פורום ארץ הצבי

(נכתב בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה, 06/03/10 8:03)

http://www.faz.co.il/thread?rep=147023
[•]
(שבת, 06/03/2010 שעה 8:16)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה

אין כל קשר סיבתי או הגיוני
בין הפאשיזם - שהוא תיאוריה
פוליטית - לבין ה''מצב הטבעי''.

בדיוק כמו שטענתו של עירן ש-
''גזענות זו ההבנה שיש גזעים''
היא בדיחה לא מוצלחת.

[•]...

http://www.faz.co.il/thread?rep=147026
אתה איש חסר היגיון . חסר עובדות וכושל .
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (שבת, 06/03/2010 שעה 8:24)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com

היות ואתה אינך מסוגל להבין דבר פשוט כמו הכתוב בסעיף הראשון , ברור שאינך מסוגל להבין שטענתי כי הפאשיזם הוא מצב גנטי טבעי . הוא הנפוץ בקרב כל סוגי היצורים החיים .

במקום לנסות להתמודד עם טענותי , עדיף שתמשיך לכתוב שטויות .

http://www.faz.co.il/thread?rep=147031
(שבת, 06/03/2010 שעה 8:49)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה

תמיד רצית לכתוב ספר,
ומבלי משים אכן כתבת מספיק
חומר לספר קטן. משמעות
הדברים שכתבת במהלך
השנים האחרונות? זה כבר
סיפור אחר.

http://www.faz.co.il/thread?rep=147029
קישקוש
דוד סיון (שבת, 06/03/2010 שעה 8:48)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com

הקישקוש בדבר הקשר הסיבתי אינו סותר אינו מפריך את
הטענה של אריה בדבר הקשר בין פאשיזם והמצב הטבעי.
ברמתו כעת (וגם בטענותיך הקודמות) הקישקוש הזה, לכל
היותר, תיאוריה שנחוץ לפרט ולהוכיח.

למרות שאינני מקבל את טענותיו של אריה בדבר הקשר הזה,
הוא לפחות טרח להציב הסבר או הסברים. לכן יש אפשרות
להתמודד עם טיעוניו ולהסביר או להוכיח שהוא טועה.

אתה לא טורח להראות במה הוא טועה ולא מפסיק לצעוק
''לא נכון''. זה מזכיר את הגישה של הילדים בגן.

http://www.faz.co.il/thread?rep=147032
[•]
(שבת, 06/03/2010 שעה 9:01)
בתשובה לדוד סיון

אריה עירן טוען מזה שנים
שבחיים הפוליטיים שולטים אותם
העקרונות והמניעים ששולטים
בחיי הטבע ובחיי החיות.

לבד מכך שטענה זו אינה לוקחת
בחשבון את הגילויים הברורים
של סדר חברתי ואמפטיה הקיימים
בחברות שונות בעולם החי,

כל מי שלמד אפילו קצת פילוסופיה
יודע שכמעט כל התורות החברתיות
והפוליטיות התייחסו אל המצב
הטבעי של האדם באופו כזה או אחר.

עירן אינו מגלה כאן עולם חדש.
הוא פשוט החליט על דעת עצמו שהעולם
שטוח, ומנסה לגייס לרעיון זה נפשות
בקרב הקהל הלא משכיל בפורום.

טענתך, דוד סיון, שאיני ''טורח להראות
במה הוא טועה'' אינה אמת היות ופעמים
רבות בעבר הגבתי בצורה מפורטת מדי
אפילו לטענותיו השונות של אריה עירן
בתחום החברתי והפוליטי.

ה'צעקה' - אם יש כאן אכן הרמת קול -
מכוונת לעובדה העצובה והמקוממת
שיש בפורום הזה [•]...
סובלנות לדברי בלע גזעניים מוצהרים.

ותפסיק לקשקש בעצמך, דוד.
לא על כל דבר צריך להגיב.
וכל גידוף מצדך ייענה בהתאם.

http://www.faz.co.il/thread?rep=147033
חופש הביטוי הוא ערך מהותי!
דוד סיון (שבת, 06/03/2010 שעה 9:52)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com

מצאת לך צורך לסיים שורת טיעונים באיום. זה לא מפחיד אף אחד. זה גם לא רלוונטי.

תמונת המציאות היא שלא התמודדת כלל עם התיאוריות של אריה עירן לגופן. אני מתכוון שלא נסית להפריך אותן חוץ מדחיה כללית על ידי טענות מהסוג 'יש תאוריות אחרות יותר טובות': ''התורות החברתיות והפוליטיות התייחסו אל המצב הטבעי של האדם באופו כזה או אחר''.

כדי להפריך תיאוריה יש להראות שהמסקנות הנובעות ממנה שגויות. הטענה הזאת שלך אינה עושה זאת; היא לכל היותר ''צועקת'' שיש תיאוריה יותר טובה וזה לא מספיק.

http://www.faz.co.il/thread?rep=147035
מלבד הטענות שיש לי כלפי עמדתך הפוליטית הגרועה
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (שבת, 06/03/2010 שעה 10:46)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com

יש לי גם טענות כלפי אופן הדיון שלך וכרגע אעסוק בזה .
שים לב
כתבת ''אריה עירן טוען מזה שנים שבחיים הפוליטיים שולטים אותם העקרונות והמניעים ששולטים בחיי הטבע ובחיי החיות.''
זו דוגמא מהמסר האחרון שלך והיא מכילה שיבוש אופייני .
המשפט הזה היה נכון אילו היו בו 2 שינויים .
1 - במקום ''שבחיים הפוליטיים'' היית כותב ''בחיי האדם'' .
2 - במקום ''בחיי הטבע ובחיי החיות'' היית כותב ''בחיי היצורים החיים'' .
הדבר הזה נכתב לך על ידי פעמים רבות אבל אתה ממשיך בעקשנות בלתי נלאית לכתוב את השיבושים הללו .

שני סעיפים אלה שהם שיבושים שלך , משנים לגמרי את תוכן הטיעונים שלי .

אריה עירן .

http://www.faz.co.il/thread?rep=147043
המשפט האחרון נשמע כמו סתימת פיות ואיום.
ע.צופיה (שבת, 06/03/2010 שעה 11:51)
בתשובה לtelavivsanur@gmail.com

ויוסוף הפלשתינאי עדיין מחשיב את עצמו כחסיד זכויות האדם וחופש הדיבור.
חה חה חה חה חה חה חה חה......

מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.