פורום ארץ הצבי

(נכתב בתשובה למושה, 14/06/04 8:34)

http://www.faz.co.il/thread?rep=48868
אדרבא, שיביא *ציטוטים* מאותם *היסטוריונים* : גמביט היינצמאכערהוף
מיכאל מ. שרון (יום שני, 14/06/2004 שעה 9:03)
בתשובה למושה

שיביא ציטוטים החופפים במדוייק לטענותי, וזאת תוך נקיבה במראה המקום המדוייק בו מופיע הציטוט (באיזה ספר, באיזה עמוד, וכנ''ל לגבי מאמר).

גמביט היינצמאכערהוף
************************

שכן שיטת פליגיור חלקלקה, היא לנקוט בגמביט היינצמאכערהוף. המפלגייר אומר ''פרופ' היינצמאכערהוף אמר זאת לפניך'', תוך היסתמכות על כך שאיש אינו מכיר את הנ''ל, או שזה שמפלגיארים ממנו הינו חובבני בתחום הידע הנ''ל והשם הלא מוכר יקפיצו לדום. לעיתים גם מביאים איזה ציטוט המכיל מילה או שתיים שהופיעו גם בטענת היוצר, אף שמדובר בטענה או תזה שונה לחלוטין, או כזו הנושאת אסוסיאציה רחוקה לטענה או התזה החדשה אותה רוצים לפלגייר.

גירסה של הגמביט היא לאמר: החוקרים מילר, פערלשפיץ והנס פון פוירשטמאנער אמרו זאת.. שוב, אל תיקפוץ לדום, אלא בקש בענווה מראי מקום ורצוי מובאות המראות שמדובר בטענה או תזה דומה.

כך, הדרך לחשוף את תרמית הגמביט היא כמובן לדרוש להביא מובאות האומרות *בדיוק* מה שניטען בתזה החדשה.

http://www.faz.co.il/thread?rep=48870
הדעה הכללית היא שאכן השתמשת
מושה (יום שני, 14/06/2004 שעה 9:27)
בתשובה למיכאל מ. שרון

ברעיונותיהם של מומסן, כריסטיאן מאיר וגלצר.
התרגיל הנפסד של ''מספר העמוד'' לא יעזור לך.
דעת כל המשתתפים באותו דיון היא כי אכן השתמשת ברעיונותיהם של אחרים מבלי להביא את המקור.

http://www.faz.co.il/thread?rep=48877
חלק מרכיבי הבניין/המכלול (או התזה) אינם המיכלול/בניין/תזה
מיכאל מ. שרון (יום שני, 14/06/2004 שעה 10:15)
בתשובה למושה

כל תזה ותאוריה חדשה נבנית מרכיבים קיימים. לכן, אכן מצטטים את אלה שתרמו את אותם רכיבים.

אינטגרציה חדשה ואופן אירגון הידע
***********************************

אך בניין חדש או מיכלול חדש (דהיינו תאוריה חדשה) הינה *אירגון חדש* של הרכיבים האלה.

כאנלוגיה, אם נראה מילה כמכלול, המילה ''גרב'' מורכבת מאותם רכיבים כמו המילה ''רגב'' או ''גבר'' אך משמעותם שונה לחלוטין, בשל אירגון שונה של היסודות.
ושוב, אם ניקח את אותם יסודות ואף באותו סדר, הרי שהוספת אות נוספת יכולה שוב לשנות לחלוטין את משמעות המכלול, למשל ''נצר'' הופך על ידי תוספת ה' ל''נצרה'', ומגל - על ידי תוספת ע' ל''מעגל''.

כך, אירגנתי, כבכל תאורייה חדשה, יסודות קיימים לבניין חדש לחלוטין. מדובר ב*אינטגרציה חדשה* של ידע לכדי מכלול חדש ו*לכיד*.

סלקציית מידע והגדרת עיקר וטפל
********************************

התאוריה החדשה קובעת גם את ה*סלקציה* שנבצע בליקוט החומר אודות יוליוס קיסר, שכן חומר זה הוא רב, ויש להבחין את העיקר מהטפל. התזה החדשה, האינטגרציה החדשה מגדירה מחדש מה עיקר ומה טפל במידע זה.

אם הכותב והיסטוריונים אחרים ראו כמרכזיים עובדות והנחות שהתזה החדשה שלי היגדירה כשוליות, או אז יש להכיר בחשיבות האינטגרציה החדשה, האירגון מחדש שביצעתי בידע, ביצירת מבנה או תאורייה חדשה.

גמביט הניפנוף
*************

המפלגייר מכריז שרכיבים במבנה החדש נאמרו על ידי תאורטיקנים קודמים - דבר טריביאלי לחלוטין, שהרי כל תזה מצטטת את אלה שיצרו נידבך או מרכיב בה. והרי עיקרה של תזה זה האירגון, המכלול החדש שהיא מציבה מהרכיבים הללו, בתוספת לרכיבים חדשים שהיא תורמת.

דמגוגיית פליגיור
*****************
אלא שהמפלגייר משתמש בדמגוגיה, במקדו את שימת הלב ברכיבים כאלה, ובנתנו מצג שווא כאילו הרכיבים הללו הם המכלול, והתזה החדשה הינה איפוא חזרה על דבר ישן.

או אז, לאחר שניפנף המפלגייר את שימת הלב הלאה והרחק מהתאורייה החדשה של התאורטיקן המפלוגיאר, הרי שהוא בא עם אותה תזה ממש, אותו מבנה ממש, לעיתים בתוספת איזו הבחנה שולית, על מנת להוכיח (בעקר לעצמו, בשרות האגו) שגם הוא תרם משהו.

קידום הידע ואיזכור אלה שתרמו לבניין חדש של ידע
***************************************************

נכון, חשוב לעיתים להביא תאורייה עשירה ויפה, אף אם המבנה הבסיסי שלה לקוח מאחר. להוסיף פרט פה, אנקדוטה שם, להעשיר. אך לפחות, תן קרדיט למי שפיתח את הקונספט, יצר את המבנה החדש, המיכלול והאינטגרציה החדשים.

נהוג במקרים כאלה לכתוב בהכרת תודה ''אני מודה על הערותיו המועילות של מ', שהסבו את שימת ליבי לכיוונים חשובים'' או אני מודה לג' על השגותיו שתרמו לעבודתי כוונים פוריים'' וכיוצא בזה, הכל לפי גודל התרומה.

http://www.faz.co.il/thread?rep=48884
כלומר, לקחת משל אחרים ולא טרחת
מושה (יום שני, 14/06/2004 שעה 10:43)
בתשובה למיכאל מ. שרון

לציין זאת בכל מיני נימוקים מפוקפקים.
לפחות אתה מודה.

http://www.faz.co.il/thread?rep=48886
מושה, עוד לא נפטרתה מהנודניקיות הדביקה שלך?
עוד אחד (יום שני, 14/06/2004 שעה 10:46)
בתשובה למושה


http://www.faz.co.il/thread?rep=48892
ברשימות אודות קיסר הבאתי ציטוטים ומובאות - נידבכים בתאורייה
מיכאל מ. שרון (יום שני, 14/06/2004 שעה 11:02)
בתשובה למושה


http://www.faz.co.il/thread?rep=48918
דעת המשתתפים האחרים? מי? והרי אין הם עוסקים בהיסטוריה
מיכאל מ. שרון (יום שני, 14/06/2004 שעה 13:20)
בתשובה למושה

ואיני זוכר שהיסכימו עם הפלגיאריסט, ובודאי לא שהפכו את המצב בהבל פה, באמירה שהתזה המקורית שלי, שהוצגה ברשימות מנומקות רבות הכוללות מובאות, תזה אלגנטית שאגב יצרה תפנית בכוון מהפכני בכל הדיון - דווקא היא שאינה חדשה.

אבל זאת שיטה פלגיאריסטית וותיקה לנסות לנכס תאורייה, תוך הנסת יוצרה - ליצור כלפי היוצר מעין מצג של אשמה, בשביל לגרום לו לאמר - למה לי להסתבך עם אלה? ארפה מהעניין.

השקעתי, כוייסתי, ניגנב, קאפוט? או.קיי.
למה לי גם צרות נוספות?

http://www.faz.co.il/thread?rep=48919
הם סברו שאתה מדמיין דברים ללא הצדקה
מושה (יום שני, 14/06/2004 שעה 13:25)
בתשובה למיכאל מ. שרון

וכי אין כל חדש בדבריך, מה גם שדבריך אלה לא היו קשורים כלל לדיון.

http://www.faz.co.il/thread?rep=48920
אדוני בודה דברים, אבל איני מתפלא על כך...
מיכאל מ. שרון (יום שני, 14/06/2004 שעה 13:30)
בתשובה למושה


http://www.faz.co.il/thread?rep=48921
אתה מוסיף שקר על פלגיאט?
מושה (יום שני, 14/06/2004 שעה 13:40)
בתשובה למיכאל מ. שרון

הנה הקישור, כולם אמרו לך שאין בסיס לדבריך וכי הם לא קשורים לדיון.


http://www.faz.co.il/thread?rep=48925
אומר דבר אחד ומראה דבר אחר. הופך זהב לצואה בהיפוך מהמלך מידאס
מיכאל מ. שרון (יום שני, 14/06/2004 שעה 15:00)
בתשובה למושה

''הנה הקישור, ***כולם*** אמרו לך שאין בסיס לדבריך וכי הם לא קשורים לדיון''.

ה''כו-ל-ם'' הזה מתבררים -- כשני מגיבים:

1) אנונימי המתקרא ערן פלד שהופיע שם מייד כשהתחלתי לכתוב באתר ההוא, נידבק אלי בניאוצים דביקים וגידופים אישיים, כולם לגופו של הדובר מכל הבא ליד, ללא השתתפות ענינית בדיון כלשהו. הדבר נראה כתופעת אינטרנט עבריינית, שכן היה שם ניאוץ אישי נטו, וזאת בסגנון ירוד.

2) השנייה היא אניקה, שמאלנית קיצונית למדי, שהשתלחה בי בכל הזדמנות, ללא כל הנמקה.

אבל הרשה לי להעיר הערה אישית, עמיש: אתה מזכיר לי את אגדת המלך היווני מידאס, אך באופן הופכי: אם כל דבר שהמלך מידאס נגע בו הפך לזהב, הרי אתה עמיש, כמעט כל דבר שידך נוגעת בו הופך לחרא.

עבודה מקורית ויפה שלי, שבמקרה הושקע בה לא מעט עמל וכשרון - כתגובה לעבודתך המוטלאת פיסות פיסות והרופפת בביסוסיה (כפי שהיראיתי) , הופכת בהבל שקרני וחמסני בפיך לרפש. ומתי? לאחר שניכסת אותה לעצמך כעבור זמן, בלי לאזכר אותי כלל. מה היה ניגרע אילו איזכרת אותי? למה החמקנות הזאת במצח נחושה ממתן קרדיט הולם?

ואגב, בדומה לגישה הרווחת מעט בשמאל הקיצוני, מהרגע שהתחלת לנפנף בביטוי כלשהוא אתה חוזר על המילה שוב ושוב בתקווה שתהפוך לעובדה. במקרה זה המילה היא ''פלגיאט'' -תוך ''השאלת'' הנושא שהיצגתי, נושא הפלגיאריזם, אך בניגוד לי - ***ללא כל הנמקה או ביסוס***.

כלומר, אתה הן מבצע פלגיאט מחוצף כלפי עבודתי, ובמקום לתת קרדיט, אתה תוקף בחזרה תוך חזרה כתוכי ושלא בדין על מה שטענתי כלפיך בדין.

כך כתגובה תוקפנית (''כשאינך צודק, תקוף''...) אתה התחלת כרגע להאשימני בפלגיאט (תוך חזרה כתוכי על דברי, אך אתה מפנה אותם נגדי, במסגרת שקר מחוצף), באופן ההולך ומתחזק מהודעה להודעה שלך כרגע.
החזרות האלה על ה''האשמה'' הכוזבת הצוברות תאוצה ותעצומות, אין בהם כלום, פרט לשילהוב העצמי ההיסטרי שלך ברגעים אלה (וזאת כאמור תוך ''השאלת'' הנושא שהיצגתי, נושא הפלגיאריזם, אך בניגוד לי - ללא כל הנמקה או ביסוס).

הרי ששיטתך, שיטת המצגים הכוזבים, היא איפוא לחזור על ביטוי מאשים שוב ושוב, ברגע שביצעת פלגיאט מחוצף כלפי עמלו של אחר והתחמקת כאחוז שד מלתת קרדיט הולם, בתקווה שכך יהפוך הביטוי המשתרשר כמנטרה וחוזר ונישנה בהבל פיך - לעובדה.

איפוא הנימוקים, עמיש, איפוא מובאות, איפוא מראי מקום, המבססים אמירת הכזב במצח נחושה זו שלך?
________________________________

הופך לחרא... הרפש המוטח, מול המציאות האיתנה:

ראו סדרת רשימותי המציגה מסכת חדשנית מאד ומרתקת על שנתו האחרונה של יוליוס קיסר -

מלחמת רוחות הרפאים של ההסתה וההשמצה: שנתו האחרונה של יוליוס קיסר במאבק על החיים והכבוד האנושי
******************************************************

המאבק על החיים והכבוד מול אוליגרכייה תחמנית

הנקיטה באוריינטציית פעלתנות בונה מול רוח הרפאים המקרבנת של הרשע האוליגרכי

המלכה הנוכריה, הטיראניות והמזרח -סיפורו של רצח אופי

הערה מתודולוגית

האם קיסר הוא שהשתנה לפתע?

הזהר מאדיו (Idus ) של מרס: המסר הרב משמעי אודות מלחמת רוחות הרפאים

הלוגיקה האתימולוגית של המילה הלטינית Idus

ארועי פסטיבל הלופרקאליה בשנתו האחרונה של קיסר

מדינאים ואסטרטגים דגולים שעסקו בהיסטוריה


http://www.faz.co.il/thread?rep=48927
ואת ערימת ההודעות המקוטעות הללו
מושה (יום שני, 14/06/2004 שעה 15:22)
בתשובה למיכאל מ. שרון

אתה מכנה עבודה מקורית ויפה שהושקע בה לא מעט עמל וכשרון?

אני מתחיל לחשוש שמא היה משהו בנימוקי האקדמיה אשר הרחיקה אותך מעליה בשתי ידיים.

בתחילה התפלאתי על ידידי הוותיק ונעים ההליכות שמואל מלמד, בדרך כלל הוא אדם סבלני וסובלני להפליא.

כנראה שהדברים לא כל כך פשוטים כפי שאתה מנסה למכור אותם כאן.

http://www.faz.co.il/thread?rep=48930
גם ספר ניתן לערוך ממספר מאמרים. כנ''ל לגבי עריכת הרשימות למאמר
מיכאל מ. שרון (יום שני, 14/06/2004 שעה 15:39)
בתשובה למושה

לתזה או לספר. והרי במקורם הם שולבו, הרשימות הללו, במסגרת דיון אינטרנטי.

http://www.faz.co.il/thread?rep=48963
גם שמה עמיש שלח את עמישראלחי ואת הליידי
נסיון (יום שני, 14/06/2004 שעה 19:39)
בתשובה למיכאל מ. שרון

לתמוך בעצמו?

http://www.faz.co.il/thread?rep=48931
ד''ר מלמד, כנראה בשיתוף עמיתים נוספים ואנשי מערכת, ביצע כלפי את
מיכאל מ. שרון (יום שני, 14/06/2004 שעה 15:47)
בתשובה למושה

אחד ממעשי הנבלה הקשים ביותר בהיסטוריה של המדינה. ואף שלפחות לפני יום כיפור, היה זה ב-‏89 או ב-‏90 ביקש ממני סליחה על הכל, הרי הנזק הלא הפיך ואובדן השנים שגרמו לי הוא ואחרים באותה תקופה, הם בהיקף ענק.

גם אנשים שביצעו פשעים עצימים בהיסטוריה (כגון סטלין), ואף רוצחים סידרתיים תוארו על ידי אחרים כאנשים נעימי סבר וסבלניים. ואף נוכלים אינם ניראים תמיד כנוכלים קשים, שכן אילו היו ניראים ונישמעים כך, לא היו יכולים להפיל אחרים בפח וברשת ניכליהם.

http://www.faz.co.il/thread?rep=48937
דר שמואל מלמד בשורה אחת עם סטאלין ורוצחים סדרתיים...
מושה (יום שני, 14/06/2004 שעה 18:09)
בתשובה למיכאל מ. שרון

איך זה שאף אחד בעולם לא שמע עדיין על קיומו של אדם כה רע?
אין פלא שהוא החליט להפטר ממך, בסופו של דבר יש גבול לכמה שאפשר להתחשב בעובד הכפוף אליך גם אם אתה אדם טוב לב וישר כמו דר' מלמד שאותו אני מכיר שנים רבות

http://www.faz.co.il/thread?rep=48938
אדוני, אבקש לעזוב אותי.
מיכאל מ. שרון (יום שני, 14/06/2004 שעה 18:18)
בתשובה למושה

נעשים לעיתים גם מעשי נבלה קשים.

http://www.faz.co.il/thread?rep=48940
טול קורה מבין אזניך
מושה (יום שני, 14/06/2004 שעה 18:42)
בתשובה למיכאל מ. שרון

דברים מן הסוג שכתבת על הדר' מלמד הם כשלעצמם מעשה בלתי הגון בהחלט.

http://www.faz.co.il/thread?rep=48948
מילים, מתונות אולי, מתונות מדי; מול מעשים מהקשים מסוגם בתחום של
מיכאל מ. שרון (יום שני, 14/06/2004 שעה 19:12)
בתשובה למושה

ניצול חוקר וחמס של עבודה וזכויות יוצרים, עבודה בה עבד גם בשבתות וחגים.

התמורה - מסירת עבודתו לאחרים, אובדן פנסייה, נישול מזכויות קביעות לאחר 4 שנים, הכפשה קשה המנסה להצדיק זאת (אמנם באופן חלקלק הנראה כמאוזן, ולפעמים באופן בוטה ופתולוגי יותר), התעמרות קשה. אמירות ביזריות על גבול הפתולוגיה שמטרתן לייאש ולהפכני למעין עבד של החבורה הזאת, כגון:''ניתפסת אצלנו בקורי עכביש, הא, וכמה שתנסה להחלץ, תסתבך יותר.. נימחץ אותך כמו פישפש קטן... אתה אבוד... הקריירה שלך אבודה.. . אלה שהיכירו אותך כבר אינם, ועכשו, ארצה, אעשה כך, ארצה, אעשה אחרת...

וזה רק בחלק המתון שבעניין.

בנוסף, האיש עסק שם בתככים עם חבורת זאבים כנגד מנהל המכון, ד''ר שמואל רון, חוקר פיזיולוגיה ומוח, ואיש מדע אמיתי, שייסד את המכון, ממה שהיה פעם המכון לפיזיולוגיה.

מלמד היציג את ד''ר רון, איש הגון שאין למעלה ממנו, כפסיכופט, סיפר עליו סיפורי תעוב לכל אדם בסגנון: אז ד''ר רון, האדון זלל שם כמו חזיר, ואמר כך וכך... הוא מתעלל בי (בד''ר מלמד) על ידי אמירת דברים מסוג זה וזה..

לבסוף, ד''ר שמואל רון, אדם הגון, שמעט עוד ניסה לעזור לי, קיבל התקף לב קשה, עבר ניתוח לב פתוח, ולאחר זמן פרש. גם המנהל האדמיניסטרטיבי, מר משה איכנהולץ ניסה לעזור לי, ואף הוא סולק. דברי מלמד לאחר סילוקו היו בחיוך רע, ''משה המושיע איננו''.

מעולם אגב לא פגשתי עד אז סוג כזה של אדם.

אך לא קל לי במיוחד לנבור בדברים האלה, וגם אין אלה הערכאות המתאימות לכך.

http://www.faz.co.il/thread?rep=48950
וגם כמובן אין לך כל הוכחות...
מושה (יום שני, 14/06/2004 שעה 19:17)
בתשובה למיכאל מ. שרון

בערך כמו לשאר טענותיך הנבובות והבכייניות

http://www.faz.co.il/thread?rep=48956
אי סדרים כספיים: בנוסף, נעלמו להם כספים בסדרי גודל ניכרים שהוקצו
מיכאל מ. שרון (יום שני, 14/06/2004 שעה 19:31)
בתשובה למושה

שהוקצו למכון מכספי הוועדה לפעולה מונעת בתעשייה (שחברים בה ההסתדרות, התאחדות התעשיינים וביטוח לאומי). מכיוון שנחשבתי לכעין גאון שמטיל ביצי זהב במחקר, הרי שמחקרים שיזמתי, שהיו חסכניים למדי בתקציב, נוצלו לכאורה לדיווחים על תקציבים מנופחים. דומה ששימשתי מעין עלה תאנה לסחיבת כספים. ב-‏85 חקרה משטרת ישראל את אי הסדרים הכספיים האלה, והודבק לי שם של ''מלשין למשטרה'' אף שכל מעייני היו נתונים למחקר, ולא עלה על דעתי כלל לנבור בלכלוך. נקל לתאר מה עושה שם של מלשין לאדם בסביבה האמונה בחלקה על שחיתות, דיווחים מופרזים לביטוח לאומי על כספי שיקום (מדובר בבית חולים לווינשטיין לפגועי מוח, ולא כולם היו שם צדיקים גמורים...''שחיתות בקופ''ח של ההסתדרות - תאמין...'') וכיוצא בזה.

בקיצור, המערכת ''טיפלה'' בי כשם ש''מטפלים'' בחושפי שחיתויות, מה שהוסיף על האסון שממילא הייתי תקוע בו.

http://www.faz.co.il/thread?rep=48959
מטיל ביצי זהב?
מושה (יום שני, 14/06/2004 שעה 19:33)
בתשובה למיכאל מ. שרון

בשביל זה אכן כדאי לקורע את התחת

http://www.faz.co.il/thread?rep=48961
איזו מקריות מדהימה
רמי נוידרפר (יום שני, 14/06/2004 שעה 19:35)
בתשובה למיכאל מ. שרון

האדם שעזר לך לפני 25 שנה או משהו כזה היה האבא של אשתי , משה איכנהולץ ז''ל....

http://www.faz.co.il/thread?rep=48962
איש יקר. אהבתי אותו.
מיכאל מ. שרון (יום שני, 14/06/2004 שעה 19:37)
בתשובה לרמי נוידרפר


http://www.faz.co.il/thread?rep=48964
אני המום.... הבנתי שזה קרה לפני 25 שנה
רמי נוידרפר (יום שני, 14/06/2004 שעה 19:41)
בתשובה למיכאל מ. שרון

פחותויותר?

http://www.faz.co.il/thread?rep=48967
משה איכנהולץ, איש יקר וחכם ושופע, עזב את המכון
מיכאל מ. שרון (יום שני, 14/06/2004 שעה 19:55)
בתשובה לרמי נוידרפר

ב-‏83 דומני או כבר בסוף 82 . במקומו בא מנהל אדמיניסטרטיבי צעיר, שיטחי, אגרסיבי וחצוף. אז כבר השתן עלה לכל החבורה הזאת לראש עקב המחקרים (שחלקם היו ישומיים ובעלי פוטנציאל רווחי) והתאוריות החדשניים שפיתחתי, אף מלמד נהג להפליג כדרכו, ולאמר שאני הטוב ביותר בעולם (היתה זאת תקופה של הגזמות ומגלומניה בישראל, בגלל התעופפות הבורסה), לאבי, שחרד לגורלי וביקר שם פעם, אמר מלמד ''מיכאל נכס למכון'' ושפע כולו מחמאות, אך אז המכון הוכרז לאגודה עותומנית (כנראה עקב צפי לרווחים כספיים ממחקר ישומי המבוסס על גישותי), וגם השחיתות החלה לחגוג, והאקלים האירגוני השתנה לאווירת נכלים ללא מפלט.

http://www.faz.co.il/thread?rep=48951
מי זה היה משה איכנהולץ ומתי?
רמי נוידרפר (יום שני, 14/06/2004 שעה 19:17)
בתשובה למיכאל מ. שרון

לאבא של אשתי קראו ככה אבל זה לא אותו בנאדם אני מניח

http://www.faz.co.il/thread?rep=48958
האם הארוע שבו מדובר היה במעבדת
רמי נוידרפר (יום שני, 14/06/2004 שעה 19:33)
בתשובה למיכאל מ. שרון

מחקר בבית לווינשטיין לפני 25 שנה?

http://www.faz.co.il/thread?rep=48990
מיכאל, אנחנו חיים במזה''ת ויש כאן טרגדיות גדולות
סתם אחד (יום שני, 14/06/2004 שעה 23:21)
בתשובה למיכאל מ. שרון

הרבה יותר מהמקרה האישי שלך. אנא ממך קח את הדברים בפרופורציות.

http://www.faz.co.il/thread?rep=48992
מוזר
יובל רבינוביץ (יום שני, 14/06/2004 שעה 23:23)
בתשובה לסתם אחד

איך לא חשבנו על זה קודם? זו תשובה הולמת ל-http://www.faz.co.il/story_2239

http://www.faz.co.il/thread?rep=48965
כ-ו-ל-ם הם בסך הכל עמישראלחי וליידי
נסיון (יום שני, 14/06/2004 שעה 19:45)
בתשובה למיכאל מ. שרון

הזרביבים של עמיש.

http://www.faz.co.il/thread?rep=49005
מיכאל שרון
יורה בדעת (יום שלישי, 15/06/2004 שעה 7:01)
בתשובה למיכאל מ. שרון

כ-ו-ל-נ-ו איתך לאורך כל הדרך. המשך במאבקך עד שייצא הצדק לאור.

http://www.faz.co.il/thread?rep=49015
לערימת הקישורים המפוקפקים הללו
מושה (יום שלישי, 15/06/2004 שעה 11:23)
בתשובה למיכאל מ. שרון

אתה קורא עבודה מקורית ויפה שהושקע בה כשרון?
לא פלא שבכל מקום זרקו אותך מכל המדרגות.

מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.