פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
דור ההמשך של ההנהגה – בהכשרת בנימין נתניהו
יוסף אליעז (יום שני, 22/07/2019 שעה 8:00)


דור ההמשך של ההנהגה – בהכשרת בנימין נתניהו

יוסף אליעז



ביום חמישי, 18.7.2019 התראיין נתניהו לעיתונו שהדפיס בכותרת ענק את הבטחתו לאמור: ''אכשיר את דור ההמשך של ההנהגה''. ביבי ומראייניו סברו שזו הבטחה, רבים יותר רואים בזה איום של ממש על מדינת ישראל, אך בינתיים התנחמו בידיעה שבדרך כלל ביבי אינו נוהג לממש את הבטחותיו.

ובכן, מר נתניהו היקר, רוב הציבור מבקש או אפילו מתחנן: ''אל תעשה לנו כדבר הזה!''
כל שראינו עד עתה שכל מועמד של ממש להנהגת המדינה, בין כראש ממשלה ובין כְּשַׂר, סולק מ''הליכוד'' אם בשקט ואם בהלבנת פניו. הרשימה ארוכה ונזכיר רק את מיקי איתן, איווט ליברמן, בני בגין, יוֹעַז הנדל, איילת שקד, כל מנהלי משרדך, כן, כולל נפתלי בנט. עמם מצוי בדרך הַחוּצָה גדעון סער ואילו ישראל כץ שומר על ''טורים נמוכים'' והזמין אותך לגזור את כל הסרטים בחנוכת כביש או תחנת רכבת חדשים. עצם זה שאתה מדבר על הכשרת דור המשך מורה על כך שישראל כץ, חיים כץ, יריב לוין, שטייניץ, הנגבי ויתר דומיהם אינם כשרים או מוכשרים לדעתך להנהיג את המדינה. מתישהו גם הם יבינו.
רבים מהמקורבים אליך ביותר הפכו לעדי-מדינה.

ראינו את מי הכשרת למנהיגות או הנהגה. על אלו נמנים שרת התרבות והספורט מירי רגב; שרי התקשורת איוב קרא ואחריו דוד אמסלם, וכמובן דוד ביטן שהבטחת לו כהונת שר.
כך השכלת למנות את אריה מכלוף דרעי לשר-פנים בו מעל בתפקידו ואליו החזרת אותו אחרי ריצוי עונשו בכלא. לאחרונה היטבת למנות את דוד אוחנה לשר המשפטים וכאשר זה אך פתח את פיו הוכיח שאכן הוכשר על ידיך. עתה מוסיף לכהן השר כחלון, שנתת לו יד חופשית בראשות משרד האוצר ומינהל מקרקעי ישראל וְאִפְשַׁרְתָּ לו לרוקן את קופת המדינה ולבזבז את קרקעותיה תוך עשיית תעמולה אישית לעצמו ואפילו לא למפלגת ''כולנו''. עתה צירפת אותו לליכוד יחד עם החור העצום שהותיר בקופת המדינה.
נזכור את שליחך למו''מ קואליציוני ולתפקידים אחרים נתן אשל הצלם. כמובן אין לשכוח את בנך יאיר שכנראה כבר הוכשר ונוטל חלק בניהול המדינה לצד רעייתך הנלבבת.

דומה שההכשרה היחידה שהכשרת שרים אלו הייתה הכשרתם לנאמנות מוחלטת לך אישית, ולא למדינה ולחנופה מתמדת למשפחה המלכותית.
על כן מובן לך מדוע הציבור כה מפוחד, אחרי עשר שנות שלטון, מכישוריך להכשיר מנהיגים.
אלוהים, נצור את ישראל מרעיון עוועים זה.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 



מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי