פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
חדשות מדויקות ונכונות לקראת הראשון באפריל 2020
יוסף אליעז (יום שלישי, 17/03/2020 שעה 13:00)


חדשות מדויקות ונכונות לקראת הראשון באפריל 2020

יוסף אליעז



גבירותי ורבותי,

בתוך המרוץ הפוליטי המטורף, העוסק בהשמצות, קומבינות, שקרים והונאות לסוגיהן, ובצד ההתעסקות הבלתי פוסקת בנגיף הקורונה התוקף אותנו - התקשורת מתעלמת מחדשות מהותיות וחשובות, ולקראת ה-‏1.4.2020 החלטנו להביא בפניכם את העובדות כְּהַוָּיַתָּן.


א. פוליטיקה ובחירות

אחרי הכישלון להקים ממשלת אחדות, או אפילו ממשלה צרה (כלומר ממשלה צרה צרורה) החליטו נציגי כל הסיעות שעלו לרגל למשכן הנשיא (עדיין רובי ריבלין, עדיין לא דוד לוי, לא יולי אדלשטיין ולא עמיר פרץ), להטיל על הנשיא ריבלין להקים את הממשלה הבאה. לאחר שהם ציינו את רוחב אופקיו הפוליטיים ולאור ''מתווה הנשיא'' שהציע, לפיו ניהנה משני ראשי ממשלה במקביל. יש שמועות שעתה יציע ששלושה ראשי ממשלה יכהנו במקביל וכך תיפתר גם בעייתו של איווט ליברמן שמפלגתו היא ''לשון המאזניים'', ובינתיים הלשון היחידה בצמרת הפוליטיקה שאינה מלקקת.

כן הוחלט, למקרה שהנשיא ריבלין יכשל במשימה, ללכת שוב לבחירות. כדי לחסוך בהוצאות – דבר שכידוע תמיד עמד בראש מעיניהם של ביבי, בני ואיווט, הוחלט שבפעם הזאת ההצבעה תהיה בשתי מעטפות, כל אחת בצבע שונה: לבחירות הרביעיות שעל הפרק במעטפה אפורה והפתק הרצוי לבחירות החמישיות במעטפה שחורה. באופן זה יחסך סיבוב אחד של בחירות.

ברוב קולות גם הוחלט שמעט מוקדם מדי להצביע כבר עתה לבחירות השישיות והלאה, כי דרעי הודיע, לאור התוצאות הנוכחיות, שהגיעו ימי המשיח ואפשר וזה יתייצב בארץ הקודש לפני הבחירות השביעיות, כך שאחרי הבחירות השישיות תגיע שנת שמיטה.

מאחר וכל יתר המפלגות התדיינו בשאלה אם לשתף את הרשימה המשותפת בקואליציה בפנים, או שתתמוך בה מחוץ, וכבר שטפו אותה במחמאות כאלו ואחרות הודיעו עודה וטיבי כי שם המפלגה ישונה והיא תקרא מעתה ''המפלגה המשוטפת''.


ב. קורונה ובריאות

שבדיה הגישה לאו''ם הצעת החלטה למועצת הביטחון לשנות את שם הנגיף והמחלה, כי קורונה הוא שם המטבע בסקנדינביה ובכך נגרם נזק ניכר לכלכלתה. ארה''ב כבר הודיעה שתתנגד שהנגיף יקרא ''דולר''. פוטין הביע התנגדות לכנות את הנגיף ''רובל'' באשר המטבע הרוסי כבר חולה בלאו הכי, עם צניחת מחירי הנפט. בעזה הודיע הנייה כי הוא דורש שקטאר תמשיך להזרים אליו מיליוני דולרים ולא כל מטבע אחר.

הרב יעקב ליצמן שר הבריאות נחלץ לְהִלָּחֵם בקורונה והציע לשתק את כל המשק, כי אנשיו בלאו הכי אינם עובדים גם בימים כתיקונם. הוא גם הציע להתגונן ולחבוש קסדות אולם מאחר ולא שירת בצה''ל הוא חובש זה מכבר שטריימל גם בהופעותיו בתקשורת. השר גם הודיע כי האיסור על התגודדות של עשרה אנשים (משום-מה לא ציין ''מִנְיָן'', מושג המוכר לו היטב) לא חל על מי שסובל מפיצול אישיות (כמו כל ראשי המפלגות שאמרו דבר והיפוכו בהפרש של מספר שעות, לרבות בענין שיתוף ''המשוטפת'' בממשלה או כתומכת מִחוּצָה לה).

יו''ר גשר, אורלי לוי-אבקסיס, הסבירה כי הגשר שלה הוא ''גשר נפתח'', שמתרומם ומאפשר מעבר ספינות בנהר, או גשר ששני חלקיו סבים כל אחד על צירו, כמו גשר הָפִירְדָּאן הזכור לנו מתעלת סואץ. עוד הוסיפה כי ראוי שאביה, דוד לוי הזכור לטוב, שהיה ''הנעלב התמידי'' בימי מנחם בגין ז''ל. יזכה לצעוד על הגשר הזה מעדנות אל בית הנשיא מעל נחל התנינים...

בש''ס החליטו להפסיק בינתיים להשתמש בסיסמא ''להשיב עטרה ליושנה'', וזאת עד שבעיית הקורונה (כתר, נזר, עטרה) תיעלם. בינתיים יסתפקו בתמונות ביבי, שבבחירות האחרונות החליפו במודעות ש''ס את תְּמוּנַת המרן המנוח.


ג. צבא ובטחון

לאור הצלחתו האדירה של צה''ל לגייס לשורותיו אלפי תלמידי ישיבה הסכימו רבני הרשימות החרדיות, כולל ש''ס, להרחבת הגיוס, ובלבד שימשך כנהוג וכמקובל באותו אופן: על הנייר בלבד.

בבסיס חצור הוקמה יחידה לשטיפת ויבוש מטוסי-קרב. קצינים מהפנטגון ונציגים מהחברה המייצרת. לוקהייד, באו ללמוד ולרכוש ניסיון מחיל האויר שלנו.

ולמי שאינו יודע: יום ה-‏1 באפריל הוא ''חג השוטים'' הבינלאומי. ואצלנו, לפי המתחולל בפוליטיקה המקומית ערכו רב-כפליים.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 



מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי