פורום ארץ הצבי

(נכתב בתשובה לדינה ביכל-שונרא, 12/09/02 19:39)

http://www.faz.co.il/thread?rep=10809
דינה -האם אינך יודעת שאצל הרבה ישראלים
רפי גטניו (יום חמישי, 12/09/2002 שעה 19:52)
בתשובה לדינה ביכל-שונרא

הילדות (ו שרוקה) של הפלשתינאים מסתיימת בגיל חצי שנה ?
ואחרי זה הם כבר נחשבים לבוגרים ?

http://www.faz.co.il/thread?rep=10821
יודעת אבל לא מקבלת -- ויודעת שההלכה לא מקבלת.
דינה ביכל-שונרא (יום חמישי, 12/09/2002 שעה 22:34)
בתשובה לרפי גטניו

הנבלים ברשות התורה מייצגים את היהדות בצורה שאינה עולה בקנה אחד עם התוכן החיובי שיש בה.

http://www.faz.co.il/thread?rep=10823
שום נבלים ושום ברצון התורה
אבנר בן בסט (יום חמישי, 12/09/2002 שעה 23:59)
בתשובה לדינה ביכל-שונרא

אף חייל ישראלי לא רצח ילד ערבי.

שרצח הוא הכוונה תחילה. ולא היתה כל כוונה. אלא שבשעה שאחד יורה על השני, באזורים מאוכלסים, נפגעים גם אזרחים וילדים. ותודה לאל שאיננו צריכים לעשות את המלחמה הזו בבתינו, כי אם בבתיהם.

אך מכאן ועד להגיע למסקנה שחיילנו רוצחים, זו הוצאת דיבה לשווא ולשון הרע.

ובנוסף, כל ילד פלסטיני הרוג, את בודאי רושמת לחובת חיילי צה''ל. אבל מסתבר שכרגיל הנחה זו לא תמיד נכונה, אבל את מתעלמת ממנה. היו מקרים שילדים פלסטינים נורו ע''י הפלסטינים עצמם, אבל כמובן התקשורת הזרה רושמת את זה לחובת צה''ל. הם צריכים לשמור על חייהם.

http://www.faz.co.il/thread?rep=10866
רפי, כלל ידוע הוא באנתרופולוגיה
מנשביק (יום שישי, 13/09/2002 שעה 11:56)
בתשובה לרפי גטניו

שכדי להבין טוב יותר את מושא המחקר שלך עליך לנסות להיכנס לראש שלו. כלומר, אם הערבים עצמם שולחים את ילדיהם לעבוד בגיל 5 ומחטיפים להם מכות כמו לגברים - מי אנחנו שנתייחס לילדים שלהם במונחים של ''ילדות רכה ומוגנת''? מה אנחנו - פאטרנליסטים?

http://www.faz.co.il/thread?rep=10867
מנשביק - הבעיה מתחילה כאשר אתה נכנס לראש שלו
רפי גטניו (יום שישי, 13/09/2002 שעה 12:00)
בתשובה למנשביק

עם כדור 5.56 .

http://www.faz.co.il/thread?rep=10869
מתי קדם למה - הבעיה לכדור או הכדור לבעיה?
מנשביק (יום שישי, 13/09/2002 שעה 12:06)
בתשובה לרפי גטניו

השאלה היא, רפי, מאיפה אתה בוחר להתחיל את ההיסטוריה: מהרגע שהכדור נכנס לערבי לראש או מהרגע שהכניסו לו לראש שכדורים זה ההגשמה העצמית שלו.

מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.