פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
או קיי אז איזו יהודיה עם שביס אמרה
אבי גולדרייך (יום ראשון, 14/01/2007 שעה 16:47) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ש-ר-מ-ט-ה לערביה שפלשה לחצרה בגיבוי של כמה מרשקיסטים עלובים. שהעבירו את תחום פעילותם מניסור עצי זיית, ועלילת דם על היהודים .לפלישה לתחומה של יהודיה, ותפיסתה ברגע של זעם על הפלישה הזו.

החוצפה המרשקיסטית , החל מניסור עצי זיית והרכבת עלילות על יהודים טובים ויקרים וכלה בניצול חוצפתה של הערביה שפלשה לחצר של היהודיה, ו''תפיסה של היהודיה '' אומרת ש-ר-מ-מ-ו-ט-ה מייצרת כמובן אורגיה מוסרית אצל המרשקיסטים.

הייתי רוצה לראות את תגובתם של המרשקיסטים, אם נביא להם
את בניהם ובני בניהם של הערבים שעליהם יושב קיבוצם, באים, ומבקשים את אדמתם.

הייתי רוצה לראות את פרצופם הנאלח ברגע זה.
מרשקיסטים עלובים !!
_new_ הוספת תגובה



ולא ראינו את דוד סיוון מתקומם
אבי גולדרייך (יום ראשון, 14/01/2007 שעה 16:56)
בתשובה לאבי גולדרייך
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כשבראכה חבר כנסת, קילל ואמר בכנסת לחבר כנסת אחר ''אני אזיין אותך'' חיפשנו אך לא ראינו את האורגיה המוסרית ואת הקצף בקצות פיו של עמיש...

אבל כשאיזו יהודיה עם שביס אומרת שרמוטה.. אוי ואבוי..
הסערה המוסרית במחנה השמאל משתוללת לה ומשתווה בעוצמתה כמעט להילולת ההלקאה על חזותיהם של הדתיים והימין בשבועיים של פסטיבל רבין.
_new_ הוספת תגובה



קשה לך בלעדי הא גולדרייך...
עמיש (יום ראשון, 14/01/2007 שעה 17:06)
בתשובה לאבי גולדרייך
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כשתופסים את השרמוטות שלכם על חם אתם רוצים לראות קצף.
כבר התרגלנו
_new_ הוספת תגובה



קשה לך בלעדי הא גולדרייך...
אבי גולדרייך (יום ראשון, 14/01/2007 שעה 17:14)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עמיש תזהר עמיש, על המילה שרמוטה החליטו להעמיד כבר לדין....
אני כבר לא יודע מה יותר חמור, להגיד שרבין היה שכור או לקרוא לערביה שרמוטה...
למרשקיזם הפתרונים.
_new_ הוספת תגובה



מה, בראכה איים לזיין איזה פאשיסט?
מיכאל שרון (יום ראשון, 14/01/2007 שעה 21:53)
בתשובה לאבי גולדרייך
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

וואו, איזה כיף. שהחיינו וקיימנו...

במקום הפאשיזם לא יעבור, הססמא מעתה ואילך היא - לזיין את הפאשיסטים. למרות שאלה בוודאי לא מקפידים על ניקיון אישי, מצחינים ומבאישים, מנבלים את פיהם ואת נפשם, כך שהגייני לשמור מרחק.
_new_ הוספת תגובה



מר שרון בראכה צריך מאד להיזהר
סוריא (יום שני, 15/01/2007 שעה 3:56)
בתשובה למיכאל שרון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כי כשהזין עומד השכל בתחת וכל יתר האחרים שבדרך כלל מקפידים על ניקיון אישי.Soria
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
יובב (יום ראשון, 14/01/2007 שעה 17:01)
בתשובה לאבי גולדרייך
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מעלילים על מרשק ועוד מחציפים לקרוא לכל השאר מעלילים.

גם עובדות שמראים בפרצופך הם עלילת דם?
אולי מרשק התחפש למתנחלת וקילל ערבים? או שמדובר בערבי מחופש למרשק מחופש למתנחלת?
הרי השמאלנים יעשו הכל בשביל להכתים את המתנחלים
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
אבי גולדרייך (יום ראשון, 14/01/2007 שעה 17:12)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

היום הוא יום העבודה הקלה

לכן נייבב היום כמו יובביניו
מעלילים על היהודים ועוד מחציפים לקרוא לכל השאר מעלילים.

גם עובדות שמראים בפרצופך הם עלילת דם?
אולי היהודים התחפשו למרשקיסטים וקיללו יהודים? או שמדובר ביהודי מחופש לערבי מחופש למרשקיסט?
הרי השמאלנים יעשו הכל בשביל להכתים את המתנחלים
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
יובב (יום ראשון, 14/01/2007 שעה 21:20)
בתשובה לאבי גולדרייך
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין שום עובדה בפרשת מרשק - לא צו מעצר, לא חקירה לא כלום. פשוט כי הדבר לא ארע. אפס, יוק, כלום.
אפילו תיאורית קונספירציה מוצלחת לא יודעים לייצר אצלכם.

כרגיל, הדרך בה אתה תוקף אותי במקום את הנושא מעידה עליך יותר מכל דבר אחר.
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
אבי גולדרייך (יום ראשון, 14/01/2007 שעה 21:27)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מרשק נתפס עם מסור חשמלי במטע זיתים על ידי צפריר רונן מהמושב מולדת.
הוגשה תלונה למשטרה.
העניין פורסם וזכה לתהודה.
זכותך להתעלם מהענין ולעצום עניך לחלוטין - יש לך הרבה זכויות.
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
יובב (יום ראשון, 14/01/2007 שעה 21:36)
בתשובה לאבי גולדרייך
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כל מי שהיה אי פעם במסיק משתמש במסור.
מרשק הגיש תלונה נגדית, כיוון שצפריר רונן ניסה לגנוב את המסור.
אלה הן העובדות.

העלילה כאילו הערבים בסיוע מרשק כורתים לעצמם את הזיתים היא אווילית.
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
אבי גולדרייך (יום ראשון, 14/01/2007 שעה 21:42)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אוי אוי אוי גנבו לפושע מרשק את כלי הפשע (מסור ) והוא רץ והגיש תלונה למשטרה. ומה ניתן לצפות ממשטרת ההתנתקות.....
מרשקיסטים עלובים.:)
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
יובב (יום ראשון, 14/01/2007 שעה 21:46)
בתשובה לאבי גולדרייך
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כל פעם שאתה בוחר בתשובה לא עניינית אתה מאושש את צדקת הטענות שאינך מסוגל לענות להן.
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
אבי גולדרייך (יום ראשון, 14/01/2007 שעה 21:49)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

התשובה ענינית מאוד , מוצא חן בעניך או לא.
_new_ הוספת תגובה



מה לא ענייני בתשובתו?
א. פרקש (יום שישי, 19/01/2007 שעה 23:02)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה לא ענייני בתגובותיך.
_new_ הוספת תגובה



מה לא ענייני בתשובתו?
יובב (שבת, 20/01/2007 שעה 0:55)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נא הדגם
_new_ הוספת תגובה



הינה הדגימות
א. פרקש (שבת, 20/01/2007 שעה 11:23)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''כל מי שהיה אי פעם במסיק משתמש במסור.
מרשק הגיש תלונה נגדית, כיוון שצפריר רונן ניסה לגנוב את המסור.
אלה הן העובדות.

העלילה כאילו הערבים בסיוע מרשק כורתים לעצמם את הזיתים היא אווילית.''

וכבר אמרתי יותר מפעם בשנה האחרונה למה, איך, כיצד, איפה.... וכו'.
_new_ הוספת תגובה



הינה הדגימות
יובב (שבת, 20/01/2007 שעה 12:20)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חלק מופיע כאן: http://www.makorrishon.net/show.asp?id=11951
לגבי כריתת ענפים במסיק, תצטרך להאמין או לשאול.
לגבי אויליות הטענה, תצטרך שכל ישר.
_new_ הוספת תגובה



הינה הדגימות
א. פרקש (שבת, 20/01/2007 שעה 12:54)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה אתה רוצה להוכיח בכתבה?

שאתה סומך על 'מקור ראשון'? זו הפתעה בשבילי.

אבל בדיוק ג ם משם אני לקחתי את הנתונים כשקבעתי את מה שקבעתי.

אז מה בדיוק רצית לומר?
_new_ הוספת תגובה



הינה הדגימות
יובב (שבת, 20/01/2007 שעה 13:07)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אמינותו של 'מקור ראשון' מפוקפקת בעיני בגלל הזדהותו המוצהרת. הנחתי שאתה לא תערער על חיזוקים לדברי המובאים משם.

היוזמה בפתיל הזה היא שלך - טענת כי תגובותי אינן ענייניות, והבאת אוסף אמירות שהעליתי (שכולן היו ענייניות. אולי התכוונת לפקפק באמיתותן, ניחא).
_new_ הוספת תגובה



הינה הדגימות
א. פרקש (שבת, 20/01/2007 שעה 13:18)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אז תודה רבה לך שאתה מוסר לי את הכדור להטבעה ומסייע לי לנצח אותך. יש שם את כל האינפורמציה שתומכת בטענתי ושוללת את טענתך.

יוזמה שיוזמה, היוזמה היא של זה ששלח את ההודעה הראשונה בדבר הזיתים.

טענותיך בעיקרן אינן ענייניות כי הן אינן נשענות על עדות/עדויות, אלא על אמירות שלא תמיד מתייחסות בכלל לעניין הזיתים. עדיין לא הצלחתם להביא עדויות ממשיות שעומדות במבחן העובדות שמתנחלים הולכים וגוזמים את זיתי הערבים.

מאחר שכל האירועים האלה מתנקזים לשולי התיישבויות יהודיות ביו''ש הרי שאין כאן קרב על זיתים, אלא יש כאן סכסוך על תחום ההתיישבות היהודית (מצגד הערבים) ועל הלגיטימיות של הישוב היהודי בשטחים (ע''י פעילי שמאל).

וזה כל הסיפור.

עכשיו אתה יכול לצאת ולגזום.
_new_ הוספת תגובה



הינה הדגימות
יובב (שבת, 20/01/2007 שעה 13:27)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ידידי, אם נדמה לך שהטבעת, הסל שאתה תלוי ממנו נמצא במגרש אחר, ואין לך יריב לנצח או קהל שיריע.

הדיון הזה החל סביב האמירה של גודרייך ''מרשקיסטים עלובים. שהעבירו את תחום פעילותם מניסור עצי זיית, ועלילת דם על היהודים .'' תגובה 91139
לאמירה הזאת עניתי שכל העיסוק במרשק היא עלילת דם, ולכן השימוש שלו במושג הזה הוא צבוע.
_new_ הוספת תגובה



הינה הדגימות
א. פרקש (שבת, 20/01/2007 שעה 14:01)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני מקווה, ידיד, שכבר הבחנתי שאינני גודרייך.

העיסוק במרשק הוא עלילת דם בדיוק כמו העסוק במתנחלים. לכל אחד יש את עלילת הדם שהוא ראוי לה.
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
לוי (יום ראשון, 14/01/2007 שעה 22:15)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המשטרה אמצה תרבות של שקר , כזב , רמיה , רשע ושנאה . זאת בהנחית המערכת המשפטית המושחתת של מדינת ישראל .
השחיתות במשטרה היא כה עמוקה עד אשר הציפיות ממנה להגנה על האזרח הקטן שואפות לאפס .
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
יובב (יום ראשון, 14/01/2007 שעה 22:55)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המשטרה עושה את כל אשר ביכולתה בהנתן האילוצים של תקציב, תרבות הסמוך וסוג האוכלוסיה הבוחרת ומתקבלת להיות שוטרים פשוטים.
השחיתות שהימין הביא לשלטון לא עוזרת ובודאי פושה גם שם במידה מסויימת.
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
לוי (יום שני, 15/01/2007 שעה 8:34)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עושה ככל יכותה לטייח .
השבב בשפרעם ערך פוגרום ורצח חיל יהודי . הרוצחים ידועים .
הם מהלכים חופשי .
לא הוגש כתב אישום .
מדינת ה.מוק . בכבימויו של אהרון ברק .
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
לוי (יום ראשון, 14/01/2007 שעה 22:18)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא נכון
במסיק זיתים לא נזקקים למשור אלא אם רוצים להעליל על מתנחלים .
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
יובב (יום ראשון, 14/01/2007 שעה 22:57)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ומתי לאחרונה היית במסיק?
אני הייתי במסיק באוקטובר באזור בן שמן, ועזרתי להוריד חלק מהענפים. נחש במה השתמשתי.
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
אבי גולדרייך (יום שני, 15/01/2007 שעה 7:38)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

טוב שהיית במסיק באוקטובר כי המנוול יואל מרשק היה ב''מסיק'' באפריל על נתפש ''מוסק'' עם משור חשמלי.
אכן פנומן המרשק הזה, מצא זיתים על העצים באפריל.
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
יובב (יום שני, 15/01/2007 שעה 8:49)
בתשובה לאבי גולדרייך
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אז הגיע לבצע דילול/שילוד ולא מסיק.
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
אבי גולדרייך (יום שני, 15/01/2007 שעה 8:52)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אז יש לי חדשות בשבלך יוביבי.
שילוד עושים בסוף אוקטובר תחילת נובמבר לאחר המסיק.

באפריל ישנה כבר פריחה וניצנים.
מי ש''מוסר ''באפריל הם רק המרשקיסטים מעלילי עלילות הדם הנתעבים
_new_ הוספת תגובה



ערבים אף פעם לא דופקים את עצמם או את הזיתים
סתם אחד (יום שישי, 19/01/2007 שעה 15:54)
בתשובה לאבי גולדרייך
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הם דופקים רק כלבים וגמלים

וזה שיש להם מסור חשמלי זה בגלל שהם כל הזמן מסתובבים עם מסורים.גם לבית שימוש
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
יובב (יום שישי, 19/01/2007 שעה 16:12)
בתשובה לאבי גולדרייך
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שילוד עושים גם כשלעץ יש בעיות, או כשרוצים להשיג יבול גדול לא בשנה הקרובה אלא בזו שלאחריה.
יתכן שיש לזה קשר לאי הודאות אם בשנה הקרובה יואילו בטובם המתנחלים בשטח לאפשר לבעלי המטעים גישה למטעיהם.

חוץ מזה, אני לא מכיר את מרשק ולא דיברתי איתו מעודי. מה שכן, אני מניח שבחקלאות, יש עוד כל מיני פעולות שדורשות מסור.
הטענה 'יש לו מסור, מכאן שהוא בא לייצר עלילה' היא כל כך טפשית שאני לא מאמין שצריך להסביר את זה כ''כ הרבה פעמים.
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
א. פרקש (יום שישי, 19/01/2007 שעה 17:47)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כולם רק גוזמים וגוזמים.... אין להם דברים אחרים לעשות בעולם.

בינתיים לא הוכח בכלל שיש פגיעה בזיתי הערבים ביו''ש. אני טענתי, על סמך הגיון ומנהג של חקלאים, שהערבים גוזמים עצים כדי לטייבם אחת לכמה שנים. גיזום גדול הם עושים כאשר העץ מראה ''עייפות'' ופירותיו דלים. והגיזום הזה הוא עד לקו שמעל פיצול הענפים. והערבים מנצלים את המעשה הזה כדי לתקוף את מתיישבים (ואני חושד שזה בהנחיית ובסיוע גורמי 'שלום' ישראלים) ולהשיג הישגים תעמולתיים, תודעתיים.

אחרת אי אפשר להבין ולהאמין למה לא נתפסו מתיישבים כורתים עצים? למה אין הוכחות ממשיות למעשים האלה (ה''הוכחה'' הטובה ביותר שמישהו הביא עד הלום היתה עקבות שמוליכות עד כביש מסויים), למה האירועים האלה מתרחשים אחרי סיום איסוף הזיתים ובתקופת הגיזומים למינהם?

בינתיים אנחנו יודעים שמישהו גוזם זיתים. אין לנו הוכחה מרשיעה שמתיישבים עשו זאת. יש לנו הוכחות בפלסטינים עושים גיזומים בסוף הקיץ ככל חקלאי טוב.

לכן, כל תיאוריות הגיזום של המתיישבים הן רק גוזמאות.
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
יובב (יום שישי, 19/01/2007 שעה 18:00)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

על סמך התנכלויות המתנחלים המדווחות ע''י התקשורת ומאושרות ע''י צה''ל, המסקנה הסבירה היא כי יש דברים בגו'.
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
א. פרקש (יום שישי, 19/01/2007 שעה 18:09)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא השבת לטענתי.

לעומת זאת דיווחי התקשורת לא נותנים את התמונה המלאה. הרי הם מדווחים לאחר מעשה ויכולים רק להעלות חשדות כמו שכל ילד בגן יכול. לעומת זאת, בדיקה אמיתית עוד לא ראיתי שהתקשורת עושה. צה''ל יכול לאשר כל ידיעה, בדיוק כמו שאני ואתה יכולים. אז תאשר את הידיעות ותמשיך הלאה. כי אין דברים בגו.
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
יובב (יום שישי, 19/01/2007 שעה 18:14)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

למיטב זכרוני (אין עלי את הקישורים כרגע) צה''ל מאשר קבלת תלונות תושבים וחיילים גם נוכחים במקרים ספציפיים של התנכלויות מתנחלים.
לא ידוע לי על קיום או על אי קיום של עדויות ספציפיות לגבי כריתת זיתים, אבל, שוב לפי עקרון בסיסי, על סמך דרך הפעולה הידוע של קבוצה מסויימת של מתנחלים, האפשרות שהם כורתים עצי זית סבירה יותר מתיאוריות קונספירציה.
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
א. פרקש (יום שישי, 19/01/2007 שעה 18:26)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

קבלת תלונות אינה עדות לאשמים.

גם הגוזם הערבי יכול לגזום את שדהו בעיתו, לקחת את עצי הגיזום ולמכור אותם בעיר הקרובה לקראת הסקת החורף ולשלשל ממונו לכיסו. לאחר מכן הוא הולך ומתלונן במשטרה שמישהו גזם לו את העצים וחיבל בהם. ואם חיבל, אז בטח אלה היהודים. התלונה נרשמת והוא חוזר למשרדי הפת''ח או הרש''פ ושם מקבל בונוס על סיועו לתעמולת שחרור האדמה הכובשה. עכשיו הוא צריך לשבת בבית לספור את המצלצלין כשהיהודים רודפי השלום כבר ירדפו את המתנחלים וימשיכו לו את העבודה. בכך הוא הרוויח גם כסף וגם סיוע לעמו במלחמת התקומה נגד האוייב הציוני.

בצה''ל ובמשטרה רושמים את התלונה. ומשם יוצאת הודעה מתוזמנת שערבים התלוננו שכרתו להם את הזיתים ואז עיתונאי YNET או ''הארץ'' מוסיפים כל אחד את הערותיהם והערכותיהם ה''מקצועיות'' ומתחילים לספר שהמתנחלים ידועים כאלימים. לפני שנה נערים יהודים רבו עם נערים ערבים וזה הוציא סכין והאחר זרק אבן וכו'.

ואח''כ יובב קורא את הידיעה בעיתון ואומר לעצמו: שוב המתנחלים האלימים החארות האלה. צריך לזרוק אותם מהכיבוש ועשול לנו שקט ושלום. רק הימנים האלה מונעים את השלום ויתר הבלה בלה בלה השיגרתי הזה. והם באים לפורום וכותבים: אבל הוגשה תלונה למשטרה.
יופי נחמה. תלונה במשטרה היא עדות לאשמה כשלהי של מישהו כלשהו. רק תראה מה קורה סביב חקירת מקרי הרצח וגניבות הרכב במדינה. הרי מול כל מקרה אתה צריך עדויות מרשיעות של ממש, ולא רק דיעה פוליטית כלשהיא.

בינתיים עכבר העיר מוליד הר גדול של סיפורים שמזינים את עצמם ברכילות ובסיפורי בדים וככה אתה נשבה לדיעה שמראש היתה בלאו הכי נוחה לך.

אבל אני כאן כדי לומר לך, מצטער אדוני. כדי להאשים מישהו בכריתת זיתים אתה צריך להביא הוכחות ולא רכילות.
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
יובב (יום שישי, 19/01/2007 שעה 19:15)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

התנכלות מתנחלים היא כנראה קונסיסטנטית.
מספר הוכחות מצולמות לארועים כאלה:
בהנתן אופן התנהגות כזה, הטענה כי הם כורתים עצים אינה בלתי סבירה. קצת קשה לי לשפוט את סבירותה של התיאוריה שלך.
אבל ההיתלות ההמונית תאוריית הקונספירציה המרשקית מאוד מחשידה. על ראש הגנב וגו'.
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
א. פרקש (יום שישי, 19/01/2007 שעה 22:48)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה רציני בטיעונים שלך?

אתה בדקת את התמונות לפני שקבעת את מה שקבעת?! מוזר. מה עניין ה'הוכחות' לענייננו?

מוזר שאתה מתעקש לבנות תאוריית קונספירציה כנגד המתיישבים עם תמונות כאלה. אני מציע לך לעשות שיעורי בית וגו'.

אין ספק שבעניין 'על ראש הגנב וגו'' של מרשק אתה צודק. קשה ביותר להסביר מה עושה מסור מכני בריכבו בסמוך לשדה זיתים שבמחלוקת הגיזום. קיים חשד סביר למסורו, בדיוק כמו שתתפוס אדם עם אקדח סמוך למקום רצח ביריה. המשטרה היתה אמורה לחקור את העניין ולא השלימה חקירתה. וזה מוזר.
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
יובב (שבת, 20/01/2007 שעה 0:54)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

התמונות הן רק הדגמה לכך כי קיימים גורמים אלימים בקרב המתנחלים. אני לא יודע למה טרחתי באמת, כיוון שזו עובדה שאינה שנויה במחלוקת, כמו גם התנכלויות לערבים שמנסים לעבד אדמות.

הדבר מצביע על כך כי האפשרות שמתנחלים אכן פוגעים בגידוליי ערבים היא לגמרי לא בלתי סבירה.

לעומת זאת, המצאות מסור ברכבו של אדם הבא לבצע עבודות חקלאיות היא טריביאלית.
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
א. פרקש (שבת, 20/01/2007 שעה 11:37)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הדגמה שמדגמה. בת''א יש הרבה יותר מתנחלים אלימים. גם בשכם יש הרבה יותר מתנחלים אלימים. אז מה אתה רוצה לומר בזה?

חביבי, הכל שנוי במחלוקת עד כי תביא לנו הוכחות שמתנחל יהודי כרת עצי זית למתנחל ערבי.

אתה אומר פה דבר מעניין:
''הדבר מצביע על כך כי האפשרות שמתנחלים אכן פוגעים בגידוליי ערבים היא לגמרי לא בלתי סבירה.

לעומת זאת, המצאות מסור ברכבו של אדם הבא לבצע עבודות חקלאיות היא טריביאלית.''

* שישי סיכוי נמוך שמתנחלים יהודים פגעו ''בגידולי'' (זיתים או לא זיתים?) הערבים. הייתי מוסיף ואומר שיש גם סיכוי נמוך שמתנחלים ערבים פגעו ב''גידולי'' הערבים.

* אכם הסיכוי שימצא מסור אחד אצל יהודי לא מתנחל הבא לבצע ''עבודות חקלאיות'' היא ממש אבל ממש טריוויאלית. באמת, למה צריך מפגין יהודי ליסוע לשומרון עם מכסחת זיתים? כנראה לעזור לערבים לכסח להם את הזיתים. כי פשוט הגיע עונת כיסוח הזיתים. הכל חקלאות ולא התנחלות.
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
יובב (שבת, 20/01/2007 שעה 12:30)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה יכול להפריח כמה עשן שאתה רוצה, אבל המקרה די פשוט.

עובדות:
1. יש גורמים מתנחלים הנוהגים באלימות כלפי ערבים, ומונעים מהם גישה או פעולה בשטחים חקלאיים.
2. עצים של ערבים נכרתו.

היפותזות:
1. מתנחלים כרתו עצים של ערבים.
2. יהודים באו לעזור לערבים לכרות לעצמם את העצים ולהאשים מתנחלים.

עקרון תער אוקהם: הסבר 2 מורכב יותר ולכן היפותזה 1 סבירה יותר.
_new_ הוספת תגובה



תענה לעניין ואל תפריח עשן
א. פרקש (שבת, 20/01/2007 שעה 13:06)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה בדיוק את רוצה לומר ב'עדויות' 1 ו-‏2 שלך? במה זה תומך בטענותיך ושולל את טענותי?

מה בדיוק עושות את ההיפו-היפו שלך למשהו ממשי ואמין? אתה עוסק בחפיף של הלוגיקה.

לפי תיאוריית ההפרכה של קארל פופר כל ההצעות שהעלאת מופרכות ופורחות ברוח ובעשן שאתה מפיץ, כי אין אינן עולות בקנה אחד עם העובדות. אלא הן מחוברות אך ורק ל'מה היית רוצה שיהיה'. וככה לא בונים תיזה.

כדי להשתמש בעקרון 'תער אוקהם' אתה צריך להעלות היפותיזות שיש להן רגליים במציאות, או בשדות הזיתים. בינתיין אתה לא עומד במבחן הלוגי הזה.
_new_ הוספת תגובה



תענה לעניין ואל תפריח עשן
יובב (שבת, 20/01/2007 שעה 13:19)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

היפותזה = השערה, לא שאני לא חושב שאתה לא יודע, אבל ברור לי שבמסגרת הפרחת העשן נוח לך ליצור כמה שיותר מוקדים של רעש, ונחמד לסגור כמה.

אם אתה חסיד כ''כ גדול של פופר, למה אתה ממשיך להצדיק את 'הקונספירציה המרשקית' כשאתה לא יכול להוכיח אותה?
_new_ הוספת תגובה



תענה לעניין ואל תפריח עשן
א. פרקש (יום ראשון, 29/07/2007 שעה 11:07)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

היפותיזה שמיפותיזה. אם יש לך ''הוכחות כל כך חותכות'' אז למה אתה לא פונה למשטרה ומציג אותן? כנראה שהמשטרה זקוקה לאנשי מעוף כמוך.

העובדה שאתה מתעקש לטעון טענה כל כך חסרת בסיס (שהרי כבר נתפסו גוזמים ערבים, והסברתי זאת בהודעות קודמות) מראה שאתה מקובע בדעתך ושום עובדה לא תשנה אותה.

''אם אתה חסיד כ''כ גדול של פופר... '' זוהי דוגמית של טיעון קונספרטיבי שאתה מפיץ כדרך שאתה מפיץ על מתנחלים.
אתה שם ''אם'' - כדי שתוכל בהמך ללכת צעד אחורה.
* אתה קובע שאני חסיד, ולא סתם חסיד אלא גדול של פופר --* כן, אני חסיד גדול של פופר. אבל לא של הפופר הקטן, חיית המחמד שלך, אלא של קרל פופר. כלומר, קודם תשחיר את המתנגד לך, אח''כ תסמן את המטרה.
* ''קונספירציה מרשקית'' - העובדה היא פשוטה. מרשק היה מיד לאחר גיזום זיתים במקום. במכוניתו של מרשק היה מכשיר גיזום מכני. מרשק האשים מתנחלים אף שלא ראה אחד מהם מבצע גיזום. יש לך הסבר למסור (לא האשמתי אותו, אלא רק החזרתי לך את הכדור להנחתה)?
מצד שני אתה לא תפסת אף מתנחל עם מסור, ואתה כן מאשים אותם.

אז תסתכל קצת יותר במראה.
_new_ הוספת תגובה



קישקוש
דוד סיון (יום ראשון, 29/07/2007 שעה 12:55)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה ממשיך לקשקש סיפור שלא היה ולא נברא.
המסור נגנב מטנדר שהיו עליו כלי עבודה במהלך יום העבודה.
התוספת שלך ''מיד לאחר גיזום זיתים במקום'' היא מופרכת.

המשמעות של דבריך הן שאתה מצרף לאירוע טענות מופרכות.
למרות שאתה טוען ש''לא האשמת אותו...'' אתה שוב מסלף את
העובדות.

-----

מה היית אומר אם הייתי טוען שאתה היית שם עם המסור החשמלי מיד לאחר גיזום זיתים?
מה היית אומר או כותב אם כל פעם שאין טענה רצינית אחזור ואטען את אותה הטענה עם התוספת (אני לא מאשים אותו...)?
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
לוי (יום שני, 22/01/2007 שעה 8:28)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

התמונות אינם הדגמה לכלום. איפה בהן המתנחלים ? אתה כותב ''כייון שזו עובדה שאינה שנויה במחלוקת ...'' היא שנויה במחלוקת ועוד איך !!
_new_ הוספת תגובה



אתה רואה את העץ?
צדק (יום שני, 22/01/2007 שעה 8:49)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המתנחלים מאחרי העץ...

תיאור השמאלני בכתבי הקודש:

אִישׁ מֵרֵעֵהוּ הִשָּׁמֵרוּ, וְעַל-כָּל-אָח אַל-תִּבְטָחוּ: כִּי כָל-אָח עָקוֹב יַעְקֹב, וְכָל-רֵעַ רָכִיל יַהֲלֹךְ.
וְאִישׁ בְּרֵעֵהוּ יְהָתֵלּוּ, וֶאֱמֶת לֹא יְדַבֵּרוּ; לִמְּדוּ לְשׁוֹנָם דַּבֶּר-שֶׁקֶר, הַעֲוֵה נִלְאוּ.

חֵץ שוחט (שָׁחוּט) לְשׁוֹנָם, מִרְמָה דִבֵּר; בְּפִיו, שָׁלוֹם אֶת-רֵעֵהוּ יְדַבֵּר, וּבְקִרְבּוֹ, יָשִׂים אָרְבּוֹ.
_new_ הוספת תגובה



והנה תיאור המתנחבלים
עמיש (יום שני, 22/01/2007 שעה 9:33)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

א שִׁמְעוּ הַדָּבָר הַזֶּה, פָּרוֹת הַבָּשָׁן אֲשֶׁר בְּהַר שֹׁמְרוֹן, הָעֹשְׁקוֹת דַּלִּים, הָרֹצְצוֹת אֶבְיוֹנִים; הָאֹמְרֹת לַאֲדֹנֵיהֶם, הָבִיאָה וְנִשְׁתֶּה. ב נִשְׁבַּע אֲדֹנָי יְהוִה בְּקָדְשׁוֹ, כִּי הִנֵּה יָמִים בָּאִים עֲלֵיכֶם; וְנִשָּׂא אֶתְכֶם בְּצִנּוֹת, וְאַחֲרִיתְכֶן בְּסִירוֹת דּוּגָה. ג וּפְרָצִים תֵּצֶאנָה, אִשָּׁה נֶגְדָּהּ; וְהִשְׁלַכְתֶּנָה הַהַרְמוֹנָה, נְאֻם-יְהוָה. ד בֹּאוּ בֵית-אֵל וּפִשְׁעוּ, הַגִּלְגָּל הַרְבּוּ לִפְשֹׁעַ; וְהָבִיאוּ לַבֹּקֶר זִבְחֵיכֶם, לִשְׁלֹשֶׁת יָמִים מַעְשְׂרֹתֵיכֶם. ה וְקַטֵּר מֵחָמֵץ תּוֹדָה, וְקִרְאוּ נְדָבוֹת הַשְׁמִיעוּ: כִּי כֵן אֲהַבְתֶּם בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, נְאֻם אֲדֹנָי יְהוִה. ו וְגַם-אֲנִי נָתַתִּי לָכֶם נִקְיוֹן שִׁנַּיִם, בְּכָל-עָרֵיכֶם, וְחֹסֶר לֶחֶם, בְּכֹל מְקוֹמֹתֵיכֶם; וְלֹא-שַׁבְתֶּם עָדַי, נְאֻם-יְהוָה. ז וְגַם אָנֹכִי מָנַעְתִּי מִכֶּם אֶת-הַגֶּשֶׁם, בְּעוֹד שְׁלֹשָׁה חֳדָשִׁים לַקָּצִיר, וְהִמְטַרְתִּי עַל-עִיר אֶחָת, וְעַל-עִיר אַחַת לֹא אַמְטִיר; חֶלְקָה אַחַת תִּמָּטֵר, וְחֶלְקָה אֲשֶׁר-לֹא-תַמְטִיר עָלֶיהָ תִּיבָשׁ. ח וְנָעוּ שְׁתַּיִם שָׁלֹשׁ עָרִים אֶל-עִיר אַחַת, לִשְׁתּוֹת מַיִם--וְלֹא יִשְׂבָּעוּ; וְלֹא-שַׁבְתֶּם עָדַי, נְאֻם-יְהוָה. ט הִכֵּיתִי אֶתְכֶם, בַּשִּׁדָּפוֹן וּבַיֵּרָקוֹן--הַרְבּוֹת גַּנּוֹתֵיכֶם וְכַרְמֵיכֶם וּתְאֵנֵיכֶם וְזֵיתֵיכֶם, יֹאכַל הַגָּזָם; וְלֹא-שַׁבְתֶּם עָדַי, נְאֻם-יְהוָה. {ס}
_new_ הוספת תגובה



  תיאור מדויק של הפרות השמאלניות  (צדק)
  תירוצים עלובים  (עמיש)
  תירוצים עלובים  (צדק)
  הפוסל במומו פוסל  (יובב)
  הפוסל במומו פוסל  (צדק)
  הפוסל במומו פוסל  (לוי)
  הפוסל במומו פוסל  (לוי)
  הפוסל במומו פוסל  (יובב)
  הפוסל במומו פוסל  (לוי)
  הפוסל במומו פוסל  (לוי)
  הפוסל במומו פוסל  (לוי)
  היה או לא היה?  (ישראל בר-ניר)
  היה או לא היה?  (יובב)
  היה או לא היה?  (לוי)
  היה או לא היה?  (אבא גוריו)
  היה או לא היה?  (יובב)
  אז שלא יאשים את המתנחלים !!!  (א. פרקש)
  אז שלא יאשים את המתנחלים !!!  (אבא גוריו)
  הפוסל במומו פוסל  (לוי)
  הפוסל במומו פוסל  (מהנדס אזרחי)
  הפוסל במומו פוסל  (יובב)
  צפריר רונן בוידאו. ראיון-נאום מדהים באיכותו וביושרו !!  (צדק)
  הפוסל במומו פוסל  (יובב)
  מה עשה מהרשק עם מסור במטע?  (צדק)
  מה עשה מהרשק עם מסור במטע?  (יובב)
  מה עשה מהרשק עם מסור במטע?  (צדק)
  מה עשה מהרשק עם מסור במטע?  (יובב)
  מה עשה מהרשק עם מסור במטע?  (צדק)
  מה עשה מהרשק עם מסור במטע?  (יובב)
  מה עשה מהרשק עם מסור במטע?  (א. פרקש)
  מה בדיוק המסור עשה שם?  (א. פרקש)
  מה בדיוק המסור עשה שם?  (יובב)
  מה בדיוק המסור עשה שם?  (א. פרקש)
  קישקוש  (דוד סיון)
  קישקוש  (א. פרקש)
  הפוסל במומו פוסל  (צדק)
  הפוסל במומו פוסל  (לוי)
  הפוסל במומו פוסל  (מהנדס אזרחי)
  הפוסל במומו פוסל  (לוי)
  הפוסל במומו פוסל  (here here)
  הפוסל במומו פוסל  (לוי)
  הפוסל במומו פוסל  (יובב)
  הפוסל במומו פוסל  (צדק)
  הפוסל במומו פוסל  (לוי)
  הפוסל במומו פוסל  (אבי גולדרייך)
  הפוסל במומו פוסל  (יובב)
  הפוסל במומו פוסל  (אבי גולדרייך)
  הפוסל במומו פוסל  (יובב)
  הפוסל במומו פוסל  (אבי גולדרייך)
  הפוסל במומו פוסל  (יובב)
  הפוסל במומו פוסל  (אבי גולדרייך)
  הפוסל במומו פוסל  (יובב)
  הפוסל במומו פוסל  (א. פרקש)
  הפוסל במומו פוסל  (יובב)
  הפוסל במומו פוסל  (א. פרקש)
  הפוסל במומו פוסל  (צדק)
  אתה לא זכאי להשתמש במונח יהודי  (האחות רחמים)
  אתה לא זכאי להשתמש במונח יהודי  (לוי)
  הפוסל במומו פוסל  (לוי)
  הפוסל במומו פוסל  (א. פרקש)
  הפוסל במומו פוסל  (לוי)
  הפוסל במומו פוסל  (לוי)
  הפוסל במומו פוסל  (יובב)
  הפוסל במומו פוסל  (לוי)
  הפוסל במומו פוסל  (מהנדס אזרחי)
  בקשה לא סבירה  (צדק)
  בקשה לא סבירה  (מהנדס אזרחי)
  גולדרייך  (עמיש)
  קשה לך עמיש?  (אבי גולדרייך)
  קשה לך עמיש?  (עמיש)
  קשה לך עמיש?  (אבי גולדרייך)
  הפוסל במומו פוסל  (here here)
  גגבן שוטה  (here here)
  לגולדרייך ישר- כח על כל הדף!  (רפי אשכנזי)
  לגולדרייך ישר- כח על כל הדף!  (אבי גולדרייך)
  לגולדרייך ישר- כח על כל הדף!  (א. פרקש)
  לגולדרייך ישר- כח על כל הדף!  (לוי)
  אשכנזי במיטבו  (עמיש)
  בשביל זה עכשיו אני בא אל אצלך  (סתם אחד)

חזרה לפורום
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי