|
(לא) הלשון של המדינה | |||||
אברהם בן-עזרא (יום שלישי, 06/02/2007 שעה 9:18) | |||||
|
|||||
הצגת המאמר בלבד |
טענתו של מזוז שיקרית. טענתה של הגברת קישקושית. | |||
|
|||
אמירת סליחה ע''י חיים רמון לא היתה מונעת הגשת כתב אישום. אמירת הסליחה היתה מחמירה את מצבו, ומהווה הודאה באשמה. הסליחה היתה נותנת למזוז כלי חזק מאד, לעומת האפס המוחלט שהיה בידיו. חיים רמון היה מטרה לחיסול. ושום אמירה לא היתה מורידה אותו מהכוונת. טענתה של הגברת לגבי אמירת הסליחה היא קשקוש מוחלט, ומצביע על חוסר אמינותה המוחלט, והמניפולטיביות שלה. היא הרי לא רצתה להגיש תלונה. היא בעצמה הבינה שאין כאן בעיה. תלונתה הוגשה רק לאחר שחוקרת משטרה איימה עליה. אז במה היתה מסייעת סליחה למעשה שנראה בעיניה סביר? למה שחיים רמון יבקש סליחה על מעשה סביר בנסיבות שהיו? היועץ המשפטי הפסיד נקודות בכך שעבר על חוקי המדינה. בכך שניסה להשפיע בגסות על החקירה ועל בית המשפט. פסק הדין הלא צודק לחלוטין, הוא מסמר נוסף בארון הקבורה של החונטה. | |||
_new_ |
טענתו של מזוז שיקרית. טענתה של הגברת קישקושית. | |||
|
|||
מי אמר שהמעשה היה סביר ?? מאיפה הבאת את זה ?? שר משפטים שדוחף לשון לילדה בניגוד להסכמתה, מעיד עדות שקר ומביא עדי שקר צריך לעוף הביתה. | |||
_new_ |
טענתו של מזוז שיקרית. טענתה של הגברת קישקושית. | |||
|
|||
הגברת מחבקת את רמון בחוזקה כשידיה עוטפות את גופו, ראשה מונח על חזהו, וגופה לכל ארכו צמוד לזה של רמון. נראה כאילו היא מאוננת עליו. גבר שהיה נוהג כמוה כלפי אשה זרה, היה מואשם בהטרדה מינית. אם נוסיף את מספר הטלפון שנתנה, את ההצעה לטיול משותף בחו''ל, נקבל תמונה ברורה של אשה המזמינה הרבה יותר מנשיקה. החיילת הזו, לא ילדה ולא נעליים. היא אשה מניפולטיבית, ומסוכנת לכל גבר שיהיה בקירבתה. | |||
_new_ |
טענתו של מזוז שיקרית. טענתה של הגברת קישקושית. | |||
|
|||
לא בחוזקה, לא מונח, לא צמוד ולא מאוננת. יתכן שמעולם לא קיבלת חיבוק מידידה ושלא התבדחת עם בחורה. ואפילו אם אני טועה, הוא לא היה צריך לעשות את אשר עשה, בטח שלא לצאת במסע הכפשות, להעיד עדות שקר ולהסית עדי שקר. | |||
_new_ |
טענתו של מזוז שיקרית. טענתה של הגברת קישקושית. | |||
|
|||
אתה כנראה לא ראית את התמונה. התיאור שלי מדויק. אתה גם שוכח שהגברת מחבקת גבר זר לחלוטין. אין כאן ידידות כלשהי. לא צריך זה ענין אחד, ועשה בנסיבות הללו זה ענין אחר. שום אפשרות אינה צריכה להוביל לתלונה, ולטמטום הגדול שיצא מזה. התקווה היחידה שלי היא שיהיו תוצאות טובות לאירוע האידיוטי הזה. שקרנו של בית המשפט תרד בצורה דרסטית, וסוף סוף יהיה אפשר לטפל בחונטה הזו, המסכנת את קיומה של מדינת ישראל. | |||
_new_ |
טענתו של מזוז שיקרית. טענתה של הגברת קישקושית. | |||
|
|||
ראיתי את התמונה תוך כדי שכתבתי את התשובה. הגברת מחבקת מישהו שאני מניח שנתקלה בו מידי פעם. אותה מידה היתה מחבקת שחקן כדורסל, זמר או סופר שהיתה מצטלמת איתו. מרגע שנכנס לתוך ביהמ''ש לא היה שום פסק דין סביר אחר. מי שמסכן את קיומה של מדינת ישראל הם אנשים שמנסים לקעקע את הלגיטימיות של הרשות הפחות מושחתת והיותר מקצועית. מעניין שאותם גורמים שמסרבים למלא את הוראות הרשות המבצעת, שאושרו ע''י הרשות המחוקקת הם הגורמים שטוענים שגם הרשות האוכפת אינה לגיטימית. אלה הם האנרכיסטים האמיתיים. הם הסכנה לשלטון החוק. | |||
_new_ |
טענתו של מזוז שיקרית. טענתה של הגברת קישקושית. | |||
|
|||
''נתקלה מידי פעם'', לא משנה דבר, עדיין מדובר בגבר זר. השופטת הרי טענה שרמון אפילו לא ידע את שמה....... גם לפני ההגעה המיותרת לבית המשפט בוצעו עבירות ע''י המשטרה, הפרקליטות, והיועץ המשפטי לממשלה. בית המשפט שהיה אמור לזכות את רמון באופן מיידי עקב העבירות שבוצעו, הוסיף חטא על פשע, והרשיע אותו תוך כתיבת פסק דין חד צדדי ומלא שנאה, כאילו מדובר ברוצח סידרתי. -- בית המשפט בכלל ובית המשפט העליון בפרט הם סכנה לקיומה של המדינה. בית המשפט העליון זו אוליגרכיה סגורה, כל חבריה הם מאותה השכונה ומאותו הצבע, היותך חבר או בן משפחה הוא קריטריון נחוץ לצורך הצטרפות, דיוניהם נעשים ללא פרוטוקול, בחירתם נעשית ללא פרוטוקול. דיקטטורה אוליגרכית חוצפנית המדברת על דמוקרטיה ועל שקיפות. ריסוקה של האוליגרכיה הזו חיוני למלחמה בשחיתות, ולקיומה של מדינת ישראל. | |||
_new_ |
סתם שקרים מחוצפים | |||
|
|||
בבית המשפט העליון יש שופטים מכל מגזרי החברה הישראלית (פרט לשופטים חרדים מאחר והם אינם מעוניינים להכלל בו) וככל שניתן להבחין, גם מכל קשת הדעות שבישראל. יתר על כן, כל השופטים שפרשו מתפקידם עד היום והצטרפו לזירה הציבורית, הצטרפו לימין הפוליטי בישראל. (בנימין הלוי, חנה אבנור, אורי שטרוזמן ועוד). מבין השופטים המכהנים כיום בבית המשפט העליון ושהיו אי פעם פעילים בתנועות פוליטיות יש רק איש ליכוד (השופט אדמונד לוי), מבין השופטים שמכהנים או כיהנו בבית המשפט העליון ידועה נטייתם הפוליטית של אנשי ימין בלבד (השופט שמגר והשופט רובינשטיין). ניתן אולי להניח כי השופט לשעבר בייסקי היה קרוב למפלגה הפרוגרסיבית. לגבי שאר השופטים אין לאף אחד שום מידע על השתייכותם או נטייתם הפוליטית, אין שום שופט בבית המשפט העליון שידוע כי השתייך, או שהיה קרוב אי פעם, לאיזו מפלגת שמאל או כל מפלגה אחרת. | |||
_new_ |
סתם שקרים מחוצפים | |||
|
|||
שני עלי תאנה, אחד עם כיפה והשני ערבי, לא הופכים את בית המשפט ליצוגי. זה מזכיר לי את עלי התאנה של מפא''י, דתי, ערבי, מזרחי, ותימני. כל השאר ממוסקבה והסביבה. דיעותיהם של שופטי בית המשפט העליון ידועה וברורה. הם אנטי יהודים ושמאלנים קיצונים. מר''ץ ושמאלה, אפילו לא מפלגת העבודה. אין צורך להציץ לפתק הבחירה שלהם, פסיקותיהם ונאומיהם מדברים בעד עצמם. אי שמירת זכויות האדם היהודי וזלזול מוחלט בזכויות אלו, ומצד שני שמירה קפדנית על זכויות המרצחים, הם עדות חד משמעית לנטיה הפוליטית השמאלנית הקיצונית של בג''ץ. | |||
_new_ |
צדק משחק בארגז החול | |||
|
|||
אם היו אומרים לך מר (מר!?) ''צדק'' הנה לפניך קבוצה של אנשים וחבל ארץ נקיים וחפים מכל אידאולוגיה ונטיות תרבותיות ואישיות. הקם לך בבקשה מדינה לפי נטיות לבך (נתעלם מהעובדה הברורה שאין לך איבר כזה), איך היתה נראית המדינה הזו? | |||
_new_ |
מדינה בלתי אפשרית. | |||
|
|||
אין בני אדם חפים מנטיות אישיות. האידיאל הוא מדינה יהודית הפועלת על פי המוסר היהודי. מדינה כזו לא ניתן להקים כשהתושבים הם לא יהודים. | |||
_new_ |
צדק משחק בארגז החול | |||
|
|||
לפי ההתנהלות שלו כאן הוא לא מסוגל להקים כלום... הוא גם לא מסוגל לקיים דיון רציונלי על דעות אחרות מאלו שלו. | |||
_new_ |
אתה כתבת | |||
|
|||
''בית המשפט העליון זו אוליגרכיה סגורה, כל חבריה הם מאותה השכונה ומאותו הצבע'' ובכן - זהו שקר גס ומחוצף. כל השאר הם תירוצים עלובים ושקריים אף הם. | |||
_new_ |
לא מבין מה יש לך מרמון | |||
|
|||
לק''י צדק, לא מבין מה יש לך מרמון שאתה מגן עליו. נכון, תפרו לו תיק, אילו לא היה רוצה שיכתבו פרוטוקולים בבית המשפט העליון אף אחד לא היה נזכר בנשיקה הזו. אבל, בסך הכול זו נורמה ראויה - מי שאינה אישתך אל תחבק אותה ואל תנשק אותה ואל תגע בה בכלל. גם אם אתה גרוש גם אם אתה רווק - כך ראוי כך נכון. אני לא לוחץ יד לאישה אחרת כל שכן יותר מזה. כך ראוי, כך נכון, כך מוסרי. אליצור | |||
_new_ |
מוסר הוטנטוטי | |||
|
|||
גם לגברים שאינם אישתך אתה לא לוחץ יד? | |||
_new_ |
מוסר הוטנטוטי | |||
|
|||
לק''י הכלל הוא שלא נחשדו ישראל על משכב זכור. יתכן באמת שמי שסובל מנטיות אלו יהיה אסור עליו ללחוץ יד גם לגברים אחרים. אליצור | |||
_new_ |
יהודי לא יכול לסבול עוול ללא קשר לזהות הנפגע. | |||
|
|||
אני שופט את הנושא על פי המציאות, ולא על פי אמונתי או רצונותי. אמונתי במקרה זה משפיעה רק על שנאת העוול והרדיפה. אינני מבין את אלו מהימין השמחים על פסק הדין נגד רמון, ומציינים שהוא עונש על הטרנספר. האם לאדם מאמין יש ספק שהראוי לעונש, יענש בסופו של דבר? האם מותר להעניש ע''י גרימת עוול בזדון, ע''י עבירה? לא לומדים שנתינת יד לפשע, בסופו של דבר תביא את הפשע לביתו של כל אחד? גם במבחן הכדאיות דעה זו איננה חיובית. היפלת חוטא אחד, אבל חיזקת חוטאים גדולים רבים, משטרה, פרקליטות, יועץ משפטי, בית משפט. | |||
_new_ |
יהודי לא יכול לסבול עוול ללא קשר לזהות הנפגע. | |||
|
|||
לק''י אני לא מסנגר על הפרקליטות - ברור לחלוטין שהיתה כאן תפירת תיק. כמו תפירות תיק קודמות לפרופ' נאמן, לרפול לקהלני, ועוד. אבל הנורמה כשלעצמה בלי קשר לימין ושמאל ראויה. אתה מפחד שמשמרות הצניעות של מזוז ישוטטו ברחובותנו יחד עם משרות הצניעות של אחמניג'ד? אליצור | |||
_new_ |
לפחות תסנגר על בתי המשפט | |||
|
|||
על שלא הרשיעו את העבריינים האחרים שמנית... | |||
_new_ |
לפחות תסנגר על בתי המשפט | |||
|
|||
לק''י שם הם הסתפקו בכך שהאיש נוטלרל לתקופה הקריטית מבחינתם -את רמון הם החליטו לחסל סופית - ובצדק מבחינתם. העיסוק היחיד של הפרקליטות הוא תפירת תיקים לאנשים ישרים כדי לטפל בפשועים אמתיים כמו רוזנטיין הם נאלצים להעזר באמריקאים. אליצור | |||
_new_ |
לפחות תסנגר על בתי המשפט | |||
|
|||
''העיסוק היחיד של הפרקליטות הוא תפירת תיקים לאנשים ישרים '' פרקליטות המדינה מגישה כ-50,000 כתבי אישום בשנה. יש אנשים שעובדים תמורת המשכורת שהם מקבלים. ויש כאלה שלא עובדים ומקבלים כספים מהמדינה. | |||
_new_ |
לפחות תסנגר על בתי המשפט | |||
|
|||
גם רוזנשטיין עובד תמורת השכר שהוא מקבל . כמו כל החברה המחסלים עוברי אורח תמימים ולא תמימים . | |||
_new_ |
לפחות תסנגר על בתי המשפט | |||
|
|||
אתה משווה בין עובדי מדינה למפיונרים? | |||
_new_ |
לפחות תסנגר על בתי המשפט | |||
|
|||
''אתה משווה בין עובדי מדינה למפיונרים?'' לא תמיד, אבל בהחלט ישנם מקרים בהם זה לא חסר בסיס. | |||
_new_ |
לפחות תסנגר על בתי המשפט | |||
|
|||
אפשר לזהות התנהגות מאפיונרית של עובדי מדינה מסוימים . | |||
_new_ |
לפחות תסנגר על בתי המשפט | |||
|
|||
אפשר לזהות קשקשנים לפי הקשקושים היוצאים ממקלדתם. | |||
_new_ |
ואת הנורמה יקבעו שונאי יהדות ובועלי נידות? | |||
|
|||
את היצורים הללו לא מענינות נורמות, וגם החוק לא בדיוק מעניין אותם. החוק הוא עוד כלי לרדיפת יריביהם, הכלי הנקי יותר לכאורה. | |||
_new_ |
ואת הנורמה יקבעו שונאי יהדות ובועלי נידות? | |||
|
|||
אדם שטוען ''אין מוסר חוץ מהמוסר היהודי'' אינו כשיר לזהות חוק או נורמה | |||
_new_ |
ואת הנורמה יקבעו שונאי יהדות ובועלי נידות? | |||
|
|||
דבריך צפויים. שמאלני לא יסבול שדוברי אמת יקבעו נורמות. עם נורמות של אמת לא יוכלו להתקיים שמאלנים אנטישמים. השמאלני זקוקו למושחתים, לבועלי נידות, לאלכוהוליסטים... שיקבעו נורמות... | |||
_new_ |
אני דווקא הצטלמתי מחובק עם נשים. | |||
|
|||
מעולם לא נכרכה סביבי מישהי בפומבי בצורה כזו | |||
_new_ |
אני דווקא הצטלמתי מחובק עם נשים. | |||
|
|||
אני מניח שלהפרשי הגובה יש משמעות בטכניקת החיבוק | |||
_new_ |
אני דווקא הצטלמתי מחובק עם נשים. | |||
|
|||
תוכל לפרט? (כולל איזכור כל הטכניקות האפשריות?) | |||
_new_ |
אני דווקא הצטלמתי מחובק עם נשים. | |||
|
|||
אני יכול להפנות לאתרים למקצוענים... | |||
_new_ |
אני דווקא הצטלמתי מחובק עם נשים. | |||
|
|||
נדמה לי שנכון יהיה להמנע מלפתח את הנושא כאן עכשיו, למרות הפיתוי... | |||
_new_ |
אני דווקא הצטלמתי מחובק עם נשים. | |||
|
|||
גם לגודל הכרס. אצלי, למשל, אני לא בטוח שזה היה עובד. | |||
_new_ |
טענתו של מזוז שיקרית. טענתה של הגברת קישקושית. | |||
|
|||
בכל מקרה, חיבוק לא מצדיק אינוס | |||
_new_ |
טענתו של מזוז שיקרית. טענתה של הגברת קישקושית. | |||
|
|||
אני בדעה שמערכת האכיפה הישראלית מושחתת . היא מנסה להוכיח מי הוא בעל הבית על המדינה . למי הסמכות למנות שרים ופקידים . אני מסיק זאת מהתרגילים נגד נאמן , רפול , ליברמן , ריבלין , קהלני , רמון , קצב , מצגר וכו' . מפחיד שתופרות התיקים הגיעו לבית המשפט העליון . | |||
_new_ |
טענתו של מזוז שיקרית. טענתה של הגברת קישקושית. | |||
|
|||
מדינה חופשית. אתה רשאי לכל דעה שהיא. מה שכן יהיה נחמד אם פעם אחת גם תצליח להוכיח את נכונותן של דעותיך. מה דעתך להביא את העובדות במלואן: רשימה של כל אנשי הציבור שהוגש נגדם כתב אישום ותוצאותיהן המלאות. שים לב שהרשימה צריכה להיות מלאה (!!) על פני כל התקופה. בעיה שיכולה להיות לשיטה - בעיני הרשעה בבימ''ש היא הוכחה לאשמה בעוד אתה יכול לטעון על כל אחד 'הוא זכאי' בלי לנמק. | |||
_new_ |
טענתו של מזוז שיקרית. טענתה של הגברת קישקושית. | |||
|
|||
איני מתנגד שתאסוף את המידע השלם . . אני מפעיל את כושר הניתוח שלי החוסך עבודה שחורה רבה . | |||
_new_ |
טענתו של מזוז שיקרית. טענתה של הגברת קישקושית. | |||
|
|||
כשאני מפעיל את כושר הניתוח שלי מצטיירת לי תמונה של אדם שאין לו עניין להצדיק את אמירותיו החמורות והריקניות. מעניין. | |||
_new_ |
טענתו של מזוז שיקרית. טענתה של הגברת קישקושית. | |||
|
|||
לא הבנתי את המסר . | |||
_new_ |
טענתו של מזוז שיקרית. טענתה של הגברת קישקושית. | |||
|
|||
המסר הוא שאמירותיך הן ריקניות ולא מבוססות | |||
_new_ |
טענתו של מזוז שיקרית. טענתה של הגברת קישקושית. | |||
|
|||
אני חולק עליך . | |||
_new_ |
טענתו של מזוז שיקרית. טענתה של הגברת קישקושית. | |||
|
|||
emet veyatsiv | |||
_new_ |
אתה מגלה צביעות שאינה במקומה | |||
|
|||
חוסר הפרופורציה בין ''העברה'' ''לעונש'' הוא אשר מקומם. ברור כשמש כי היה כאן ''חיסול חשבונות'' של המערכת השיפוטית נגד חיים רמון, אשר פעל ותכנן להמשיך לפעול לתיקון הרקבון במערכת זו. גם אם המעשה נעשה שלא בהסכמה מראש, ברור כי הוא נעשה תוך מתן איתותים ברורים כי המעשה רצוי למתלוננת. המעשה שעשה כאן בית המשפט הינו מבחינת ''רצח אדם''. מה עוד שאותו אדם שנרצח, היה עבדו הנאמן של הציבור במדינה הזאת, ויש לו הרבה קבלות בעניין זה... | |||
_new_ |
לא הבנת | |||
|
|||
העבירה מעשה מגונה בכפיה נמדדת, בין השאר, על פי ה''כוונה הפלילית'' של הנאשם. כוונתו של היועץ היתה שאם רמון היה מתנצל, אי אפשר היה ליחס לו כוונה פלילית, ולכן אי אפשר היה לתבוע אותו (ואם הוא היה נתבע, הוא היה יוצא זכאי). | |||
_new_ |
לא הבנת | |||
|
|||
התנצלות היא הודאה במעשה מבחינה עובדתית. קשה להניח כי במקרה כה קיצוני האיש הסביר היה מבין כי הקרבן רוצה להיאנס, ובית המשפט היה שוקל בהתאם למה שצפוי מהאיש הסביר. | |||
_new_ |
לא הבנת | |||
|
|||
מערכת משפטית מושחתת . השקר , הכזב , הרמיה , הרשע והשנאה הם אדני היסוד של מערכת האכיפה הישראלית . משטרה , פרקליטות , יועץ משפטי , שבכ ובתי משפט . אני תקוה ששר המשפטים החדש יעלה את המערכת אל דרך הישר מדרך החתחתים שאהרון ברק דרדר אותה אליה . עבודה רבה לפניו . | |||
_new_ |
''חריצת לשון'' | |||
|
|||
כותרת אפשרית נוספת (אם עוסקים במשחקי לשון, תרתי) היא: ''חריצת לשון''... במשמעות הביטוי כפשוטו, למול הזילות המופגנת שהיתה בחריצות לשונו של רמון וכנגזרת של חריצת דין. כל פירוש/אסוציאציה נלווית נוספת מותרת. | |||
_new_ |
''חריצת לשון'' | |||
|
|||
מה דינו של שר משפטים שדוחף לשון לילדה בניגוד להסכמתה, מעיד עדות שקר ומביא עדי שקר? | |||
_new_ |
''חריצת לשון'' | |||
|
|||
בהשאלה, יובב - האם לא חרצו את גורלו משום חריצות היתר של לשונו, תרתי? וטוב שכך! | |||
_new_ |
''חריצת לשון'' | |||
|
|||
רק עכשיו תפסתי... מעניין עם המוגבלות שלי היא אפילו מעבר לאינטליגנציה המילולית הגברית הירודה. | |||
_new_ |
''חריצת לשון'' | |||
|
|||
:) אתה בטוח שתרצה שנבחן את זה? אגב, שים לב - כתבת *עם* המוגבלות (במקום אם) - אתה חושב שזו ''פליטת מקלדת'' (ואני לא פרוידיאנית) או ניצנים של פיתוח מודעות עצמית? (סליחה על בדיחות הדעת :)). | |||
_new_ |
''חריצת לשון'' | |||
|
|||
אוי וי הבושה מפתח מודעות עצמית של טוקבטיסט | |||
_new_ |
''חריצת לשון'' | |||
|
|||
הניק יובב מוריד לך עשר שנים מה יא קשיש נלוז. | |||
_new_ |
חשין מאיים לגדוע את ידו של שר המשפטים החדש... | |||
|
|||
מעניין איך משנה לנשיא בית המשפט העליון יכול להרשות לעצמו להתבטא בגסות כזו. אני משער כי אזרח מהשורה היה מואשם, נשפט, ומושלך לכלא לשארית חייו... הינה מכתב שכתב לשר הטרי: מה שמעניין בכל העניין, שחשין מרגיש את עצמו כבעליו של בית-המשפט העליון (זה ביתו). עד איפה הגענו. הוא עוד מקבל פנסיה שמנה על חשבון משלם המסים המסכן... | |||
_new_ |
חשין מאיים לגדוע את ידו של שר המשפטים החדש... | |||
|
|||
לידיעתך, לאחרי הראיון עם חשין בתכנית הצהריים המדוברת רואיינה גם פרופ' למשפטים וכלת פרס ישראל (שלצערי, אינני זוכרת את שמה) אשר יצאה חוצץ כנגד דברי השופטים לשעבר חשין ומצא בטענה כי הם מדברים בשם שופטי העליון הנוכחיים (אשר מנועים מהשמעת ביקורת) ומנסים להשפיע על/להתערב בהליך מינוי השר ובהתעלמות מהפרדת הרשויות הנדרשת. אני מקוה שיהיה מי מהעתונות הכתובה שיצטט גם מדבריה בהקשר זה. | |||
_new_ |
חשין מאיים לגדוע את ידו של שר המשפטים החדש... | |||
|
|||
תראו במה מתעסק בית המשפט העליון של ישראל קוביע: לא חשוב שגבר כבר מגורה ע''י בת-זוגו... מיום ליום בית המשפט הזה מבזה את עצמו יותר... | |||
_new_ |
חשין מאיים לגדוע את ידו של שר המשפטים החדש... | |||
|
|||
ידוע מקדמא דנא שחשין סובל ממופעות נפשית לא קטנה . יש להתחשב בו בהקשר של שילוב בעלי מוגבלויות בחברה . אחת הסיבות שאין פרוטוקולים מדיוני בית המשפט העליון הם פניני הלשון שלו הגורמות למסקנה שהוא החליט לפני ששמע את הצדדים ולפני שעיין בחומר . | |||
_new_ |
עוד לא נרגעו הרוחות | |||
|
|||
מ''פסיקת רמון'', והנה בא בית המשפט העליון והוסיף משלו לקלחת בפסיקתו האחרונה לפיה אדם המקיים יחסים מיניים מרצון, יואשם באונס אם שותפתו למעשה שנתה את דעתה, ובאמצע ביצוע המספר דרשה ממנו להפסיק, והוא, בהעדר יכולת להתגבר על ייצרו המשיך וסיים למרות הדרישה. הפסיקה התמוהה הזאת מעוררת שתי שאלות. השאלה הראשונה היא איך מחליטים. למעט עמיש, שהתפאר כאן בפורום שהוא נוהג להקליט את עצמו בשעת מעשה, לא ידוע לי על אף אדם שמקיים יחסי מין בנוכחות עדים, וודאי שלא כאשר מדובר ביחסים בהסכמה. איך אפשר לדעת מתי בדיוק היא שנתה את דעתה, מתי בדיוק היא דרשה ממנו להפסיק, האם היא השמיעה את הדרישה בקול מספיק רם כדי שהוא ישמע למרות ההתרכזות שלו במעשה ההפריה, ואם בכלל זה באמת קרה. מה שחשוב יותר מכל, איך אפשר להוכיח את זה? הרי בפרוש מדובר במקרה בו אישה נכנסה למיטה עם בן זוגה מרצונה החופשי, איפשרה לו לחדור לתוכה מרצונה החופשי ורק פתאום, מסיבה כל שהיא, כשבן זוגה כבר שקוע כולו ורובו במלוא המרץ במעשה ההפריה, היא מחליטה לחזור בה. במקרה הטוב זו מלה שלה מול מילה שלו. אם מי שהוא חושב שבית משפט מסוגל להכריע כאן, אז במחילה הוא אידיוט מושלם. אם יש איזה שופט שמאמין שהוא מסוגל להכריע כאן, אז גם אם הוא העליון שבין העליונים, הוא מטומטם חסר תקנה. השאלה השניה המתעוררת בעקבות הפסיקה הזאת היא עקרונית הפסיקה הזאת מחייבת את הגבר במקרה הזה זה לבצע לבקשתה של בת זוגו מה שקרוי בשפה מקצועית ''מישגל נסוג''. זה חטא מדאורייתא. המיקרא אוסר בפרוש ''לשחת את הזרע לשווא'' (זה מכונה בשפה עממית ''מעשה אונן'', בראשית פרק ל''ח). בא בית המשפט העליון של מדינת ישראל וגוזר על הגברים לבצע חטא שדינו מוות, רק מפני שבת זוגם איבדה פתאום את החשק. גם אם היה שמץ של היגיון בפסיקה הזאת, איפה כאן הצדק? והערה לסיום. לא הבאתי את המקור ממנו לקחתי את הידיעה על פסיקת בית המשפט העליון -- זה מכוון אליך יובב. לא מפני שאין לי אותו. בכוונה נמנעתי מלהביא את המקור כי זה התפרסם בכל העיתונים, ואם לא קראת על זה או שלא הבנת את מה שקראת זאת בעיה שלך, ואתה רשאי לחשוב שהמצאתי את כל הסיפור. זה קרוב לוודאי מה שיחשוב האידיוט שתומך בך תקופתית בנושא של ההדרישה להמציא ''מקורות'' לידיעות שהן נחלת הציבור, התפרסמו בכל העיתונים וכל העולם יודע אותן. | |||
_new_ |
עוד לא נרגעו הרוחות | |||
|
|||
''שיחשוב האידיוט שתומך בך תקופתית בנושא של ההדרישה להמציא ''מקורות'' לידיעות שהן נחלת הציבור, התפרסמו בכל העיתונים וכל העולם יודע אותן.'' שמו מתחיל ב ס' ? | |||
_new_ |
עוד לא נרגעו הרוחות | |||
|
|||
למיטב ידיעתי רובם המכריע של המקרים העוסקים בהטרדה, מעשה מגונה ואונס הם מקרים של מילה נגד מילה, ולא רק במקרים מסוג זה. שני אנשים נכנסים לביהמ''ש - אחד אומר א' השני אומר ב' ותפקידו של השופט להכריע. שופטים קובעים אמינות של עדים יום יום, ופוסקים על סמך כך. מצ''ב שתי דוגמאות מהימים האחרונים (חפש את המילה 'אמינ') http://info1.court.gov.il/Prod03/ManamHTML3.nsf/0DBE... כשאתה אומר 'נראה לי ש' זה סביר עד שלא מסכימים איתך.http://info1.court.gov.il/Prod03/ManamHTML3.nsf/A7F8... אם יש מקור, תביא אותו. אם לא - תגיד 'אין לי זמן/יכולת למצוא' אבל אל תתפלא אם ההתייחסות לאמינות הטיעונים שלך תהיה בהתאם. | |||
_new_ |
עוד לא נרגעו הרוחות | |||
|
|||
הסוגיה ההלכתית שהעלת אכן מעניינת. אני תוהה אם יהיה מי מהממסד הרבני אשר נתן (או יתן) דעתו לזה. מעבר לזה וככלל - זו פסיקה ראויה המתבססת, למיטב הבנתי, על ההנחה/ההכרה לפיה לכל אדם, גבר או אישה, שמורה הזכות שלא להמשיך ולהיות חלק מסיטואציה (ובכלל זה סיטואציה מינית) שאינה רצויה או נוחה לו. ולבסוף, ד''ר בר-ניר, בנימה מחוייכת משהו (ואני ערה לעובדה לפיה יתכן כי כבר קראת את דברי אלה בהקשר זה) -יודע מה אני אוהבת בפסיקה הזו? - את המחשבה שמכאן ואילך זה יחייב גברים ממש ממש להיות קשובים לאישה ולכל אורך האקט המיני... אתה חושב שזו גזרה שהציבור (הזכרי) יוכל לעמוד בה? | |||
_new_ |
עוד לא נרגעו הרוחות | |||
|
|||
''אתה חושב שזו גזרה שהציבור (הזכרי) יוכל לעמוד בה?'' מה הבעיה? תנסי בעצמך על השותף שלך...ותספרי לנו אולי יתברר לך שחברך ימשיך? אם ימשיך עד הסוף, את בטח תעזבי אותו... אם יפסיק באמצע מעשיו אז הוא יעזוב אותך... בכל מקרה ''חוכמתו'' של בית המשפט הצבוע הזה יהיה בעכריו. | |||
_new_ |
עוד לא נרגעו הרוחות | |||
|
|||
ברשותך, בהמשך להבחנה הנכונה שלך ובחיוך, אפשר גם לאמר שבמקרה זה - מודה ועוזב... ינוחם באחר/ת? | |||
_new_ |
''אתה חושב שזו גזרה שהציבור (הזכרי) יוכל לעמוד בה?'' | |||
|
|||
אם אני שופט מעצמי, בהחלט לא. יתרה מזאת אני מצהיר פה קבל עם ועדה, שאם יתמזל מזלי להיות במצב הזה (בגילי זה כבר לא כל כך פשוט), אני לא מתכוון אפילו לנסות. אבל מאחר ואני חי בארה''ב, אין לי ממה לחשוש. והערה נוספת, בנימה מחוייכת, רבקה. תמיד אני קשוב לבת הזוג לכל האורך, אבל אני גם אמון על ה''תרנגולים'' --- ''כשאת אומרת לא, למה את מתכוונת?'' עד שהיא תגמור להסביר, זה יהיה כבר ''גוט שפייט'' כמו שאומרים באידיש. | |||
_new_ |
''אתה חושב שזו גזרה שהציבור (הזכרי) יוכל לעמוד בה?'' | |||
|
|||
אהבתי וצחקתי. אני מקוה, אגב, שהאישה שאיתך משתהה בהסברים :) | |||
_new_ |
לא כל אמירה מוסרית היא אמירה משפטית | |||
|
|||
לק''י ישראל, לךא כל אמירה מוסרית היא מאירה משפטית. הוצאת זרע לבלטלה אינה יכול להיות חטא שדינו מות מהסיבה הפשוטה שאין עדים כפי שציינת. נכון שיש מקורות בתורת הסוד הטוענים שזו מיתה בידי שמיים - אבל שוב, אין זו אמירה משפטית אלא מוסרית. חוץ מזה הפסקת תשמיש המיטה לפי בקשת האישה אינה עברה כי התשמיש מחוייב להיות ברצון שניהם כך שבמקרה זה אין הוצאת זרע לבטלה אם תתרחש במשגל נסוג כי הזרע לא הוצא לבטלה אלא לתכלית ראויה - אם תורשה לי סליחה על הלשון המשפטית המשונה. מה שכן לדעתי המשפט הזה רק יגביר מעשי אונס - כל מה שהגבר צריך לעשות הוא להכחיש בתוקף ומתוך שכנוע שהאישה סרבה. כמו במקרים אחרים העבריינים ירויחו הישרים יפסידו. אליצור | |||
_new_ |
לא כל אמירה מוסרית היא אמירה משפטית | |||
|
|||
הסבר מאיר לגבי ההיבט ההלכתי. תודה. | |||
_new_ |
תפירת תיקים מענינת של שלטון החוק | |||
|
|||
לק''י סיפור על תפירת תיקים מענינת של שלטון החוק אליצור | |||
_new_ |
תפירת תיקים מענינת של שלטון החוק | |||
|
|||
לא ברור, מכתבה זו, מה היה המניע לתפירת תיק דווקא לאותו אביעד. האם מצוי בידך מידע נוסף על זה הניתן בכתבה? על פניו זה נראה כמקרה של הדחה מכוונת ופסולה שגם המניע לה אינו ברור אלא אם היה זה לצורך העשרת הרז'ומה של המדיח. | |||
_new_ |
תפירת תיקים מענינת של שלטון החוק | |||
|
|||
לק''י אין לי פרטים נוספים - אבל אני יכול לברר אלא שאין טעם. הבעיה אינה הסיפור הפרטי של אותו אביעד אלא הנורמות של המערכת כולה. בעיתון בשבע של השבוע סיפר הרב יעקב אריאל שחבר מושב כפר מימון בנגב תפס בשבת בשעת מעשה גנב בשדהו. הוא קשר אותו ובמוצאי שבת הביא אותו לתחנת המשטרה - המשטרה שחררה את הגנב והגישה כתב אישום נגד החקלאי על תקיפה, חבלה, בנסיבות מחמירות, חטיפה, ועוד כמה סעיפים. הגנב העיד, בעל הבית ישב בכלא, והגנב חזר לגנוב בשקט. סיפור נוסף מסוג זה תמצאי בבלוג של אורי קציר כאן תגובתו של זאב בק שחלק ממנה אני מעתיק לכאן - השופטת דליה דורנר (פעם עוד זכתה להנות מהתואר: כבוד השופטת) שלחה ל 14 חודשי מאסר חקלאי שתפס פורץ שחזר וגנב מרכושו של החקלאי. החקלאי הפשיט את הפורץ מבגדיו, ריססו בצבע ירוק - ושלחו לביתו עירום וירוק. כמו כן פסקה דורנר 100,000 ש''ח פיצויים לפורץ. עלי להוסיף שבזמנו פורץ פרץ לבית, כלבו של בעל הבית נשך את הפורץ, נגד בעל הבית הגושה תביעה ובית המשפט חייב את בעל הבית לשלם לפורץ שבעים אלף ש''ח פיצויים. מישהו מעלי אמר כאן שהפרקליטות מגישה חמישים אלף כתבי אישום בשנה - היות ותשעים ותשעה אחוזים מכתבי האישום הם מסוג זה הרי נסכם ונאמר שארבעים ותעשה אלף וחמש מאות תיקים הם תיקים שנפתרו נגד אנשים ישרים ונורמטיביים שהפרקליטות משתמשת בהם כדי לכסות את ערות שלטון החוק. אליצור | |||
_new_ |
''תפירת תיקים'' | |||
|
|||
כרגיל מושמעים פה דברי נאצה והסתה שמבוססים על חלקיקי נתונים והרבה רוח. מקרה הגנב שרוסס: ''הוא ירה באוויר כדי להפחידם. משלכד לשם את המתלוננים, היכה אותם, כפת את ידיהם, כיסה את עיניהם ולאחר שהעלה אותם לארגז המכונית הסיע אותם למושב. בדרך טילפן לבכנר, סיפר לו על המתלוננים הנמצאים בארגז מכוניתו והשניים סיכמו כי ייפגשו במושב וכי בכנר יביא עימו צבע. לאחר שנפגשו, נסעו המשיבים לכיוון נחל יששכר הנמצא במרחק מספר קילומטרים מקיבוץ בית-השיטה. הם השליכו את המתלוננים מן המכונית, ולאחר שבעטו בהם חתכו את בגדיהם בסכין והשאירו אותם עירומים. או אז, שפכו עליהם צבע ירוק שבכנר הביא עימו עד כי גופם נצבע כולו בצבע ירוק. במצב זה הגיעו המתלוננים לבית-השיטה והועברו למשטרה.'' דיברתי פעם עם שוטר לגבי המקרה הזה. הוא אמר שאם היו מחכים שהגנבים היו בדרכם החוצה עם הבקר ואז תופסים אותם וקושרים אותם הכל היה נגמר טוב. אבל במקרה הזה גם אין הוכחות שהם גנבים ולא סתם טעו בדרך, וגם הם קודם קשרו אותם ואז פוצצו אותם במכות. טפשים. יש לציין, שבניגוד להלך ה'עליהום' שניסיתם 'להוכיח', כאן הפרקליטות בכלל לא בקשה עונש מאסר, וביהמ''ש גזר רק 4 חודשים בפועל. ''תשעים ותשעה אחוזים מכתבי האישום הם מסוג זה'' תפתח את 10 הפסיקות האחרונות של כל בימ''ש שתרצה, תספור בכמה מהם בדיוק הואשמו 'אנשים ישרים ונרמטיביים', ואז תחזור לכאן ותתנצל. דברים כאלה מאפיינים מסיתים, מרעילי בארות ושאר קשקשנים. | |||
_new_ |
''תפירת תיקים'' | |||
|
|||
''אם היו מחכים'', תירוצים של אפסים. יש הוכחות ברורות שהם גנבים, יש להם עבר פלילי כגנבים. הגנבים שוחררו ע''י מערכת אכיפת החוק הפושעת, והחקלאי המגן על רכושו, סובל בגלל שמאלני סדום ועמורה. החקלאים לא צריכים לקרוא למשטרה, להתעלם מקיומה. הם צריכים לסגור ענינים בעצמם, כמו במערב בפרוע. --- והנה בשבילך מקרה דומה, עבריין שנתפס על חם משוחרר ע''י בית המשפט. ''איומים על חייו של בוקר שלכד בשטחו בן למשפחות הפשע מכפר תמרה בעת ניסיון הצתת שטחי מרעה'' אמש בשעת שמירה על שטחי המרעה בשעות הלילה, נתפס המצית, על ידי אנגל וחבריו. הוא ניסה לברוח אך לאחר מרדף בשטחי המרעה נתפס והוסגר לאיש הביטחון של המועצה האזורית עמק יזרעאל ומשם למשטרה. לאחר שאנגל וחבריו זיהו את המצית, הוא ניסה להימלט, אך לאחר מרדף הוא נתפס והוסגר לאיש הביטחון של המועצה האזורית עמק יזרעאל, ומשם למשטרת עפולה, בפיקודה של סנ''צ אורלי מלכה. בית משפט השלום בנצרת דחה את בקשת המשטרה, ולא האריך את מעצרו של החשוד. אם ואם ואם....סיפורי שמאלנים פורעי חוק.. | |||
_new_ |
שטויות אבל | |||
|
|||
עבירה היא עבירה גם אם לא נמצאו לה עדים וגם אם יהיה קשה להוכיח אותה, לא צריך לערב בין הוכחת אשמת העבריין לבין העובדה שיש דברים אסורים. ואגב כך, הדבר אינו שונה מעבירות מין אחרות (כולל אונס) גם שם יש מילה כנגד מילה אבל זה לא מכשיר את העבירה. דבר שני, העיקר בקביעת בית המשפט הוא כי הנאשם עשה מה שעשה בניגוד לרצון המתלוננת ומכאן המסקנה כי מותר לכל אחד מהצדדים שלא לרצות בכל שלב שהוא של המגע ביניהם. זה לא כל כך טפשי כמו שזה נראה במבט ראשון. | |||
_new_ |
זה הרבה יותר טפשי מאשר נראה ממבט ראשון | |||
|
|||
''בית המשפט העליון'' מבזה את עצמו בפסיקה אשר עתידה לערער יחסים אינטימיים בין גבר לאישה. זה מעשה חמור, כי הוא פותיח פתח לכל נקבה להאשים במעשה ''אונס'' לאחר זמן, כדי לסחוט גברים לאחר יחסים נורמליים שקימו... כבר ראינו תוצאות של ''נשיקה'' אצל חיים רמון... | |||
_new_ |
זה הרבה יותר טפשי מאשר נראה ממבט ראשון | |||
|
|||
מה ההבדל מהמצב של היום? | |||
_new_ |
אתה טועה, עמיש, זה מאוד טפשי | |||
|
|||
כי לא נראה לי שאיזה שהוא גבר נורמלי (ואני בהחלט רואה את עצמי ככזה) יוכל לעמוד בניסיון אלא אם כן הוא ימנע לחלוטין מקיום יחסי מין. לחילופין, אפשר להחתים את בת הזוג על מסמך התחייבות בו היא תבטיח להמנע מהגשת תביעה במקרה שפתאום תשנה את דעתה. אני לא בטוח אם למסמך כזה יהיה תוקף משפטי. | |||
_new_ |
אתה טועה, עמיש, זה מאוד טפשי | |||
|
|||
תחשוב כגבר - על האישה, שפשוט, מרגע מסוים אינה רוצה, ומה שייך אם קשה לך או אם אתה יכול או שיצרך גובר, לעניין זכותה שלא להיאנס | |||
_new_ |
אב''ע ידידי | |||
|
|||
''תחשוב כגבר - על האישה'' את זה קל לאמר. אינני מכיר אותך, ואין לי מושג למה אתה מסוגל או לא מסוגל. לי, בשעת מעשה יש רק דבר אחד בראש, ולא נותר לי מקום למחשבות אחרות. מי שיספר לי שאצלו זה שונה יצטרך לעבוד קשה על מנת לשכנע אותי. | |||
_new_ |
לכולם... | |||
|
|||
קיבלתי (מספר?) תמונות של ''נערת רמון'' צוחקת אלא מה?! עם אמא שלה הולכים לבית המשפט...של השמאלנייקים מי שרוצה ישלח לינק...אולי תקבלו...נשיקה... | |||
_new_ |
לכולם... | |||
|
|||
היא צחקה? אתה רציני? אתה רוצה להגיד לי שהנשיקה לא פגעה לה ביכולת לצחוק? והיא הולכת? באמת? הנשיקה לא השאירה אותה נכה בפלג גוף תחתון? אתה חושב שהיא גם אוכלת לפעמים? כי זה כבר ממש הוכחה לזה שהיא רצתה שידחפו לה לשון. | |||
_new_ |
לכולם... | |||
|
|||
מה זה צוחקת...בטח ועוד כל הצלמים מסביב... יש תמונה תגיד מה שתגיד | |||
_new_ |
לכולם... | |||
|
|||
צוחקת בפני צלמים! אתה חושב שהיא גם נשמה תוך כדי? נשימה בציבור? לשרלילה כמוה אין גבולות. איזו פריצות! אוי לבושה! | |||
_new_ |
לכולם... | |||
|
|||
תגיד מה שתגיד אבל... כאחת שהולכת להעיד בבית משפט על ''ניסיון אונס'' צריכה לחייך? ותוך כדי כך חושפת שיניים... שלא תבין, רמון צריך ללכת הבייתה (עם כל חבריו). | |||
_new_ |
לכולם... | |||
|
|||
לשיטתך אם יש לי משהו קשה ומעיק לעשות בעוד שעתיים, אני לא אחייך מעכשיו ועד אז? אתה צם שבועיים לפני שאתה הולך לרופא שיניים? | |||
_new_ |
לכולם... | |||
|
|||
כיצד אתה יכול לחייך? מה אתה הולך לרופא שינים עם חיוך? בעצם זה רעיון כביר, אתה לא צריך לקבל ''גז צחוק'' מימילה אתה כבר שָם | |||
_new_ |
לכולם... | |||
|
|||
אני 'מחייך' כי אני ממש 'משתתף בשמחתו' על הבוחטה שהוא עושה עליי... | |||
_new_ |
לכולם... | |||
|
|||
אתה לחלוטין צודק!... אכילה דורשת גם מעורבות של הלשון (ולא רק)... אתה חושב שלכן, משום שלשונה היא ''עסוקה'', התנדב הוא להדביק את לשונו לחיכה? :) | |||
_new_ |
לכולם... | |||
|
|||
עוד מעט קצין המבחן ישוחח עם רמון , עם הנערה , עם השופטות , עם השופט ויישר את ההדורים ואת הליקוקין . השופט והשופטות יקודמו . הפרקליטים והפרקליטות יקודמו . השוטרים והשוטרות יקודמו ויזכו לשבוע כיף בסין . רמון יזכה במינוי ניחומים . ובא לקירקס ליצן . | |||
_new_ |
לכולם... | |||
|
|||
והציבור ישלם... בננה ריפבליק | |||
_new_ |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |