פורום ארץ הצבי

(נכתב בתשובה לשומר אמוני ישראל, 31/05/04 21:20)

http://www.faz.co.il/thread?rep=47880
אותך לאליצור
מושה (יום שני, 31/05/2004 שעה 21:23)
בתשובה לשומר אמוני ישראל

מק''י

http://www.faz.co.il/thread?rep=47890
אותך לאליצור
אליצור סגל (יום שני, 31/05/2004 שעה 22:45)
בתשובה למושה

לק''י
א - אוהד קמין אינו שומר מצות בכלל. הוא תומך בתורתה של אין ראנד. ובכלל לא מעטים מחברי מנהיגות יהודית אינם שומרי מצות במובן המקובל.
ב- היועץ המשפטי לממשלה כבר קבע שאין בדבריו של קמין שום הסתה או חריגה מהנורמה. המקובלת. לפיכך אין ספק שגם במקרה הזה כמו במקרים רבים אחרים אנשיו של שרון בליכוד יאלצו להתקפל ולבטל את השעיתו של קמין.
אולי הם יעשו כמה תרגילים ותרגילונים בדרך אבל התוצאה הסופית כבר נקבעה.
אליצור

http://www.faz.co.il/thread?rep=47891
תועבה נשארת תועבה
מושה (יום שני, 31/05/2004 שעה 22:57)
בתשובה לאליצור סגל

גם אם היא חוקית וגם אם היא נורמטיבית

http://www.faz.co.il/thread?rep=47894
תועבה נשארת תועבה
אליצור סגל (יום שני, 31/05/2004 שעה 22:59)
בתשובה למושה

לק''י
לא אתה תקבע מה היא תועבה - אפילו שאתה רוצה בתפקיד.
אליצור

http://www.faz.co.il/thread?rep=47897
אליצור, אתה לא חושב
ישראל בר-ניר (יום שני, 31/05/2004 שעה 23:08)
בתשובה לאליצור סגל

שהוא עושה את זה באופן יוצא מן הכלל ע''י דוגמא אישית?

http://www.faz.co.il/thread?rep=47901
אליצור, אתה לא חושב
אליצור סגל (יום שני, 31/05/2004 שעה 23:18)
בתשובה לישראל בר-ניר

לק''י
ישראל, אתה צודק כמובן. אבל מוזר שהוא חושב שאוהד קמין כפוף למדרג הערכים שלו.
אוהד קמין רואה את עצמו כיהודי המחובר ליהודתו ולמסורתו ובתור שכזה הוא חבר במנהיגות יהודית ופעיל מטעמה בליכוד. היועץ המשפטי אמר את דברו שפעילות זו תואמת את החוק ואת הנורמות אז לא ברור מה הוא מבקש.
אוהד הביע את דעתו שגם שומרי מצות צריכים לראות את הסרט למרות אי אלו מגבלות מבחינתם.
אליצור

http://www.faz.co.il/thread?rep=48097
מי כמוך יודע
אלי (יום שישי, 04/06/2004 שעה 0:23)
בתשובה למושה


http://www.faz.co.il/thread?rep=48030
אינני אוהב את זה שמושה גם שואל, גם עונה לעצמו
כהן (יום חמישי, 03/06/2004 שעה 2:13)
בתשובה למושה

וגם מאיים להלשין שלאליצור. תגידו לי, זה כבר לא יותר מדי?

מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.