פורום ארץ הצבי


http://www.faz.co.il/thread?rep=170103
אני מציע לא להתפרץ בסיפורי בדיחות ומשובות....
בצלאל פאר (יום שלישי, 12/03/2013 שעה 7:01)

כי יהיו עוד אנשים שיחשבו שהסיפור הזה נכון !!!!!!

http://www.faz.co.il/thread?rep=170105
אני מציע לא להתפרץ בסיפורי בדיחות ומשובות....
ע.צופיה (יום שלישי, 12/03/2013 שעה 7:26)
בתשובה לבצלאל פאר

הוא בהחלט נכון. אני מופתע שאתה מפקפק בכך.

http://www.faz.co.il/thread?rep=170112
אני מציע לא להתפרץ בסיפורי בדיחות ומשובות....
בצלאל פאר (יום שלישי, 12/03/2013 שעה 11:27)
בתשובה לע.צופיה

איפה נכון?
זו בדיחה של מישהו על רקע מצוקותתו הפוליטית של הדרעי.

http://www.faz.co.il/thread?rep=170114
אני מציע לא להתפרץ בסיפורי בדיחות ומשובות....
ע.צופיה (יום שלישי, 12/03/2013 שעה 13:47)
בתשובה לבצלאל פאר

בדיחה?
אתה בטטטטטוח!

http://www.faz.co.il/thread?rep=170181
אני מציע לא להתפרץ בסיפורי בדיחות ומשובות....
יוסף אליעז (שבת, 23/03/2013 שעה 2:51)
בתשובה לבצלאל פאר

בצלאל יקר, אתה מדאיג אותי !

ברור שהדברים נכונים.
אם נחזור למקורות ראה נא שאחרי המבול נח שלח את היונה, כי היון עוד סבל מכאבי-החלמה.

ראה שאפילו בלק בן צפור
שהזמין את בלעם בן בעור
הנה הנביא בלעם בן בעור
לא רכב כדרכו על חמור

אלא על אתון, כי החמור עוד סבל מכאבים...

לענין ההלכה- בדקתי, בגלל תגובתך, שוב בכתובים,
אברהם אבינו מל את חמורו, והתחשב בו, בדרכו לעקדה אמר לנעריו ''שבו לכם פה עם החמור''. למה? כי טרם החלים לגמרי.

וראה נא בבראשית, פרק ל''ד, פסוקים כ''ב עד כ''ה, ואצטט את המקרא המפורש:

''אך בזאת יאותו האנשים לשבת אתנו להיות לעם אחד בהמול לנו כל זכר כאשר הם נימולים, מקניהם...ןכל בהמתם...'' ובהמשך [שם, כ''ד] ''...וימולו כל זכר, כל יוצאי שער עירו..''

כתוב במפורש פעמיים ''כל זכר'' ועוד כתוב ''בהמתם''...

ש''ס בקשה רק לחדש את מסורת עיה''ק שכם המעטירה, היא נבלוס מכורתנו תובב''א. ככתוב: ''אריה [דרעי] שאג מי לא יירא?''

גם בד''צ בית יוסף, שגבר בהכשרים זה מכבר על הרבנות הראשית, יוכל להכשיר את החלקים המוסרים בעת המילה, ובלבד שהמוהל יהא מאנ''ש, ירא-שמים, שחס וחלילה לא שירת בצבא ועשה כל עתותיו בתורה, בשחיטה ובמילה.

במילה אחת: ''יופי!''

ללא חשש חמץ, שביעי של פסח תשע''ג, 1 באפריל 2013

http://www.faz.co.il/thread?rep=170199
אני מציע לא להתפרץ בסיפורי בדיחות ומשובות....
בצלאל פאר (שבת, 23/03/2013 שעה 17:41)
בתשובה ליוסף אליעז

אני לא יודע אם אתה מתייחס ברצינות או בצחוק לדבריך, ולכן אינני יודע בדיוק מה להשיב לך ובאיזו דרך.
אומנם יש שם חמור, אבל זה הוא חמור בן שכם, איש ולא החיה חמור. החמורים-החיות שמוזכרים בפרק הם רק בפסוק כח אֶת-צֹאנָם וְאֶת-בְּקָרָם, וְאֶת-חֲמֹרֵיהֶם, וְאֵת אֲשֶׁר-בָּעִיר וְאֶת-אֲשֶׁר בַּשָּׂדֶה, לָקָחוּ... ואין לזה קשר ביולוגי עם חמור בן שכם ובני ביתו.

http://www.faz.co.il/thread?rep=170274
אני מציע לא להתפרץ בסיפורי בדיחות ומשובות....
יוסף אליעז (יום חמישי, 28/03/2013 שעה 13:35)
בתשובה לבצלאל פאר

אדון בצלאל פאר - עכשיו אני ממש מודאג ממך.

למה אתה מתחפש בפורים? האם לא ראית שהתאריך הנקוב הוא 1 באפריל?

תודה לך שהסבת את תשומת לבי לכך שחמור בן שכם היה אדם ולא בהמה. אולם הוא התנהג כבהמה כלפי דינה, וכחמור מול הצעתם, או המלכודת, שטמנו לו שמעון ולוי [כלי חמס מכורותיהם].

תנ''ך אני קצת יודע . התנ''ך בדרך כלל יבש מאד מבחינת ההומור, אבל מה קרה להומור שלך?

ובכן אני מתיחס להומור בצורה רצינית מאד, כפי שראית בשני מאמרי בנושא המילה דלעיל.

המילה בישראל היא נושא רציני מאד, החותך בבשר החי, אך גם בבשר המת.
האם ידוע לך ש''חברא קדישא'' מלה מתים שלא הספיקו [?!] להימול [לעבור תהליך מילה] בחייהם, על מנת ''להכשירם'' להקבר בקבר ישרל [בבית עלמין יהודי]. גם זה מנפלאות ארץ הקודש, למרות שאין לכך זכר, למיטב ידיעתי, בדיני ישראל. גם מטעם זה כתבתי את המאמרים הללו.

עתה נתקפתי בחרדה שמא גם לאותם ''שלושה בצרה אחת'', כלומר לאלי ישי שליט''א, לצדיק הידוע אריה דרעי [''הוא זכאי'', ''הוא זכאי'' כפי שפסק מרן עובדיה יוסף] ולאריאל אטיאס [יסד את שיטת ההנחות בדירות לפי ותק האיש במיטת הנישואין, לא חלילה לפי ותקו באוהל סיירים], אין חוש הומור ויתחילו אכן למול בהמות [אבדוק באטליז למחרת החג...].

שלך בנאמנות וברצינות תהומית יוסף אליעז

מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.