פורום ארץ הצבי

(נכתב בתשובה לסתם אחד, 01/12/08 1:37)

http://www.faz.co.il/thread?rep=124915
ברית החזירים של ספירו
סתם אחד (יום שני, 01/12/2008 שעה 1:45)
בתשובה לסתם אחד

יש לגנות את מי שפגע בבית קברות מוסלמי. אבל יש קודם לגנות את מי שפגע בבתי כנסת יהודיים, בבתי יהודים, באנשים יהודים רק משום שהם יהודים. כי רצח יהודי באשר הוא יהודי ובגלל שהוא יהודי הוא המעשה הנאצי.

ההבדל בין החוליגנים שתקפו בית קברות מוסלמי, לבין האנטישמים הפלסטינים והאנטישמים הניאו-נאצים הוא, שהחוליגנים היהודים הם קבוצה קטנה של בודדים יוצאי דופן לחומרה בחברה היהודית, ואילו האנטישמים המוסלמים והניאו-נאצים הגרמנים הם תופעה רחבה מאוד בחברותיהם.

* כל החברה היהודית בארץ ישראל מגנה את קומץ החוליגנים היהודים,
** הרבה גרמנים מגנים את הניאו נאצים שלהם,
*** כל הערבים לא מגנים את האנטישמים הפלסטינים, להוציא אולי קומץ פלסטינים שגודלו כקומץ החוליגנים היהודים!

ההבדל גדול חביבי, והדמגוגיה שלך לא מצליחה לאחז עיני חכמים!!!!!!!!!!!

חכם ציון

http://www.faz.co.il/thread?rep=124916
ברית החזירים של ספירו
סתם אחד (יום שני, 01/12/2008 שעה 1:54)
בתשובה לסתם אחד

מי הגיבור ומי הרוצח?

כמובן שמאיר הר ציון הוא הגיבור וסמיר קונטאר הוא הרוצח. מאיר הר ציון הרג 4 בדואים מהשבט ראשידיה, שניים מהם השתתפו ברצח אחותו שושנה. הוא לא יצא לנקום סתם ולהרוג ערבי באשר הוא ערבי. ולכן מעשיהו היה למופת. סמיר קונטאר היה נער מסומם אידיאולוגיה של השמדת יהודים (שספירו מכחיש את קיומה של האידיאולוגיה הזו) גם בלי שהכירם והוא חתר להגשימה ויצא ורצח. ולכן סמיר היה ראוי למות ולא לחזור על שניים ללבנון.

חכם ציון

http://www.faz.co.il/thread?rep=124917
מאבק לא אלים של ספירו
סתם אחד (יום שני, 01/12/2008 שעה 2:10)
בתשובה לסתם אחד

שוב פעם מדבר ספירו על יכולת ישראל 'לטבוח בהמוני מפגינים', כאילו ישראל היא בולשביקית מתוצרת ספירו!. ספירו בלי משים משבח את ישראל, כי לישראל יש יכולת לטבוח המוני מפגינים מכל סוג וצורה !!!!

אינני מקבל את הניתוח הדלוח של ספירו בענייני האינתיפאדות ובעניין ד''ר עוואד. ספירו כמובן מביא את זוית הראיה הצרה שלו שנשענת בד''כ על מידע חסר, מוטה ומגמתי.

אבל אומר כמה מילים לגבי הצעתו לחזור למאבק לא אלים.
מהו אותו מאבק לא אלים? רק מלחמה עם אבנים וקצת יריות רובים ואקדחים? הצתת רכוש יהודים? למה לדבר במונחי מאבק? למה לא לדבר שלום ולוותר אל מול וויתורים ישראליים?

ספירו רואה את הצורך הטבטוני הערבי למאבק ולשפיכות דמים. וזה אומר דרשני, ומעלה ספיקות לגבי שפיות טענותיו.

אני, כישראלי, יהודי וציוני אשמח אם הפלסטינים לא ישתפו פעולה עם כוחות הכיבוש, יוותרו על תעודות התושב שלהם, יוותרו על זכויות היתר, יחרימו ציוד וסחורה ישראליים (שאלה לספירו: אתה מתכוון שהם גם יפסיקו לגנוב רכוש, מכוניות, סחורות מישראל לשטחים? אתה רציני?).

אם הפלסטינים יתנהגו כבני אדם חא נצטרך מחסומים ונקודות מעבר. נשמח אם הם לא יבכו לנו ויבקשו לעבוד אצלנו. מבחינתנו עדיף שיחזרו לעבוד במפרץ הפרסי. שם מקומם ושם הם מרוויחים הרבה כסף. שילכו לעיראק ויעזרו לה להשתקם. מי רוצה שהם יסתובבו לנו כאן בין הרגליים?

תאמין לי שאם הפלסטינים יעשו את השביתה הלא אלימה הזאת אף אחד לא ירצה לשבור אותם. להיפך, נעודד אותם לצאת ולעשות לביתם בארצות ערב, כמו שעשו בשנות ה-‏80 (הם גורשו ע''י אחריהם מהמפרציות ומעיראק ב-‏1990 בגלל משבר פלישת עיראק לכווית ומלחמת המפרץ הראשונה) וחוזרים בחלקים קטנים יותר כבר היום.

חכם ציון

http://www.faz.co.il/thread?rep=124918
נבלה משפטית נעשתה בישראל של ספירו
סתם אחד (יום שני, 01/12/2008 שעה 2:27)
בתשובה לסתם אחד

אני בהחלט מקבל את פסיקת השופט ומעריך שהיא היתה מקצועית ואמינה. אינני רואה כל צורך לחקור לשווא בהעדר עובדות אחרות וחדשות, שאינן נמצאות גם אצל מר ספירו.

כמובן שספירו עושה את ניבלתו הקבועה ומנסה להשוות את האירוע הזה לליל הבדולח. טוב, כנראה שספירו לא יודע מה זה ליל הבדולח (דרך אגב, ספירו משתמש בביטוי הנאי של האירוע הזה. האם זה אומר דרשהו?! אני משער שלפי הלוגיקה של ספירו אנחנו צריכים למצוא בזה משהו עליו). לכל היותר התאריכים כמעט דומים. מעבר לזה אין כל דימיון. אני משער שלכמה שמאלנים אנטי ציונים כמו ספירו גם כל יש שפם כמו להיטלר. האם זה עושה את השמאלנים האלה לדומים להיטלר? כנראה שלפי עקרונות הקיום הספירואידיים - כן.

כולנו ניצולי ליל הבדולח... ניצולי המלחמה ההיא.... לכולנו טבועים בד.נ.א שלנו גן במגלה רגישות לכל תופעה של גזענות. כמובן שפרשנותנו על 'מהי גזענות' שונה. גם הגדרת 'מיהו אוייב' הגדרתנו שונה. לכן ספירו לא מבין את האנשים שמסביבו. לכן ספירו מדביק על כל האנשים שמסביבו את תו הגזענות.

ספירו מגזים כדרכו, אבל יורד לאשפתות כשהוא מציע לנו ללמוד לקח מהשואה ולהגיש את הלחי השניה לטרור. הגרמנים הפיקו כלקחים מהשואה בתור הרוצחים בשואה. היהודים הפיקו לקחים בתור קורבנות השואה. הלקחים הם רבים עם חיה קטנה הינהם, שאומרת שיש לכבד את האחר והשונה. אבל הלקחים האלה גם אומרים, שמי שקם על העם היהודי לחסלו בגלל היותם של היהודים יהודים, יש לנקוט לגביו צעדים כפי שהיו אמורים להינקט כלפי הנאצים. עם קמים ריבוא ערבים ודורשים להרוג יהודים בגלל שהם יהודים, אז יש מקום להכריתם ולא לסובב את הלחי השניה. זה מקובל היום גם על הגרמנים הנאורים.

לגבי גטו האפרטהייד בחברון אני חושב שעלינו להסיר מיד את המגבלות הגזעניות כנגד יהודים ולהתיר להם להיות כאחד האדם, חופשיים לתור את חברון ולבנות בה בית.

חכם ציון

מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.