסדרת התנגשויות. לא נמסר מספר הפצועים.

ניו-זילנד/אפגניסטן/עירק

העובדה שחיילים ניוזילנדים, המסופחים באפגניסטן ליחידת העילית הבריטית ''שרות האויר המיוחד'' (אס.אי.אס) משתתפים בפעילות מבצעית, מעוררת שערוריה פוליטית אחרי שאופזיציית המפלגה ''הירוקה'' האשימו את הממשלה בהסתרת עובדות.שר ההגנה סרב למסור פרטים על פעילות החיילים מניו-זילנד ובתוך כך אמר שארצו הכינה 15 פקחי פירוק נשק, שבמקרה הצורך יצאו לעירק אם תתקבל הצעת צאדם חוסיין לחדש ביקורות.

אפגניסטן

לפחות עשרה אפגאנים נהרגו ויותר מארבעים נפצעו בהתנגשויות בין תומכי אילי מלחמה אזוריים.בקאבול נורו טילי גראד לעבר מטה האו''ם. דווח על נזק ועל פצוע אחד.

אנגליה/יפן

שתי אוניות משא עמוסות פסולת גרעינית שנשלחה למפעל אחסנה והשמדה באנגליה עגנו בקמבריה. הסכמת בריטניה לטפל בפסולת מערררת התנגדות והפגנות.

סין

משרד הפנים אומר שההרעלה ההמונית שארעה במזרח המדינה נגרמה במתכוון. 49 בני אדם נפטרו עד כה ומאות מאושפזים. הרעל הוחדר לממתקים ומזון שחולקו במסיבה גדולה.

ניגריה

20 בני אדם ניספו עוד 11 נפצעו בדליקה שפרצה במפעל גומי.

הודו/קשמיר/פקיסטן

לפחות 16 בדלנים נהרגו בממהלך השעות הראשונות לבחירות החבל קשמיר, בהתנגשויות נהרגו 2 שוטרים. עוד דווח על חילופי אש ארטילרית בין תותחנים הודים ופקיסטנים. ההנהגה האיסלמית קיצונית של החבל, קראה להחרים את הבחירות.

הודו/מדראס

15 בני אדם נספו ועשרות נפצעו בתאונה שגרמה להתפוצצות מפעל זיקוקין.

הודו/ג'וג'ראט

אדם אחד נהרג ושבעה נפצעו במהומות שפרצו בין דיירי רובע מוסלמי לשכניהם ההינדים.

זימבאבווה

חוואי לבן, שהואשם ברצח ''מתנחל פולש'' שחור נידון ל- 15 שנות מאסר. החוואי קשר את הפולש לפגוש מכוניתו וגרר אותו בדרכי החווה.

קניה

לאופרד גדול שפרץ לדירת מגורים גרם לבהלה ובסופו של דבר נורה על ידי המשטרה ''ישבנו לאכול כשהלאופרד קפץ דרך החלון'' סיפרה בעלת הבית.

קניה

המשטרה דיווחה על שני הרוגים ועשרה פצועים בקרבות ירי בין נערים משני שבטים שונים.

דרום-אפריקה/זמביה

מבריח סמים זמביאני שבבטנו התגלו ''כדוריות קונדונמים ממולאות קוקאין'' בילה שעות על אסלת בית שימוש מיוחד עד ששחרר ממעיו לא פחות מ 140 כדוריות סם שגודלן''כשזיפים''.

אלג'יר

21 חיילים ושוטרים נהרגו בהתנגשויות עם המחתרת האיסלמית.הקרב התנהל לא רחוק מהבירה והמשטרה מסרה על ''מספר לא ידוע'' של מורדים ואזרחים ''שגוויותיהם נאספות מהשטח''.

אוגנדה

מחתרת ''צבא האלוהים'' הקוראת להקמת מדינה לפי חוקי עשרת הדברות, פשטה על כמה ישובים ולדברי המשטרה חטפה ''נערות שתשמשנה שפחות מין ותלדנה ילדי מורדים''

לבנון

משלחת אמריקאית, הכוללת נציגי מחלקת המדינה ומומחי מים מסיירת לאורך החצבאני ויובליו, ובפרט באיזורים הסמוכים לגבול עם ישראל, כדי למצוא פתרון למחלוקת בין לבנון לישראל בשאלת ניצול מים הזורמים לירדן.

פקיסטן

המשטרה מוסרת שבמהלך המעצרים האחרונים של פעילי ותומכי ''אל-קעאדה'' נלכד גם רוצחו של העיתונאי היהודי-אמריקאי דניאל פרל.

פקיסטן

תערוכת התעשיה הצבאית הפקיסטנית מושכת משלחות שרובן בא מהעולם המוסלמי. בין השאר נראו קבוצות של ''לובשי אזרחית'' המתוארים כנציגים מהמזרח-התיכון.

אזרביג'אן/פקיסטן

משלחת צבאית אזארית עושה בקרא'צי במטרה לרכוש נשק ולחתום חוזי ''אימון והכשרת צוותי אויר'' אזריים.

אפגניסטן

המשטרה הודיעה על ''התנגשויות בין מפגינים- קיצוניים
לכוחות הביטחון ואומרת שמפגין אחד נהרג ועשרות נפצעו. כ''כ נפצעו ששה שוטרים.

טורקמניסטן

הנשיא העריץ ניאזוב, שלפני כמה חודשים שינה את שמות חדשי השנה לשמות בני משפחתו, הורה לחייב כל אזרח ובפרט תלמידים לקרוא ''בספר עידוד'' מוסרי שכתב והנקרא ''רוחמנא''. הספר נועד, לדברי הממשלה, ''להרים מוראל''. בתוך כך נאסר להפיץ עיתונות רוסית או להתחבר לאנטנות טלוויזיה הקולטות שידורים רוסיים. ניאזוב הורה לחלק את הספר לילדים ונוער מגיל שמונה ולהפיצו במסגדים ''כספר מקביל לקוראן''.

רוסיה/צ'צניה

פיגוע אוטובוס בבירת המחוז גרוזני עלה בשמונה הרוגים ועשרים פצועים. המטען הוטמן על ידי בדלנים באוטובוס ציבורי, הפועל בקו בו נוסעים עובדי מדינה.

רוסיה

הממשלה הודיעה שהיא מנסה לגייס 3.8 מיליארד דולר לטיפול בצי צוללות גרעיניות העוגנות בוולדיבוסטוק ללא שימוש. הצוללות הוצאו מהשירות ו 45 מהן מוגדרות ''ככלי שיט חלודים''. כל הצוללות נושאות בתוכן כורים ודלק גרעיני. כמה צוללות כבר נמצאות בפירוק לגרוטאות.

גרוזיה/רוסיה

צבא גרוזיה הגביר את פעילותו בערוץ הפנקיסי,המשמש איזור מחבוא והערכות של בדלנים צ'צנים. הצבא קיבל הוראה להרחיב את הפעולות אחרי שהתקבלה אזהרה רוסית שאם ממשלת גרוזיה תהסס לטהר את האיזור יפלוש לתוכו כוח רוסי גדול. עד כה, לא נודע על נפגעים.

אוקראינה

בקייב הפגינו כמה עשרות אלפי אזרחים נגד הנשיא לאוניד קו'צמא. המדובר בעיקר בחברי מפלגות לאומניות והקומוניסטים, המאשימים את הנשיא במחדלים כלכליים, שחיתות וכניעה לתכתיבים רוסיים.

ארגנטינה

50 בני אדם נהרגו ו 39 נפצעו בתאונה, כשאוטבוס שהסיע צליינים התדרדר לתהום.האסון ארע במחוז קאצמרא.

ספרד

ארגון חשאי בסקי חדש, ''אסוקל בורקא'' (הקרב הבסקי), הודיע שיםפתח בפעולות טרור כדי ''לגרש את הקולוניאלים הספרדים''. נראה שמדובר במאואיסטים, שפרשו מהמחתרת הבסקית הראשית.

דרום-קוריאה

עם התגברות ההפגנות האנטי-אמריקאיות המאורגנות על ידי תומכי איחוד מיידי עם הצפון, הותקפו והוכו שלושה חיילים אמריקאים. התקרית, החמורה מסוגה בתקופה האחרונה, הביאה למחאה אמריקאית חריפה.

כווית/עירק

כווית חננה ארבע נשים ממוצא עירקי שישבו בכלא בעוון ''סיוע לפלישה העירקית של 1990''. הנשים הועברו מבית הכלא לרשות שלטונות ההגירה והן תגורשנה בקרוב לעירק.

-------


חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


סיכום חדשות חוץ - דבר מבורך!
נמרוד ברנע (יום רביעי, 18/09/2002 שעה 8:09) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ואני לתומי חשבתי שאוסטרליה מדינה נאורה, טוב - מקום אחד פחות להגר אליו. טאף לאק כמו שאנגלו-סאקסים אומרים.
אני שמח מאוד שסוף סוף יש סיכום חדשות חוץ, העצלנות גורמת להדרת עיני מ Time Magazine ומאתרי חדשות אחרים באנגלית, ומוסף חדשות החוץ של ''הארץ'' מאוד מוגבל ועוסק בעיקר בעיראק-ארה''ב וטוב מאוד שיש מקום שמתמצת את הדבר, אשמח עד מאוד אם הדבר יהפוך להרגל שבועי, או דו-שבועי - או אפילו חודשי.
_new_ הוספת תגובה



סתם שאלות
אבנר בן בסט (יום רביעי, 18/09/2002 שעה 12:24) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

למה גרוזיה מסייעת ואפילו בעקיפין לצ'צ'נים? או לחילופין, למה לרוסים מותר להכות בצ'צ'נים בלי תגובה אירופאית רצינית?

למה לספרד מותר לשמור על זכויותיה ולהכות ב-ETA?
ולמה אף אחד לא נרעש לדבר הקמתה של התנועה המאואיסטית החדשה הצומחת לנו כאן בפורום?
_new_ הוספת תגובה



לאבנר: ובאמת למה? הכל פוליטיקה ותקשורת המונים
יורם המזרחי (יום חמישי, 19/09/2002 שעה 0:56)
בתשובה לאבנר בן בסט
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



הדגל השחור והקלון הגדול של היום מגיע לפלשתינאצים
ישראל חרג (יום רביעי, 18/09/2002 שעה 14:16) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שרצחו והתעללו בגופת ישראל נוסף היום . זאת לפי מיטב המסורת שלהם של התעללות בגופות שהחלה עוד בימי המאורעות בשנות ה 30 והמשיכה במלחמת העצמאות ונמשכת עד היום. מעניין מה גדעון ספירו ודומיו יאמרו על ה''צדיקים'' האלה שהם כה חרדים לזכויותיהם ?
_new_ הוספת תגובה



יהודי בן 67: יהי זכרו ברוך ה' יקום דמו! דוגמא ל..
מוטקה צביאלי (יום רביעי, 18/09/2002 שעה 15:47)
בתשובה לישראל חרג
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שכנות טובה. גם הייתי אני קונה באל-עזריה, יושב לקפה עם המוכר. הולך מחנות לחנות. מכולת, פירות, עצים, חמרי בנין,דלק.
ולמה רצחו יהודי? בגלל הכיבוש?
ולמה רוצחים ילדים? בגלל הכיבוש?
ולמה היה פוגרום חברון בתרפ''ט? בגלל הכיבוש.
ולמה רצחו יהודים בשיירת הר הצופים? בגלל הכיבוש.
למה רצחו בבית כנסת ''נוה שלום'' באיסטנבול? בגלל הכיבוש?
ולמה רצחו את דני פרל העיתונאי של''וול סטריט ז'ורנאל''? בגלל הכיבוש!
למה רצחו את הספורטאים במינכן לפני 29 שנה? בגלל הכיבוש.
למה פוצצו מכונית משא ליד בית הכנסת בג'רבה?
בגלל הכיכוש.
יבואו יפי הנפש ויגידו. מוטק'ה תרגע! למה אתה מתלהם? הרי אתה יודע שזה קשור באופן ישיר או עקיף. ואין החלום דומה לפישרו ואין פשרו דומה למי שחלמו. ואין ראי זה כראי זה. והמאנטרה היהודית המפורסמת ''אנחנו אשמים''. וגם ''אי אפשר להקיש ולהכליל את כל הערבים''. יש בהם טובים. יש בהם מתונים. יש בהם חכמים. יש בהם... אמנם יש. ואני מכיר כמה. אבל, לכל השדים והרוחות, אז איפה הם? הם מפחדים? ממה? איפה ההפגנות? איפה המחאות? איפה האינטרנט? איפה ההפיכה? למה לא מזמינים 10 יהודים להיות ב''פרלמנט'' הפלשתיני כדי שיוכלו לדאוג לתושבי יש''ע. מישהו הזכיר אפשרות מטורפת כזאת? יא, מאג'נון, יא-מוטק'ה! אינתי דיבלומאט אינתי? אינתי אידיוט! לא יהודייה, לא אישראיל, לא באטיח, לא מוטאחידה, לא ווזאראט... (לא יהודים, לא ישראל, לא בטיח, לא או''ם, לא משרד החוץ).
ויבא ''פעיל שלום'' ויאמר... הנה, אפילו רובינשטיין לא ממליץ לתבוע. זאת אומרת שאנחנו צודקים! אתה רואה! העסק לא שפיט. אחרת תהיה פה... אל תשאל! למה? כי יש כאלו שמותחים את הדמוקרטיה עד לקצה הגבול ואפילו מעבר לזה. הכל מעוגן ב''חוק''. גם עידוד עקיף לפרעות ביהודים. מי יתן את הדין על זה?
אותנו לימדו-יש דין ויש דיין. שנה טובה...
_new_ הוספת תגובה



ולצערנו הוא לא האחרון היום. מכסת הדמים שלהם
ישראל חר"ג (יום רביעי, 18/09/2002 שעה 16:29)
בתשובה למוטקה צביאלי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כנראה ירדה החודש והחיות האלה ממהרות למלא אותה. מעניין למה אדון גדעון ספירו שותק ולא מתייחס למעשי ה''שלום'' והלוחמה בכיבוש האלה...
_new_ הוספת תגובה



איך ידעת? בסביבות 17:00 התפוצץ מתאבד ליד
אבנר בן בסט (יום רביעי, 18/09/2002 שעה 17:51)
בתשובה לישראל חר"ג
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אום אל-פחם. שניים נפצעו. נכון לעכשיו טרם התבררה התמונה המלאה.
_new_ הוספת תגובה



ישראל, הרשה לי להסתייג בתוקף
אריה פרלמן (יום חמישי, 19/09/2002 שעה 1:56)
בתשובה לישראל חרג
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כאשר אתה מכנה את הפלשתינאים ''פלשתינאצים'', אתה רק מדלל ומרדד את אכזריותם החריגה של הנאצים. לא רק הפלשתינאים מתעללים בגופות, ישנם גם רוצחים סדרתיים כאלה בארצות-הברית.

אז מה? גם אותם תכנה ''רו[נא]צחים''?

רגע... הרוצחים הללו אינם מעוניינים לבצע השמדת עם, אז הם אינם ממש ''נאצים''? הבנתי, מסכים... ואולי לא מסכים... הבה נתווכח עד כלות.

מה שאני רוצה לומר הוא, שברגע שאתה פורץ את הסכר - אין גבול, וסופו של תהליך הוא כי כל גנב, שודד ומועל ייהפך בפינו ל''נאצי'' מבלי שאף נחוש בכך.

אתה גם תורם לזילות השואה, שהיא אחת ממטרותיו המוצהרות של ספירו, וחבל.
_new_ הוספת תגובה



הפלשתינים זהים במטרותיהם לנאצים ולכן ראויים לכנוי
ישראל חר"ג (יום חמישי, 19/09/2002 שעה 6:08)
בתשובה לאריה פרלמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הפלשתינים במעשי הרצח חסרי האבחנה שמטרתם להרוג כמה שיותר ישראלים ממשיכים את מלאכת הנאצים בתאוותם להשמדת עם (הישראלי) ומדינתו . להזכירך שהם גם היו משתפי פעולה עם הנאצים והמופתי ימ''ש מנהיגם ישב בברלין עם היטלר ! ההבדל היחיד בינם לנאצים הוא בהעדר היכולת הטכנית והעוצמתית של הנאצים אבל אני חושש שבחידלוננו , אפסותנו ומסואבותנו הם יגיעו לכך וגם להשגי הנאצים. אם הם רוצחים חופשי , חופשי ולנו לוקח שנה !! להרוס בית של מחבל מתאבד לא לפני שאפשרנו למשפחתו לפנות לבגץ (טרוף מערכות מוחלט ) אז אין לנו סיכוי. אין בכך שום זילות בשואה אלא להפך יש בכך תזכורת שהיא עדיין נמשכת במדינת היהודים !!
_new_ הוספת תגובה



קצת שכל ישר
אליצור סגל (יום חמישי, 19/09/2002 שעה 8:36)
בתשובה לישראל חר"ג
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לק''י
ישראל חרג ואריה פרלמן - כמו בהרבה מקרים קצת שכל ישר היה מסייע לפתור את הבעיה או להקטין אותה בשיעור ניכר.
קודם כל אין צורך להפעיל על הערבים כאן יותר כוח ממה שאנחנו מפעילים ממילא ובאין ברירה בצדק, מה שנחוץ הוא למצוא מדינות קולטות ולהקל במקצת על אפשרויות ההגירה.
נדמה לי שבאיזו תת ועדה בקונגרס האמריקאי עדיין מתגלגלת הצעת חוק מתקופת מלחמת המפרץ שבה גורשו מכוית שלוש מאות אלף פלשתינאים ושמיר לא רצה אותם כאן והוצע לירדנים לקבל מהאמריקאים מיליארד דולר עבור כל מאה אלף פלשתינאים שיקלטו. נדמה לי שבסוף מאה אלף נקלטו אצלינו ומאתים אלף בירדן. אינני זוכר האם האמריקאים נתנו בסוף כסף.
הצעה דומה יכולה להינתן גם עכשיו - על כל מאה אלף ערבים שיצאו מכאן ויקלטו בירדן יקבלו הירדנים מהאמריקאים מיליארד דולר. התפקיד שלנו היה לקנות מהעוזבים את נכסיהם במחיר השוק כדי לתת להם ביד כסף לחיים חדשים בירדן. כמעט בטוח שתוך פחות מעשר שנים האוכלוסיה הערבית ביהודה ושומרון תרד מבערך שני מליון עד מליון ומשונה מאות אלף לחצי מיליון או אפילו פחות. ברצועת עזה המצב קצת יותר סבוך בגלל שאינם אזרחים ירדנים אבל אולי תמורת סכום כפול - שני מיליארד לכל מאה אלף הירדנים יסכימו גם לזה ותפקידנו יהיה לתת להם פצויים ביד עבור רכושם - כדי להקל על האמריקאים צריך לצרף להצעה הזו ויתור מוחלט על הסיוע האמריקאי ואולי מתן תמורה נוספת כמו זכות שימוש או החכרה של חלק מנמל חיפה או שדה תעופה כל שהוא למשך זמן ביצוע התוכנית.
באשר לערביי ישראל יש לשלול מיד את האזרחות של כל מי שקיבלו אזרחות בעקבות נשואים עם אזרחים ישראליים - שר הפנים ניסה לבצע מהלך כזה ונבלם בבג''ץ - אפשר להעביר חוק מתאים וכן שלילת אזרחות מידית מכל מי שהיה מעורב במעשה חבלה - יש לצרף אותם לתוכנית הפנוי פצויים שלעיל. שני אמצעים פשוטים אלו ישחררו אותנו מחצי מליון מתוך יותר ממליון הערבים אזרחי ישראל כך שבסוף לאחר עשרים שנה או פחות נשאר עם אוכלוסיה ערבית של מיליון וחצי או שני מיליון ערבים בצד המערבי של הירדן וזה מצב נסבל בהחלט.
וכל זא ללא שום צורך בחיות תת אנושיות ובנאצים וכד'.
הבעיה ששכל ישר אינו מצרך מצוי במקומותינו.
שנה טובה
אליצור
_new_ הוספת תגובה



מסכים . הפלשתינים צריכים לחזור לארצות מוצאם
ישראל חרג (יום חמישי, 19/09/2002 שעה 9:16)
בתשובה לאליצור סגל
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

וזה כולל לוב, חוראן (סוריה) , עיראק ואפילו צ'אד !!
יש מספר כפרים באזור ירושלים שמוצא הפלשתינים שם מצ'אד ! וכולם כמו העובדים הזרים דהיום באו בעקבות הפיתוח היהודי מתחילת המאה. יש לפרסם את השקר הזה כאילו רובם בני הארץ ממאות בשנים !! ואדי ערה רובו מורכב מבדואים שהתיישבו באזור בשנות ה 20 בניגוד להסכם עם הנציב הבריטי . השם ערערה של אחד הכפרים שם מוצאו משבט ערוער מסיני !! אם הם יסרבו ישראל צריכה לכבוש את לוב שבמילא מאיימת כבר עלינו ועל דרום אירופה בנשק גרעיני ולהעביר אליה את הפלשתינים. אחרת שואה שניה לעם היהודי בארצו היא רק שאלה של זמן !!
_new_ הוספת תגובה



פה אני כבר חייב למחות.
אריה פרלמן (יום חמישי, 19/09/2002 שעה 23:28)
בתשובה לישראל חר"ג
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האם אתה יכול, פעם אחת ולתמיד - להגדיר מהו אותו ה''עם הישראלי'' שאותו רוצים הפלשתינאים להשמיד?

אני לא מכיר עם כזה.

אתה מכיר?

ספר לי.
_new_ הוספת תגובה



להפך ! אי זיהויים של הפלשתינים כמבצעי השמדת עם
ישראל חרג (יום חמישי, 19/09/2002 שעה 8:51)
בתשובה לאריה פרלמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מוזיל את מעשי פשעי המלחמה שלהם ומקהה את חומרתם ! אין בכך שום זילות לשואה , אלא להפך איזכורה בהטים שמתריעים כי היא יכולה להתחולל שנית !!
_new_ הוספת תגובה



*דגל שחור* (2) יום רביעי
יורם המזרחי (יום חמישי, 19/09/2002 שעה 1:32) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

רוסיה/ארה''ב
-----------
מחנה הימין הקיצוני ברוסיה יצא למען עירק ומספר גדול של תומכי מפלגות הימין הפגינו מול נציגויות אמריקאיות במוסקווה ובערים אחרות.הימין הקיצוני תמך בצאדם חוסיין גם בעת מלחמת המפרץ.
-----------
רוסיה/אוקראינה
-------
בעיר בריאנסק הוכרז מצב כוננות בהמשך לשריפות יער גדולות,המשתוללות ביערות שבעת אסון הכור בצ'רנוביל ספגו כמויות גדולות של קרינה.החשש הוא שהעשן העולה מהיערות הבוערים יגרום מפגעי קרינה.בריאנסק טובלת בעשן וכעת מדווח על התקדמות העשן גם למרכזים עירוניים אחרים ברוסיה ובאוקראינה.
-----------
ניו-זילנד
----------
ילד בן 12 גונייר קוראיקי,ממוצא מאורי,נמצא אשם ברצח מחלק פיצות ונשלח לשבע שנות מאסר.הילד נשפט כמבוגר והוא הניו-זילנדי הצעיר ביותר שנדון באשמת רצח.הילד אמר לחוקריו שהוא רצח את מחלק הפיצות עבור מספר דולרים.
---------------
אוסטרליה
--------
משטרת אוסטרליה מתחילה,לראשונה בתולדותיה,להשתמש במרופילים אתניים .המדובר הוא בזיהוי אתני לפי ארץ מוצא,השתייכות אתנית תרבותית וכיו''ב.ההחלטה הזוכה לךתמיכת הממשלה מעוררת זעם בקהיליות המהגרים האופוזציה השמאלנית.
-----------------
ארה''ב/קטר/תורכיה
-----------
חיל האויר האמריקאי הציב בקטאר ותורכיה מספר מפציצי חמקן,מהסוג שהשתתף בהתקפות על עירק בעת מלחמת המפרץ.
-------------
ארה''ב/בריטנניה/עירק
-----------------
מטוסי קרב-הפצצה של חילות האויר האמרקאים והבריטים תקפו מספר גדול של ''מטרות נ.מ'' עירקיותץבגיחות שנערכו היום הותקפו ככל הנראה גם מטרות הנמצאות בשולי ''שטח איסור הטיסה'' סוללות נ.מ עירקי הופעלו ללא הצלחה.
-----------
הולנד
------
האחות ההולנדית לוסי איזבלה קוארינה,המואשמת ברצח 13
חולים שהינו בטיפולה אמרה בבית המשפט שהאחראיחם למקרי המוות המיוחסים לה הם ''רופאים שהזניחו טובת מאושפזים וסרבו להאזין לדיווחי אחיות על הרעות במצב החולים''
------------
דרום/צפון קוריאה
----------------
הולל בעבודות לשיקום כביש ומסילת ברזל המחברים בין דרום לצפון קוריאה,כל זה בהמשל לתהליך ''הפשרת יחסים'' בין שתי המדינות.
-------------
פילפינים
--------
ארבעה אזרחים אינדונזים,שנעצרו באחרונה באיזור מנילה מואשמים באחריות לסדרת פיגועי פיצוץ בהם נהרגו 15 אזרחים ועשרות נפצעו.הפיגועים ארעו באפריל האחרון.האינדונזים קשורים עככל הנראה לארגון ''אבו סאייף''
---------
איטליה
--------
''איש הקרח'' הקפוא ''אוטגי'' שהתגלה לפני כמה שנים בטירול ,נהרג כנראה מחץ שירו לעברו ציידים.למסקנה זו הגיעו מדענים איטלקים,שפירסמו מחקר חדש על הגופה הקפואה שגילה מוערך ב 5000 שנה. החוקרים אומרים עוד שסמוך למותו אכל איש הקרח זרעונים ובשר עז.
---------------
פארגוואי
---------
אלפי מפגינים נגד הנשיא,התנגשו בבירה אסונסיון עם המשטרה.יותר ממאה מפגינים נפצעו ושלוש מאות נעצרו.המפגינים תובעים את התפטרות הנשיא לואיס גונזלס מאאצ'י,המואשם על ידם בשחיתות ובאחריות למעשי רצח פוליטי.
----------------
רוסיה/'טאיוון
------------
הצי הרוסי במזרח הרחוק לכד ספינת דייג טאיוונית שחדרה למים הטריטוריאלים של רוסיה.ספינה אחרת הצליחה לחמוק.במרדף השתתפו משחתות,ספינות משמר ומטוסי קרב שפתחו באש על הספינות הטאיווניות.
----------------
סרי-לנקה
---------
בהמשך שיחות השלום בין ארגון התאמילים ''נמרי טאמיל אלם'' לממשלה,הנערכות בתווך נורווגי,הודיעו נציגי הממשלה שנכונותם להכיר בזכויות אוטונומיות שונות של התאמילים באיזור ג'פנה,אינה יצירת מצב של ''שתיח מדינות''.
------------
קנדה
-----
רבבות ליטרים ביוב נשפכו לנהר האדום,ליד וויניפג, בעקבות תקלה במתקן טיהור. הביוב קלח לנהר לא רחוק משפך אגם וויניפג. מומחי איכות הסביבה מגדירים את
המקרה ''אסון אקולוגי חמור''
--------------------
קנדה
-----
מחלת קדחת הנילוס המערבי קטלה אזרח קנדי בן 70.משרד הבריאות אומר שהמחלה ,הנישאת על ידי יתושים וציפורים,מתקדמת למזרח המדינה.
---------
קנדה/ארה''ב
-----------
נמשכות שיחות בין קנדה לארה''ב להגברת שת''פ בנושאי ביטחון שונים ובפרט אבטחת גבולות.עוד נפגשו נציגי הצבאות לדון בהקמת ''כח חירום צפון אמריקאי משותף'' שיעסוק בהכנות לפיגועי טרור והטיפול בהם.
-------------
ארה''ב/אוהיו
-----------
חנה יאסמין עלי,בתו בת ה 26 של המתאגרף מוחמד עלי,נעצרה בטלודו-אוהיו באשמת גניבה מחנות.יאסמין נעצרה בחנות חפצי בית שם ניסתה לשנות מחיר בתווית שטיח מטבח בערך 69 דולר.
---------------------
_new_ הוספת תגובה



*דגל שחור* (3) יום חמישי
יורם המזרחי (יום שישי, 20/09/2002 שעה 2:45)
בתשובה ליורם המזרחי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מלאזיה
------
עומד לדין פלילי,חבר פארלמנט שהאשים את ראש הממשלה ד''ר בחטייר ''בצפיה בסרטי פורנו יחד עם נכדיו''.
-----------
מלאזיה
------
משרד הפנים המאלזי והמשטרה אומרים שבבתי המדרש האיסלמים ''מדרסות'' פועלים כמאה מחברי הארגון הקיצוני ''גמ'ע איסלמיה'' שרבים מחבריו נעצרו בראשית השנה.המשטרה טוענת שזהות הפעילים ידועה והיא סבורה שבשלב זה ''אינם מהווים סכנה'' הרעיון העיקרי,המדריך את הגמ'ע הוא הקמת מדינה פאן-איסלמית-אסיאנית שתכלול את מלאזיה,סינגפור,אינדונזיה,הפילפינים,חלקים מתאילנד ובורמה, וכן ''כאפשרות'' בנגלה-דש,צפון הודו והקשמיר ופקיסטן.
------------
אינדונזיה
----------
נעצר אחד מבכירי אל-קעאדה עומר אל פארוק.נראה שהאיש יחקר על ידי האף-בי-איי כמו כן תתאפשר חקירה אמריקאית של עציר נוסף,פעיל אל קעאדה יאזיד יוסוף.
---------------
מקסיכו
-------
החלטות שונות של בית המשפט העליון,המחזקות את עמדת הממשלה ביחס לאינדיאנים מתסיסות את איזור צ'אפס,שם התנהלה בשנים האחרונות מלחמת אזרחים בין ארגון ''הזאפטיסתא'' לממשלה.
------------------
מאיינמר/בורמה/תאילנד
--------------
ממשלת בורמה/מאיינמר מאיימת בסנקציות חדשות נגד תאילנד,כל זאת בהמשך להאשמות פעילי הארגון הבדלני של אומת השאאן,שבסיסו בתאילנד,הטוען שחיילים בורמזים אנסו מאות צעירות שאאניות. הממשלה הצבאית בינגון/רנגון אמרה שהארגון מחפה על העובדה שאנשיו חוטפים נשים בורמזיות ומוכרים אותן לבתי בושת תאים.המספר בו נוקבת ממשלת מאיינמר/בורמה הוא'' 235 נשים שנמכרו לבתי בושת בערים ציאנגמאי ובנקוק.
---------------
נפאל
----
מאואיסטים שפשטו על מנחת מסוקים נידח,המשמש בעיקר תיירים,חטפו טיס מסוק וכמה נוסעים ואחר כך שרפו את המסוק.
ממקומות שונים נמסר על קרבות בהין המורדים לכוחות הביטחון,אך לא דווח מספר הנפגעים.המשטרה מסרה על מספר פיגועי מיקוש ופיצוץ וכן על בסיס משטרה שנכבש ונהרס בידי המורדים.המודיעין הנפאלי אומר שהמואיסטים הקימו ''גדוד מחץ'' בן שלוש פלוגות מאומנות הייטב,המופעלות נגד ''מטרות נקודה'' נבחרות
----------------
נפאל/הודו
-----------
ממשלת הודו הודיעה שתעשה כל שביכולתה לאתר ולעצור מורדים מאואיסטים נפאלים ודחתה האשמות מקטמנדו כאילו היא מפגינה ''שוויון נפש'' בכל הקשור לפעילות מאואיסטית החוצה גבולות באיזור.
-------------------
ניו-זילנד
-----------
רכבת מהירה פגעה בעדר בקר והרגה את כל העדר,בס''כ 40 פרות.
---------
ניו-זילנד
-----------
הפרלמנט התכנס לדיון דחוף בעמדתה של ניו זילנד בכל הקשור למשבר עירק ושאלת הצטרפות צבא ניו זילנד לכח בין לאומי אפשרי בפיקוד אמריקאי.
-------------
ניגריה
---------
שני קיצונים מוסלמים המוגדרים ''שודדים'' נהרגו וארבעיה נפצעו בהתקפת ירי על אטליז ומפעל עיבוד בשר.
שני שומרים וששה עובדים פצעו בחילופי היריות.הסיבה להתקפה ''האשמות שהמפעל לא מקייןם את חוקי החאלל(כשרות..) כמתחייב מהקוראן
-----------------
ניגריה
------
המשטרה עצרה אחדים מראשי רשת חטיפת והברחת קטינים.הרשת מואשמת במכירת ילדים ובפרט ילדות ''לקניינים'' בצ'אד,גאבון,גינאה והקילה המרכז אפריקאית.
---------
סין
----
לראשונה דווח על ''הכנות מעשיות'' לפרישת המנהג זיאנג זמין.התאורים הקשורים לפרישתו מוצגים ''כהכנה לחגיגות ''שישמשו הבעת תודה למנהיג הגדול''
------------
אוסטרליה
---------
מדענים אוסטרלים אמרו ''שפתח האוזון'' מעל אנטאטיקה שנגרם מזיהום אוויר עולמי הולך ונסגר כתוצאה מתהליך ''כימי טבעי'' והערכתם היא ''שהחור'' יסגר כליל עד שנת 2050
----------
קנדה
-----
יותר מ 9000 דגי מאכל נפלטו מארגזה של משאית שהתהפכה באונטאריו,הכביש נסגר לתנועה עד לניקוי יסודי.רבים ניצלו את ההזדמנות ל...נטילת דגים מהכביש למחבת.
-----------
תימן/ג'יבוטי
-------------
מעורבטות כוחות קומנדו אמריקאים בגי'בוטי וידיעות על פשיטות לתתוך תימן,כדגי ללכוד אנשי אל-קעאדה,הביאו לתגובות חריפות מצד מתנגדי השלטון בתימן ואזהרות מצד מורדים מיגיבו'טי שהם יפעלו נגד היחידות האמריקאיות.אנשי שבטים בנהרי תימן הבטיחו ''להלחם באמריקאים אם רק עיזו להופיע במקומותיהם''.
----------
_new_ הוספת תגובה



*דגל שחור* (4) יום שישי (דו''ח חלקי)
יורם המזרחי (שבת, 21/09/2002 שעה 1:31)
בתשובה ליורם המזרחי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

קנדה/ארה''ב
-----------
יצאו למסכי הקולנוע:
גולדי הון סוזן סרנדון
הביקורת: נקודה וחצי מתוך דיורג חמש...קומדיה אווילית ''האחיות בנגר'' the banger sisters
+++++++++++
אנטוניו בנדרס לוסי לואי
הביקורת: שתי נקודות וחצי מותחן פעלולים חלקלק
''בליסטיק'' ballistic
+++++++++++++++++++
האט לג'ר טימוטי האטינג
הביקורת: שתי נקודות
the for feathers ''ארבע נוצות'' פעולה סרט לפי רומן המתאר יחסי חברים קצינים,על רקע המלחמה בסודן.הפקה מקורית,משנות הארבעים נחשבה לסרט מלחמה פעולה מהפכני.ההפקה הנוכחית דומה רק במעט למקור
+++++++++++++++++++++++++
''אני מנסה לשבור את לבך'' i am trying to brrak your heart
סרט תעודה על להקת רוק משיקאגו.
הביקורת: שלושה כוכבים
+++++++++++++++++++++++++
================================================
קנדה/ארה''ב
---------
אתר אינטרנט צפון-אמריקאי המאפשר לסטודנטים להעריך ולדרג את המרצים,צעורר סערה בחוגי האקדמיה ותביעה לפעול משפטית נגד בעלי האתר.כל גולש יכול להוסיף הערות,גם בלי...להיות תלמיד ובלי להכיר את המרצים,מה שכבר הביא לגידופים,השמצות והטעיות.
-------------------
קנדה
-----
המשטרה צרפה עוד ארבעה שמות לרשימת אחד עשר קרבנות רוצח סידרתי מבריטיש קולמביה,החשטוד בכך שנהג להשליל את גוויות הנרצחות,רובן יצאניות,לחזרים בחווה שלו.
---------
קנדה
-----
גבר בן 30 מלורייןףבמחוז קוובק,רצח את הוריו הקשישים והתאבד בתליה,מעל לגוויות.המשטרה אומרת שהצעיר תקף את הוריו באמצעות מכשיר-כהה וסכין.
---------------
קנדה
-----
המשטרה בקוובק חיסלה רשת מכירת ''סם האונס'' באמצעות האינטרנט.הסם מיועד לטשטש חושי נשים ולהחליש התנגדותן למגע מיני.השימוש בסם מהווה עבירה פלילית חמורה.מוכרי התכשיר באינטרנט הפיצו את הסחורה במדינות רבות,אך בעיקר בצפון-אמריקה
---------------
קנדה/ארה''ב
---------
נושאת המטוסים האמריקאית ''נימיץ'' הגיע ''לבחקור רצון טוב'' בוויקטוריה,בירת בריטיש-קולומביה. על סיפון האוניה כ 5000 ימאים ואויראים.משטרת קנדה מאבטחת את נושאאת המטוסים בפני אפשרות פיגוע,או הפגנות אנטי אמריקאיות.
----------------
ארה''ב/בריטניה
--------------
יונקים ממין זכר פגיעים יותר להתקפות טפילים וחרקים בגלל שהם...גדולים וטעימים יותר,כך קובע מחקר משותף למדענים סקוטים ואמריקאים.
-------------
בריטניה
--------
ילד בן 11 מהעיר לידס הורחק מבית ספרו,הנמצא חמש מאות מטריןם מביתו מפני שהוא גר בקומה 13 של בית מגורים גדול.מדידת המרחק בין הקומות למדרכה ומשם לבית-הספר הוכיחה שהילד גר ...מחוץ לרדיוס המאפשר לימודים באותו בית ספר....
----------------
קנדה/ארה''ב
-----------
בנקי דם יבדקו מעתה את תרומות הדם כדי להבטיח שאינן נושאות את נגיף קדחת הנילוס המערבי,המשתוללת בצפון אמריקה ,זאת אחרי שהתברר שהמחלה הועברה באמצעות תרומות דם שניתנו לשלושה חולים,במקומות שונים,בצפון היבשתץ
--------------
ארה''ב
------
נשיא חברת ''טייקו'' דניס קוזולובסקי,החשוד בגניבת 600 מליון דולר מחברתו,ישוחרר בערבות של 10 מליון דולר,רק אחרי שבית-המשפט ישתכנע שלא מדובר ''בכסף נגוע'' את הערבות מציעה לשלם גרושתו.בית-המשםפט הקפיא את כל נכסי המולטי מליונר והחרים את כל כרטיסי האשראי שלו.
------------
קנדה
-----
ממשלת קנדה עשויה להחליט בקרוב על הפסקת פעולות לאיתור וגרוש נאצים שהתאזרחו בקנדה.גורמים יהודיים ונפגעי נאצים אחרים,טוענים שממשלת קנדה לא גרשה אף נאצי וכי שינוי המדיניות יביא לאהדה כלפי נאצים מזדקנים וישישים.
--------------
קנדה
-----
אשה בת 76 מאיי נסיך אדוארד,מואשמת בהנהגת כת דתית קיצונית שהפכה ילדים לעבדים. ילד בן 11 העיד למשל שמנהיגת הכת לוסיל פולין,לשעבר נזירה קתולית,התעללה בילדים והכתה אותם באופן קבוע,או שהורתה להוריהם להכות אותם עד זוב דם.
---------
אוסטרליה/קנדה
---------
מחקר חדש מלמד שבתקופות שלטון המפלגה השמרנית,עלה מספר המתאבדים. זאת בהשוואה למספר האוסטרלים שהתאבדו בתקופות בהן שלטה במדינה מפלגת הלייבור הנחשבת שמאל מתון. מחקר דוצה בקנדה מצביע על נתונים דומים פחות או יותר. ההבדלים הם באחוז עד שני אחוזים בממוצע....
-----------
_new_ הוספת תגובה



*דדגל שחור* (5) יום ראשון (דו''ח חלקי)
יורם המזרחי (יום שני, 23/09/2002 שעה 3:27)
בתשובה ליורם המזרחי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

רוסיה/צ'צניה
------
התובע הצבאי הראשי הורה להעמיד לדין את סא''ל אלכסיי קוצייקב,מחיל האויר,בעוון רשלנות ואי מלוןי הוראות בטיחות שגרמו להפלת מסוק תובלה ומותם של 119 אנשי צבא.
-----------
רוסיה/צ'צניה
-------------
המשטרה הודיעה על חיסול שלוש כנופיות פושעים,שסייעו לבדלנים המוסלמים.מנהיג הכנופיות,שזוהה ''כטאייב'' נהרג בקרב עם המשטרה.
-----------------
ארגנטינה
---------
9 ילדים נהארגו כשגשר הולכי רגל,התמוטט באיזור פאטגוניה.6 ילדים נפצעו.הגשר התמוטט כששימש למעבר 117 תלמידי בית-ספר מקומי.
----------------
הודו
------
15 בני אדם נהרגו ועשרות נפצעו,בפיגוע פיצוץ,שככל הנראה בוצע בידי מאואיסטים.
--------
הודו
------
ארבעה נוסעי מסוק אזרחי נהרגו,כשהמסוק נהתרסק לייד בומביי.
--------
הודו
------
ששה מאואיסטים פצועים נעצרו במדינת ביהאר. הששה הסתתרו במרפאה שם טופלו פצעים שספגו במהלך התנגשויות עם המשטרה,שארעו בשבוע שעבר.
--------
דרום-אפריקה/או''ם
------------
מומחי האו''ם מעריכים כעת שסכנת מוות ברעב נשקפת לפחות ל 14 מליון בני אדם,בעיקר בדרום היבשת.
---------
סודן/אפגניסטן/פקיסטן/דובאי
----------
גורמי מודיעין פקיסטנים טוענים שסודן היתה ליעד ''אחסנת'' זהב השייך לארגון ''אל קעאדה'' הזהב מוברח לסודן בנתיב מפקיסטן ודובאי.
-----------
רוסיה
------
נרצח מפקח הדיג הראשי לאיזור הים הכספי,בהמשך לפעולות הממשלה נגד סוחרי קאוויאר,המפעילים,באופן לא חוקי, צי דיג ועיבוד דגים.
--------------------
רוסיה
------
מסוק צבאי מסוק מי- 24 התרסק במרכז רוסיה.ארבעת אנשי הצוות נהרגו.
----------
רוסיה לנינגרד/פטרוגרד
------
חוקרים גילו קבר המונים עם לא פחות מ30 אלף שלדים,השייכים לקרבנות המשטר הקומוניסטי.ההערכה היא שהנרצחים הומתו בשנות השלושים המאוחרות במסגרת ''מסע טיהורים סטליניסטי''.
--------------
רוסיה
------
משטרת מוסקווה פועלת להפגת המתח בין רוסים לטאג'ים.
ארבעה פועלים טאג'קים נפצעו בהתקפת רוסעים שהוגדרו ''שיכורים גלוחי ראש''
-----------------
אוקראינה
----------
נעצר אזרח רוסי החשוד בגניבת חומרים רדיו-אקטיווים
--------------
פילפינים
---------
117 מורדים בדלנים באיזור מורו,נכנעו לצבא.המורדים שייכים לצבא השחרור של מורו,שהוא ארגון טרור בדלני-מוסלמי.
---------
פקיסטן
-----
המשטרה הודיעה על מעצרים נוספים החשודים בתכנון רצח השליט גנרל מושארף.המעצרים,כמו אחרים הקשורים לעניין,נערכו בעיר קרא'צי.
------------
וונזואלה
---------
המשטרה ומפגינים התנגשו בפעם השניה בתוך שבוע,דווח על פצועים. בינתיים מסר הנשיא הוגו שאבז על מעצר'' ראש קבוצת מתכנני הפיכה'' העצור הוא אלחנדרו פאנ'א.
---------------
גרמניה/אפגניסטן
--------------
ממשלת גרמניה שוקלת קבלת אחריות על כוחות ביטחון הפנים האפגאנים,אם התכנית תצא לפועל יטפלו בה אנשי משמר הגבול הגרמני,שהוא כח מליציוני קדם-צבאי,הכוול גם יחידת לוחמה בטרטור הידוע כקבוצת משמר הגבול 9
g/s/g 9
-------------
סין
-----
15 חברי הקבוצה הדתית פולון גונג נדנו ל15 שנות מאסר בעוון ''פעילות כתתית לא חוקית''
---------
טג'קיסטן
---------
המשטרה בבירה דושמבא,הודיעה על המשך מעצרי חברי ארגון ''חזב אול תחריר'',קבוצה מוסלמית קיצונית.שני ראשי הארגון נעצרו בשבוע שעבר.
-------------
נפאל
-----
35 מאואיסטים נהרגו בהתקלויות שונות עם הצבא והמשטרה.עוד 15 מאואיסטים נהרגו ''בתאונת עבודה'' כשמטען נפץ גדול התפוצץ בתוך מבנה.
------------
מצריים
--------
מתיחות שוררת בין שגריר ארה''ב דיוד וולש לתקשורת המצרית,אחרי שהשגריר גינה את עמדות התקשורת בכל הקשור לפיגוע 9-11 והמלחמה בטרור.בתוך כך הגיברה משטרת מצריים את סידורי האבטחה לייד השגרירות האמריקאית.
----------
אלג'יר
-----
מהומות בין דוברי ברברית למשטרה פרצו באיזור קביליה.דווח על מספר לא ידוע של ''הרוגים ופצועים''
המפגינים תובעים מעמד מיוחד לדוברי ברברית.
---------------
קולומביה
--------
צבא קולומביה הודיע על שורת פעולות בהן נהרגו 223 מורדים חברי ארגון הצבא המהפכני של קולומביה farc
----------------
מקסיכו/קאריבים
------
סופת הטורנדו איזידור הביא לפנוי כמאה אלף מתושבי חצי האי יוקטן. מצב חירום שורר גם בים הקאריבי ובפרט בקובה.
----------
חוף השנהב
---------
הממשלה טוענת שהרגה לא פחות מ 270 מורדים,רובם אנשי צבא,שניסו להפיל את השלטון.בינתיים נשלח למדינה כח צבאי צרפתי,שמטרתו להגן על אזרחי מרפת וזרים אחרים.בכח יחידות צנחנים ומסוקים.
---------------
בריטניה/צפון אירלנד
-------------------
הודעית ראשי הפרוטסנטים שהם פורשים מהמינהל המשותף למחוז,העלתה את המתח בין קתולים לפרוטסטנטים.הפרוטסטנטים מאשימים את מחתרת האיי.אר.אי באי מלוי התחיבויות לפירוק נשק.
-----------------
הל
_new_ הוספת תגובה



*דגל שחור*(6) יום שני
יורם המזרחי (יום שלישי, 24/09/2002 שעה 0:58)
בתשובה ליורם המזרחי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גיבוטי
--------
כוחות אמריקאים ממשיכים להגיע למדינה ומתגברים את 800 אנשי הצבא המוצבים שם.בכח החדש יחידות מסוקים
--------
פקיסטן
------
המשטרה מסירה שילוט ממוסדות נוצריים בכוונה למנוע התנקלויות נגדם.
-----------
תימן
------
המשטרה התנגשה עם קיצוניים והרגה שני חברי אל-קעידה.דובר מסר שבמעצר נמצאים 106 חברי אירגונים קיצוניים.
-------
בנגלה-דש
---------
5 הרוגים ו 10 פצועים זהו קציר דמים בהתנגשויות בין שבטיות בצפון.עוד נמסר על התקפות שכוונו נגד נוצרים באיזור בורגירא. 35 כפריים נפצעו,חלקם קשה,בהתנגשויות בין כפריים בשלושה מחוזות שונים.
---------
בנגלה-דש
-----------
ספינת משמר עולה באש בנמל צי'טגונג. 10 אנשי צוות נפצעו.לא ידועה הסיבה לדליקה.
------------
נפאל
-----
המשטרה הודיעה על הריגת 76 מאואיסטים.המדובר הוא בתקריות שונות.3 חיילים ושוטרים נהרגו ו 11 נפצעו.
-----------
בחריין
--------
למרות העובדה שבחריין משמשת מפקדת הצי האמריקאי ה חמישי.קראה בחריין לעולם הערבי ''להתאחד למניעת התפקה על עירק''
-------------
פינלנד/בוסניה/אתיופיה
--------------------
פילנלנד מםפנה את היחידה הפינית המוצבת בבוסניה ומעבריה אותה לגבול אתיופיה אריתראה שם תסייע בפיקוח על הפסקת האש.
---------------
ניגריה
------
נרצח פעיל פוליטי מרכזי מאיזור הצפון.משפחתו של איזקו מומחד אומרת שהתוקפים היו ''יריבים פוליטיים''
--------------
בריטניה/צפון-אירלנד
-----------------
המשטרה עצרה שנעי קיצוניים פורשי האי -אר- איי והאשימה אותם בייצור פצצות. עוד נודע על גל התקפות בקבוקי תבערה נגד מוסדות דת קתוליים באיזור ארמג'.
----------------
בריטניה
-------
400 אלף חוואים בריטים צעדו בלונדון במחאה נגד התערערות החקלאות בבריטניה ואבדן מקורות הכנסה
---------
אוסטרליה
--------
למרות איומי התנקלות החליטה הממשלה לפתוח מחדש את שגרירות אוסטרליה בטימור המזרחית.
------------
אוסטרליה/מלאזיה
------------
ווירוס קטלני המכונה הנדרא,מועבר לבני אדם ובעלי חיים באמצעות עטלפי-פרי.עד כה מתו שני בני אדם ועשרות סוסים.הוירוס מועבר בדמם של שועלים הננשכים על ידי עטלפי-פרי המעבירים את הנגיף לבני אדם ובעלי חיים.במאלזיה נרשמו 100 מקרי מוות כתוצאה מנשיכות עטלפי פרעי שהעבירו את הנגיף.
-------------
רוסיה
------
הממשלה אומרת שמספר קרבנות מפולת השלג והקרח עשוי להגיע ל 150 בני אדם.
-------------
איטליה/טוניס
------------
הצי האיטלקי משה מהמים ליד חופי סציליה 50 מהגרים לא חוקיים. 10 גוויות נשטפו לחוף.המהגרים אמרו שהושלכו לים על ידי כנוםפיית מבריחי אדם מתוניס.
-------------------
אינדונזיה
---------
אדם אחד נהרג ושני נפצע כשמטען התפוצץ בתוך מכונית,לא רחוק נשגרירות ארה''ב.
---------------
ארה''ב
------
ארצות הברית ערוכה לטיפול במפגע אבעבועות שחורות.כך הודיע משרד הבריאות.
-----------
רואנדה
------
בקרב ניצולי הטבח שדל אמצע שנות התשעים מורגשת נטיה להתאסלמות.בכל רחבי המדינה נפתחו ''מדרסות'' והוקמו מסגדים.רוב המימון בא מסעודיה.
------------
מלאזיה/סינגפור/אינדונזיה
------
סינגפור ומלאזיה מבקשות להסגיר לידיהן את המטיף האינדונזי הקיצוני אבו בקר באשיר,מנהיג ארגון ג'מעה-איסלמיה.
---------
_new_ הוספת תגובה



יורם, לגבי רואנדה: כלומר שניצולי הטבח עוד ישובו...
יוסי (יום שלישי, 24/09/2002 שעה 1:09)
בתשובה ליורם המזרחי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

והפעם כמתאבדים.
_new_ הוספת תגובה




חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי