פורום ארץ הצבי


http://www.faz.co.il/thread?rep=86133
השואה שבלב, הסאוב שבנשמה וחשיבותו של עמל
מיכאל שרון (יום חמישי, 09/11/2006 שעה 6:19)

לדוד, מאמר נפלא, חשוב, איזה אדם, איזו טרגדייה איומה. גם את עניין אנשי העבודה והעמל בא''י חשוב לראות באור נכון. כאשר הספקולנטיות, הסאוב, הבוז לעמל ולעמל האינטלקטואלי - לאנשי הרוח - כאשר הבוז הזה והמרמס אוכלים כאן כיום כל חלקה טובה. כאשר הססמא היא - רק חמורים עובדים, כאשר נעשים כאן עסקי לופטגעשעפט במצח נחושה, קרטליזם, רמיסת העובד בכל תחום, שוב מרחפת רוח הבלהות מפניה התריעו אנשי דת העבודה. הם צדקו במידה עצומה. כאשר ניצול העמל הופך לניצול-יתר מסואב תוך הזרמת כספי המדינה לשכבת הון פראזיטית, העושה קומבינות עם אנשי הממשל בהשתלטות על נכסים שניבנו בעמל דורות. כאשר שוטים מבלי דעת משמיעים יבבות צדקתניות של מכחישנות זוועה כלפי פשעי מלחמה, ושואפים לנדל''ן עוד ועוד את אדמות העם שישב כאן, תוך סיבוכינו באיוולת אין חקר של מלחמת נצח (נצח שיהיה קצר מאד) עם מליארד ושלוש מאות מליון מוסלמים. נוכח כל זאת, שבמהות אינה אלא המגמה ''לעבוד עם הפה'' בצדקתנות ועורמת עיוועים, לצבור הישגים באפס עמל, נוכח הקריסה עקב אנשי העוון והשטניות הזאת, קריסה המסתמנת בכל מקום ומקום - שוב ברורה ומצטיירת באור יקרות טרגי עד אימה זעקתו של יצחק כצנלסון כנגד השואה שבלב והסאוב שבנשמה, המסייעות לכל צורר.

http://www.faz.co.il/thread?rep=86135
השואה שבלב, הסאוב שבנשמה וחשיבותו של עמל
חנה אייזנמן (יום חמישי, 09/11/2006 שעה 6:35)
בתשובה למיכאל שרון

מרשים! אין מה לומר! רק היזהר שלא תיחנק מעוצם רגשותיך. ''העם שישב כאן'' יצטער מאד לאבד אותך, למרות שלא חסרים בארצנו פרקליטי שטן.

http://www.faz.co.il/thread?rep=86169
את אישה מטורפת ופנאטית - פאם פאטאל. האצבעות שלי רועדות על המקלדת
סתם אחד (יום חמישי, 09/11/2006 שעה 22:57)
בתשובה לחנה אייזנמן

מבחינתך לא צריכה להיות כאן מדינה או שלטון חוק נורמטיבי אלא חוקי ההלכה במדינת יהודה ושומרון שלכם.

ישמרנו האל ממכם.

http://www.faz.co.il/thread?rep=86177
נפשות גודמות
מיכאל שרון (יום שישי, 10/11/2006 שעה 10:04)
בתשובה לסתם אחד

שימו נא לב שהטקסטים של האשה הזאת - הינם צפידים, נוקשים, ומזכירים קצת פורנו קשה בנוקשות מילות השנאה שבהם. ויש בהם רק גלגול מוטיב יחיד, מוטיב של שנאה, איון והסתה שוב ושוב - מוקד יחיד באופן הנראה מאד מניפולטיבי בתועמלנותו השקרית וההיסטרית. דומה שזוהי נהמת נפשה של נפש-פרע גודמת העויינת את החיים. כמה שונה הדבר מטקסטים שהם ההיפוך המוחלט לכך, אוהבים ומחייבים את החיים, ובעלי כמה מוקדים, ולא תוקעים אותנו לפינה קיומית רעה, של רעיון-פרע יחיד שכולו גדימה ופרברסייה. אולי הכותבת השליכה כאן מעצמה, וכנראה לא בכדי אין היא אוהבת דבר המנוגד לחלוטין לתחושת קיום הסטרית וצווחנית הנשענת על פרוורסיות גדימה והטפות שנאה. יש גם עולם מחוץ להרמטיות הנוראה הזאת בה כלאה את עצמה .

חיוב החיים, טיפוחם, ולא זעוות גדימת החיים של הימין המוקצן, מאחורי מיתוסים שיכורי כוח. אפסים קיומיים וננסים רוחניים המלבים בעצמם ותוך התגודדויות מרעים תחושת תעצומות היסטרית ובלתי שפוייה תוך התגודדות בחבורות ביזה ונישול, זן שהתפתח במקומותינו, אך גם בבוסנייה ובעוד מקומות בהם פיתחו תאווה לפשעים נגד האנושות, אנשים כאלה אינם נראים לי אנשים שיש לשעות למילותיהם ומקומם הטבעי הוא מאחורי סורג ובריח. יפה עשו שבבית הדין הבינ''ל בנירנברג, 1946, תלו גם את המסיתים והמדיחים, אנשים כאלפרד רוזנברג ויוליוס שטרייכר עד צאת נשמתם.

http://www.faz.co.il/thread?rep=86178
נפשות גודמות
צדק (יום שישי, 10/11/2006 שעה 11:45)
בתשובה למיכאל שרון

שימו נא לב שהטקסטים של האיש הזה - הינם צפידים, נוקשים, ומזכירים קצת פורנו קשה בנוקשות מילות השנאה שבהם. ויש בהם רק גלגול מוטיב יחיד, מוטיב של שנאה, איון והסתה שוב ושוב - מוקד יחיד באופן הנראה מאד מניפולטיבי בתועמלנותו השקרית וההיסטרית. דומה שזוהי נהמת נפשה של נפש-פרע גודמת העויינת את החיים. כמה שונה הדבר מטקסטים שהם ההיפוך המוחלט לכך, אוהבים ומחייבים את החיים, ובעלי כמה מוקדים, ולא תוקעים אותנו לפינה קיומית רעה, של רעיון-פרע יחיד שכולו גדימה ופרברסייה. אולי הכותב השליך כאן מעצמו, וכנראה לא בכדי אין הוא אוהב דבר המנוגד לחלוטין לתחושת קיום הסטרית וצווחנית הנשענת על פרוורסיות גדימה והטפות שנאה. יש גם עולם מחוץ להרמטיות הנוראה הזאת בה כלא את עצמו .

חיוב החיים, טיפוחם, ולא זעוות גדימת החיים של השמאל המוקצן, מאחורי מיתוסים שיכורי כוח. אפסים קיומיים וננסים רוחניים המלבים בעצמם ותוך התגודדויות מרעים תחושת תעצומות היסטרית ובלתי שפוייה תוך התגודדות בחבורות ביזה ונישול, זן שהתפתח במקומותינו, אך גם בבוסנייה ובעוד מקומות בהם פיתחו תאווה לפשעים נגד האנושות, אנשים כאלה אינם נראים לי אנשים שיש לשעות למילותיהם ומקומם הטבעי הוא מאחורי סורג ובריח. יפה עשו שבבית הדין הבינ''ל בנירנברג, 1946, תלו גם את המסיתים והמדיחים, אנשים כאלפרד רוזנברג ויוליוס שטרייכר עד צאת נשמתם.

http://www.faz.co.il/thread?rep=86182
אלחם ברשע היכן שהוא קיים. לאף צד אין מונופול מוחלט על הרשע
מיכאל שרון (יום שישי, 10/11/2006 שעה 13:28)
בתשובה לצדק

אלחם ברשע ובתרבות השקרים הנאלחת היכן שהם קיימים. לאף צד אין מונופול מוחלט על הרשע האנושי.

וכך כתבתי בתגובה לכתבה ב''הארץ'': צירוף קטלני (מאת פרופ' זאב שטרנהל)
הכותב טועה: נזילות המערכת הפוליטית ותרבות תעמולתית בישראל

בניגוד להנחות היסוד המובלעות כאן בדבריו של פרופ` שטרנהל, בישראל המערכת הפוליטית היא נזילה וחסרת בסיס מעמדי-כלכלי או אידאי ספציפיים ויציבים, שכן בניגוד לאירופה אין לחבורות הפוליטיות בישראל אינטרס מעמדי המייצג שדרה חברתית כלשהי. מדובר בחבורות פוליטיות יותר מאשר במפלגות, או למעשה, אם לקרוא לילד בשמו, בכנופיות פוליטיות והווצרות קואליציות משונות, ולכן רק בישראל תתכן בתכיפות כזאת חברותא של ימין קיצוני לשמאל. הפוליטיקה הישראלית היא במהותה, יותר מכל דבר אחר, במה של יוזורפאצייה (עושק) והבריתות הפוליטיות הינם חברותות מזדמנות, לצורך הזרמת כספים להגמונייה יוזורפאטיבית ? מיסוי כבד וחסר תמורה, שוד סיוע החוץ, המגבית, הבונדס, ההשקעות הזרות ומילוות חוץ, כשהבנקים מצידם מחזקים מגמה זאת, של הזרמת אשראי לקבוצה צרה. הקפיטליזם בישראל הוא מנוון, רחוק הן מכלכלת שוק והן ממדינת רווחה, ועיקרו תאגידיות חונקת, קרטליזם חסרת הגבלות (שאינן כמעט נאכפות בישראל) שאין להמלט ממנו. תרבות היוזורפאציה אינה מגובה ידי בסיסי אידאולוגיה כלשהם בעלות מאפיינים יציבים, ומסתמכת למעשה על תרבות תעמולתית, למטרת הטיית אנרגיות ההמון הנחמס למטרות חיצוניות, תוך הן דמוניזציה של מטרות אלו, והן ביטוי מגמות איון ודריסה כלפיהם.

ראו בהקשר זה את מאמרי: שתי תצורות היסוד של תרבות תעמולתית

http://www.faz.co.il/thread?rep=86187
בבל''ת חסר תקנה
סתם אחד (יום שישי, 10/11/2006 שעה 16:01)
בתשובה למיכאל שרון

הרי כל הטקסט הזה הוא אנטי הטקסט עצמו. בלגאן נוראי הן במחשבה והן בביצוע. איכסה.

יש מטורפים משני צדי המתרס.

מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.