פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
(נכתב בתשובה לאריה פרלמן, 17/02/09 22:19)
סתם אחד (יום שלישי, 17/02/2009 שעה 23:23)
בתשובה לאריה פרלמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''וְהִנֵּה - כְּכָל שֶׁיִּשְׂרָאֵל נָסוֹגָה, וִתְּרָה, הִתְנַתְּקָה וְהִתְמַכְּרָה לְ''תַהֲלִיךְ הַשָּׁלוֹם'', בַּד בְּבַד הָלְכוּ וְהֶחְמִירוּ הַהַאֲשָׁמוֹת'''

סוף-סוף מראה מר פרלמן את צבעיו האמיתיים:
ישראל ''התמכרה'' לתהליך השלום.
ואת הנטייה לייחס לישראל אחריות למעשיה בשטחים, ולאחרונה בעזה,
מקשר פרלמן ל'חולשה' זו של ישראל - הפעולות שיחידים וישראל כציבור
עשו כדי לעשות הסכמים עם הפלסטינים.

לוקח ה'פובליציסט' הנ''ל כמובן מאליו את היעילות של שלטון הכיבוש הישראלי
בשנים 1990-1992. כמעט מזיל הוא דמעה נוסטלגית על ימים עברו של
בהם לא היו מעשי טבח כדוגמת טבח תושבי עזה, אלא רק חיסולים ממוקדים
והרג מפגינים פלסטינים בעריהם וכפריהם בידי צה''ל פה ושם וכאילו במקרה.

התזה שככל שישראל התמכרה לתהליך השלום, כך ''החמירו ההאשמות'',
הינה תזה מופרכת, -מעין העמדת המסובב כסיבה. לא העמקת השליטה
הישראלית בשטחים ולא הרחבת גניבת האדמות הפלסטיניות הם שגרמו
ל'החמרת ההאשמות' כלפי ישראל, אלא, כך מכחיש הכיבוש התורן, ישראל
הביאה על עצמה את 'האשמות' בעצם הוויתורים המגולמים בהסכמים ששאפה
לעשות ואף עשתה עם הפלסטינים.

יצא המרצע מן השק, כי הטענה שהוויתורים שישראל עשתה למען השלום
מייצגים עמדת חולשה החושפת את ישראל ל'האשמות' בנושא זכויות אדם,
ולאחרונה בנושא הרג אזרחים ללא הבחנה בעזה, הטענה הזאת היא האמא של
הטענות המופרכות המגיעות מכיוון הימין המתנחל העבריין מאז שההתנחלות
הראשונה עלתה על הקרקע.

ממחזר כאן הפרלמן את השטויות המופרכות המוכרות מבית היוצר של בועז
מושקוביץ, ישראל בר-ניר, וכל מכחישי הכיבוש הנואלים שעברו כאן בדרכם
לבור השחור של הפובליציסטים המגוייסים של הבריונים היהודים שגילו
את ייעודם בעושק התושבים הפלסטינים ביהודה ושומרון. כן, השלום מפריע
לביזנס כרגיל בשטחים. כבר כתבתי פעם 'דרעק מעכט דרעק' ומחקו לי את זה.
אכן, מאשפה אנושית ומוצרי הלוואי שלה אפשר לייצר רק אשפה.

והפובליציסטיקה היוצאת מבתי המדרש של הפריצים הנגזלים ביהודה ושומרון,
ותומכיהם כחול על שפת הים בישאל גופה, מביישת רק את הכותבים.
_new_ הוספת תגובה



אריה פרלמן (יום שלישי, 17/02/2009 שעה 23:33)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אָכֵן אַשְׁפָּה אֱנוֹשִׁית אָנֹכִי. עָפָר וַאֲפֵר וְאֵפֶר לְרַגְלֶיךָ... מִי יִתֵּן וְאֶלְגֹּם מִמַּעְיָן חָכְמָתְךָ וּמֵאוֹר תְּבוּנָתְךָ אֶתְחַמֵּם, כִּי גָּבְהוּ אִמְרוֹתֶיךָ מִפִּסְגַּת מַלְאָכִים / מִפַּאֲתֵי-יָם רָחֲבוּ פְּנִינֵי פִּיךָ...
_new_ הוספת תגובה



פרלמן, הרשה לי להתעניין, כמה עולה עכשו תוכנת ''נקדן'' בה אתה משתמש
סתם אחד (יום שלישי, 17/02/2009 שעה 23:41)
בתשובה לאריה פרלמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עדיין בסביבות 30$ לאלף מילים? הבעייה שזה קצת מעצבן, הניקוד, אמנם זה ניראה יחודי, מכובד, יוצא דופן, אך אנו מעוניינים בטקסט נטו ולא באפקטים נילווים..
_new_ הוספת תגובה



פרלמן, הרשה לי להתעניין, כמה עולה עכשו תוכנת ''נקדן'' בה אתה משתמש
אריה פרלמן (יום שלישי, 17/02/2009 שעה 23:52)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

קָשֶׁה לְךָ, כַּנִּרְאֶה, לְהַחְלִים מִתִּסְמֹנֶת הָ''אֲנִי-כָּל-יוֹדֵעַ-וְכֻלָּם-חוּץ-מִמֶּנִּי-נְחוּתִים-וּמְטֻמְטָמִים''.
אֲנִי לֹא מִשְׁתַּמֵּשׁ בְּנַקְדָן וְאֵין לִי מֻשָּׂג כַּמָּה עוֹלוֹת אֶלֶף מִלִּים. אֲנִי מִשְׁתַּמֵּשׁ בְּתָכְנַת ''דָּגֵשׁ''. מִי זֶה ''אָנוּ מְעֻנְיָנִים'' בְּטֶקְסְט נֶטוֹ? שׁוּב אַתָּה חוֹטֵא בְּמֶגָלוֹמַנְיָה?

אֲנִי כֻּלִּי נִרְגָּשׁ עַד דְּמָעוֹת מִכָּךְ שֶׁהַנִּקּוּד קְצָת מְעַצְבֵּן אוֹתְךָ... עוֹד מְעַט אֲנִי הוֹלֵךְ וְאוֹסֵף אֶת כָּל הַנְּקֻדּוֹת...

אַתָּה יוֹדֵעַ, יֵשׁ דָּבָר כָּזֶה שֶׁנִּקְרָא לַחְצָן ''אִיקְס''. אִם מַשֶּׁהוּ מְעַצְבֵּן אוֹתְךָ בָּאִינְטֶרְנֶט אַתָּה חָפְשִׁי לַחֲלוּטִין לִסְגֹּר אֶת הַחַלּוֹן הַמְּעַצְבֵּן וְלִגְלֹשׁ לַאֲתָרִים נְעִימִים וּמַסְבִּירֵי פָּנִים.
_new_ הוספת תגובה



פרלמן, הרשה לי להתעניין, כמה עולה עכשו תוכנת ''נקדן'' בה אתה משתמש
סתם אחד (יום רביעי, 18/02/2009 שעה 0:54)
בתשובה לאריה פרלמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תגיד אריה, תוכנת דגש גם מתרגמת טקסטים מעברית?
_new_ הוספת תגובה



פרלמן, הרשה לי להתעניין, כמה עולה עכשו תוכנת ''נקדן'' בה אתה משתמש
אריה פרלמן (יום רביעי, 18/02/2009 שעה 7:11)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אֲנִי לֹא מַכִּיר אֶת כָּל הַתְּכוּנוֹת שֶׁל ''דָּגֵשׁ''. אֲנִי מִשְׁתַּמֵּשׁ בָּהּ לְצֹרֶךְ הַמֻּמְחִיּוּת הָרָאשִׁית שֶׁלָּהּ: נִקּוּד. בִּשְׁבִיל לְתַרְגֵּם אֲנִי מִשְׁתַּמֵּשׁ בְּאֶמְצָעִים אֲחֵרִים.
_new_ הוספת תגובה



יבנה המקדש: צריך קצת סבלנות, חברים. בקרוב אחזור לסחר בפילים ואז
סתם אחד (יום רביעי, 18/02/2009 שעה 3:18)
בתשובה לאריה פרלמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נראה לשונטי ישרואל האלה מאיפוא משתין השווא נח, ואיך מדגש יוצא קמץ קטן ומדוע פרלמן כותבים בחולם וכל זה.

פרלמן, מה, אפשר לאסוף את הנקוגות בדגש? אולי גם אפשר לאסוף עם דגש את כל אותיות המאמר, ושיהיה לנו מזאל טוף?
_new_ הוספת תגובה



לפני שאתה פתח בקובוץ קטן ......
סתם אחד (שבת, 07/03/2009 שעה 14:00)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לפני שאתה פתח בקובוץ קטן ראוי שתחשוב בחולם קטן כי אחרת תגמור אותה בחטף קמץ גדול.
ואת הנקודות בדגש תשאיר לעצמך לארוחת הבוקר בתערובת שווא נח. בכל מקרה טוב לאסוף את הכל בדגש חזק מאשר לבזר הכל בחיריקירי קטן. והיתר רשום בצפרא טבא לכולם.

חכם ציון
_new_ הוספת תגובה




חזרה לפורוםהסיפור המלא
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי