פורום ארץ הצבי

(נכתב בתשובה לדוד סיון, 30/08/05 21:20)

http://www.faz.co.il/thread?rep=65051
''הפסיקה בעיניינם של מפוני גוש קטיף''
ישראל בר-ניר (יום שלישי, 30/08/2005 שעה 23:45)
בתשובה לדוד סיון

היא בדיוק הנושא אליו כיוונתי (מעניין איך שאתה מצליח לפעמים לקרוא אותי נכון . . .). בפסיקה במיקרה הזה, או יותר נכון בחוסר הפסיקה כי למעשה התביעה נדחתה על הסף, לא הופיעה אף אחת מההתבטאויות אותן ציטטתי. גם כשבית המישפט דוחה את התביעה, דבר שהוא בהחלט במיסגרת סמכותו, יש לזה צורה שונה לחלוטין כשמתלווה אליה הנמקה בנוסח שהשופט ברק השתמש בה כלפי התובעים הערביים (גם שם הוא דחה חלק מהתביעות). כל ''גדלות הנפש'' אותה הוא הפגין כלפי התובעים הערביים נעלמה והיתה כלא היתה כשהוא דן בתביעותיהם של מפוני גוש קטיף (ללא כל קשר למה שהיתה הפסיקה הסופית).
כנראה שלדידו של השופט ברק, שמדובר במיתיישבים היהודיים של גוש קטיף (ואני מניח באזורים אחרים של ארץ ישראל) הלכה היא לפי בית מדרשו של המישמיש הקובעת שיש ''לקרוע להם את התחת''.

את המישפט ''היקף הפגיעה המותרת בזכויות האדם בשל העברתו הכפויה ממקום למקום משתנה על פי הטעמים המונחים ביסוד ההעברה'' לא ראיתי בשום מקום, ואני חושש מאוד שזה שוב איזה מישמש מתוצרת בית החרושת מישמיש. משום מה הגישה שיש ''היתר'' לפגיעה בזכויות האדם (עם טעמים או בלעדיהם) היא דבר שעולה רק כשהאדם בו מדובר הוא יהודי.

http://www.faz.co.il/thread?rep=65071
כרגיל התעלול הדמגוגי נמשך
דוד סיון (יום רביעי, 31/08/2005 שעה 7:22)
בתשובה לישראל בר-ניר

כעת אתה מנסה למרוח את השליח. ממש כל הכבוד.

כדי שאולי בכל זאת תראה את התמונה השלמה יותר, אני מציע שתקרא שוב את סעיף 16 בפסק הדין שכתב השופט ברק (http://nfc.msn.co.il/archive/005-D-1485-00.html?tag=...). שם תוכל כמובן למצוא את הציטוט: ''היקף הפגיעה המותרת בזכויות האדם בשל העברתו הכפויה ממקום למקום משתנה על פי הטעמים המונחים ביסוד ההעברה''. אם לא נוח לך לקרוא את ההעתק באתר NFC קרא אותו באתר של בית המשפט העליון (http://elyon2.court.gov.il/files/02/150/070/A15/0207...). אולי בכל זאת תתקן את עודף הרצון שלך להשמיץ (את כל מה ומי שלא משרת בעיוורון יעדים פוליטיים שלך...).

אם תנהג כך לא תסתבך בהצהרות מופרכות נוספות כמו זו שסיימה את הודעתך: ''משום מה הגישה שיש ''היתר'' לפגיעה בזכויות האדם (עם טעמים או בלעדיהם) היא דבר שעולה רק כשהאדם בו מדובר הוא יהודי'' (תגובה 65051). הרי סעיף 16 מזכיר את ההיתר הזה ביחס ללא יהודים.

אם תנהג כך לא יווצר אצלך צורך עודף להרוג או למרוח את השליח.

מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.