פורום ארץ הצבי


http://www.faz.co.il/thread?rep=51110
סתם אחד (יום שלישי, 27/07/2004 שעה 8:32)

מי שנוטה חסד לגדעון ספירו, יאמר שהוא משתמש בטרגדיה שקרתה ליקיריו של עדי אזר שימוש ציני -- כדי שצווחותיו של ספירו תישמענה למרחק רב יותר, הוא מוכן גם לדרוך על גופה.

מי שנוטה לו פחות חסד, יאלץ להודות שהפסקה האחרונה במכתב לנשיא ביהמ''ש העליון מנוסחת, למרות הקישוט התנ''כי המתחנחן, כנוסח איומיהם של אחרוני גובי דמי החסות.

אין לי ספק כי מרדכי ואנונו אינו ''מסור לרעיון של חיסול הנשק האטומי''.

http://www.faz.co.il/thread?rep=51113
לך תבין את אנשי הימין
חובב תנ''ך (יום שלישי, 27/07/2004 שעה 12:54)
בתשובה לסתם אחד

אי אפשר לרצות אנשי ימין. במקום לקדם בברכה את השימוש של גדעון ספירו בתנ''ך, כדי להבהיר את כוונותיו, מוצא בכך ''סתם אחד'' פגמים. רק איש ימין שירד מן הפסים וטובל ברדיפת ושנאת אנשי שמאל, מסוגל לראות בפסוקי התנ''ך הנפלאים ומלאי ההשראה המתחילים ב''מי האיש החפץ חיים'' אות וסימן ''להתחנחנות וגביית דמי חסות''.

http://www.faz.co.il/thread?rep=51114
לך תבין את חובבי התנ''ך
סתם אחד (יום שלישי, 27/07/2004 שעה 13:05)
בתשובה לחובב תנ''ך

''חובב תנ''ך'' משתמש בטקטיקה הקבועה של רבני המתנחלים, שכשמישהו בתקשורת השפויה שם לב לאמרותיהם המסיתות, הם מיד מסבירים בשפע של ציטוטים מהמקורות מכאן ועד הודעה חדשה למה דברי ההסתה הפשוטים שלהם הם בעצם לא מה שהם נראים, ורק יודעי ח''ן יבינו שרודף אינו רודף, וש''מות יומת'' זה בכלל ''יזכה לכבוד השמור בד''כ רק למתים''. המסר של גדעון ספירו וחבריו הסהרוריים ברור למדי, ושום ציטוט תנ''כי לא יחפה על זה ולא ייפה את זה. לחובב יש כנראה גם בעיה בהבנת הנקרא אם הוא חושב שכתבתי שהפסוקים הם אות וסימן לכוונתו של גדעון ספירו. הכוונה ברורה עם הפסוק ובלעדיו.

מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.