|
מה הקשר ליצחק רבין ?? | |||
|
|||
או שזה פשוט גמר חשבון עם היחיד שידע איך לטפל בכם לפני שידידכם רצח אותו ? | |||
_new_ |
מה הקשר ליצחק רבין ?? | |||
|
|||
שמע, אליצור הוא רב, ואיש משכיל, אך כשזה מגיע לפלסטינים, המוסר הכפול נכנס לפעולה כמו הילוך גבוה במכונית מרוץ: בעולם ההפוך שבו חי אליצור המתנחל, יצחק רבין הוא הנבל שאחראי להסכם אוסלו, ואליצור, וידידיו, המתגוררים בעפרה, על אדמות שנגנבו מבעליהן הפלסטינים, הם גואלי עם ישראל בעת החדשה. אנו מוקפים בישראל של היום באנשים 'הגונים' לכאורה, יהודים טובים, אשר אחראים לפשעים נגד הציבור הפלסטיני, בין אם זה הבן של השכנה, המשרת בדובדבן, וחזר לששי-שבת לאחר שהוציא להורד בדם קר, פעיל של החמאס בשכם, ובאותה הזדמנות גם את אשתו שישנה לידו, או אם זו אחת מעקרות הבית החסודות בעפרה שמתהדרת במחשבות על דו-קיום ישראלי פלסטיני, כאשר ביתה בנוי על מטע הזיתים של שכניה הפלסטינים. אלה הפשעים החמורים נגד האדם שנעשים בישראל של היום כדרך שיגרה בשטחי יהודה ושומרון על ידי ישראלים, יהודים טובים. וכל העם רואה את האורות ואת המופתים. ואין בהם צדיק אחד. ואל לנו לחפש את הצדיקים של היום ביהדות האמונית, אשר אם לשפוט לפי הדוגמא של הרב אליצור, ואנשי עפרה, איבדה את הדרך. | |||
_new_ |
מה הקשר ליצחק רבין ?? | |||
|
|||
זכותו של אליצור לא נופלת מזכותך, למרות שאיני מסכים לדרכו ולדעותיו. גם לשלך איני מסכים. בכלל, יוסלה, יום חג היום בישראל, 195 אנשים עם תעודת-רוצח בחתימת הנייה וא-זהר ידידי-ידידך ספירו חוסלו היום ואנו רק בתחילת הדרך. אין מה לעשות הם הביאו אותנו לכך ואנו גומלים להם כמידתם. מצפה לפואמה. ע. מהשמאל השפוי | |||
_new_ |
מה הקשר ליצחק רבין ?? | |||
|
|||
אתה ואליצור כמו כפפה ויד. ואל תשכח שעל פי אמנת ז'נבה הרבעית ואמנת רומא, אליצור הוא פושע מלחמה רק בגלל שהוא מתנחל. לאחרונה התברר כי 70% מהבתים בעופרה יושבים על קרקע פלשתינית פרטית.כך שגם על פי הדין הישראלי והיהודי הוא לכאורה גזלן פשוט. | |||
_new_ |
הקשר ליצחק רבין | |||
|
|||
אך חוקי היהדות המשוכתבים אשר לפיהם הוא חי בעפרה, מאפשרים לו את הניתוק הראוי ממעשיו, כדי לחיות חיים 'שלמים'. מה שיותר מעניין, ופחות צפוי כמובן, זו מעורבותו של ה'עין' בדיון. תגובתו בעניין עזה מזכירה כמובן את צהלות השמחה של עם ישראל עם תחילת מלחמת לבנון השניה, - צהלות שסיומן בקול ענות חלושה. ה'עין' גם מוכיחה שוב את עיוורונה המוחלט למשמעות של האירועים היום בעזה, הנפגעים הרבים בקרב האוכלוסיה האזרחית, והברבריות של הטרור של חיל האוויר מעל לריכוזי אוכלוסיה אזרחיים חסרי כל הגנה אווירית. בעיני ה'עין' כל זה בגדר נזק שולי המתחייב מהפתרון הצבאי הבלתי נמנע בעזה עקב ירי הקסאמים. מעניין שדווקא איש שמאל כה יהיר אינו מבחין כלל באיוולת ובבריונות של ה'פתרון' הצבאי הנוכחי. צופיה שאינו מבחין בין ימינו לשמאלו אינו שונה בתגובתו למצב מ'פטריוטים' אחרים, כגון ההר אינג'ינר בן-עזרא, שרק רוצה שיתנו לו לחיות בביטחה בזכרון-יעקב, או ה'תיאורטיקן' אריה עירן שמחפש מרגוע לנפשו דווקא בחזון המלחמה המתמדת אל מול העולם המאיים לכלותו, ושאר 'גאונים' מדיניים במקומותינו: גם צופיה רק רוצה שיניחו לו - שיעזבו אותו מכל הסיבוכים המוסריים הקשורים במצב בשטחים ובבעיה הפלסטינית. תנו ל'פטריוטים' שלנו פתרון פשוט וסופי, -חסלו את עזה ואת העזתים, ואם לא יסכימו להמשיך להיות בשר תותחים למטוסי צה''ל, מדוע שלא 'נחסלם' בצורה מסודרת במחנות עבודה. הרי התשתית כבר קיימת. והרצון? יש רק לעיין בתגובות באתר בחדשים האחרונים כדי לראות שרק כפסע ביננו לבין השמדת עם מאורגנת. | |||
_new_ |
הקשר ליצחק רבין | |||
|
|||
מה שקרה היום בעזה הגיע ליעדו אבל מאוחר ב-8 שנים. ברק היה צריך לעשות את זה בתור ראש ממשלה, אבל מוטב מאוחר מאשר בכלל לא. התקיפה על עזה אינה מציעה את עצמה כפתרון לבעיה, אלא כשלט הזהרה לחמאס שאין אוכל חינם. אם הם מפעילים טרור אז ישראל יכולה להפעיל טרור חזק יותר. זה נכון שישראל מגבילה עצמה בהפעלת הטרור רק כנגד ארגוני הטרור עצמם, ולכן זה טרור לגיטימי. אבל אני מקווה שכמה מאות מחבלים ערבים מתים בימים הקרובים יביאו אותם לעשות שיקול דעת נורמלי. המצב שנוצר אינו יציר רצונה של ישראל אלא אילוץ שהפלסטינים כפו עלינו. רק תחשוב שאם ישראל היתה נוהגת כך ב-2001 או 2002 הרי שהיינו מונעים הרבה נרצחים. אתה צריך להבין שלפעמים צריכים לדבר עם הערבי באמצעות הנאבוט. כי כשהוא פוגע לו בראש הוא נפתח ואז הוא מבין טוב יותר. לא מדובר על חיסול עזה אלא על לימוד לקח לטרור. זוהי המטרה המדודה שהממשלה קבעה לעצמה. מחנות עבודה זו המצאה של לנין וטרוצקי ולא של הציבור הישראלי. אני מניח שאתה תנסה לבנות אותם לציונים, כשיהיה בידך הכוח. בינתיים אתה יכול רק לחלום. עלינו לשבח את ברק שעצר את ניסיון החמאס להשמיד את היהודים והפיל עליהם את פח האשפה שהם צברו על ראשם. הבה נאחל כולנו תקווה שיהודים לא ייפגע כלל, ותנחומים לאלה שנפגעו. הבה נאחל שהפצצות שלנו יפלו רק על ראשי הטרוריסטים ושאף פלסטיני שאיננו חמאסניק ייפגע. שהרי המלחמה הזאת שלנו איננה נגד הפלסטינים אלא נגד הטרוריסטים. | |||
_new_ |
מה הקשר ליצחק רבין ?? | |||
|
|||
אני שולל את הנחתך ש''אליצור הוא פושע מלחמה רק בגלל שהוא מתנחל'', ולא משום סיבה אחרת. להתנחל בארצך זו מצווה, שאם לא היתה כזו גם אתה בחיפה היית 'מתנחל ועבריין' לשיטתך. | |||
_new_ |
מה הקשר ליצחק רבין ?? | |||
|
|||
אני ואליצור למרות ההבדל התהומי בדעותינו-ציונים נלהבים. איני מקבל את הפרשנות שלך לגבי אמנת זנבה ואמנת רומא. אני מניח שאילו היה ש מ ץ ש ל א מ ת בדבריך היינו כבר מתדיינים בהאג או במקומות אחרים, אז תפסיק להפחיד יונות ביון. גם קביעתך לגבי הבתים בעופרה בטח מבוססת על צדיקי שלום עכשיו צלם וגדעון ספירו. תרשה לי ממש לא לבזבז זמן על טפשי ישראל. שום בית משפט בישראל חוץ משקרנים כמוך לא קבע כי ידידינו סגל הןא גזלן פשוט. | |||
_new_ |
זה כה פשוט עד שגם העין העיוורת יכולה לראות את זה | |||
|
|||
עבור ישראלי 'נורמלי' המגורים על אדמה פרטית שגנב מבעליה החוקיים הם בגדר עבירה על החוק הישראלי. עבור הרב אליצור סגל, המגורים המשותפים לו ולחברי עפרה האחרים, על אדמה שבחלקה הגדול נגנבה מבעליה הפלסטינים, היא בגדר מילוי מצוות יישוב הארץ. הוכח ללא ספק, לפי רישומי המינהל האזרחי בשטחים, ששטחים רבים בעפרה נגנבו, בהיעדר מילה יותר מתאימה, מבעליהן הפלסטינים, באמתלות שונות, בעיקר בטחוניות. אפילו מבלי להכנס למימד הפוליטי של ההתנחלויות, חל איסור על התיישבות אזרחים של מדינה כובשת בשטחים כבושים, וחל איסור חמור עוד יותר על פינוי או תושבים מקומיים על מנת ליישב אזרחים של המדינה הכובשת. וזה בדיוק מה שקרה בעפרה. והמצב לא תוקן. והרב אליצור סגל עדיין מתגורר שם, ומבלה עיתותיו בהרהורים בנושאי מוסר אישי וציבורי. היש גבול לחוצפה וליומרה? האם אלה רבנינו, שומרי הגחלת? מה שעצוב עוד יותר זו המכירה הפומבית של המוסר הציבורי הישראלי במחוזות של השמאל של פעם. וידידנו הצופה שאינו רואה הוא דוגמא טובה לקונפורמיזם הפוליטי שפשה במקומותינו. אפילו את העובדות הפשוטות שממשלת ישראל והמינהל האזרחי אספו לשם מראית עין של מינהל תקין, טחה ה'עין' הצופיה מראות. | |||
_new_ |
זה כה פשוט עד שגם העין העיוורת יכולה לראות את זה | |||
|
|||
מישהו שאני מכיר היטב ניסה להגיע לרישומי המינהל האזרחי ולא הצליח בשום דרך. אז אתה ,או ידידך הגיעו וראו את רישומי המינהל?. תרשה לי להתייחס בביטול לפטפוט הזה. חוץ מדמיונך ודמיונם של עוד כמה אלפי טיפשי ישראל אין שום עובדה המבססת את דבריך ואני אפילו לא יבקש שתביא עובדה כזו כי אז יתמוטט כל עולמך וחבל לי עליך. איני חסיד של ההתנחלויות ,נהפוך הוא. אך כל זמן שיש חוק בישראל וממשלה בישראל ,אני מכבד את החלטותיה, גם אם הן בניגוד לדעתי ולהשקפתי. עליך זה לא חל כי אתה נימנה על אותו גוש עם ספירו,עמוס עוז ועוד אחרים שהעובדות והמציאות הן בגדר בהטרדה מינית ממש. | |||
_new_ |
טעות בידך | |||
|
|||
פעם אחת הגיעו נתוני המינהל האזרחי לידי אנשי שלום עכשיו והם פירסמו דו''ח שבו כתוב שיותר מ-90% מהאדמות עליהן יושבת עופרה הן רכוש פרטי של פלשתינאים. לאחר שקיבלו את הנתונים באופן רשמי מהמינהל האזרחי נכתב בתיקון לדו''ח שלהם שכ-85% מאדמות עפרה הן קרקעות פרטיות של פלשתינאים (http://www.peacenow.org.il/data/SIP_STORAGE/files/7/...). | |||
_new_ |
טעות בידך | |||
|
|||
כפי שאתה יודע איני רואה בדוחות שלום עכשיו כפרמטר לדיווח אמת אלא לדיווח מוטה. אני שומע וקורא כי בכל מקום שקיימת התנחלות על קרקע פלשתינאי פרטית מ ו כ ח ת יש מיד בג''ץ. ההאם היו בג''צים על מיגוון הקרקעות בדו''ח? אגב, לא הצלחתי למצוא בדו''ח את עופרה, אתה יכול לעזור לי בכך? | |||
_new_ |
כותבים ''עפרה'' ולא ''עופרה'' | |||
|
|||
אם כותבים עופרה קשה למצוא באמצעות מנגנון החיפוש. זה מה שקרה לי בסיבוב הראשון. כאשר כתבתי נכון מצאתי. מצד שני מאחר וטבלת הנתונים מסודרת לפי א-ב אפשר בכל זאת למצוא בעמ' 10 את ''עפרה''. צר לי שאינך מקבל את העובדות שעולות מנתוני המנהל האזרחי. אני מקבל כי אין למינהל האזרתי שום אינטרס למסור נתונים לא נכונים. | |||
_new_ |
כותבים ''עפרה'' ולא ''עופרה'' | |||
|
|||
טעות בידך ,אני כן מקבל כנכונים נתונים שנמסרים על ידי גורם מוסמך. איני מקבל נתונים שנמסרים על ידי גורם מוטה(שלום עכשיו כמשל) בשם גורם מוסמך. מה שהצגת זה דו''ח של שלום עכשיו שלדבריו נסמך על נתונים של המינהל האזרחי. אני שוב שואל: היכן הם אותם אלפי אזרחים פלשתינאים שאדמתם הפרטית נגזלה? מדוע אינם פונים לעו''ד ספרד שידרוש מבג''ץ הכרעה בענין? הרי היו מקומות שהוגש בג''ץ והישוב הוזז או שונה או נמצא פתרון משביע רצון שני הצדדים, אז היכן הם אותם אנשים? היתכן שהם רק טוענים שהקרקע שלהם ואין להם הוכחות לכך? | |||
_new_ |
כותבים ''עפרה'' ולא ''עופרה'' | |||
|
|||
אתה מתאמץ מאמץ שוא . הנחתך היסודית היא שהרישום , במידה וקיים הוא רישום מייצג ובמידה שהוא מייצג הוא אכן המשכי . היכן קיים הרצף שבו אדמות שהיו רכוש של יהודים החליף בעלות ונעשה רכוש של ערבים ? הערבים כבשו את ארץ ישראל רק בשנת 640 . איך נעשתה הקרקע שלהם ? ברכישה ? ממי ? יש רישום ? כל הרישום הזה הוא מזמנים מאוחרים של השלטון העות'ומני . לכן כמו שרבין אמר הערבים עם ''זכויותיהם'' יכולים להתחלק לי על הגב ! שלום עכשיו פרופלורים ! אריה עירן | |||
_new_ |
אין לי אפשרות טכנית להציג לך את הנתונים | |||
|
|||
העובדות שאני מכיר סביב פרשת השגת הנתונים כולל תביעה משפטית בנדון ופסיקת בג''ץ הן האסמכתא שלי שהנתונים שמסר המינהל האזרחי נכונים. המינהל האזרחי הוא גורם מוסמך. אם היה לי כסף כדי לשכנע אותך הייתי משקיע אותו בכך. העובדה העצובה היא שאין לי. אז תחייה באמונתך. | |||
_new_ |
אין צלם אנוש ל'בצלם', לא שלום ולא עכשיו | |||
|
|||
דו''חות של ''שלום עכשיו'' מוטים פוליטית כמו הדו''ח ששון. מעבר לכך רוב מסמכי קניית האדמות לא פורסמו ברבים כדי להגן על בעלי הקרקע הערבים שמכרו אדמות ליהודים. השמאל גם לא מתייחס לעובדה שרוב קרקעות עפרה הן אדמות מדינה, שרובן הופקעו עוד בידי הצבא הירדני מידי ערביי ענתא שלא היתה להם תהעודת בעלות על השטח. לכן כל האינפורמציה הזאת אינה כלולה גם היא בדו''חות פשקווילי השמאל. מעבר לכך העובדה שאין לעפרה תוכנית מתאר ואין קביעת גבולות היא רק בגלל שממשלות ישראל לדורותיהן חששו מהצפת הסוגיות האלה בפני השמאל הישראלי שחוגג עליהן. יש גם כפרים ערביים בסביבה ללא תוכניות מתאר תוך כדי כך שהם מתפשטים במרחב בניגוד לכל תוכניות הפרצלציה וייעוד הקרקע. | |||
_new_ |
הטענה שלך היא כולה פוליטית | |||
|
|||
בעיני מסמכים שנכתבו על ידי מדינת ישראל הם עובדה שאפשר להסתמך עליה. כך הדו''ח של עו''ד טליה ששון. גם מסמכים שנכתבו בהסתמך על נתוני המדינה מקובלים עלי. העובדות שאני מכיר סותרות את טענותיך הפוליטיות. טענותיך על חוסר יכולת לפרסם נתונים על קניה מעלים חשד כבד על נכונות טענתך. | |||
_new_ |
זה כה פשוט עד שגם העין העיוורת יכולה לראות את זה | |||
|
|||
עופרה יושבת על אדמה יהודית. תפסיק לברבר. השטחים הכבושים צבאית אינם כבושים מדינית-לאומית. מותר לעם לכבוש את אדמתו, גם אם יוסלה, סוריה, רוסיה וסין לא מסכימים. וזה לא בגלל שהשלושה הם כובשים לעצמם שטחים לא להם. אלא בגלל שרק אנחנו נקבע מה טוב לנו ולא רוסיה, סוריה וסין ודומיהן. | |||
_new_ |
זה כה פשוט עד שגם העין יכולה לראות את זה | |||
|
|||
כן, אנחנו כבר שמענו ש'אין כיבוש'. וכדי להדר ולשבח אפשר גם להוסיף במלים של בועז מושקוביץ ז''ל שאין הגבלות תנועה בשטחים והמתנחלים אינם משחיתים עצי זית. גניבת הקרקעות בבעלות פרטית של תושבים פלסטינים ביהודה ושומרון, היא ממוסדת ומאורגנת מזה עשרות בשנים. לפי הדו''ח שפורסם בידי שלום עכשיו, בהתבסס על נתונים של המינהל האזרחי כשליש מהאדמות של הישוב עפרה הופקעו למטרות בטחון כביכול מבעליהן החוקיים (פלסטינים תושבי המקום) והועברו שלא כדין לשימוש הפרטי של תושבי עפרה. זו גם הסיבה שלאחרונה הפסיק הבג''ץ את העבודות על שורת בתים חדשים בעפרה. אפשר לשקר לחלק מהאנשים חלק הזמן, אך השקר ההולך ותופח של נקיון הכפיים המתנחלים הוותיקים אינו משכנע אף אחד. מפליא שדווקא העין סובלת מעיוורון מוסרי בעניין זה עד כדי הכחשת מעשה הגנבה, למרות היותו מתועד ומוסבר. נפלאות צפונות הלב. | |||
_new_ |
זה כה פשוט עד שגם העין יכולה לראות את זה | |||
|
|||
חדל ברברת. שום דבר לא מתועד. אתה רק מאיים. תראה לנו תיעוד שתומך בטענותך או שתסתום את הפה. יש כיבוש. צבאי. אין כיבוש מדיני. שום קרקע לא נגנבה, הכל נרכש כחוק. ישנם מקומות שבתים או קרקעות נקנו כחוק גם מערבים, למשל בית המריבה בחברון. זה לא נקרא כיבוש אלא גאולה. בדיוק כמו שראשוני הציונים גאלו את קרקעות העמק, השפלה, ההר והנגב. מי בכסף ומי ברובה. | |||
_new_ |
זה כה פשוט עד שגם העין יכולה לראות את זה | |||
|
|||
הגנבים היהודים, שמנשלים מזה עשרות בשנים איכרים ובעלי בתים פלסטינים מאדמותיהם, כגנבים בלילה, ובחסות הצבא, וחוליות החיסול של צה''ל, -הגנבים היהודים, שילדיהם לומדים תורה ותלמוד, ושומרים את השבת, אך יוצאים בחבורה להכות ברועת הצאן הפלסטינית בסוסיא, וההורים של בריונים אלה, המעזים לטעון קבל עם וללא בושה שאולי הרועה אשמה בכך שהוכתה, ושאולי המקרה מבויים. לבד מההיבט הפלילי המובהק של מעשי המתנחלים בשטחים, ולבד מכך שלקחו את כל עם ישראל כבני ערובה של מעשיהם הנפשעים, הרי קשה להאמין שיהודים יתנו ידם למעשי פשע בקנה מידה שכזה. ומגדילים לעשות במלאכה הראשים הקטנים היושבים מול מקלדת ובוחשים בקלחת הציבורית ועוסקים ללא הרף בהכשרת השרץ הטרף. ומבחילים עוד יותר היהודים שמנדבים את דעותיהם הקדומות לכל מי שמוכן לשמוע, ומפזזים על המדורות של הפוגרום היהודי בחברון. ולוקחים את פרס הניבזות והטיפשות חדלי האישים שמברכים בעת הזאת על ההכנות לרצח עם בעזה, ומטיפים בינתיים 'רק' לגירוש 'סטרילי'. ולכל חסידי המוסריות היחסית, שעדיין חושבים שליל הבדולח מפריד בין היהודים לבין הנאצים, - חדשות לי עבורם: יש זן יהודי חדש ומבחיל במקומותנו - צמח שגדל פרא במזרח התיכון, בגטו החדש של היהודים הישראלים. | |||
_new_ |
זה כה פשוט עד שגם העין יכולה לראות את זה | |||
|
|||
''זן יהודי חדש ומבחיל במקומותינו''? עיין בכתבי גדעון ספירו והפואמות של השפן המתכנה ''יוסלה'' ולמד מה טיבו של הזן המבחיל.... | |||
_new_ |
|
|||
מעניין שמדברים על הזן היהודי החדש והלא סימפטי, ומיד קופץ הקונפורמיסט ועונה. ממש לא צריך לקרוא לו כי הוא בא לבד. | |||
_new_ |
מאחזי עיינים | |||
|
|||
אני אוהב לחשוף מאחזי עיינים. אתה אחד מהם. | |||
_new_ |
מאחזי מאחזך | |||
|
|||
מי שנחשף בינתיים הוא דווקא העין. ואין העין ניראית מכאן כמו שהיא רואה את עצמה, כי אין העין יכולה לראות את עצמה - זו רק אשלייה. אריה עירן הזמין אותנו לרקוד בקומזיץ של הפוגרום בחברון, והעין הצטרפה אליו עכשיו בשיר הלל למחיקת הבתים ורצח התושבים של עזה. מחיל אל חיל. אולי ייסדו השניים מפלגה: 'מפלגת מי שהיו פעם חברים של אורי אבנרי ולא ידוע מה קרה להם'. | |||
_new_ |
לא קומזיץ , טוזיג . לא לרקוד , לצלות בולבוסים . | |||
|
|||
אתה חסיד של קאנט . אתה תסביר מדוע אין הערבים הטרוריסטים ראויים לטרור נגדי ? איך אתה ''איש המוסר'' חושב שלא צריך להרוג 1500 ערבים ? איך אתה ''איש המוסר'' חושב שטרור במתכוון נגד אזרחים הוא מוסרי ? איך אתה הטוען לצורך במוסר יהודי לקיום העם היהודי מתנגד לצו יהודי ברור ''הבא להורגך - השקם להורגו'' איך אתה מהגר בן מהגר , מצביע בקביעות על מהגרים אחרים כאילו אינך גר על אדמה ערבית , נהנה מפיתוח סביבתי שעשו יהודים וזורק רפש על בני דמותך . זה אתה שמדבר בשם המוסר ואינך מוסרי בעצמך ! אריה עירן נ.ב. הכתוב למעלה , הוא בהנחה שאתה יהודי שפל . אם אתה ערבי פחדן ניסוח אחר מתאים יותר . | |||
_new_ |
לא קומזיץ , טוזיג . לא לרקוד , לצלות בולבוסים . | |||
|
|||
אריה עירן לא משאיר לי כלום לעשות. הוא עושה עבודה מצויינת בחשיפה עצמית. | |||
_new_ |
יוסלה- יום חג היום לישראל!! | |||
|
|||
עד עתה נספרו 215 מרצחים שנהרגו-לפי דברי המרצחים עצמם. ואנחנו רק בסוף הרבע הראשון של המשחק. אתמול בשעה 11.30 כמעט כל תושבי מדינת ישראל חשו רוממות רוח. סוף סוף מכים במרצחים. אני ועירן איננו צריכים להקים מפלגה ביחד, כל העם מוקיע אתכם(יוסלה את ספירו ושות), אתס שם בפינה רחוקה מאוד בשמאל המדינה וכנראה תשארו שם הרבה זמן. | |||
_new_ |
לא מפתיעה בכלל הברית הזאת של הרוקדים על הדם | |||
|
|||
בלי שום קשר לדיעה בעד או נגד המבצע. הלהיטות והשמחה שכם למראה הדם השפוך מזכירה מקומות אחרים | |||
_new_ |
לא מפתיעה בכלל הברית הזאת של הרוקדים על הדם | |||
|
|||
מה לעשות? הנקמה היא דבר מתוק. | |||
_new_ |
האמת היא שממך ציפיתי ליותר | |||
|
|||
אבל זה כנראה רק בראש שלי | |||
_new_ |
יש לך סטריאוטיפ שאינך יכול להשתחרר ממנו . | |||
|
|||
בניגוד למה שנדמה לך , דמם הנוזל של הערבים לא מענין אותי . הסברתי לך כבר בעבר , אני אדיש כלפיהם . לא אוהב ולא שונא . פשוט לא מענין אותי . ערבי , בורמזי , קנדי , אינדיאני , בנטו . כולם בהגדרה אחת ''לא יהודים'' זה הכל . קוראים לזה בתורת ההיגיון שאתה חשבת שאתה מבין בה ''השלישי הנמנע'' . יש יהודים , יש לא-יהודים ומצב שלישי אין . ''ריקודים על הדם'' ? אני כותב , כתבתי ואכתוב כל עוד זה עושה לך תחושה רעה . אישית זה ממש לא מענין אותי . למה ? כי אתה מצאת לנכון להגיב עלי אישית , אחרי שכתבתי לך בבירור יותר מפעם אחת , כי אד הומנום אינו דיון ראוי . אז הנה מנה על החשבון - יופי ! פלסטינים מתו ! המונים ! אין אש , איזו באסה ! תשאירו בינתיים את הבולבוסים בבית ! אריה עירן | |||
_new_ |
[•] יש לך סטריאוטיפ שאינך יכול להשתחרר ממנו . | |||
|
|||
זה מעניין שדווקא הגזענים המוצהרים מדברים על סטריאוטיפים. ועוד יותר מעניין שבריקוד על הטבח של אזרחים בעזה מצטרפת העין הדמוקרטית הידועה ל[•]... המוצהר אריה עירן. אין גם צורך בימים אלה להגיב בצורה מפורטת, -די לשבת ביציע ולתת לנערים הגזענים לשחק לפנינו. הרי ברשת כמעט הכל נשמר לדיראון עולם, כל הערה גזענית, כל קריאה להשמדת עם. העין המתלהבת ועירן הרוקד על השריפות יכולים להיות בטוחים שדברי הרהב שלהם יישמרו לדורות הבאים בדיוק כפי שנכתבו. זה גם יעזור בעתיד להעמיד את עירן [•]... במקומו, כאשר ינסה לטעון במקום אחר שלא צהל צהלות שמד וטרנספר בראש חוצות. הרי רק אתמול תפסנו את עירן בשקר, כאשר ניסה לטעון שלא כתב ''דין אחד לכולם''. כתב גם כתב. וכאשר נעשה לו עימות עם ציטוטים ברורים הסותרים את דבריו בעניין, פשוט התחמק והמשיך להתעקש שאכן לא שיקר. | |||
_new_ |
יוסלה-החגיגה נמשכת | |||
|
|||
כמעט שלוש מאות מרצחים נהרגו. תחשוב שכל מרצח יכל להרוג מספר ישראלים ותראה כמה נפשות הצלנו היום בישראל. שפני החמאס חזרו למחילות. הם רגילים לזה, הרי משם הם הגיחו לפני כעשוריים. יוסלה, אני בטוח שאתה בוחן את מידת העזרה והסולידריות שהערבים נותנים לשפני החמאס. זה יכול ללמד אותך עד כמה השפנים אהודים על אחיהם. בעיקר על האח הגדול מאירן ועבדו מלבנון. אני מקוה שאתה שומר על הדברים שאני כותב, זו היסטוריה חיה וחשוב שתלמד אותה ותחכים. הזדמנות בלתי חוזרת לאנשים כמוך שסובלים משיכחה סובייקטיבית. אני חושב שסימנו את הרבע הראשון ואנו עוברים לרבע השני. | |||
_new_ |
יוסלה- יום חג היום לישראל!! | |||
|
|||
אתה באמת חוגג את עצם ההריגה של בני אדם? | |||
_new_ |
יוסלה- יום חג היום לישראל!! | |||
|
|||
אני אדם ישר. אני חוגג את חג החנוכה וחש רוממות רוח על כי ממשלתי מכה בחורשי רעתה. עוד לא נברא החכם ( אולי חוץ מגדעון ספירו)שיודע להגן על מדינתו מבלי לגרום להרג אצל אוייביו. לכן, בכורח הנסיבות אני מרוצה ממספר הקורבנות. כתבתי כבר למישהו אחר בפורום: מי שמגלה זילות גדולה בחיי אדם שלא יצפה שאחרים יגלו התחשבות בחייו ובחיי בני עמו. | |||
_new_ |
יוסלה- יום חג היום לישראל!! | |||
|
|||
הייתי שותף לשמחתך, אילו הייתי מאמין שיצא מזה משהו משמעותי. עוד כמה ערבים מתים אינם סבה למסיבה. נצחון במלחמה (ועמו גם נקמה) אינם מגדרים, בעיני, לפי כמות הנפגעים משני הצדדים. זה רק המחיר. הגדרת הנצחון נמדדת רק לפי הישגים מדיניים. שמענו מה המטרה המדינית של המבצע - הפסקת ירי הקסאמים על ישראל. אני מרשה לעצמי להוסיף לזה את המלים ''למשך שנה'', נגיד. כי הפסקה של שעתיים לא נחשבת... לאור עתוי הפעולה, אני מניח, בציניות המתבקשת, שהממשלה תסתפק בהפסקה של חדשיים וחצי. יש לציין לחיוב, שזו מטרה הרבה יותר הגיונית ושקולה מהמטרות הרשמיות שהוכרזו בתחלת מלחמת לבנון השניה: הפגזה רצופה של ישראל בקסאמים קדמה לפרוץ המבצע, וכן זו מטרה שאפשר להשיג באמצעים צבאיים. אבל, המטרה הנ''ל מטרידה בכל זאת: בסופו של דבר היא מאד ''פרווה''. לחץ מתמשך, בצירוף מודיעין לסכול ממוקד, יחד עם שהיה מתמדת בשטח, יכול להביא לידי הפסקת הירי הזה, כל עוד מדובר בשטח קטן יחסית כרצועת עזה. אם ישכילו גם להדק את המצור ללא רחמים, יתכן שזה יקצר את הזמן עד להשגת המטרה הזו. ומה אז? כשחמאס יציעו לנו תהדיה או הודנא או כל שם אחר לשביתת נשק בין מוסלימים לכופרים, פשוט נקבל את זה ונצא ונחזור לשגרה? אני נגד מלחמה חסרת תכלית, גם אם בדרך נהרגים כמה ''מרצחים''. הסתפקות ב''הפסקה'' מתאים אולי למצוד משטרתי, לא לפעולה צבאית-מדינית. פעולה כזו צריכה להשיג יעד חיובי כלשהו - שנוי המצב בו האויב הרגיש בטוח כל כך להסיג את גבולינו. לארך זמן, אנחנו נשארים בארץ ישראל כצלבנים כובשים בלי שום זכות מוסרית, ואותם מרצחים מתקבעים כלוחמי חפש שמסרו נפשם על שחרור חבלי דאר-אל-אסלאם. המטרה הנ''ל לא באה לשנות את המצב, או להציע תשתית לסיום העימות המזוין (דהיינו, להרחקתו אל מחוץ ליישובינו, ודחיית המשכו בצורה חדשה לדור הבא), אלא רק לחזור למצב הזמני שהתקיים כאן לפני בערך 5 שנים - קצב ירי ''נסבל'' - רק בשנוי נקודת הפתיחה לסבוב הבא. בקיצור, הייתי שמח לשמוע פירוט קצת יותר מעשי להצהרות שרת החוץ שלנו בדבר ''מיגור שלטון החמאס'' או מה שלא יהיה. | |||
_new_ |
יוסלה- יום חג היום לישראל!! | |||
|
|||
אני ,איני רואה את הדברים כמוך. אני חושב שיש להידבר עם החמאס,הם נבחרו באורח דמוקרטי והם מייצגים האמיתיים של הציבור הפלסתינאי.יתכן שכרגע אין מה להידבר עימם לגבי מטרות משותפות לטווח ארוך, אך בהחלט יש לנו גבול משותף שצריך להסדיר את החיים סביבו וזה נושא מספיק חשוב. הצד השני מוכן להידבר עימנו בתנאים שלו. כך היה בעבר ערפאת עד ''שנפתח לו הראש''וההדברות,לטוב או לרע הייתה עניינית. הצד השני בכדי להגיע להידברות מעמדה הטובה בעיניו יורה לשטחנו טילים,פצצות ומכל הבא ליד. צר לי שממשלתי הבליגה עד היום , אך גם היום הוא יום טוב לתגובה הולמת. אני באמת צופה שתהיה הבלגה כלשהי לתקופה מסוימת,אני מצפה שכאשר תבוא ההפרה הראשונה התגובה תהיה כפי שהיא היום. נחישות הוא שם המשחק והצד השני די חזק בזה. ערבים מתים הם כן ''סיבה למסיבה'',כי החמאס ויתר ארגוני הטירור שואבים את כוחם מהציבור. אי אהדה ציבורית תחסל אותם ולכן פגיעה בציבור היא פגיעה ישירה בהם. אני רואה בצרוף דיבורים וכתישה (הכל לפי הצורך והמצב)פתרון לשקט ממושך בגבולנו הדרומי. | |||
_new_ |
עד כה יש פעילות צבאית . היכן ההישג המדיני ? | |||
|
|||
במשך יותר משנה כתבתי כאן ולא רק כאן פעמים אחדות , כי את ירי הטילים למיניהם ניתן להפסיק רק בעזרת הישג מדיני ! כעת מכים בחבלנים העזתים ויש שמחים בקרבנו . שימחת טיפשים , הייתי אומר . אמנם עדין אינני רואה את סוף מבצע עופרת יצוקה , ולכן דברי אלה הם על-תנאי ובחזקת לא מושלם . אך לפי הריח לא יהיה לזה תוצר מדיני . הפצצות אסטראטגיות , אינן שוברות רוחו של עם . בודאי לא תוך כמה ימים . לדעתי האויב נעשה נחוש יותר ומאתיים הרוגים או קצת יותר אינם שיקול חזק דיו . לכן אני חוזר וכותב ''ניקנוק עזה'' ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- יש להשתלט על חלק מצפון הרצועה , לבנות גדר גבול פיזית חדשה , והעיקר העיקר העיקר לספח את החלק הזה למדינת ישראל ! ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ מהלך כזה הוא מועט בקורבנות , הן שלנו הן שלהם . הוא קל יחסית , הוא מדיני והוא מחיר ממשי לישות הערבית ברצועת עזה שהיא ספק-מדינה . במיקרה שירי הטילים יתחדש או יימשך אפשר לחזור על המהלך בקטע נוסף . יש ברצועת עזה כ-400 ק''מר . הרבה פרוסות נקניק . אריה עירן | |||
_new_ |
עד כה יש פעילות צבאית . היכן ההישג המדיני ? | |||
|
|||
לק''י אריה אני תומך בהצעה שלך אבל בכמה שינויים - ראשית, לא יתכן שנספק ציוד מכל סוגים לאויבינו. שנית, אני לא מוכן לאבדוץ מיותרות - אם נכנסים נכנסים בכל הכוח מרוקנים את שטח מערבים ומישבים אותו ביהודים. חנוכה שמח אליצור | |||
_new_ |
עד כה יש פעילות צבאית . היכן ההישג המדיני ? | |||
|
|||
לפי הפרסומים בתקשורת מסופקים רק מוצרי יסוד למחייה. אם לא תספק אותם תמצא מהר מאוד רכבת אוירית בינלאומית שמביאה לשם כל טוב. הרי אנו ,ברוב רחמינו ,עושים זאת לאחרים. | |||
_new_ |
הכה את המומחה | |||
|
|||
חנוכה שמח כבוד הרב, נחמד שהצטרפת אלינו לחגוג את חג האורים היהודי בשריפת עזה וחיסול תושביה הפלסטינים. ויפה גם גילוי הדעת שלך בחג החופש החשוב הזה: ''אם נכנסים נכנסים בכל הכוח מרוקנים את שטח מערבים ומישבים אותו ביהודים.'' הרי בעצם שבתך בעפרה על אדמות פלסטיניות אתה מהווה דוגמא ליהודים הבריונים שלנו. עכשיו, כאשר עקב האירועים האחרונים עיניך מופנות לעזה, גם לשם היית רוצה לייצא את הבריונות היהודית האמונית: 1. להכנס בכל הכוח. 2. לרוקן את השטח מערבים. 3. ליישב אותו ביהודים. כל התורה הבריונית הנפשעת על רגל אחת, ועוד מפי הרב בכבודו ובעצמו. אכן, יום חג ליהודים, כאשר רב בישראל מצטרף לחילוני שבכאן, וקורא ל'ריקון' עזה מתושביה ה'ערבים' על מנת ליישבה ביהודים. שאלה לי לרב: במה שונה תכניתו ל'ריקון' עזה מתושביה מכל תכנית השמדת עם אחרת שאנו מכירים, ולמה הוא בדיוק מתכוון ב-''מרוקנים את השטח מערבים''? הרי לרב אליצור בדרך כלל אין מחסור במלים כדי לבטא את מאוויי נפשו - ביחוד בנושאי מוסר אישיים. ואשאל את הרב שאלה נוספת: האם מאמין הרב שגירוש או חיסול תושבי עזה הפלסטינים על מנת ליישב שם יהודים הוא מעשה מוסרי העומד בקנה אחד עם מוסר יהודי מסורתי? הרי הרב הוא המומחה בנושא. | |||
_new_ |
יוסלה, היכן אתה גר? | |||
|
|||
אם אתה גר בחו''ל, או סתם פלסטינאי דובר עברית - לחיי. לא אוכל להפוך אותך לאדם מוסרי במסגרת הפורום הזה. אבל, אם איתרע מזלך ונולדת לאם שסבתה היתה יהודיה, ובנוסף לכל זאת אתה גם גר בתוך גבולות מדינת ישראל, הייתי שמח לשמוע, מה בדיוק ההבדל בין בצוע סעיפים 1-3 בשנת 48 לבין בצועם בכל שנה אחרת. | |||
_new_ |
יוסלה, היכן אתה גר? | |||
|
|||
אבנרש היקר, כידוע לך, יוסלה גר ברשת, ולמען הדיוק, באופן בלעדי ב'ארץ הצבי'. מעניינת תגובתך לפנייתי לרב אליצור סגל: ''אם אתה גר בחו''ל, או סתם פלסטינאי דובר עברית - לחיי. לא אוכל להפוך אותך לאדם מוסרי במסגרת הפורום הזה.'' התקשיתי להבין מה משמעות ה''לחיי'' במשפט שלמעלה, אך נראה שברצף שני המשפטים אתה מציב משפט תנאי שמשמעותו: 'אם אני גר בחו''ל או סתם פלסטינאי דובר עברית, לא תוכל להפוך אותי לאדם מוסרי (במסגרת הפורום).' והמשמעות של משפט תנאי זה, מחבלת בכל סיכוי שהיה לך לעשות רושם טוב על יוסלה, או על מי ממשתתפי האתר. א. מדוע הפוזה המתנשאת של מי שמינה עצמו להפוך משתתף באתר ל'אדם מוסרי'? ב. מדוע מגורים בחו''ל, הם מכשול להיות אדם מוסרי? ג. מדוע היות 'פלסטינאי דובר עברית' הוא מכשול להיות אדם מוסרי? ובהמשך תגובתך הקצרה אך החושפנית אתה כותב: ''אבל, אם איתרע מזלך ונולדת לאם שסבתה היתה יהודיה, ובנוסף לכל זאת אתה גם גר בתוך גבולות מדינת ישראל, הייתי שמח לשמוע...'' א. השימוש במונח 'איתרע' באמת לא משרת את כוונתך כאן. ב. הינך מציב כתנאי לדיאלוג ביננו את היותי בן לאם שסבתה היתה יהודיה, - טהרת הדם היהודי של ארבעה דורות אחורה, לא סתם, ואת היותי תושב ישראל. רק אז תהיה מוכן לשמוע את דברי. אך אבנרש היקר, שמעת על 'פיספוסים'? ובכן הודעתך זו הקצרה אך המשכנעת, שיכנעה אותי ששליטתך בעברית, ולו גם לצרכיך החיוניים ביותר, מוגבלת, ושאין בידך לקיים דיון נורמלי עם איזשהו אדם סביר היות והתנאים המוקדמים שהינך מציב לבן השיחה הפוטנציאלי הם מגוכחים לפי כל קנה מידה (טוהר הדם היהודי לארבעה דורות, למשל), ובסוף כל המגילה של התנאים וההגבלות שהינך מציב לתקשורת בינינו, השאלה העניינית הראשונה והאחרונה שאתה מציג כלל אינה שאלה בתחום הבנתי, ונראה מאופן ניסוחה שהינך מציג את השאלה בגלל שאתה כבר יודע את התשובה מראש. אודה לך לכן, אבנרש, אם תחסוך לכולנו את הציפיה המתוחה, ותרחיב את דעתנו בתשובה מפורטת ומשכנעת לשאלתך. | |||
_new_ |
יוסלה, היכן אתה גר? | |||
|
|||
יוסלה, הודעתך הארכנית והטרחנית שכנעה אותי, שמידת הבנת הנקרא שלך אינה מאפשרת לקיים דיון רציני בינך לבין כל אדם סביר. אני שואל שאלה פשוטה, משתמש במלים פשוטות, ואתה מתחיל לספר לי על תנאי סף שהצגתי כביכול, ולנתח את אישיותי. בכל זאת, היות ועתותי בידי במדה מגבלת, וכדי שלא תצא מצוברח, אענה על שאלותיך התמות: 1א. לא אהפוך אותך לאדם מוסרי. זו לא פוזה מתנשאת - אני לא מנסה, מידיעה ברורה שאין זה בידי. 1ב\ג. לא מכשול. פשוט, השאלה ששאלתי בהמשך אינה רלוונטית לגביך באחד משני המקרים הללו. השאלה הזו אינה אמורה להפוך אותך למוסרי, אלא להציג בפניך אי הבנה שלי לגבי המוסר שלך. אם אתה חף לחלוטין מניצול הנכבה של 48, אני מבין את המוסר שלך. המוסר שלך מעוות, לא מפני שאתה גוי או גר בחו''ל, אלא מצד עצמו. שאלתי נועדה להציג עוות אפשרי נוסף, והוא החילוק המעניין שבין כבוש 48 לבין מה שאחריו. כן. אני מודע לכך שבפסקא האחרונה השתמשתי במלים חוזרות, ושזו אינה כתיבה יפה. 2א. אני אחליט מה כוונותי ואלו בטויים משמשים אותם. אבל תודה על העצות. 2ב. לא. ראה בתשובות הקודמות. ורגע של עברית: ''לחיי'' היא מלה ממקור ארמי, שפירושה - כן, בסדר, אפשר להמשיך. יהודי שמשמר כמה מנהגים מסרתיים מכיר אותה, או את נגזרותיה, מהקידוש של שבת לכל הפחות. לתומי חשבתי שיהודי משכיל כמוך, ששליטתו בעברית כה מושלמת, מכיר גם רבדים אלה של השפה. אני שמח לגלות שטעיתי. | |||
_new_ |
יוסלה, היכן אתה גר? | |||
|
|||
זוהי טקטיקה יוסיניאנית לקחת נושא שולי ולפתח אותו כעיקרי, לצבוע אותו בצבעי אדום-שחור ולחזור על המוטיבים העבשים וחסרי הביס שלו. כל הטקטיקה שלו היא להתרחק מויכוח אמיתי ונוקב, לא להשיב לעניין. אני מניח שהוא עושה את זה כי הוא צמוד לברושור התנועה הפוליטית האדומה האהובה עליו. | |||
_new_ |
יוסלה, היכן אתה גר? | |||
|
|||
טוב. בנוסף, אציין שכשהזכרתי את סעיפים 1-3, התכוונתי לסעיפים הממוספרים המופיעים ב-תגובה 126401 בדיבור המתחיל ''עכשיו''. | |||
_new_ |
יוסלה, אני ממש סקרן | |||
|
|||
לכן אנסח את שאלתי מחדש, למען המתקשים שבינינו: האם יש הבדל בין ''להכנס בכל הכוח, לרוקן את השטח מערבים, ליישב אותו ביהודים'' בשנת 48 לבין בצוע אותו אלגוריתם אחרי שנת 48 ? אם כן, מהו? | |||
_new_ |
התממות והתחסדות | |||
|
|||
אבנרש היקר באדם, אמנם נחמד להמשיך לשוחח עם מי שהתנה את השתתפותי בשיחה בהיות הגנים היהודיים שלי טהורים ארבעה דורות לאחור, -אך עד שלא תבין את העיקר, לא אנוח ולא אשן: שאלתך, שמסגירה את המסקנה עליה היא מבוססת מלכתחילה, אינה ראויה לתגובה, לא משום שאין לה תשובה, אלא משום שבאופן הצגתה חשפת לעין כל את היות התשובה נהירה לך, ולא במובן הנאור של המילה. לכן, עשה לכולנו שירות ומצווה לרגל יום הולדתו של ישו, והאר את עינינו לדבר הבשורה הפוליטית המרעישה שקדמה לרגע המסעיר בו הפנית אלי את שאלתך הבלתי-שאלתית. למה התכוון המשורר, (גם אם הרטוריקה אינה הצד החזק שלו)? | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |