פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
הומופוביה רבנית
סמרטוט אדום / גדעון ספירו (יום שלישי, 19/07/2016 שעה 10:00)


הומופוביה רבנית

גדעון ספירו



מי שרוצה לדעת איך עלולה להיראות ישראל בעוד מספר שנים, יעיף מבט על מעמדם של מורי ההלכה באיראן. אנו עדים עכשיו למתקפה רבתי של המתקראים ''רבני הציונות הדתית'', שנוכח מעמדם המתחזק בחוגי השלטון, מגלים את פרצופם החשוך והמפחיד. החל מהרב הצבאי הראשי החדש אייל קרים, המתיר אונס גויות בשעת מלחמה, וכלה בראש המכינה הקדם-צבאית בהתנחלות עלי, הרב יגאל לוינשטיין, הרואה בקהילה הלהט''בית חולים וסוטים.

השתלטות הימין הדתי על מערכות השלטון בישראל, היא אחת החוליים של הכיבוש המתמשך, ובתוכו מפעל ההתנחלויות. ישראל חילונית וליברלית היא מטרה הולכת ומתרחקת. מי שירצה לחיות חיים חופשיים מתכתיבים דתיים חשוכים, כדאי שיתחיל לחפש דריסת רגל מחוץ לישראל. מי שיחליט בכל זאת להישאר כאן, שיכין את ארון הבגדים ויתאים אותו לדרישות הצניעות של הרבנות.

ההתקרנפות חוצה את כל המערכת. החל מבג''ץ האוסר על מצעד הגאווה בבאר שבע, וכלה בכתבים בתקשורת ההמונים, המכסים את הסצנה הדתית בישראל, ומנסים לטייח את המשמעות החמורה של דברי הרבנים הנ''ל וחבריהם.


הטרור בניס וישראל

כל אימת שמתרחשת פעולת טרור המתאפיינת בפיגוע המוני, אנו עדים לשתי תופעות מקבילות בישראל. אחת, שרי ממשלה ממקמים את ישראל כחלק ממאבק עולמי נגד טרור, מלווה בהטפת מוסר כלפי אירופה, שראשיה אולי ''יבינו'' את המאבק הישראלי. ומאידך, גדודי פרשנים בתקשורת ההמונית, שבדבריהם מדגישים שאירופה טרם הפנימה את המציאות החדשה, ומציעים לראשי הממשל באירופה לאמץ את השיטות הישראליות, ולוותר על ''התייפייפות דמוקרטית''.

האמת היא, שישראל היא לא חלק מהמאבק נגד הטרור, אלא היא חלק מהטרור. מאבק נגד טרור חייב לכלול גם את המאבק בישראל שמפעילה מזה 50 שנה טרור אכזרי.
אין דומה פיגוע דריסה בניס שהופעל נגד אזרחים חפים מפשע, לפיגועי הדריסה הפלסטינים, שהם חלק מהמאבק נגד הכיבוש, ומופנים בעיקר נגד כוחות הכיבוש. אפשר לסכם את פיגועי הדריסה הפלסטינים כטרור נגדי לטרור הכיבוש. אין לבלבל בין ניס הדמוקרטית, לשטחים הכבושים. הטרור הממלכתי הישראלי פוגע בעיקר בחפים מפשע, ואילו הטרור הנגדי של הגרילה הפלסטינית, פוגע גם בחפים מפשע. אין מנוס מלחזור על כלל הברזל, לפיו הכיבוש הישראלי מזין חלקים מהטרור שממנו סובלת כיום אירופה.

ייבוש ביצת הטרור הישראלית, תהיה התרומה הטובה ביותר שישראל יכולה לתרום למיגור הטרור באירופה.



מכתב לשופט

לכבוד
שמואל הרבסט
שופט בית משפט השלום בירושלים
רחוב חשין 6
ירושלים 6515601

ב-‏25 ביוני 2016, הרשעת את סאהר גזאוי ב''התנהגות פסולה במקום ציבורי, והתנהגות העלולה להפר את שלום הציבור'', על כך שבספטמבר 2011 קרא לעבר קבוצת יהודים שביקרו ברחבת מסגד אל-אקצה - אללה הוא אכבר.
אינני יודע אם אללה הוא אכבר או לא, אבל אני כן יודע שפסק הדין משקף שופט שהוא שוטה שיפוטי גמור. האם זהו המזון הרוחני שספגת במדרשת נועם בפרדס חנה? אתה תוצר של הכיבוש, פסיקתך היא תוצר של התוצר, בבחינת הפרעה לסדר הדמוקרטי. היא ביטוי לרודנות השיפוטית והגזענית השוטפת את מערכת המשפט הישראלית, ההולכת ומחשיכה.

בברכת אללה הוא אכבר,

גדעון ספירו




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  השקרים של ספירו  (דניאל143)
  אני כן יודע שפסק הדין משקף שופט שהוא שוטה שיפוטי גמור  (המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה)
  אם להשתמש בלשון הנפוצה בפורום  (אלברט שבות) (14 תגובות בפתיל)
  פופופוביה שמאלנית  (בצלאל פאר)
  הטרור בניס הוא רק ביס אסלאמי קטן בזיקפתה של אירופה  (בצלאל פאר)
  אללהו קבר לצועקיו לחינם  (בצלאל פאר)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי