|
לגופם של הנצרכים | |||
|
|||
''עצם ההזדקקות לעשרות אלפי פועלים זרים מוכיחה כי העוני בארץ הוא עוני של ''עשירים'' ועל כך אין עוררין! | |||
_new_ |
לדעתי | |||
|
|||
לא בדיוק נכון קבלנים מחפשים עובדים/עבדים שמוכנים לעבוד בכל עבודה פיזית קשה במשכורת רעב וגם בשבתות וחגים ומה לא. והמשכורת היא משכורת רעב שלא תספיק לקיום בכבוד מה גם שבעבודה (הבניה) יש סכנות חיים ודרך אגב קבלנים גם לעיתים לא משלמים...ממש רפובליקת בננות מה שהולך פה. ולכן מביאים אותם מארצות כמו רומניה וסין וכדומה ששם אם תמיר את השקר למטבע המקומי שלהם זה יהי הרבה כסף בשבילם. אז שלא יעבדו עליכם | |||
_new_ |
לדעתי | |||
|
|||
אתה כנראה לא מהנדס ולכן אין לך מושג. ראשית חובה לשלם משכורת מינימום. שנית בנין או חקלאות זו עבודה פיזית לא-קלה,אז מה? אבותינו וסבאנו לא עבדו בזה? תמיד היו פועלים זרים או פלסטינאים? שלישית,גם מעבידים אחרים לא משלמים לעיתים,לשם כך קיים החוק והמשפט. אתה חי ברפובליקת בננות,אנו פה במדינת ישראל חיים במדינת חוק. | |||
_new_ |
גם סדום ועמורה היו מדינות חוק | |||
|
|||
יש למושחתים מילת קסם ''חוק'', מילה שאין בה שום קסם. גם החוק מסייע רק לעשירים, צריך להיות בעל אמצעים כדי להיעזר בחוק, בספר המסובך הזה. החוק איננו קיים כלל עבור העניים והנזקקים האמיתיים, הם נרמסים עם ספר חוקים ובלעדיו. | |||
_new_ |
גם סדום ועמורה היו מדינות חוק | |||
|
|||
אתה צודק,יש לנו מילת קסם בשם-חוק ואנו חיים לאורה. אני מבין מדבריך כי אתה לא חי בחסותה של המילה הזאת. כלומר: מחוץ לחוק או מעל לחוק,מבחינתי היינו- הך. | |||
_new_ |
גם סדום ועמורה היו מדינות חוק | |||
|
|||
להבדיל ממך ומדומיך אינני זקוק לספר החוקים כדי לא לבצע עבירות, יש לי ספר חוקים משלי, ספר החוקים של העם היהודי, שעליו אנו שומרים בלי איומים של משטרה ושל בית משפט. עם הספר הזה אנו נצא לרקוד בשמחת תורה. לא ראיתי ''אוהב חוק'' כמוך הרוקד עם ספר החוקים שלו, אך ראיתי הרבה כמוך המנסים לעקוף אותו ולעבור עליו בכל דרך. אוהבי חוק כמוך ממלאים את בתי הסוהר ומפוצצים את בתי המשפט, הם כל כך אוהבי חוק שהם אוהבים את פילפוליו בבתי הסוהר ובבתי המשפט. | |||
_new_ |
באיזה פרק כתוב | |||
|
|||
שאסור לחטט באף בשבת? | |||
_new_ |
גם סדום ועמורה היו מדינות חוק | |||
|
|||
גם רבני השקר כגון: שפירא,אליהו,עובדיה ועוד רבים שאת שמותיהם איני מתאמץ לזכור ירקדו עם הספר הזה. מעניין מי סלח להם לפני כשבוע על חטאם הכבד מנשוא של הולכת שולל ציבור שלם. אין בית כלא שמסוגל להכיל פשעים כאלה. תשמע, בפרוס השנה החדשה,אומר לך כי אני מאושר עם ספר חוקי הדל,איני רוקד איתו,איני מתחבק איתו,איני מנשק אותו ואיני נושאו על כפים. הוא ספר צנוע ועניו המשרת אותנו נאמנה. ומאמינים בו אלף מונים יותר מספרך. | |||
_new_ |
גם סדום ועמורה היו מדינות חוק | |||
|
|||
אתה שומר במיוחד על חוקי לשון הרע והוצאת דיבה. אם הרב עובדיה היה מחזיק עורכי דין שיטפלו רק באנשים כמוך, הוא היה יכול להיות מיליארדר. למזלך הוא איננו מתייחס לאנשים ירודים. אתה ממש מכיר את ספר חוקיך עד שאתה מכנהו דל, הוא דל רק באיכותו, אבל עמוס מאד במשקלו ובמספר כרכיו, כנראה שלא ראית ספרי חוקים מימיך, עד כדי כך אתה אוהבם. אתה לא מאמין בכלום, אתה עבד של רצונותיך ויצריך בלבד, מה שמשרת אותם, טוב בעיניך, גם אם יזיק לעולם כולו, מה שמפריע לך, רע, גם אם יועיל לעולם כולו. זה הקריטריון היחיד שלך ואין בילתו !!!!!!!! | |||
_new_ |
גם סדום ועמורה היו מדינות חוק | |||
|
|||
אם לרב עובדיה היה כסף ,אנשים יכלו להוציא ממנו על הוצאת דיבה מאות מיליארדים. אך מי מתייחס ברצינות לדבריו? דל ספרי וצנוע,אך מה עצומות אותיותיו ומה חזקים דבריו! אוי למי שמפר אותם או מתעלם מהם. אגב, הרב עובדיה יכל לתבוע אותי על הוצאת דיבה ר ק לפי ספרי ולא לפי ''ספרך''. אתה רואה מי חזק יותר!!! | |||
_new_ |
בדיחת המאה - ''אוי למי שמפר אותם'' | |||
|
|||
ספר לי על אחד שלא מפר חוקים. אחלה בדיחה שבעולם................ תרשום עליה פטנט. | |||
_new_ |
בדיחת המאה - ''אוי למי שמפר אותם'' | |||
|
|||
כלומר: אתה בין המפרים. לא מפתיע,אך טוב לדעת. | |||
_new_ |
לדעתי | |||
|
|||
צר לי לאכזב. מדינתנו מזמן לא מדינת חוק. יותר מדוייק יהיה לכנותה מדינת ''צחוק מהחוק''. אין אחד במדינה הזאת שלא עובר על החוק בצורה זו או אחרת. החל מהראש ועד הזנב. אפילו שופט לא יסכים לעמוד מול ועדת חקירה לבדיקה האם הוא ממלא את כל הוראות החוק. אגב. יש חוק ויש צדק. צדק יש רק בשמיים - בצורת כוכב צדק, חוק יש בספרים. ועכיפת חוק יש בסינגפור. יש אימרה שכדאי להגיע לגיהנום, כי שם שמח, בגן עדן יש רק איזה שני טפשים. | |||
_new_ |
לדעתי | |||
|
|||
א.אני מסכים איתך לגבי הגהינום. ב. אני מסכים איתך חלקית לגבי הצדק. צדק יש בשמים ובפורום הזה . ג.אין לך מה להצטער,אנו מדינת חוק לכל דבר וענין,זה שאף אחד לא ממלא 100% מהחוקים אלא בין 99-98% זה אנושי. הלואי שתהיה פה עכיפת חוק כמו בסינגפור. | |||
_new_ |
לדעתי | |||
|
|||
''מהחוקים אלא בין 99-98% זה אנושי.'' שכחת נקודה(.) בין המספרים! | |||
_new_ |
לדעתי | |||
|
|||
לא. תחשוב כמה חוקים יש וכמה אתה ''עוקף'' ,ותחשב. | |||
_new_ |
אכיפה אכיפה אכיפה אכיפה | |||
|
|||
ולא עכיפה | |||
_new_ |
אכיפה אכיפה אכיפה אכיפה | |||
|
|||
איך אתה יודע מה הם עושים בסינגפור? | |||
_new_ |
האמת? | |||
|
|||
(אחרי שצחקתי מהחידוד) אני בקיא למדי במה שהם עושים שם. פעם הייתי בקיא ביותר, היום רק למדי. | |||
_new_ |
האמת? | |||
|
|||
''בקיא למדי''!? משהוא כמו 'העוגייה ההיא ביפן'? זו שחשבת לתומך, אך היתברר אחרת! | |||
_new_ |
אכיפה אכיפה אכיפה אכיפה | |||
|
|||
לאכיפה בעין קוראים :עכיפה. | |||
_new_ |
אכיפה אכיפה אכיפה אכיפה | |||
|
|||
לאכיפה בהא קוראים: הכיפה. | |||
_new_ |
אכיפה אכיפה אכיפה אכיפה | |||
|
|||
אתה בטח מתכוון להכיפה הדתית. או לעכיפה בדרכים. | |||
_new_ |
אכיפה אכיפה אכיפה אכיפה | |||
|
|||
הכיפה הדתית והלא דתית. למשל כמו במונח: ושרון הוא השולט/מושל בכיפה באותם ימים. כשהייתי חייל קיבלתי פקודות ממפקדי להשתלט על ''הכיפה של הגבעה'' ואח''כ העברתי זאת לחיילי. וכאן אנחנו מנסיםלטפל בבעיות מ''הנעליים ועד הכיפה'' או מ''המסד ועד הטפחות''. | |||
_new_ |
דרך הכיפה | |||
|
|||
אפשר גם להפוך את זה לפועל/ שם פעולה ולא רק לשם עצם. למשל: למשל: הֲכיפה כמו הליכה. | |||
_new_ |
מה שהיה הוא שקיים | |||
|
|||
גם כיום המפקדים אומרים לחיילים ''אתם רואים את הכיפה(או הכיפות)על הגבעה? תפנו אותם.!! | |||
_new_ |
מה שהיה הוא שלא קיים | |||
|
|||
אז זוהי הוורסיה העכשווית של אימוני הפרט, כיתה, מחלקה של ל'כבוש את הגבעה'? הכל מתוכנן נגד ''נוער הגבעות'' ו''הכיפה הסרוגה'' ! (-: | |||
_new_ |
מה שהיה הוא שלא קיים | |||
|
|||
נראה לי שהפעם האחרונה שכבשו כך גבעות היה במלחמת ששת הימים. צריך מדי פעם לרענן את החברה,אז מפנים האחזות כלשהי. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |