פורום ארץ הצבי

(נכתב בתשובה לאליצור סגל, 15/01/03 14:56)

http://www.faz.co.il/thread?rep=23154
עצוב לראות שיש אנשים שסבורים שיעודו של יהודי -
ישראלי פזיז (יום רביעי, 15/01/2003 שעה 16:18)
בתשובה לאליצור סגל

הוא לאו דוקא לקדש שם שמים. מהבנתי זו הסיבה היחידה לקיומנו כאן. אחרת למה לסבול? והמסקנה הבאה תהיה ששפינוזה צדק. על פי ''העולם לפי אריה'' אני לא מבין למה הנוצרים לא נחשבים ליהודים כפי שהם טוענים (אולי בצדק?).
חז''ל אמרו ''אחד המרבה ואחד הממעיט ובלבד שיכוון לבו לשמיים''. כל מעשינו ויעודנו הוא עבודת השם.
אליצור, אם אתה מסוגל להתמודד עם טענותיו יותר טוב ממני ואתה לא עושה זאת אז אתה בהחלט חוטא לעצמך (ואולי אף יותר מכך).

http://www.faz.co.il/thread?rep=23155
מי סובל פזיז?
מי שזוכר (יום רביעי, 15/01/2003 שעה 16:20)
בתשובה לישראלי פזיז

אתה סובל?
אבל בגלל שאתה צריך לעבוד את אלוהים אתה מסכים להשאר אתנו כאן בארץ החיים?

אכן הקרבה למופת

http://www.faz.co.il/thread?rep=23196
הנוצרים הם חקיינים.
אריה פרלמן (יום רביעי, 15/01/2003 שעה 21:31)
בתשובה לישראלי פזיז

בכמה תחומים חקיינים לא-רעים - אך עדיין חקיינים. מבין שתי הדתות - היהדות והנצרות - אם אחת מהן אמיתית היא ללא ספק היהדות.

ומה איתך? אם אי-אמונתי באלוהים שוללת ממני את יהדותי, אז מיליארד מוסלמים שמאמינים באל אחד, בניגוד אליי, ובמידה מסויימת בניגוד גם לנוצרים - הם יהודים?

http://www.faz.co.il/thread?rep=23224
אריה שלום,
ישראלי פזיז (יום חמישי, 16/01/2003 שעה 10:37)
בתשובה לאריה פרלמן

כן לשיטתם המוסלמים גם רואים עצמם כיהודים האמיתיים או כיורשם האוטנטי של אברהם. ידוע שמכאן נובעת איבתם של שתי אלו ליהדות שבעצם קיומם מפריחים את אמונתם של הנוצרים והמוסלמים.
יש לי הערה אחת לגבי אמונתם של המוסלמים באל אחד, שים לב שהם נוהגים לומר ''אללה הוא אכבר'', משמעות המשפט הוא למעשה - אללה הוא גדול יותר (אכבר=גדול יותר). אם הם היו מאמינים באל האחד הם היו צריכים לומר ''אללה הוא כביר'', ז''א - אלוהים גדול. אבל לא הם אומרים ''אכבר'' גדול יותר גם ובעיקר ליהודים. הדבר מהווה למעשה הפרה של העיקרון המונוטאיסטי (וזאת לא הסתירה היחידה הקיימת בדת הטרוריסטית הזאת). נכון שיש לנו רקע אתני משותף עם הערבים ולמעשה אנחנו ערבים בני דת משה. זה עדיין לא משנה את יעודנו עלי אדמות.

מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.