פורום ארץ הצבי

(נכתב בתשובה לישראל בר-ניר, 10/10/05 18:21)

http://www.faz.co.il/thread?rep=67791
המצב התהפך
רמי נוי (יום שני, 10/10/2005 שעה 23:38)
בתשובה לישראל בר-ניר

אחי גר במשך מספר שנים בניו יורק בשליחות המדינה , וחזר לא מכבר ארצה.

רמת השרות אותה קיבל מנותני שירותים מבחינת האינטיליגנציה של נותן השירות, זמן התגובה, ואיכותה, נפלו ברוב המקרים מאלה שאתה זוכה להם היום בישראל.

במו עיני נכחתי בארבעה מקרים -

שירות של חברת טלפון סלולרי ( היה צורך לגשת למוקד השירות לשלם פיזית חוב , מה שניתן להעשות בארץ באמצעות הוראת קבע או תשלום בכרטיס אשראי בטלפון) השירות היה איטי, רשלני, וחצוף - הפקידה לא הפסיקה ללעוס מסטיק ולשוחח שיחות פרטיות עם חברותיה תוך כדי הטיפול באחי

שירות של מעבדת מחשבים שהיה רשלני, מטומטם, חסר כל תודעת שירות. הפקידה בדלפק היתה ללא ספק מסוממת.

נהג מונית (ממוצא מצרי) שלא דיבר מילה אנגלית אך ניסה לסחוט ממני באיומים כסף שלא הגיע לו.

נהג מונית אחר ( ממוצא ישראלי) שהתפאר באוזני על היותו בעבר מוביל גופות בשרות הפשע המאורגן ( הוא גם נידון בכלא הקנדי ל 15 שנה על כך, אך ריצה 3 שנים בלבד) ואף הראה לי אלת בייסבול מוכתמת בדם בעזרתה הוא שומר לטענתו על ''כבוד ישראל''

http://www.faz.co.il/thread?rep=67795
רמי, אתה צודק בהחלט לגבי איכות השרות
ישראל בר-ניר (יום שלישי, 11/10/2005 שעה 0:58)
בתשובה לרמי נוי

אם כי ניו יורק איננה דוגמא טובה. באזורים אחרים, ובמיוחד באזורים לא מטרופוליים, המצב הרבה יותר טוב.
הנושא היה זמן ההמתנה, או הדרישה שתשב בבית ותמתין באפס מעשה לבואו של איש השרות. זו מדיניות של כל החברות המספקות שרותים ללא קשר לטיב או לאיכות השרות.

מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.