|
היתכן | |||
|
|||
איני מסכים איתך. צריך ידע במחשבים,במתמטיקה,קצת כלכלה,מושגי יסוד בפינסים ועוד. | |||
_new_ |
היתכן | |||
|
|||
ידידי אתה טועה . ''ידע במחשבים'' נהוא רק התמצאות ברשת . גם אני וגם אתה לא יודעים דבר במחשבים . כלכלה יודעים בישיבה יותר ממך . מתמיטיקה לא צריך בכלל , מספיק ידע בחשבון . אני למדתי בטכניון מתמטיקה ובחיים המקצועיים שלי השתמשתי 99% בארבע פעולות החשבון שלמדתי בכיתה ו' עממי . ספר לי מתי השתמשת בשורש ריבועי , בסינוס או טנגנס , באינטרגל או נגזרת ? | |||
_new_ |
זו בעמת הבעיה השורשית של הלימוד בארץ. | |||
|
|||
זה נכון שרוב רובו של החומר הנלמד אינו מוצא את ביטויו בשימוש, אחרי שנלמד. זה בזבוז משווע של משאבים, וצריך לתת את הדעת איך לצמצם למינימום את הבזבוז הזה. | |||
_new_ |
היתכן | |||
|
|||
לטעמי אתה רואה את הדברים לא נכון. ידע במתמטיקה זו גם צורת חשיבה ודרך לניתוח ארועים. ידע במחשבים זה הרבה יותר מה שאני לפחות יודע. רוב החרדים אין להם מושג בכלכלה ומי שמכיר אותם ומבין בכלכלה יודע זאת מיד. אני לפחות יכול להגיד לך שבמקצוע הנוכחי שלי, תיווך, הידע במתמתיקה חשוב למרות שאין צורך לחשב שורש ריבועי.אני רואה חברים שאין להם את הרקע הזה כיצד הם מתקשים בחישוב דברים מסוימים במקצוע. | |||
_new_ |
היתכן | |||
|
|||
בעבודה שלי עסקתי הרבה גם בתיכנון חלקים , גם בביקורת וגם בפיקוח על הייצור . אולי עשיתי 50 חישובי סינוס-קוסינוס בכל עבודתי . מעט אחוזים והרוב חשבון פשוט . אני מכיר המון מהנדסים שמעולם לא השתמשו במתמטיקה שלמדו . בוגרי ישיבה שלמדו חשבון שולטים בזה כמו כל אחד אחר . נסה לחשוב על מקום כמו עירית תלאביב או עירית ירושלים . מבין האלפים שם לכמה לדעתך נחוץ לדעת חשבון אלמנטארי , שלא לדבר על מתמטיקה ? לדעתי אפילו לא 2% . | |||
_new_ |
היתכן | |||
|
|||
צודק במאה אחוז. מערכת החינוך אינה מלמדת דברים בסיסיים שחייבים ללמד בבתי-הספר כולם. למשל : יחסים בין בני-האדם, פסיכולוגיה בסיסית, תפקוד גוף האדם, וכיוצא בזה, שנדרשים בחיי היום-יום. | |||
_new_ |
היתכן | |||
|
|||
2% הוא,כנראה, מספר האקדמאים במוסדןת הנ''ל. | |||
_new_ |
היתכן | |||
|
|||
לא . | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |