פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
(נכתב בתשובה למהנדס אזרחי, 27/07/06 22:48)
זה נבלה וזה טריפה.
יהודה-אודי דוכן (יום חמישי, 27/07/2006 שעה 23:28)
בתשובה למהנדס אזרחי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בס'ד

מלחמת גוג ומגוג היא גזירה משמים ואינה ניתנת לשנוי משום שאז עתיד הקב'ה להפרע מכל אומות העולם שהרגו וטבחו בעם ישראל.

ליהודי יש את האפשרות לקבוע את גורלו לשבט או לחסד, והרוצה להנצל מהגזירה-יעסוק בתורה וגמילות חסדים.
_new_ הוספת תגובה



אני חייב להפנות אותך לסימן נוסף לפתיחת מלחמת גוג ומגוג
א. פרקש (יום שישי, 28/07/2006 שעה 7:32)
בתשובה ליהודה-אודי דוכן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

דווקא השבוע נמצא בחפירות באירלנד ספר תהילים עתיק http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3281539,00.h... הספר פתוח בדיוק בפרק פ''ג, ''שיר מזמור לאסף''.

האם אין דבר יותר סימלי מכך שבתקופת ''בין המיצרים'' ובזמן שישראל נלחמת נגד הרוע העולמי מתגלה הספר הזה ודווקא בפרק כה סימלי?

להלן תהילים פ''ג
=================

א שִׁיר מִזְמוֹר לְאָסָף.
ב אֱלֹהִים אַל-דֳּמִי-לָךְ; אַל-תֶּחֱרַשׁ וְאַל-תִּשְׁקֹט אֵל.
ג כִּי-הִנֵּה אוֹיְבֶיךָ, יֶהֱמָיוּן; וּמְשַׂנְאֶיךָ, נָשְׂאוּ רֹאשׁ.
ד עַל-עַמְּךָ, יַעֲרִימוּ סוֹד; וְיִתְיָעֲצוּ, עַל-צְפוּנֶיךָ.
ה אָמְרוּ--לְכוּ, וְנַכְחִידֵם מִגּוֹי; וְלֹא-יִזָּכֵר שֵׁם-יִשְׂרָאֵל עוֹד.
ו כִּי נוֹעֲצוּ לֵב יַחְדָּו; עָלֶיךָ, בְּרִית יִכְרֹתוּ.
ז אָהֳלֵי אֱדוֹם, וְיִשְׁמְעֵאלִים; מוֹאָב וְהַגְרִים.
ח גְּבָל וְעַמּוֹן, וַעֲמָלֵק; פְּלֶשֶׁת, עִם-יֹשְׁבֵי צוֹר.
ט גַּם-אַשּׁוּר, נִלְוָה עִמָּם; הָיוּ זְרוֹעַ לִבְנֵי-לוֹט סֶלָה.
י עֲשֵׂה-לָהֶם כְּמִדְיָן; כְּסִיסְרָא כְיָבִין, בְּנַחַל קִישׁוֹן.
יא נִשְׁמְדוּ בְעֵין-דֹּאר; הָיוּ דֹּמֶן, לָאֲדָמָה.
יב שִׁיתֵמוֹ נְדִיבֵימוֹ, כְּעֹרֵב וְכִזְאֵב; וּכְזֶבַח וּכְצַלְמֻנָּע, כָּל-נְסִיכֵימוֹ.
יג אֲשֶׁר אָמְרוּ, נִירְשָׁה לָּנוּ-- אֵת, נְאוֹת אֱלֹהִים.
יד אֱלֹהַי, שִׁיתֵמוֹ כַגַּלְגַּל; כְּקַשׁ, לִפְנֵי-רוּחַ.
טו כְּאֵשׁ תִּבְעַר-יָעַר; וּכְלֶהָבָה, תְּלַהֵט הָרִים.
טז כֵּן, תִּרְדְּפֵם בְּסַעֲרֶךָ; וּבְסוּפָתְךָ תְבַהֲלֵם.
יז מַלֵּא פְנֵיהֶם קָלוֹן; וִיבַקְשׁוּ שִׁמְךָ יְהוָה.
יח יֵבֹשׁוּ וְיִבָּהֲלוּ עֲדֵי-עַד; וְיַחְפְּרוּ וְיֹאבֵדוּ.
יט וְיֵדְעוּ-- כִּי-אַתָּה שִׁמְךָ יְהוָה לְבַדֶּךָ:
עֶלְיוֹן, עַל-כָּל-הָאָרֶץ.

_new_ הוספת תגובה



אני חייב להפנות אותך לסימן נוסף לפתיחת מלחמת גוג ומגוג
נסים ישעיהו (יום שישי, 28/07/2006 שעה 9:01)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בס''ד.

בעניין גוג ומגוג, תזכורת: דיון 2759

איני משלה את עצמי שהדברים יופנמו, שהרי אינם מרגשים כמו המחשבה על מלחמת השמד פיזית.

התזכורת נועדה למי שבכל זאת רוצה להשכיל.
_new_ הוספת תגובה



אני חייב להפנות אותך לסימן נוסף לפתיחת מלחמת גוג ומגוג
יהודה-אודי דוכן (יום שישי, 28/07/2006 שעה 9:44)
בתשובה לנסים ישעיהו
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בס''ד

אין בידינו לעשות יותר מאשר להזהיר ולהתריע.

כדי שאדם יעלה עצמו במדרגות הרוחניות הוא חייב בראש ובראשונה להפטר מהאגו שלו ומההרגשה שהוא כל יכול. אדם עם גבהות לב לא יצליח לעולם להגיע לתובנות שמעבר לשכל.

כמו שנאמר - '' תועבת השם כל גבה לב''.
_new_ הוספת תגובה



אני חייב להפנות אותך לסימן נוסף לפתיחת מלחמת גוג ומגוג
יהודה-אודי דוכן (יום שישי, 28/07/2006 שעה 10:01)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בס''ד

אנשים רוצים כל הזמן אותות ומופתים,איך הם אומרים - ''הוכחות על השולחן'',כדי שתקלט אצלם התובנה שיש ''משהו'' מעבר למציאות של חמשת החושים שלהם.

אותות ומופתים יש כל רגע ורגע, רק שבני האדם קוראים להם- מקרה,טבע ושאר ירקות רק בכדי שלא יצטרכו לקיים תורה ומצוות.

יש אנשים שמציעים להם חומר שיוכיח להם, בראש וראשונה, שיש חיים לאחר החיים אולם הם מעדיפים לטמון ראשם בחול ולהמשיך להחזיק בדעותיהם המשוללות כל יסוד. למה? פשוט,כי נוח להם ככה.

מציאת ספר התהילים בתקופה הזאת בעמוד ובפרק הספציפים הקשורים ישירות למצבנו - האם זה מקרה או אולי אות ומופת?
_new_ הוספת תגובה



זה נבלה וזה טריפה.
מהנדס אזרחי (יום ראשון, 30/07/2006 שעה 22:07)
בתשובה ליהודה-אודי דוכן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ובראשונה צריכים להבין את הבורא ית' אשר הוא ''הטוב המוחלט'', כלומר שאי אפשר בשום פנים שבעולם שיגרום למי שהוא צער כלשהו, שזהו מובן לנו כמו מושכל ראשון, באשר השכל הבריא מראנו בעליל את הבסיס לכל עושי רעות שהוא מוגדר אך ורק ''ברצון לקבל'', פירוש, שמתוך שלהוט אחרי קבלת טובה להשלמתו עצמו, הנה משום זה יוצא להרע לזולתו, מתוך ''הרצון לקבל'' את השלמתו עצמו. באופן שאם הבריה לא היתה מוצאת שום קורת רוח בעד עצמה, לא היתה שום בריה בעולם שתרע לזולתה, ואם לפעמים אנו מוצאים איזו בריה המזקת לזולתה בלי שום ''רצון לקבל'' הנאה לעצמה, אינה עושה זאת רק מתוך הרגל קדום שהגיע לה מתחילה מתוך הרצון לקבל, אשר ההרגל פוטר אותה עתה מכל סבה חדשה, כנודע.

_new_ הוספת תגובה




חזרה לפורוםהסיפור המלא
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי