פורום ארץ הצבי

(נכתב בתשובה לדוד סיון, 16/04/10 5:46)

http://www.faz.co.il/thread?rep=149057
הוא לא ידע עד כמה אתה רגיש .
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 16/04/2010 שעה 8:55)
בתשובה לדוד סיון

'' הפלסטינים זכו לרוח גבית מחבר'ה כמוכם, דוד סיון ועמיש.''
'' אתם בעיניכם שוחרי שלום.''
'' חבר'ה כמוכם, עוורים למציאות, הרחיקו לכת בהצעות שלום''
'' רצו אותם פותים''

מלבד העובדה שקטעים אלה הכעיסו אותך ראוי לבחון האם יש בהם אמת .
1 – הפלסטינים זכו לרוח גבית מהשמאל הקיצוני הישראלי.
2 – השמאל שוחר שלום , בעיני עצמו .
3 - יש ''חברה'' שהם עוורים למציאות . יש ''חברה'' שהרחיקו לכת בהצעות שלום .
4 - לכנות ''פתי'' את מי שאינו מכיר במציאות ורוצה דברים לא אפשריים הוא ביטוי רך .

למה שניראה לי כמכוון אליך הפרדתי וגם התייחסתי .
למה שמהווה תאור המצב ניתן לומר שהוא די מדוייק .
ואם לדעתך אינו מדוייק , נסה להפריך או להציג תמונה אחרת .

http://www.faz.co.il/thread?rep=149058
הפוסל, אריה, במומו פוסל!
דוד סיון (יום שישי, 16/04/2010 שעה 9:07)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה


http://www.faz.co.il/thread?rep=149061
שמענו .
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 16/04/2010 שעה 9:11)
בתשובה לדוד סיון


http://www.faz.co.il/thread?rep=149059
זו בדיוק התמונה שמביטה אליך מהראי!!!
דוד סיון (יום שישי, 16/04/2010 שעה 9:10)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה


http://www.faz.co.il/thread?rep=149062
זו בדיוק התמונה שמביטה אליך מהראי!!!
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 16/04/2010 שעה 9:14)
בתשובה לדוד סיון

תגובתך לא עניינית .
עשיתי מאמץ לנקות את דבריו , כדי להרגיעך .
כנראה שלא הייתי צריך להשתדל .

http://www.faz.co.il/thread?rep=149067
לא עשית שום מאמץ לנקות כלום!!!
דוד סיון (יום שישי, 16/04/2010 שעה 9:24)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה

 תגובתך הקודמת (כמו הנוכחית) לא היתה עניינית!!!

http://www.faz.co.il/thread?rep=149068
לא עשית שום מאמץ לנקות כלום!!!
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 16/04/2010 שעה 9:26)
בתשובה לדוד סיון

זה בסדר . תרגע . אני אשם . אני אשם . אני אשם .

http://www.faz.co.il/thread?rep=149070
עוד תגובה יותר מטופשת!!!
דוד סיון (יום שישי, 16/04/2010 שעה 9:31)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה


http://www.faz.co.il/thread?rep=149071
הוא לא ידע עד כמה אתה רגיש .
ע.צופיה (יום שישי, 16/04/2010 שעה 9:40)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה

כפי שנראה בפניך סביר ואף רצוי מאוד לבצע טרנספר,ולא מפריע לך שאתה בודד בעמדה זו, הרי בעיני אחרים נראה סביר ואף רצוי מאוד לנסות ולכרות ברית שלום עם הפלשתינאים.
כל הכינויים שצטטת מהודעתו של מר אליעז הם לטעמי אמירות של תיסכול.
כאשר אף הימין של ליברמן תומך בהקפאת הבנייה בגדה ואינו מרים קול כנגד מדינה פלשתינאית הרי באמת לא נשארו הרבה חבר'ה בימין הקיצוני ותיסכולו של מר אליעז מובן לי בהחלט.

http://www.faz.co.il/thread?rep=149073
הוא לא ידע עד כמה אתה רגיש .
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 16/04/2010 שעה 9:53)
בתשובה לע.צופיה

כל אחד ודעתו .

http://www.faz.co.il/thread?rep=149082
הוא לא ידע עד כמה אתה רגיש .
(יום שישי, 16/04/2010 שעה 11:26)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה


1. '' הפלסטינים זכו לרוח גבית מחבר'ה כמוכם, דוד סיון ועמיש.''

קוראים לזה פלורליזם וזה דבר חיובי.
כדי להתנגד אוטומטית לכל דבר פלסטיני לא צריך להיות בן-אדם. מספיק להיות אוטומט,רובוט הפועל לפי תכתיבים.
פונדמנטליסטים כמו אליעז ותלאביבשאנור חייבים למדר אותך כדי שיוכלו להתיחס אליך כאל אוהב או אויב. פונדמנטליסט רואה את העולם בשני צבעים. הוא לא מוכן לקבל אנשים כדוד סיון או עמיש, או אפילו כצופיה, כי אלה אנשים שלא שייכים למדור מסויים. כמו שתלאביבשאנור התקשה למדר אותי בגלל שאין לו אלגוריתם לאנשי ימין שמוכנים לותר על כל השטחים שנכבשו ב67.

האמת היא שדי נמאס מתווית הבוגד שהשטחי המצוי יורק לכל כוון. אותי כבר היה צריך לתלות 7 פעמים.

2. '' אתם בעיניכם שוחרי שלום.''

שלום היא כמיהה למשהו אוטופי שלא יתגשם, אבל היא אינה מילה גסה. אני מעדיף את ''ותשקוט הארץ 40 שנה''.

3. '' חבר'ה כמוכם, עוורים למציאות, הרחיקו לכת בהצעות שלום''

הם אומנם עוורים לדרכו של אליעז. אני מצדיע להם.

המצב אמנם די מדויק אבל הפרשנות של אליעז אינה אלא עליהום קרנפי.

4. לא שווה התיחסות.

http://www.faz.co.il/thread?rep=149100
הוא לא ידע עד כמה אתה רגיש .
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שישי, 16/04/2010 שעה 18:46)
בתשובה לmicha_shepher@yahoo.com

יפה שאתה מגיב . אלא שמי שנפגע מהמשפטים ששלפתי מהמסר של אליעז היו חלק ממה שדוד סיון החשיב כפוגעני ואינו ראוי לתגובה מצדו .

אני בהחלט רואה את הפלסטינים כבני אדם . אבל יש להם תכונות ותרבות של בני אדם , אשר עליה יש לי ביקורת וכמובן בהיות תרבות משאו של אדם ועם , הרי הביקורת בהכרח כלפיהם .
ההתנהגות הפלסטינית / ערבית לאורך המפגש יהודי-פלסטיני הייתה בעקביות מלווה באלימות גופנית , בשריפת יבולים והרס ציוד , בשוד והשיא - ברצח .
זה התחיל כשלא הייתה מדינה דומיננטית יהודית , רק חדירה איטית עם שיאים בשנים 1922 , 1929 , 1936/9 וברצף מסוף מלה''ע 2 עד סיום מלחמת תש''ח והנכבא שלהם .
התנהגותם זו לא נפסקה אלא באה בגלים , גם אחרי תשח .
לרוע מזלם התגברנו והתחזקנו והציבור היהודי החלש וקטן נעשה חזק יותר וכעת הם מתלוננים על הפגיעה בהם , כאילו הכל נובע משליטתנו בשטחים הכבושים ואוכלוסייתם .
ולא כך היא .

שאלת דרכו של אליעז או אחרת היא נושא ראוי .
אני סבור והסברתי מדוע , שדרך השלום העומדת בדיון והמחיר הכרוך בא הוא רע ליהודים בארץ ולעתיד היהודי בכלל .
ובייחס לעיוורון - כן יש עיוורון .
כאשר דמויות מובילות למען שלום ישראלי-פלסטיני אינם בוחנים את כל האופציות זה עיוורון . המילה ''כל'' היא מילת המפתח . (בגלל בעיה טכנית אינני מדגיש את המילה כל).

אי אפשר להכחיש שאנשים דוגמת אורי אבנרי ואחרים מהווים קבוצה הפוגעת באינטרסים של הכלל היהודי-ישראלי .
אני לא קובע שדוד סיון או עמיש שייכים לקבוצה זו . זה עניינם . ולמען האמת אינני יודע מה עמדתו של דוד סיון , למרות שקראתי הרבה ממה שכתב כאן .

את זעמו '' הקרנפי'' של אליעז אפשר להבין אך הוא השתפך על הפלסטינים ובצדק .

http://www.faz.co.il/thread?rep=149111
הוא לא ידע עד כמה אתה רגיש .
(יום שישי, 16/04/2010 שעה 22:34)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה

אתה מדבר על הפוסט-ציונים.
אני לא מקבל את דעתם אבל אני כן מאמין להם שכוונתם טובה.
מגוחך לחשוד שעמיש וסיון הם פוסט-ציונים.

את זעמו הקרנפי של אליעז אני מבין היטב. אני גם דוחה אותו מכל וכל.

את ההסטוריה של הסכסוך אני מכיר. ההבדל העיקרי בינינו לבין הפלסטינים טמון לאו דווקא באלימות שלהם אלא בהעדר ההנהגה שלהם. כשאני מדבר עם הפלסטינאים כיחידים אני ממש נהנה. בתור קבוצה (שבט) אני מתקשה. הדינמיקה המהפכנית שלהם לא מאפשרת להם להתמתן.
כל בוקר אני מברך ''ברוך שבחר לנו אויבים מתאימים.''

מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.