פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
ממשלת ישראל מעודדת אנטישמיות
סמרטוט אדום / גדעון ספירו (יום שלישי, 26/05/2015 שעה 19:00)


ממשלת ישראל מעודדת אנטישמיות

גדעון ספירו



ישראל היא מדינת חוק הצהיר לא מכבר פרקליט המדינה בראיון לידיעות אחרונות וראש הממשלה חוזר כמעט מדי נאום כי ישראל היא מדינה דמוקרטית. לשני האנשים חוש הומור מפותח, אבל כמה פעמים אפשר לצחוק מאותה בדיחה. ישראל היא דמוקרטיה בנסיגה ודיקטטורה בהתהוות. הדוגמה האחרונה של הפרת חוק היא סוגיית הבוררות בין ישראל לאיראן, מי חייב למי וכמה בסחר הנפט בין שתי המדינות בעידן השאח, כאשר התקיימו יחסים הדוקים בין ישראל לאיראן. ישראל חתמה על שטר בוררות בינלאומית עם איראן החדשה, זו של חומייני, ביודעה היטב כי איראן הפכה מידיד אינטימי לאויב מוצהר.

הנחת העבודה של ישראל הייתה צינית מלכתחילה. היא העריכה כי איראן תכבד פסיקה לחובתה ואילו במקרה הפוך, היה ברור לחותמי הבוררות הישראלים כי ישראל לא תשלם אגורה לאיראן בנימוק כי אין מעבירים כספים למדינת אויב. בימים אלו התממשה תחזית זו במלואה: בית משפט בשוויצריה פסק כי על ישראל לשלם לאיראן למעלה ממיליארד דולר וישראל מסרבת. אז למה חתמתם? אינני מופתע שהרי ישראל היא מדינה בריונית שב-‏47 שנות כיבוש הפרה ודרסה כמעט כל אמנה בינלאומית כמו גם את חוקי מדינת ישראל.

כך מספקת ישראל תחמושת בשפע לאנטישמים המצביעים לעבר ישראל כאל מדינה של רמאים ושקרנים השודדים את רכוש הזולת. כשצריך לשלם הם בורחים למקלט. במחשבה שנייה ושלישית עולה החשד שמא זהו אינטרס ישראלי לספק תחמושת לאנטישמים, שהרי מה יעשו נתניהו וחבריו בלי אנטישמיות? מי ירקוד על הדם? מה תעשה פרופסור דינה פורת המסכנה האחראית על נושא האנטישמיות באונ' תל אביב, המפרסמת מדי שנה דו''ח על מצב האנטישמיות בעולם, שסופרת באופן אובססיבי את מספר הקברים היהודים שחוללו, בלי אנטישמיות? אל דאגה הגברת פורת. בשביל זה יש לנו את בחורינו המצוינים, המכונים ''לוחמי המוסד'' הפזורים ברחבי העולם עם דרכונים מזויפים, ובאין קברים מנותצים הם ידאגו לנתץ מספר קברים שלמחרת יופיעו תחת הכותרת ''קברים יהודיים חוללו על ידי אלמונים, המשטרה חוקרת, טרם נעצרו חשודים''. אין כמו האנטישמיות לשרת את מדיניותה האנטישמית של ממשלת ישראל.


קול ששון וקול שמחה, קול חתן וקול כלה

מכתב

אחד ממכתבי הפרקליטות הצבאית לעו''ד אביגדור פלדמן
כמדי שנה עם בוא האביב בחודש מאי, מתקבלים במשרדו של עו''ד אביגדור פלדמן שני מכתבים (מצורפים) מפרקליטות צבא הכיבוש בהם נאמר שאלוף הפיקוד ''שוקל'' את המשך ההגבלות לשנה נוספת. אם יש לו השגות נא להביאן לידיעת הצבא. מאז שסיים ואנונו לרצות את עונשו באפריל 2004, חוזר ומקבל פרקליטו אביגדור פלדמן מכתבים אלו שהפכו לשגרה בירוקרטית; הטקסט זהה רק התאריך משתנה. אלו מסמכים שקריים כי אין לאלוף הפיקוד מה לומר בנדון, לצורך זאת הוא פקיד הוצאה לפועל של השב''כ, שאנשיו אטמו אוזניהם זה מכבר, אין להם שום עניין לשמוע את השגותיו של פלדמן שהרי לא הסכנה לביטחון ישראל קיימת כאן, אלא ניסיון קר ואכזרי לנקום בואנונו על היותו שלם עם מעשהו. מטרת השב''כ ברורה: להוציא את ואנונו מאיזונו הנפשי, שהרי כל מי שיכולתו השכלית לא שובשה מבין כי בחלוף 30 שנים מסיום עבודתו בכור הגרעיני בדימונה, לא נשקפת ממנו סכנה ביטחונית כלשהי. שופטי בית המשפט העליון מתגמדים אל מול השב''כ, משתפים פעולה עם הרשע ומאשרים מדי שנה את ההגבלות.

מרדכי עשוי מפלדת אל חלד, ולא זו בלבד שאינו נשבר אלא מביט באופטימיות לעתיד. השבוע התקיים טקס הנישואין של מרדכי וחברתו קריסטין, פרופסור לתיאולוגיה באוניברסיטת אוסלו, אשה מופלאה שסיפור אהבתם יהווה השראה לכל מי שמאמין באדם האוניברסאלי, חוצה יבשות ועמים.

הזוג השמח
הזוג המאושר
איה המחזאי שיכול היה לדמיין סיפור מהחיים על משפחה שהיגרה לישראל ממרוקו, אבי המשפחה הוא רב ששלח את בנו מרדכי ללמוד בישיבה, חזר בשאלה, הפך לדמות נערצת בעולם, גיבורם של מיליוני הנאבקים נגד נשק גרעיני, חתן פרסי שלום יוקרתיים, מועמד לפרס נובל לשלום, אבל שנוא על בני עמו שמוחם נשטף על ידי תקשורת כנועת שלטון, נחטף מאירופה בפעולת טרור של ממשלת ישראל, ריצה 18 שנות מאסר מהן 11 בבידוד, תוצאה של הליך משפטי מפוקפק, שיעמוד כצוק איתן מאחורי חשיפתו לתקשורת הבינלאומית את תעשיית החימוש הגרעיני שהממשלה מסתירה מהציבור, ועם תום מאסרו לא יביע חרטה, יפגין את סלידתו מגזענותה של הדת היהודית בישראל באמצעות הצטרפותו לכנסיה האנגליקנית, שהאיש היחיד והמיוחד הזה יתחתן עם בתו של כומר נורבגי, בכנסיה בירושלים העתיקה הלוא היא ירושלים הפלסטינית תחת כיבוש ישראלי.

זו הפעם הראשונה בה נוכחתי בטקס חתונה נוצרי מתחילתו עד סופו ואני מודה שהטקס הצנוע, ובו בזמן מרשים, כבש אותי. קודם כל התפאורה, חלל אדיר המשדר הוד קדומים כיאה לכנסיה בת מאות שנים. שנית, צלילי העוגב וקול הזמרה יפים להפליא. דרשת הכומר נעמה לאוזנם של תומכי ואנונו, שבדבריו עמד על הזכות לחירות שנמנעת מואנונו. הכיבוד תאם אף הוא את אווירת הצניעות, נעים לעין, טעים לחיך אבל לא צעקני ולא בזבזני. כל האירוע התנהל באווירה אינטימית, הוא לא דלף לעיתונות וכך נמנעה ההצקה של עיתונות עוינת שמתמחה בהשבתת שמחות.

מכאן שלוחות ברכות חמות למשפחה החדשה, איחולי אושר ובריאות ותקווה להסרת ההגבלות כדי שמרדכי יוכל לעזוב את ישראל ולהתחיל חיים חדשים בארץ בה יהיה חופשי, למשל בנורבגיה.
ומי שרואה כאן סימנים להתקרבות לדת, טועה בפרשנות. הייתי ונשארתי חילוני.


הרב לוינגר

הרב משה לוינגר (תרצ''ה, 1935 - כ''ז באייר ה'תשע''ה, 16 במאי 2015) היה ממקימי גוש אמונים, ממייסדי מועצת יש''ע וממנהיגיה בעבר. נחשב לאבי היישוב היהודי בחברון ולאחד מאבות ההתיישבות היהודית ביהודה, שומרון וחבל עזה לאחר מלחמת ששת הימים. בעקבות עימותים בינו לבין רשויות אכיפת החוק ופלסטינים באזור מגוריו, הועמד לדין מספר פעמים והורשע, בין השאר בגרימת מוות ברשלנות ובתקיפת שוטרים. זוכה פרס מוסקוביץ' לציונות.
זהו הקטע הפותח את הערך לוינגר בויקיפדיה. הכל נכון. לוינגר, עבריין, גזען, משלב לאומנות קיצונית עם קנאות דתית, מי שהפך את התנ''ך לנסח רישום בטאבו לפיו כל הזכויות ליהודים, נמנה עם תריסר אנשים שבעקבות מלחמת יוני 1967 שינו את פני החברה הישראלית. מדמות מעוררת מחלוקת הפך לוינגר לאיש מופת. קראתי חלק מההספדים שנכתבו לאחר מותו והתמונה העולה מהם מלמדת כי מדובר באיש תם וישר, צדיק בדורו. המהפך במעמדו של לוינגר בא לידי ביטוי בהשתתפותו של נשיא המדינה בהלווייתו ובהספד שנשא. אנשי שמאל ששמו מבטחם ברובי ריבלין ומתענגים על כל הערה של הנשיא המתפרשת כביקורת על נתניהו, ראוי כי יקראו את ההספד שריבלין נשא בהלוויה של לוינגר בחברון, או אז יבינו כי שם מצוי ריבלין האמיתי ולכן לא הייתי בונה עליו כמי שיציל אותנו מממשלת הרשע בני-בנטו.

למען הגילוי הנאות אני מציין כי בעשרות שנות פעילותי נגד הכיבוש וסוכניו יש גם קטע של עימות ישיר ביני ללוינגר. בקיץ 1983 הקים לוינגר מאהל מחאה מול בנין מפקדת הצבא בחברון. דרישתו הייתה להרחיב את נוהל פתיחה באש ולכלול בו גם ילדים זורקי אבנים. הוועד למען סולידריות עם אונ' ביר זית בשיתוף עם שלום עכשיו העמידו משמרת נגדית מול זו של לוינגר. דרישותנו התמצו בהתנגדות לכיבוש ובדרישה לפנות את לוינגר ושאר המתנחלים חזרה למדינת ישראל, במקום לירות על ילדים. לוינגר התקרב אלינו והמפקד בשטח חשש מהתלקחות בין שני המחנות ושלח חיילים שישמשו כחיץ. הוא הגיע עד סמוך אלינו, שמענו היטב את גערותיו ואנחנו לא טמנו ידינו בצלחת. כתב הטלביזיה הישראלית שנכח במקום ראה כיצד הרוחות מתלהטות ומיהר לראיין את לוינגר. גזענותו באה לידי ביטוי כשאמר שהערבים לא צריכים לראות את חילוקי הדעות בין יהודים ושלח אותנו לתל אביב. הכתב ראיין אותי כתשובה ללוינגר והגבתי על שתי הנקודות: בניגוד ללוינגר אני סבור שחשוב להביא לידיעת הפלסטינים את קיומם של חילוקי דעות בישראל, שלא כל הישראלים הם פיונים בעגלת ההתנחלויות של לוינגר, ובאשר למקום ההפגנה הדגשתי כי אנו מפגינים במקום בו מתרחש האירוע. אדרבה, יתכבד הרב ויעביר את מאהל המחאה שלו לתל אביב ואנו נעמיד מולו גם שם את אלטרנטיבת השלום וזכויות האדם. בעקבות לוינגר עבר על פנינו בן בריתו עו''ד אליקים העצני וכינה אותנו ''בוגדים''. עניתי לו ''טוב לבגוד בעד ארצנו''. העימות הזה לא נכלל בכתבה ששודרה ביומן השבוע של הערוץ הראשון (21.7.1983) שהיה גם הערוץ היחידי.

אין ספק, דרכו של לוינגר ניצחה בשלב זה. מדמות נלעגת ותימהונית, כפי שנתפש על ידי רבים בתחילת דרכו הציבורית, הפך ליקיר האומה, בוודאי ליקיר השלטון. הלווייתו נשאה סימנים של הלוויה ממלכתית. הפשיזם עבר והאפרטהייד חוגג.
על כך ניתן לומר, דרך רשעים צלחה. שאלה שאין לי עליה תשובה, לכמה זמן? מתי יתהפך הגלגל?


מחאת האתיופים

אינני יודע אם ההגירה האתיופית לישראל מורכבת מיהודים או נוצרים או חסרי דת, זה גם לא מעניין אותי. לי ברור כי מרגע שקיבלו אזרחות ישראלית הם זכאים לכל זכויות האזרח ללא הבדל גזע-דת-לאום, כנאמר במגילת העצמאות. איש לא סיפר למהגרים כי הם באים למדינה גזענית שחיים בה שמונים אלף מבקשי מקלט מאפריקה והשלטון מתייחס אליהם כאשפה אנושית שיש להיפטר ממנה. לכן, אתיופים יקרים, אתם צריכים לקחת בחשבון כי תסבלו מאפליה מפני שאת צבע העור לא ניתן לשנות ואי אפשר לדרוש מכל שוטר שידע להבחין בין אתיופי ומי סודני ולכן יקרה לא אחת שמי מכם יקבל מכות רצח משוטרים אלימים שהם זן נפוץ במשטרת ישראל.

מאחר וכאמור הם לא הוזהרו הם היו זקוקים לניסיון החיים בישראל על מנת לגלות כי הם מופלים במשרדי ממשלה, עיריות, משטרה שמכה בהם בברוטליות, בעסקים פרטיים, בצבא ורק במקום אחד הם התקבלו באופן טבעי, בניקיון השירותים. הדור הצעיר שראה כיצד דור ההורים מושפל ומובס צבר כעסים שהולידו הפגנות סוערות שנענו באלימות משטרתית לא שגרתית. המפגינים נשאו את דגלי המדינה וברוב הראיונות לכלי התקשורת, וכאלה היו רבים, הדגישו הצעירים כי הם דורשים שוויון, דרישה צודקת שנלווה אליה ליקוי מוסרי בהשעינם אותה על השירות הצבאי. שוב ושוב נשמע הנימוק: שרתנו בצבא ביחידות קרביות, לקחנו חלק במלחמות עזה ודיכוי ההתקוממות בשטחים. נתנו את חלקנו ואנו דורשים את התמורה. אם נתרגם עמדה זו למציאות בשטח, אומרים הצעירים האתיופים ונציגיהם כי אינם נגד גזענות כהשקפה אוניברסאלית. הם משתפים פעולה עם הגזענות נגד ערבים ומבקשי מקלט, ומצפים שהתמורה תהיה זכויות של לבנים. להערכתי זה לא יעבוד. עצתי לצעירים הזועמים לנהוג לפי כלל א' במאבק נגד גזענות: לא להתגייס לצבא גזעני שמשרת מטרות גזעניות.


אלימות המשטרה

אלימות המשטרה נגד מפגינים היא זה מכבר מכת מדינה. תלונות במח''ש לא זוכות לטיפול הדרוש ובחלקן הגדול הן נדחות בכל מיני נימוקי סרק. הגיעה העת לדפדף בספר החוקים או אז נגלה עולם שלם של אפשרויות תחת הכותרת ''הגנה עצמית''. נא לעיין בחוק על שמו של החוואי שי דרומי, המתיר לבעל נכס להרוג פורץ. שוטר שמקבל משופט צו חיפוש חייב לציין את מטרתו, ולעולם לא יינתן הכשר להרס רכוש. שוטר אלים שמתחיל להתפרע ולהרוס רכוש מפסיק להיות שוטר והופך לפורץ שדינו נגזר על פי חוק שי דרומי. אם זו ההרשאה באשר לרכוש על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בפריצה לגוף האדם. לשוטר אסור להכות אזרח בין אם הוא מפגין חוקי או לא חוקי. זהו צו קטגורי, כלומר, האיסור הוא מוחלט. היו כבר מקרים ששופטים זיכו אזרחים שהואשמו בהפעלת אלימות נגד שוטרים משום שהשופטים שוכנעו שהאזרחים פעלו במסגרת הגנה עצמית. אינני מציע להרוג שוטרים ולו בגלל שאני נגד עונש מוות כמתחייב מחברותי באמנסטי, אבל בהחלט רצוי לבדוק היטב את הסוגיה האם ניטרול זמני של שוטר שתקף מפגינות ומפגינים שלווים הוא חוקי במסגרת הזכות המוכרת להגנה עצמית.


מצעד הדגלים

החג הקרוי ''יום ירושלים'' האמור לציין את מה שמכונה בשפה הרשמית ''איחודה של העיר'' אינו יותר מאשר פרובוקציה יהודית של הקולוניאליזם הישראלי המתגרה בחוק הבינלאומי ובתושביה הפלסטינים. החג המוזר והמופרך אפילו לא משרת את יוזמיו כי יום זה, יותר מאשר בכל יום אחר, משיג בדיוק את ההיפך: פיצולה של העיר מופגן ביתר שאת. ירושלים הפלסטינית היא אזור מוזנח שמזכיר רמת שירותים של עולם שלישי בעוד מערבה היהודי מקבל שירותים נסבלים. מעולם לא היה איחוד.

ירושלים הפלסטינית שהייתה המרכז של חיי התרבות בטרם הכיבוש הישראלי הפכה לכמעט מדבר שממה לאור האיסור הישראלי על אירועי תרבות ואמנות שיש בהם ולו רמז לכיבוש. שכונות בירושלים הפלסטינית מופרדות בחומה נוסח חומת ברלין. במושגים דרום אפריקאיים ירושלים הפלסטינית היא בחלקה הגדול מעין סווטו בעוד ירושלים היהודית היא מעין יוהנסבורג לבנה, בהבדלים המתבקשים.

יום ירושלים, שהוא ביטוי של הוצאת לשון בבחינת אנו מצפצפים על כל העולם, מורכב רובו ככולו מפרובוקציות משנה. הנבזית שבהן, מצעד הדגלים של המתנחלים המתעקשים מדי שנה לעבור ברובע המוסלמי. מצעד זה מזכיר לי מצעדי דגלים בגרמניה ואיטליה של שנות השלושים, וכן, גם את המצעד ב- 1977 של המפלגה הנאצית בארה''ב שהתעקשה לערוך מצעד בעיירה סקוקי, פרוור של שיקגו, בה מתגוררים אלפי ניצולי שואה.
אותו ראש, אותם ערכים, אותן שיטות.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


פני הרבה שנים כשהנאצים הפציצו את לונדון
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום רביעי, 27/05/2015 שעה 8:20) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הייתה חובת האפלה כללית . פקחי הג''א הסתובבו לראות שההוראה נשמרת .
באחד הבתים ראו אור בחלון .
הם עלו והקישו על דלת הדירה המוארת .
אשה זקנה פתחה את הדלת .
גבירתי כבי מייד את האור !
אבל אני מחפשת את השיניים התותבות שלי - ענתה זו .
גבירתי . הנאצים לא זורקים סנדביצים .

הערבים לא זורקים סנדביצים .
ואתה תמשיך לחפש את השיניים התותבות של וואנונו .
_new_ הוספת תגובה



ואנונו סובל?--יגאל עמיר באמת סובל
הזוהר הצפוני (יום רביעי, 27/05/2015 שעה 17:33) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה יש להם לארגוני זכויות האדם.לכל ה**** הומאניסטיות,ה***הליברלית ושות'.(הצנזורה היא עצמית,שלי.)

מה יש להם,מדוע הם שותקים בנוגע לאסיר עולם יגאל עמיר.
אם ספירו רוצה לפעול נגד האכזריות והרשע הישראלי.
אין דוגמא טובה יותר מההתעללות ללא הפסקה,בעמיר.

השב''כ במלוא האכזריות.השב''ס,הפרקליטות,הבג''ץ.כולם צבועים,רעים מאוד.
_new_ הוספת תגובה



פרדוקס יגאל עמיר קרייסט,הצלוב
הזוהר הצפוני (יום רביעי, 27/05/2015 שעה 17:39)
בתשובה להזוהר הצפוני
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יגאל עמיר הצלוב.יגאל קרייסט...

יש פה פרדוקס.פרדוקס יגאל עמיר.

מצד אחד-עמיר הוא האסיר הכי מפורסם במדינה.כולם יודעים עליו,כולם מכירים אותו בארץ ובעולם.
מצד שני-מתעללים בו יומיום.משפילים אותו,מבודדים אותו.וכולם עוצמים עיניים.לא רואים ולא שומעים.פרדוקס.

ציון הלא תשאלי לשלום אסירייך!
_new_ הוספת תגובה



אור בקצה המנהרה-סרט על עמיר!!
הזוהר הצפוני (יום שני, 15/06/2015 שעה 11:31)
בתשובה להזוהר הצפוני
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איזה קטע!!צירוף מקרים שכזה.

בקרוב,בפסטיבל הסרטים בירושלים.
יוקרן סרט על החיים של האסיר,יגאל עמיר.סרט שמצולם כבר כעשר שנים.לא יאומן ממש!!

כמובן שכל הצבועים והשמאלנים,הדו-פרצופיים והשקרנים.
מתנגדים להקרנה של הסרט.זה אפילו לא שאלה של חופש הביטוי.

לא מדובר בעידוד,האדרה או מתן פרס לפשע.
עניין בסיסי של זכויות האסירים.זכויות האדם של יגאל עמיר.מבט על חיי הכלא.עניין בסיסי והומאני.
_new_ הוספת תגובה



אתה שוב טועה!
דוד סיון (יום שני, 15/06/2015 שעה 15:00)
בתשובה להזוהר הצפוני
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

א לא מדובר בזכויות אסיר אלא בשימוש בבמה ציבורית להציג את חייו של רוצח כגיבור למשל.
ב. כהרגלך אתה משתמש בהכללות מופרכות ולכן אתה עוסק בדמגוגיה.
ג. הנה ציטוט ממה שאומרת אישתו של הרוצח: ''אני מאלה שראיתי אותו כגיבור. ראיתי אותו כילד שעשה זאת מתוך ייאוש. אידיאליסט, שנראה אנושי והונע למעשיו מתוך ייאוש, שעשה מעשה נואש והקריב את עצמו''.

יש בדברים האדרה ולכן מתן פרס לרוצח אם בסופו של דבר הסרט יוצג בפסטיבל.

לכן המשפט הלפני אחרון שלך הוא עוד טענה מופרכת בעליל.
_new_ הוספת תגובה



לא נוח לי להיות בצד של עמיר
הזוהר הצפוני (יום שני, 15/06/2015 שעה 17:22)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תאמין לי.
שלא נוח לי להיות בצד של רוצח.

אבל,
לאחר כל ההתעללות,ההשפלה,העינויים,הכליאה בבידוד ועוד.
אני מגלה סימפתיה ליגאל קרייסט הצלוב.

תנו לו כבר חנינה,חתיכת *** ,שמאלניות!!
(הצנזורה היא עצמית.)
_new_ הוספת תגובה



שוב אתה עוסק בדמגוגיה והשמצה!
דוד סיון (יום שני, 15/06/2015 שעה 18:39)
בתשובה להזוהר הצפוני
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה מגלה סימפטיה כלפי רוצח אבל בקלות
משמיץ בעזרת דמגוגיה אחר (ים) על לא עוול.

ממש כשרון!
_new_ הוספת תגובה



לא דמגוגיה ולא השמצה
הזוהר הצפוני (יום שלישי, 16/06/2015 שעה 9:11)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בבקשה לדייק.
אני מגלה סימפתיה,אך ורק.לרוצח שעובר התעללות,בידוד והשפלה מיוחדת,ספציפית לו.השפלה שאין דוגמתה.
איש רצח ילד,רצח שני אנשים.רצח שבעה אנשים,כמו עמי פופר.
ועדיין, יגאל עמיר הכי נענש מכולם.

מדוע??
_new_ הוספת תגובה



אתה מכחיש אבל כתבת השמצה דמגוגית!
דוד סיון (יום שלישי, 16/06/2015 שעה 12:39)
בתשובה להזוהר הצפוני
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

א. ההערה שלך (על דיוק) לא במקום משום שדברי על ''רוצח'' מתארים את שכתבת נכון.

ב. הנה הציטוט של ההשמצה הדמגויגית: ''תנו לו כבר חנינה,חתיכת *** ,שמאלניות''.

השמצה 1. השתמשת בביטוי ''תנו'' מכליל בהתייחסות לדברים שכתבתי אני. המשמעות היא שהשמצת אותי באמצעות דמגוגיה.

השמצה 2. השמצת אותי באמצעות הביטוי ''חתיכת ***''.
_new_ הוספת תגובה



ממש לא נכון וגם לא הגיוני
הזוהר הצפוני (יום שלישי, 16/06/2015 שעה 17:26)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא הגיוני.

דוד
אתה לא ממונה על החנינות במדינת ישראל,נכון?!

המשפט הזה מופנה לכל מי שממונה על החנינות בישראל.אין בו השמצה.כי צינזרתי את ההשמצה.
מדוע אתה חושב שהמשפט הזה הוא עליך??
_new_ הוספת תגובה



טעית בפרשנות!
דוד סיון (יום רביעי, 17/06/2015 שעה 5:48)
בתשובה להזוהר הצפוני
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כאשר אתה כותב בהתייחסות למה שכתבתי ''תנו...'' זו השמצה גם ללא ההתחכמות עם הגידוף, שגם היא השמצה.
_new_ הוספת תגובה



מוטב לסיים
הזוהר הצפוני (יום רביעי, 17/06/2015 שעה 9:07)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני מעדיף לסיים את התכתובת הזאת.

נ.ב.-
כמו שהיה צפוי מראש.
אין סיכוי,שהיו נותנים משהו.כלשהו.פירור.לסרט על יגאל עמיר.
מקהלת הצבועים השמאלנית,שוב ניצחה.

השרה מירי רגב נכנעה לשמאל.הסרט על יגאל עמיר מסולק מפסטיבל ירושלים.
בוז...!!
_new_ הוספת תגובה



אתה טועה !
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שלישי, 16/06/2015 שעה 17:13)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

א - יש מי שחושב את אמיר לגיבור ויש מי שחושב אותו לרוצח שפל . אתה באחד הצדדים ולא שופט חיצוני .
ב - רובנו עוסקים בהכללות .
ג - אישתו חושבת שהוא גיבור . זו זכותה .

לי זכור דווקא אירוע מהזמן האחרון .
כאשר חומר כתוב של רוצח שפוט נעשה בסיס למחזה .
לא זכור לי שטענת שזה ''פרס לרוצח'' אם המחזה יופק .
מעניינת במיוחד העובדה שפורסמה כי עונשו נקצב ל-‏38 שנים .
מדוע אין קוצבים את עונשו של אמיר ?
לדעתי בגלל תחושת נקם של תומכי רבין .

זה מה שיש בישראל .
קבוצה X נגד קבוצה Y . וכל קבוצה עיוורת לקבוצה האחרת
והכתיבה בהתאם לשייכות הקבוצתית .
_new_ הוספת תגובה



הוצאת דברים מחוץ להקשר
דוד סיון (יום רביעי, 17/06/2015 שעה 5:46)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

א. טענתך, ''יש מי שחושב'', לא רלוונטית לנושא הסעיף
ב. טענתך לא רלוונטית בהקשר הנוכחי.
אם לא זכור לך אז למעשה אינך יודע איך התייחסתי בעניין הרוצח האחר.
ג. חזרת על מה שטענתי. אז מה?

לא הבעתי דעה בעניין המחזה ולכן העלאת הנושא בצורה שעשית לא רלוונטית.

בקיצור יש לך אוסף של כשלי אי-רלוונטיות!
יש אצלך גם נסיון להציג דברים מחוץ להקשר.
_new_ הוספת תגובה



הנפט האיראני, והטינוף השמאלני
בצלאל פאר (יום ראשון, 31/05/2015 שעה 12:26) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ממשלת ישראל נוהגת כחוק. מתנהלות מספר בוררויות מקבילות כנהוג בשטח הזה, ולכן בטרם ישראל תחליט איזו בוררות נוחה לה, היא בהחלט יכולה להודיע שהבוררות הזאת יכולה להמתין בצד עוד כמה שנים, עד שהיא תעדיף את הבוררות הנוחה לה.

אין בין זה לבין דמוקרטיה דבר וחצי דבר, אלא שמוחו הקודח של גדעון ספירו רוצה להמציא עוולות של ישראל כדי לשמן את קולמוסו. הרי זו חוצפה לטעון שישראל ''היא דמוקרטיה בנסיגה ודיקטטורה בהתהוות'' שכן מה לזה ובין יחסה לבוררות בין-מדינתית שטרם נסתיימה?
אבל גדעון ממהר לקפוץ ראש לבריכה ריקה מטיעונים רלוונטיים, ובמרחב ההכפשה האינטרנטי זה דווקא מעשה מתגמל. הרי גדעון ספירו חייב להצדיק את קיומו הקולמוסי שבוע שבוע בפירסום דיבר השמצה ודיבה נגד ישראל, שהרי מזה פרנסתו. לכן הוא מכניס את האנטישמיות בדרלת האחורית גם כשהיא סירבה להיכנס מעצמה ומדביק אותה על ישראל. הוא מזכיר לי כמה תועמלנים נאצים שפעלו בגרמניה ממש בזמן שספירו נולד.

א ב ל , גם אם ניקח כנתון לויכוח, שהבוררות הזאת היא האחת והיחידה ואין בילתה, הרי שום מדינה דמוקרטית שפויה לא היתה משלמת למדינת ג'יהאד דיקטטורית - שמכריזה פעמיים בשבוע שהיא רוצה להשמיד את ישראל ושבמקביל עושה הכל כדי להגיע לפצצה גרעינית - אפילו לא אגורה אחת!!!!

אין בחתימה על שטר הבוררות הסכמה מראש לשלם לאיראן של חומייני, אלא זה נוהג מקובל, וענייני התשלום משולמים בנפרד. בהחלט נכון שלישראל הזכות לחכות לנפילת משטר האייתוללות וכשתעלה ממשלה דמוקרטית או יוחזר השאח', היא תשמח לסגור את העסקאות והחובות.

הטענה שיראל נכנסה לעסקה מתוך שהאמינה שאיראן תכבד אותה מופרכת. מעולם ישראל לא הביעה אמון במשטר האייתוללות. השיקול היה שיש לבצע את הבוררות קרוב כמה שיותר לדרישה לבצעו.

בשם הצדק הרמוס של השמאל מתעקש גדעון ספירו שיראל הדמוקרטית וההומאנית תשלם לאיראן האסלאמיסטית ומדכאת זכויות האדם כסף, מרשרשים, רק כי הוא שונא את ישראל יותר משהוא אוהב את איראןץ אירן היא רק הבובה של ספירו, עוד כלי משחק להכפיש את ישראל. סיטואציות די מוכרות בשמאל האנטי ציוני שלנו שמוביל את האנטישמיות בשמאל העולמי.
_new_ הוספת תגובה



ואנונו ושאר גיבובי שטויות של מעריציו
בצלאל פאר (יום ראשון, 31/05/2015 שעה 13:15) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בוגד הוא בוגד וגם אם הוא משומן באידיאולוגיה פנטזיונרית, הוא עדיין בוגד. שום אבקה לא מלבינה את הזוהמה של הבגידה. הזרם האנטי-גרעיני הוא חלול ופוחז, שמשמין מממיון זר, תוך רכיבה על ראיון אמת וצודק. אבל משוא הפנים של נביאי שקר הגרעין ממאיס אותם על כל שםפוי בעולם, ואם יש כאלה שנותנים רוח גבית למדינות טוטליטריות אסלאמיסטיות לחשוק בגרעין אלה אנשים כמו ואנונו וספירו. מה הפלא שגדעון ספירו מאלילו? ... ''עשוי מפלדת אל חלד'' חרטא ולא חרטה.

התנצרותו של המשומד אינה בגלל אהבתו לנצרות אלא שנאתו לישראל. צריך לראות את המהלך כחלק מהמפגן הפוליטי הואנוני שרוצה לשים קץ לישראל שלא נפלה לתאוותו. ואנונו אינו לוחם חופש ושלום. ראשית דרכו היתה מוגבלת הרבה יותר - סתם להוציא מידע רגיש לעיתונות תמורת מעט מזומנים. שמחתי לשמוע שהעיתון דפק אותו ושילם לו פרוטות. מי שמנסה לצייר את ואנונו כאילו איש של שלום שתכנן מראש את מוצאו, עושה שקר לנפשו יותר משואנונו תכנן מהלכיו בהשכל, הוא נגרר, נדחף ע''י אוייבי ישראל לדרך שהם סללו לו.

כל מה שאני יכול לאחל לואנונו הוא שיילך קיבינימאט, אם הוא יתחייב ללכת לקיבינימאט אני מוכן שהמדינה תשחרר אותו לאנחותיו.
_new_ הוספת תגובה



הרב ספירו
בצלאל פאר (יום ראשון, 31/05/2015 שעה 13:21) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מי שם את ספירו לשפוט מי טוב ומי רע? מה נכון ומה חטא?

אם לוינגר היה גזען, לאומן, קנאי דתי אז למה הוא רע לדעתו של ספירו מהגזען, הלאומן, קנאי הדת אבו מאזן?
משמע, לא האיש שספירו מעליל עליו אחראי על התארים שספירו מדביק לו, אלא ספירו עצמו אחראי עליהם. ומשום שאנחנו מבחינים בהטיית הלב והדעת של ספירו, הרי שדבריו בטלים ומסקנותיו כאבק ברוח.

הציבור יזכור את לוינגר כאבי-ההתנחלות, ציון כבוד והדר לעולמים.
_new_ הוספת תגובה



מחאת האתיופים
בצלאל פאר (יום ראשון, 31/05/2015 שעה 13:31) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אצל ספירו ההבדלים הם בצע. הוא מסתכל על האדם לפי צבעו - צבע עורו וצבע דעתו. שחורים לא יפים בעיניו, ימנים פסולים לדעתו.

ההגירה האתיופית היא עליית יהודי אתיופיה, והגירת הסודנים והאריתראים היא הגירת מחפשי עבודה. ספירו לא מבדיל בין הסטטוס החוקי של שתי הקבוצות האלה, כי הוא גזען שמשתמש בנרו השחור כדי לנסות ולהבעיר את החברה. אבל בגלל רוחות השקר הבאות ממנו, להבתו דועכת.

העלייה מאתיופיה נתקלת בקשיים צפויים כמו כל העליות שלפניה בלי הבדל צבע עור. דווקא האתיופים זוכים לסיוע גבוהה בהרבה מאלה שעלו לפניהם.

מסתנני העבודה הם עול על כתפי המשק וחיי האזרחים. האלימות אצלם גבוהה, והם נכנסו עמוק לעסקי הפשע. ראוי שישראל תגרשם למקומות מהם באו בכל הסדר ראוי עם מדינותיהם או מדינות שלישיות. אין שום סיבה שמסתנן חדר לתוך ביתנו תוך הפרת חוק ושאנחנו לא נזמין את המשטרה לפנותו ולהענישו. אז כאן ישראל פסחה על העונש. אבל למנוע את פינויָם? בודאי שלא. חלקם כבר חוזרים בהסכמתם לאפריקה, צריכים להרחיב את המגמה ולהקשות על המסתננים לתקוע כאן יתר. רוצים לחזור ולבקר? שבבקשה יוציאו ויזה בשגרירות ישראל במדינותיהם.
_new_ הוספת תגובה



מחאת האתיופים
גדעון ספירו (יום שני, 01/06/2015 שעה 13:38)
בתשובה לבצלאל פאר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מאחר ואינני מבדיל בין סודני לאתיופי אזי לפי הגיונו הציוני גזעני של התועמלן הממשלתי בצלאל פאר אני גזען, ואילו הוא, מומחה ציוני לאבחנות גזעניות, שמגן על ממשלה שמגרשת מבקשי מקלט למותם, הוא בכלל איש של אחוות עמים. היפוך היוצרות, זיהום השפה על ידי שיבוש מושגים, הוא אופייני לבעלי חשיבה טוטליטרית. שבצלאל כה מיטיב לשקפה, בין שהיא ציונית, בולשביסטית, פשיסטית או ג'יהדיסטית.

תהליך התנתקותי מהציונות כולל גם הימנעות משימוש במערכת מושגים ושיבושי שפה שבאים לשרת אידיאולוגיה. לכן אינני משתמש במונחים כמו ''עלייה'' לבאים לישראל או ''ירידה'' לעוזבים אותה. אלו מושגים טעונים שבאים לשרת אידיאולוגיה ציונית גזענית. אם בהיסח הדעת יימצא אצלי שימוש במונחים אלו, סימן שתהליך הגמילה לא הושלם. הגזען בצלאל ודומיו,יפשפשו בטהרתם של המהגרים מאתיופיה ויבדקו במומחיות נאציונית את האמא והסבתא והסבא ויתייעצו עם רב פלוני ורב אלמוני האם מדובר ביהודים או בספקי והודים החייבים בגיור לחומרה, או חס ושלום גויים גמורים החייבים בגירוש, וישפילו אותם עד עפר בבואם להינשא ולא יוציאו להם רישיון נישואין אם לא עברו תשעה קבין שלהדרה והשפלה וגם אז לא ברור אם יקבלו. לכן בצלאל לא מסוגל להבין שיש אלטרנטיבה לא גזענית שלא מבדילה בין אדם לאדם, ויש אפילו הצהרת זכויות האדם שאומרת כי זכויות יסוד י ש לכולם, אדם באשר הוא אדם. ''עלייה'', זה מושג שלא קיים, למיטב ידיעתי, באף שפה. המלה המתאימה לאנשים העוברים ממדינה למדינה היא הגירה, לכן אני משתמש במונח הנכון כאשר אני מדבר על הגירה מאתיופיה או ממרוקו או מגרמניה או ארה''ב. בכל מדינה נאורה יש למהגר שאינו אזרח אותן זכויות כמו לאזרח, זולת זכות ההצבעה בבחירות כלליות.. לכן, על פי השקפתי למהגר מאתיופיה ולמהגר מגרמניה (כמו הכותב) ולפליט נסודן ולפליט מגרמניה (כמו הכוצתב) אותן זכויות יסוד הבאות לידי ביטוי באמנה העולמית לזכויות האדם ובקיצור מובעות בחמשת המ''מים של ז'בוטינסקי. בניגוד לפאר הגזענות בצלאל המעליל על מבקשי המקלט (גם אם בשפה הציונית יכנו אותם מהגרי עבודה הם מבקשי מקלט ממשטרים עריצים), בהתחשב באיסורים שמטילה עליהם הממשלה,כמו הסירוב לאשר רישיונות עבודה ותנאי המגורים המחפירים, רמת האלימות ם נמוכה.
_new_ הוספת תגובה



היטיב גדעון ספירו בכתבו ''התנתקותי מהציונות''
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שלישי, 02/06/2015 שעה 10:59)
בתשובה לגדעון ספירו
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא רק מהציונות התנתק .
ספירו התנתק מעמו - העם היהודי .
מרוב היותו מחזיק '' אלטרנטיבה לא גזענית שלא מבדילה בין אדם לאדם''
נעשה הוא אנטי יהודי ואנטי ישראלי .
ספירו מחזיק בעמדות פוליטיות אשר אם חלילה תתגשמנה
תגרומנה למותם של הרבה יהודים ולאבדן מדינת ישראל .

כנראה כי לו היה הדבר בסמכותו היה הוא משחרר לרחובות כל עיר את האריות מגני החיות .
הרי אחזקת אריות בסגר הוא בלתי הומאני .
למעשה החזקת הפלסטינים תחת סגר/כיבוש אינו שונה מכך .

הקמת מדינה לפלסטינים אינה שונה משחרור אריות לרחובות כל עיר .
החזרת פלסטינים לשטח ישראל כמוהה כיבוא של אלפי אריות נוספים .
_new_ הוספת תגובה



היטיב גדעון ספירו בכתבו ''התנתקותי מהציונות''
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שלישי, 02/06/2015 שעה 10:59)
בתשובה לגדעון ספירו
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא רק מהציונות התנתק .
ספירו התנתק מעמו - העם היהודי .
מרוב היותו מחזיק '' אלטרנטיבה לא גזענית שלא מבדילה בין אדם לאדם''
נעשה הוא אנטי יהודי ואנטי ישראלי .
ספירו מחזיק בעמדות פוליטיות אשר אם חלילה תתגשמנה
תגרומנה למותם של הרבה יהודים ולאבדן מדינת ישראל .

כנראה כי לו היה הדבר בסמכותו היה הוא משחרר לרחובות כל עיר את האריות מגני החיות .
הרי אחזקת אריות בסגר הוא בלתי הומאני .
למעשה החזקת הפלסטינים תחת סגר/כיבוש אינו שונה מכך .

הקמת מדינה לפלסטינים אינה שונה משחרור אריות לרחובות כל עיר .
החזרת פלסטינים לשטח ישראל כמוהה כיבוא של אלפי אריות נוספים .
_new_ הוספת תגובה



אריתראים , סודנים , ניגרים והוטנטוטים.................
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שלישי, 02/06/2015 שעה 11:14)
בתשובה לגדעון ספירו
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האדונים והגברות הללו טוענים כי פליטים הם מאימת המוות בארצם . לכן נעשו פליטים .
יש לי ספיקות מסויימים לגבי הטיעון , אבל נניח שאני מקבל אותו .
הם נכנסו למצרים ומרגע שעזבו את ארצם אין איום או סכנה זו קיימים לגביהם .
האם המצרים העניקו להם תעודות פליט ? לא !
האם נשארו במצרים , שבה אינם בסכנת חיים ? לא !
מדינת ישראל הייתה נמצאת בחרבון גדול אילו העניקו להם המצרים תעודות פליט , לפי אמנת האום .
תודה למורסי/סיסי/מובארק/אלוהים שלא קיבלו תעודת פליט במצרים .

אנשים אלה נכנסו באופן לא חוקי לישראל מתוך כוונה כלכלית . לא סכנת חיים ולא דבר הבל דומה .
=========
רק כסף .
=========
אנחנו לא רוצים אותם כאן .
רק רכות לבו של נתניהו ולפניו אולמרט מונע את השלכתם אל מעבר לגבול .
וכשכתבתי ''השלכתם'' כוונתי השלכה ממש , כמקובל בבתי מרזח .
_new_ הוספת תגובה



מחאת האתיופים
בצלאל פאר (יום שני, 22/06/2015 שעה 22:48)
בתשובה לגדעון ספירו
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה לא מבדיל בין מהגר חוקי לבין מסתנן עובר גבול וחוק. תגובתך הנמוכה, ''תועמלן ממשלתי'', מעידה שאין לך דבר וחצי דבר נגד עמדתי ולכן אתה מגייס את החיצים הילדותיים שלך כדי לשנות את הויכוח. עם אחוות עמים כשלך כולנו נמות כאן על צוף אהבתך לכל רע ומפגע שמגיע לכאן.
המסתננים מהגרים הם אוכלוסיות מוסלמיות שמחפשות עבודה וכסף. אין שום סיבה שישראל במצבה תתנדב לקלוט כאן עשרות אלפי מסתננים וגם לממן אותם. אם אתה רוצה לעזור להם נראה אותך מממן את מעברם לרחובך.הרי אתה לא תעשה את זה לעולם, כי אתה לא רוצה ללכלך את רחובך בנוכחותם. אתה מעדיף להפגין אהדה למהגרים כדי להצטייר כאיש זכויות הכלום, ובלבד שהם יגורו בדרום העיר, רחוק מעיניך.

ואם נגעת בעניין יהדותם של יהודי אתיופיה הרי אתה יודע שלא אני קובע כללים אלה, אלא הרבנות. והרבנות מכירה גם במי שאינם יהודים כיהודים ובלבד שמישהו ממשפחתם הרחוקה הוא יהודי. בעניין זה הרבנות והמדינה מקילות כלפיהם יותר מאשר כל יהודי או ספק אחר, יהודי לבן, אירופאי, אמריקאי.

למה הדבר דומה? אני משער שספירו לא יקבל זר לחוג הפוליטי שלו בטרם הוא יבדוק אותו ויאשר אותו כמתאים לו. ספירו לא יתקבל שמאלני אנטי ציוני שיגיד לו שהוא היה ימני קיצוני שרוצה לעשות 'גיור' לשמאלנות קיצונית.
מישהו מאמין לספירו אם יאמר שהוא כן מקבל אליו איש ימין כזה בלי מבחן ההוכחה?

המושג ''עלייה'' לא קיים בשום שפה, כמו שאין עוד עם יהודי שני או ישראל שניה. אבל ישנן מדינות באירופה שנותנות זכות עלייה לצאצאי מהגריה - אירלנד ואילטליה לאמריקאים ממוצא אירי / איטלקי. בריטניה לבריטים דור חמישי ברחבי שאריות האימפריה שלה. לכן, מופע ''העלייה'' אינו חריג, אלא שאנשים כספירו לא סובלים שליהודים יש מדינה ריבונית והם עצמאיים כמו שאר הגויים הטובים.

ספירו חי באוטופיה ולא במזרח התיכון וכשכזה הוא יכול לכנות את עצמו כ''אזרח העולם'' ובתנאי שישלם מס אמת לאוצר מדינת ישראל. זה החיבור שלו למציאות, גם אם אינו מכיר בה.
_new_ הוספת תגובה




חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי