פורום ארץ הצבי

(נכתב בתשובה ליוסף אליעז, 23/03/13 2:51)

http://www.faz.co.il/thread?rep=170199
אני מציע לא להתפרץ בסיפורי בדיחות ומשובות....
בצלאל פאר (שבת, 23/03/2013 שעה 17:41)
בתשובה ליוסף אליעז

אני לא יודע אם אתה מתייחס ברצינות או בצחוק לדבריך, ולכן אינני יודע בדיוק מה להשיב לך ובאיזו דרך.
אומנם יש שם חמור, אבל זה הוא חמור בן שכם, איש ולא החיה חמור. החמורים-החיות שמוזכרים בפרק הם רק בפסוק כח אֶת-צֹאנָם וְאֶת-בְּקָרָם, וְאֶת-חֲמֹרֵיהֶם, וְאֵת אֲשֶׁר-בָּעִיר וְאֶת-אֲשֶׁר בַּשָּׂדֶה, לָקָחוּ... ואין לזה קשר ביולוגי עם חמור בן שכם ובני ביתו.

http://www.faz.co.il/thread?rep=170274
אני מציע לא להתפרץ בסיפורי בדיחות ומשובות....
יוסף אליעז (יום חמישי, 28/03/2013 שעה 13:35)
בתשובה לבצלאל פאר

אדון בצלאל פאר - עכשיו אני ממש מודאג ממך.

למה אתה מתחפש בפורים? האם לא ראית שהתאריך הנקוב הוא 1 באפריל?

תודה לך שהסבת את תשומת לבי לכך שחמור בן שכם היה אדם ולא בהמה. אולם הוא התנהג כבהמה כלפי דינה, וכחמור מול הצעתם, או המלכודת, שטמנו לו שמעון ולוי [כלי חמס מכורותיהם].

תנ''ך אני קצת יודע . התנ''ך בדרך כלל יבש מאד מבחינת ההומור, אבל מה קרה להומור שלך?

ובכן אני מתיחס להומור בצורה רצינית מאד, כפי שראית בשני מאמרי בנושא המילה דלעיל.

המילה בישראל היא נושא רציני מאד, החותך בבשר החי, אך גם בבשר המת.
האם ידוע לך ש''חברא קדישא'' מלה מתים שלא הספיקו [?!] להימול [לעבור תהליך מילה] בחייהם, על מנת ''להכשירם'' להקבר בקבר ישרל [בבית עלמין יהודי]. גם זה מנפלאות ארץ הקודש, למרות שאין לכך זכר, למיטב ידיעתי, בדיני ישראל. גם מטעם זה כתבתי את המאמרים הללו.

עתה נתקפתי בחרדה שמא גם לאותם ''שלושה בצרה אחת'', כלומר לאלי ישי שליט''א, לצדיק הידוע אריה דרעי [''הוא זכאי'', ''הוא זכאי'' כפי שפסק מרן עובדיה יוסף] ולאריאל אטיאס [יסד את שיטת ההנחות בדירות לפי ותק האיש במיטת הנישואין, לא חלילה לפי ותקו באוהל סיירים], אין חוש הומור ויתחילו אכן למול בהמות [אבדוק באטליז למחרת החג...].

שלך בנאמנות וברצינות תהומית יוסף אליעז

מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.