פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
מיהו ארגון טרור?
סמרטוט אדום / גדעון ספירו (שבת, 19/03/2016 שעה 2:40)


מיהו ארגון טרור?

גדעון ספירו


חד''ש ובל''ד, שני המרכיבים הדומיננטיים ברשימה המשותפת, הוציאו הודעה המגנה את החלטת הליגה הערבית על פיה הוגדר חיזבאללה ארגון טרור. הדבר עורר סערת רוחות בקרב כמעט כל המפה הפוליטית היהודית ושוב ראינו תמונה של הפלסטינים אזרחי ישראל מול אזרחי ישראל היהודים. האם חיזבאללה הוא אכן ארגון טרור? אילו אני במקום שתי המפלגות, הייתי אומר את הדברים הבאים:

חיזבאללה הוא לעתים ארגון טרור ולעתים תנועה פוליטית לגיטימית המשתתפת בממשלת לבנון. כאשר החיזבאללה לחם נגד צבא הפלישה הישראלי במלחמת לבנון הראשונה, לוחמי חיזבאללה היו בחזקת לוחמי שחרור המסיגים לאחור את צבא הפלישה הישראלי. לעומת זאת, כאשר לוחמי החיזבאללה מתייצבים לימין ממשלת אסד בסוריה הטובחת בבני עמה, אזי מדובר בארגון טרור. יש להוסיף שישראל היא מדינת טרור מזה חמישים שנים והיא האחרונה שיכולה לבוא בטענות בנושא מהו טרור ומיהו טרוריסט. אותו הדבר ניתן לומר על מדינות הליגה הערבית בראשות יוזמת ההחלטה ערב הסעודית שהן כולן מדינות טרור במשטרן הפנימי ולפני שהן מטביעות את הזולת בחותמת הטרור מוטב שיעשו סדר דמוקרטי בביתן פנימה. ראוי להדגיש שחיזבאללה איננו מורכב מל''ו צדיקים המכבדים זכויות אדם, אלא מדובר בארגון פונדמנטליסטי דתי (מהדורה לבנונית של הבית היהודי) שישמור האל מידו הארוכה.


חינוך לדמוקרטיה נוסח ישראל

בית ספר ''תל נורדאו'' בתל אביב קיים יום שיטור קהילתי במסגרתו הדגימו שוטרי מג''ב בפני ילדים בכיתה ב' אמצעים לפיזור הפגנות. במקום לחנך ילדים לדמוקרטיה שאחת מזכויות היסוד שלה היא הזכות להפגין, מקבלים הילדים כבר בכיתה ב' שיעור במשטרי דיכוי, שם מפזרים הפגנות בגז מדמיע ואש חיה. זה הדור הבא של חיילי הכיבוש. גם אם מדובר ביוזמה מקומית שאינה מוכתבת ממשרד החינוך עצמו, היא מתאימה עצמה לרוח המפקד הנושבת מירושלים. ישראל דואגת שהדור הבא של החיילים יירתם למשימות הכיבוש ופיזור ההפגנות.


השכול בשירות הגזענות

מכתב ששלחתי לאלשיך ויעלון:
16 במרץ 2016
לכבוד רוני אלשיך, מפכ''ל המשטרה
ומשה יעלון, שר הביטחון

שניכם חטאתם בגזענות בוטה כאשר קבעתם ששכול פלסטיני נחות משכול יהודי ובכך התקרבתם צעד נוסף לתחזיתו של פרופ' ישעיהו ליבוביץ לפיה השליטה על עם אחר תוביל אותנו למדינת שב''כ. דבריכם מהווים מסר לחיילי ושוטרי הכיבוש שהרג פלסטינים אינו דבר נורא. דבריך, אלשיך, שהפלסטינים מקדשים את המוות ואילו ישראל מקדשת את החיים (''הארץ'', 23.2.16) ודבריך יעלון, שישראל מחנכת את בניה לחתור לשלום (''הארץ'', 24.2.16) הם העמדת פנים שקרית שנועדה לשטוף את מוחם של האנשים שהרי אחד הדברים שמאפיינים את החברה הישראלית בוודאי מאז תחילת הכיבוש, אך גם קודם לכן, הוא פולחן המוות ופולחן הצבא. הדבר בא לידי ביטוי בעיקר באירועים כמו יום הזיכרון לחיילי צה''ל שמתאפיין בקלישאות של ''מיטב בנינו'' שנפלו על ''הגנת המולדת'', כאשר המציאות המרה היא שכ- 80% מהנופלים מתו במלחמות ופעולות צבאיות חסרות שחר ומיותרות. לא לשלום מחנכים את הצעירים בישראל, אלא לשנאת גויים וערבים בפרט. אחד הביטויים הציניים לכך הוא משלחות נוער לקראת גיוס למחנות ההשמדה עם דגש על אושוויץ. הציניקן הגדול ביותר לא היה מעלה על דעתו שאושוויץ תשרת כמקדם מכירות של גיוס צעירים ליחידות קרביות, כפי שהראה מחקר שנעשה באוניברסיטת תל אביב.

בתפקידכם חינכתם צעירים לחדוות לחיצה על ההדק, להרוג ולהיהרג כחלק מתרבות המוות הישראלית, להפוך את הצבא למשטרת דיכוי ואת המשטרה לסניף של השב''כ.

מעבר לתמלילים הכאילו נשגבים בטקסים למיניהם שעיקרם בשקר יסודם, אתם מסתתרים מאחורי עשרות חומות הגנה. איש לא יכול להגיע אליכם. ממתחמכם המבוצר אתם שולחים אל מותן חיילות ושוטרות בנות 18 שאפילו לא סיימו טירונות לשמש כשלוחות משטר הכיבוש והדיכוי.

על פי אמנת רומא, אינכם אלא פושעי מלחמה שחייבים לתת את הדין בפני בית הדין הבינלאומי בהאג.


בושה אקדמית

ברכות לידידי פרופ' אורי רם, יו''ר האגודה הסוציולוגית הישראלית, על ההחלטה להחרים את מכללת האפרטהייד אריאל שהתחפשה לאוניברסיטה בחסות הממשל הצבאי.
את המוסד המביש הזה יש לעקור מן השורש ובינתיים לכסות את קירותיו במדבקות עם הכיתוב ''כאן מתגורר קרוב משפחה של האקדמיה הנאצית בשנותיה הראשונות''.


טראמפ

לאזרחי ארה''ב יש עדיין אפשרות לדחות את השתל הממאיר הזה. בישראל איחרנו את המועד. השתל בשלטון והסרטן מתפשט. הכימותרפיה חסרת אונים.



חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  גדעון ספירו לא השתנה  (אלברט שבות)
  מה היה חושב עליו ברל  (isaacavivi01@gmail.com)
  גדעון, אין 'עיתים לטרור', כי טרור, זה טרור, זה טרור,   (בצלאל פאר)
  למה ספירו מרגיש פגוע מחינוך לדמוקרטיה בישראל?  (בצלאל פאר)
  השכלול בשירות הגזענות האסלאמית  (בצלאל פאר)
  בושה לבני האנוש  (בצלאל פאר)
  ספירו תופס טרמפ על טראמפ וכותב מחדש את ''מיין טראמפ''  (בצלאל פאר)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי