פורום ארץ הצבי

http://www.faz.co.il/story_8839

שלושה מכתבים ששלחתי
סמרטוט אדום / גדעון ספירו (יום ראשון, 27/05/2018 שעה 10:00)


שלושה מכתבים ששלחתי

גדעון ספירו



לכבוד
דניאל טפרברג
שופט בית משפט מחוזי
רחוב צלאח א דין
ירושלים

לכבוד
עדי במביליה איינשטיין
שופטת בית משפט השלום
קריית רבין
נצרת עלית

שניכם חטאתם בפשיעה שיפוטית. אתה מר טפרברג גזרת ב-‏25 באפריל 2018, 9 חודשי מאסר על שוטר ממשטרת הכיבוש שהרג באש חיה את הנער הפלסטיני נדים נבארה בן 17 מביתניא. הנער לא היה חמוש ולא היווה סכנה לאיש.

את, הגברת במביליה, הרשעת ב-‏4 במאי 2018 את המשוררת הפלסטינית בעלת אזרחות ישראלית דארין טאטור ''בהסתה לטרור'' בגין שיר שכתבה נגד הכיבוש.

מנקודת מבטו של שוחר זכויות אדם, הפסיקה של שניכם שייכת לקטגוריה של נבלה שיפוטית. ניתנה לכם הזדמנות פז לכתוב פסקי דין נאורים הנשענים על יסודות של שפיטה דמוקרטית. רשום לפניך אדון טפרברג, זכותו של נער פלסטיני לחיים היא אוניברסלית והמקפד זכות זו ראוי שייענש בחומרה במקום עונש מגוחך המתאים לעבירה שולית.

רשמי לפניך, גברת במביליה, חופש הביטוי הוא זכות חוקתית, תפקידך להגן על זכות זו, בוודאי כשמדובר במשוררת המוחה על עוולות הכיבוש.
זכרי שאת נושאת שם מחייב של אדם שהוא שם דבר בתחום ההגנה על זכויות אדם דמוקרטיה ופציפיזם, הוא היגר מגרמניה, בין השאר, בגלל פסקי דין כשלך. על תזהמי אותו.
שניכם נכשלתם בהגנה על הדמוקרטיה. הכרעותיכם
רוויות בהתקרנפות. במקום להיות מגדלור אזרחי של צדק ותבונה העדפתם את גלימת השופט הטרוריסט של בית הדין הצבאי.


לכבוד
רב אלוף גדי איזנקוט
הרמטכ''ל
הקריה, תל אביב

הנני בעל מניה בחברה הקרויה ישראל חופשית ודמוקרטית. באסיפת בעלי המניות האחרונה הועלתה הצעה לפעול להעמדתך לדין בבית המשפט הבינלאומי לפושעי מלחמה בהאג בגין טבח אוכלוסיה אזרחית בעזה, רוצה לומר, חיילים המשרתים תחת פיקודך ירו בהנחייתך תחמושת חיה על אזרחים מפגינים לא חמושים שגרמו למותם של עשרות ופציעתם של אלפים שרבים מהם יישארו נכים לכל ימי חייהם.

עוד הוחלט באותה אסיפה מדומיינת שעד סיום ההליכים הבירוקרטים הכרוכים בהסגרתך לבית הדין בהאג, תיעצר בכלא הצבאי בו עצורה עתה סרבנית הכיבוש איילת ברכפלד שכל חטאה, סירוב להרוג בני אדם ולשלוט עליהם באלימות חמושה. היא תשוחרר ואתה תיכלא במקומה.
מכתב זה הוא פרי תעתועי רוחי אבל משקף את מצב העניינים הרצוי כשברקע מתנגנת לה המנגינה של השורה הראשונה של האינטרנציונל ''קום התנערה עם חלכה עם עבדים ומזי רעב''.







http://www.faz.co.il/thread?rep=177800
אני לא סולח לגדעון ספירו שמאלץ אותי להגן על שופטי ישראל
(יום ראשון, 03/06/2018 שעה 0:25)

אינני מגן עליהם בהרשעתו של לוחם מג''ב בן דרי משום שדרי הואשם שירה על נדים נווארה ''בשלב שבו לא יידה אבנים או סיכן חיילים''. כלומר, נווארה יידה אבנים וסיכן את לוחמי מג''ב ואף נפגע מחזהו ולא מגבו, וסביר שהפגיעה בו עצרה את נערי האבנים מהמשך אלימותם. כאן אני נגד בית המשפט. היה צריך לזכות את הלוחם.

טוב שבית המשפט הרשיע את האנטישמית דארין טאטור באותם אישומים שמר גדעון ספירו מרבה להאשים את הימין הקיצוני. דיברי שיטנה ניבזיים הם מחרחרי טרור ומובילים את המושפעים בהם לבצע רצח יהודים.
בא לקלל הספירו הזה ויצא מברך.

http://www.faz.co.il/thread?rep=177801
צה''ל פעל מול מבצעי הטרור העזתי על הגדר בכפפות של משי
(יום ראשון, 03/06/2018 שעה 0:26)

ולמרות שכדרכם השמאלנים מייללים שהרבה אזרחים מחוסלים, הפעם יצא צה''ל בתוצאות איכותיות. למשל ביום העצמאות חוסלו 65 מחבלים, 50 מבינהם אנשי החמאס שפעלו על אזרחי. למרות שהחמאס והג'יהד האסלאמי מכניסים נשים וילדים משיקולי פרובוקציה וכמגנים אנושיים ללוחמים האמיצים של החמאס, נהרגו עד היום יחסית מעט נשים וילדים מהסטטיסטיקה של מקרים דומים בעבר. הפלסטינים מפעילים הרבה דמגוגיה, שקרים והסחת הדעת, ויש להם פועלים טובים גם בעברית בישראל. אבל הסתבר שהעזתים טענו שנהרגה להם תינוקת בת 3 שנים שנחנקה מגז מדמיע שירה צה''ל. אם זה היה נכון היתה צריכה להישאל השאלה, אילו הורים מביאים תינוקת לזירת פעולת הקרב שלהם? והיו צריכים להעניש את ההורים ואת החמאס שאיפשרו דבר כזה. אבל מסתבר שהתינוקת בכלל שאפה את עשן הצמיגים השרופים ברגע שהרוח שינתה כיוון לרגע והיא חטפה דום נשימה על רק מחלת הלב שהיתה ידועה שהיא חולה בה. החנק הזמני עם לב כושל הביאו לדום לב ולמותה בסופו של דבר. האם החמאס ישלם על זה? מה פתאום. אבל יש נחמה להורים, ואולי בגלל זה הם הביאו את ביתם החולה לחזית הלחימה, שכל מי שמת על מילוי רשימת השהידים זוכה בהכנסה חודשית קבועה מהרש''פ ברמאללה. אז אולי ההורים דווקא עשו חישוב כלכלי ריווחי בטוח?

תפקידו של צה''ל להגן על תושבי ישראל גם מהתקפות טרור. וכל המשחקים על הגדר הם ניסיונות עזתיים לפרוץ את הגדר ולהניח לאלפי חמאסניקים לעוץ לישובים מסביב ולטבוח ביהודים. את זה לא אני אומר, אלא מנהיגי החמאס עצמם. הם מדברים על ''מבצע השיבה'' ולא על חגיגות מול הגדר. העזתים מיואשים לאחר שישראל מחצה אותם על כל ירי רקטה, טרפה להם את המנהרות, מצליחה ליירט להם את הטיארות יותר ויותר. מי יודע, אולי עוד מעט היא תוציא להם מהחשק את מפגני הפריצות בגדר והם יחזרו למדמנה של עזה שהם בלבד אחראים לה ועליה. ישראל צריכה בכל מקרה להכות קצת יותר חזק ברמת הפיקוד הבכיר והבינוני של תנועות הטרור בעזה, כדי להוריד להם את החשק.


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.