פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
אגי משעול משוחחת עם משוררים וסופרים על כתיבתה
אגודת הסופרים העברים (יום שלישי, 08/11/2016 שעה 8:00)


לוגו
לוגו

אגי משעול משוחחת עם

משוררים וסופרים על כתיבתה

אגודת הסופרים העברים



ביום חמישי השבוע תגלה אגי משעול את סודות

כתיבה בבית הסופר, בתה מאיה משעול תשיר משיריה


ביום חמישי 10 בנובמבר בשעה תיערך פגישת סופרים עם המשוררת אגי משעול. במחצית השנייה של שנת 2016 יזמה אגודת הסופרים מפעל תרבותי מרתק חדש. במסגרת זו נבחרים יוצרים בעלי תרומה מיוחדת בשירה ובתרבות ומשוררים וסופרים פוגשים אותם לשיחה על כתיבה, זאת במסגרת סידרת ערבים מיוחדת בבית הסופר. המפעל זוכה להערכה ולביקוש מצד הסופרים והמשוררים בישראל.

במפגש עם אגי משעול יופיע גם ההרכב המוסיקלי ''שפת אם'' בו משתתפת גם בתה הזמרת מאיה משעול (עם מיכל חכם, לי גאון, ודקל טוביה), זה יהיה מופע הלחנה ושירה משירי אגי משעול ובהשתתפותה.

עד כה נערכו ערבים דומים בהם נפגשו סופרים ומשוררים עם המשורר פרופ' רפי וויכרט, המשורר אמיר אור והמשורר גלעד מאירי. בכל ערב כזה נערך בין השאר ראיון אינטימי עם המשורר ומוצגת פעילותו לאורך השנים, המראיין: המשורר אביחי קמחי. בשלב זה מתוכננים פגישות יוצרים כאלה גם עם המשורר רוני סומק בינואר 2017, עם המשורר ישראל בר כוכב בפברואר 2017 ועם המשוררת חמוטל בר יוסף (פרופ' אמריטוס) במרץ 2017. עורך ומנחה את הסדרה המשורר אביחי קמחי, סגן יו''ר אגודת הסופרים העברים. המפגשים מיועדים לסופרים ומשוררים, חברי אגודת הסופרים, אבל מספר מקומות בכל מפגש כזה מוקצים גם לשוחרי ספרות מן הציבור הרחב.



לפרטים ושאלות, וכן להזמנת מקום לסיקור: אביחי קמחי, 050-9207788



חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 



מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי