פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
(נכתב בתשובה ליובב, 14/01/07 22:57)
הפוסל במומו פוסל
אבי גולדרייך (יום שני, 15/01/2007 שעה 7:38)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

טוב שהיית במסיק באוקטובר כי המנוול יואל מרשק היה ב''מסיק'' באפריל על נתפש ''מוסק'' עם משור חשמלי.
אכן פנומן המרשק הזה, מצא זיתים על העצים באפריל.
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
יובב (יום שני, 15/01/2007 שעה 8:49)
בתשובה לאבי גולדרייך
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אז הגיע לבצע דילול/שילוד ולא מסיק.
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
אבי גולדרייך (יום שני, 15/01/2007 שעה 8:52)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אז יש לי חדשות בשבלך יוביבי.
שילוד עושים בסוף אוקטובר תחילת נובמבר לאחר המסיק.

באפריל ישנה כבר פריחה וניצנים.
מי ש''מוסר ''באפריל הם רק המרשקיסטים מעלילי עלילות הדם הנתעבים
_new_ הוספת תגובה



ערבים אף פעם לא דופקים את עצמם או את הזיתים
סתם אחד (יום שישי, 19/01/2007 שעה 15:54)
בתשובה לאבי גולדרייך
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הם דופקים רק כלבים וגמלים

וזה שיש להם מסור חשמלי זה בגלל שהם כל הזמן מסתובבים עם מסורים.גם לבית שימוש
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
יובב (יום שישי, 19/01/2007 שעה 16:12)
בתשובה לאבי גולדרייך
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שילוד עושים גם כשלעץ יש בעיות, או כשרוצים להשיג יבול גדול לא בשנה הקרובה אלא בזו שלאחריה.
יתכן שיש לזה קשר לאי הודאות אם בשנה הקרובה יואילו בטובם המתנחלים בשטח לאפשר לבעלי המטעים גישה למטעיהם.

חוץ מזה, אני לא מכיר את מרשק ולא דיברתי איתו מעודי. מה שכן, אני מניח שבחקלאות, יש עוד כל מיני פעולות שדורשות מסור.
הטענה 'יש לו מסור, מכאן שהוא בא לייצר עלילה' היא כל כך טפשית שאני לא מאמין שצריך להסביר את זה כ''כ הרבה פעמים.
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
א. פרקש (יום שישי, 19/01/2007 שעה 17:47)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כולם רק גוזמים וגוזמים.... אין להם דברים אחרים לעשות בעולם.

בינתיים לא הוכח בכלל שיש פגיעה בזיתי הערבים ביו''ש. אני טענתי, על סמך הגיון ומנהג של חקלאים, שהערבים גוזמים עצים כדי לטייבם אחת לכמה שנים. גיזום גדול הם עושים כאשר העץ מראה ''עייפות'' ופירותיו דלים. והגיזום הזה הוא עד לקו שמעל פיצול הענפים. והערבים מנצלים את המעשה הזה כדי לתקוף את מתיישבים (ואני חושד שזה בהנחיית ובסיוע גורמי 'שלום' ישראלים) ולהשיג הישגים תעמולתיים, תודעתיים.

אחרת אי אפשר להבין ולהאמין למה לא נתפסו מתיישבים כורתים עצים? למה אין הוכחות ממשיות למעשים האלה (ה''הוכחה'' הטובה ביותר שמישהו הביא עד הלום היתה עקבות שמוליכות עד כביש מסויים), למה האירועים האלה מתרחשים אחרי סיום איסוף הזיתים ובתקופת הגיזומים למינהם?

בינתיים אנחנו יודעים שמישהו גוזם זיתים. אין לנו הוכחה מרשיעה שמתיישבים עשו זאת. יש לנו הוכחות בפלסטינים עושים גיזומים בסוף הקיץ ככל חקלאי טוב.

לכן, כל תיאוריות הגיזום של המתיישבים הן רק גוזמאות.
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
יובב (יום שישי, 19/01/2007 שעה 18:00)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

על סמך התנכלויות המתנחלים המדווחות ע''י התקשורת ומאושרות ע''י צה''ל, המסקנה הסבירה היא כי יש דברים בגו'.
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
א. פרקש (יום שישי, 19/01/2007 שעה 18:09)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא השבת לטענתי.

לעומת זאת דיווחי התקשורת לא נותנים את התמונה המלאה. הרי הם מדווחים לאחר מעשה ויכולים רק להעלות חשדות כמו שכל ילד בגן יכול. לעומת זאת, בדיקה אמיתית עוד לא ראיתי שהתקשורת עושה. צה''ל יכול לאשר כל ידיעה, בדיוק כמו שאני ואתה יכולים. אז תאשר את הידיעות ותמשיך הלאה. כי אין דברים בגו.
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
יובב (יום שישי, 19/01/2007 שעה 18:14)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

למיטב זכרוני (אין עלי את הקישורים כרגע) צה''ל מאשר קבלת תלונות תושבים וחיילים גם נוכחים במקרים ספציפיים של התנכלויות מתנחלים.
לא ידוע לי על קיום או על אי קיום של עדויות ספציפיות לגבי כריתת זיתים, אבל, שוב לפי עקרון בסיסי, על סמך דרך הפעולה הידוע של קבוצה מסויימת של מתנחלים, האפשרות שהם כורתים עצי זית סבירה יותר מתיאוריות קונספירציה.
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
א. פרקש (יום שישי, 19/01/2007 שעה 18:26)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

קבלת תלונות אינה עדות לאשמים.

גם הגוזם הערבי יכול לגזום את שדהו בעיתו, לקחת את עצי הגיזום ולמכור אותם בעיר הקרובה לקראת הסקת החורף ולשלשל ממונו לכיסו. לאחר מכן הוא הולך ומתלונן במשטרה שמישהו גזם לו את העצים וחיבל בהם. ואם חיבל, אז בטח אלה היהודים. התלונה נרשמת והוא חוזר למשרדי הפת''ח או הרש''פ ושם מקבל בונוס על סיועו לתעמולת שחרור האדמה הכובשה. עכשיו הוא צריך לשבת בבית לספור את המצלצלין כשהיהודים רודפי השלום כבר ירדפו את המתנחלים וימשיכו לו את העבודה. בכך הוא הרוויח גם כסף וגם סיוע לעמו במלחמת התקומה נגד האוייב הציוני.

בצה''ל ובמשטרה רושמים את התלונה. ומשם יוצאת הודעה מתוזמנת שערבים התלוננו שכרתו להם את הזיתים ואז עיתונאי YNET או ''הארץ'' מוסיפים כל אחד את הערותיהם והערכותיהם ה''מקצועיות'' ומתחילים לספר שהמתנחלים ידועים כאלימים. לפני שנה נערים יהודים רבו עם נערים ערבים וזה הוציא סכין והאחר זרק אבן וכו'.

ואח''כ יובב קורא את הידיעה בעיתון ואומר לעצמו: שוב המתנחלים האלימים החארות האלה. צריך לזרוק אותם מהכיבוש ועשול לנו שקט ושלום. רק הימנים האלה מונעים את השלום ויתר הבלה בלה בלה השיגרתי הזה. והם באים לפורום וכותבים: אבל הוגשה תלונה למשטרה.
יופי נחמה. תלונה במשטרה היא עדות לאשמה כשלהי של מישהו כלשהו. רק תראה מה קורה סביב חקירת מקרי הרצח וגניבות הרכב במדינה. הרי מול כל מקרה אתה צריך עדויות מרשיעות של ממש, ולא רק דיעה פוליטית כלשהיא.

בינתיים עכבר העיר מוליד הר גדול של סיפורים שמזינים את עצמם ברכילות ובסיפורי בדים וככה אתה נשבה לדיעה שמראש היתה בלאו הכי נוחה לך.

אבל אני כאן כדי לומר לך, מצטער אדוני. כדי להאשים מישהו בכריתת זיתים אתה צריך להביא הוכחות ולא רכילות.
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
יובב (יום שישי, 19/01/2007 שעה 19:15)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

התנכלות מתנחלים היא כנראה קונסיסטנטית.
מספר הוכחות מצולמות לארועים כאלה:
בהנתן אופן התנהגות כזה, הטענה כי הם כורתים עצים אינה בלתי סבירה. קצת קשה לי לשפוט את סבירותה של התיאוריה שלך.
אבל ההיתלות ההמונית תאוריית הקונספירציה המרשקית מאוד מחשידה. על ראש הגנב וגו'.
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
א. פרקש (יום שישי, 19/01/2007 שעה 22:48)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה רציני בטיעונים שלך?

אתה בדקת את התמונות לפני שקבעת את מה שקבעת?! מוזר. מה עניין ה'הוכחות' לענייננו?

מוזר שאתה מתעקש לבנות תאוריית קונספירציה כנגד המתיישבים עם תמונות כאלה. אני מציע לך לעשות שיעורי בית וגו'.

אין ספק שבעניין 'על ראש הגנב וגו'' של מרשק אתה צודק. קשה ביותר להסביר מה עושה מסור מכני בריכבו בסמוך לשדה זיתים שבמחלוקת הגיזום. קיים חשד סביר למסורו, בדיוק כמו שתתפוס אדם עם אקדח סמוך למקום רצח ביריה. המשטרה היתה אמורה לחקור את העניין ולא השלימה חקירתה. וזה מוזר.
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
יובב (שבת, 20/01/2007 שעה 0:54)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

התמונות הן רק הדגמה לכך כי קיימים גורמים אלימים בקרב המתנחלים. אני לא יודע למה טרחתי באמת, כיוון שזו עובדה שאינה שנויה במחלוקת, כמו גם התנכלויות לערבים שמנסים לעבד אדמות.

הדבר מצביע על כך כי האפשרות שמתנחלים אכן פוגעים בגידוליי ערבים היא לגמרי לא בלתי סבירה.

לעומת זאת, המצאות מסור ברכבו של אדם הבא לבצע עבודות חקלאיות היא טריביאלית.
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
א. פרקש (שבת, 20/01/2007 שעה 11:37)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הדגמה שמדגמה. בת''א יש הרבה יותר מתנחלים אלימים. גם בשכם יש הרבה יותר מתנחלים אלימים. אז מה אתה רוצה לומר בזה?

חביבי, הכל שנוי במחלוקת עד כי תביא לנו הוכחות שמתנחל יהודי כרת עצי זית למתנחל ערבי.

אתה אומר פה דבר מעניין:
''הדבר מצביע על כך כי האפשרות שמתנחלים אכן פוגעים בגידוליי ערבים היא לגמרי לא בלתי סבירה.

לעומת זאת, המצאות מסור ברכבו של אדם הבא לבצע עבודות חקלאיות היא טריביאלית.''

* שישי סיכוי נמוך שמתנחלים יהודים פגעו ''בגידולי'' (זיתים או לא זיתים?) הערבים. הייתי מוסיף ואומר שיש גם סיכוי נמוך שמתנחלים ערבים פגעו ב''גידולי'' הערבים.

* אכם הסיכוי שימצא מסור אחד אצל יהודי לא מתנחל הבא לבצע ''עבודות חקלאיות'' היא ממש אבל ממש טריוויאלית. באמת, למה צריך מפגין יהודי ליסוע לשומרון עם מכסחת זיתים? כנראה לעזור לערבים לכסח להם את הזיתים. כי פשוט הגיע עונת כיסוח הזיתים. הכל חקלאות ולא התנחלות.
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
יובב (שבת, 20/01/2007 שעה 12:30)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה יכול להפריח כמה עשן שאתה רוצה, אבל המקרה די פשוט.

עובדות:
1. יש גורמים מתנחלים הנוהגים באלימות כלפי ערבים, ומונעים מהם גישה או פעולה בשטחים חקלאיים.
2. עצים של ערבים נכרתו.

היפותזות:
1. מתנחלים כרתו עצים של ערבים.
2. יהודים באו לעזור לערבים לכרות לעצמם את העצים ולהאשים מתנחלים.

עקרון תער אוקהם: הסבר 2 מורכב יותר ולכן היפותזה 1 סבירה יותר.
_new_ הוספת תגובה



תענה לעניין ואל תפריח עשן
א. פרקש (שבת, 20/01/2007 שעה 13:06)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה בדיוק את רוצה לומר ב'עדויות' 1 ו-‏2 שלך? במה זה תומך בטענותיך ושולל את טענותי?

מה בדיוק עושות את ההיפו-היפו שלך למשהו ממשי ואמין? אתה עוסק בחפיף של הלוגיקה.

לפי תיאוריית ההפרכה של קארל פופר כל ההצעות שהעלאת מופרכות ופורחות ברוח ובעשן שאתה מפיץ, כי אין אינן עולות בקנה אחד עם העובדות. אלא הן מחוברות אך ורק ל'מה היית רוצה שיהיה'. וככה לא בונים תיזה.

כדי להשתמש בעקרון 'תער אוקהם' אתה צריך להעלות היפותיזות שיש להן רגליים במציאות, או בשדות הזיתים. בינתיין אתה לא עומד במבחן הלוגי הזה.
_new_ הוספת תגובה



תענה לעניין ואל תפריח עשן
יובב (שבת, 20/01/2007 שעה 13:19)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

היפותזה = השערה, לא שאני לא חושב שאתה לא יודע, אבל ברור לי שבמסגרת הפרחת העשן נוח לך ליצור כמה שיותר מוקדים של רעש, ונחמד לסגור כמה.

אם אתה חסיד כ''כ גדול של פופר, למה אתה ממשיך להצדיק את 'הקונספירציה המרשקית' כשאתה לא יכול להוכיח אותה?
_new_ הוספת תגובה



תענה לעניין ואל תפריח עשן
א. פרקש (יום ראשון, 29/07/2007 שעה 11:07)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

היפותיזה שמיפותיזה. אם יש לך ''הוכחות כל כך חותכות'' אז למה אתה לא פונה למשטרה ומציג אותן? כנראה שהמשטרה זקוקה לאנשי מעוף כמוך.

העובדה שאתה מתעקש לטעון טענה כל כך חסרת בסיס (שהרי כבר נתפסו גוזמים ערבים, והסברתי זאת בהודעות קודמות) מראה שאתה מקובע בדעתך ושום עובדה לא תשנה אותה.

''אם אתה חסיד כ''כ גדול של פופר... '' זוהי דוגמית של טיעון קונספרטיבי שאתה מפיץ כדרך שאתה מפיץ על מתנחלים.
אתה שם ''אם'' - כדי שתוכל בהמך ללכת צעד אחורה.
* אתה קובע שאני חסיד, ולא סתם חסיד אלא גדול של פופר --* כן, אני חסיד גדול של פופר. אבל לא של הפופר הקטן, חיית המחמד שלך, אלא של קרל פופר. כלומר, קודם תשחיר את המתנגד לך, אח''כ תסמן את המטרה.
* ''קונספירציה מרשקית'' - העובדה היא פשוטה. מרשק היה מיד לאחר גיזום זיתים במקום. במכוניתו של מרשק היה מכשיר גיזום מכני. מרשק האשים מתנחלים אף שלא ראה אחד מהם מבצע גיזום. יש לך הסבר למסור (לא האשמתי אותו, אלא רק החזרתי לך את הכדור להנחתה)?
מצד שני אתה לא תפסת אף מתנחל עם מסור, ואתה כן מאשים אותם.

אז תסתכל קצת יותר במראה.
_new_ הוספת תגובה



קישקוש
דוד סיון (יום ראשון, 29/07/2007 שעה 12:55)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה ממשיך לקשקש סיפור שלא היה ולא נברא.
המסור נגנב מטנדר שהיו עליו כלי עבודה במהלך יום העבודה.
התוספת שלך ''מיד לאחר גיזום זיתים במקום'' היא מופרכת.

המשמעות של דבריך הן שאתה מצרף לאירוע טענות מופרכות.
למרות שאתה טוען ש''לא האשמת אותו...'' אתה שוב מסלף את
העובדות.

-----

מה היית אומר אם הייתי טוען שאתה היית שם עם המסור החשמלי מיד לאחר גיזום זיתים?
מה היית אומר או כותב אם כל פעם שאין טענה רצינית אחזור ואטען את אותה הטענה עם התוספת (אני לא מאשים אותו...)?
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
לוי (יום שני, 22/01/2007 שעה 8:28)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

התמונות אינם הדגמה לכלום. איפה בהן המתנחלים ? אתה כותב ''כייון שזו עובדה שאינה שנויה במחלוקת ...'' היא שנויה במחלוקת ועוד איך !!
_new_ הוספת תגובה



אתה רואה את העץ?
צדק (יום שני, 22/01/2007 שעה 8:49)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המתנחלים מאחרי העץ...

תיאור השמאלני בכתבי הקודש:

אִישׁ מֵרֵעֵהוּ הִשָּׁמֵרוּ, וְעַל-כָּל-אָח אַל-תִּבְטָחוּ: כִּי כָל-אָח עָקוֹב יַעְקֹב, וְכָל-רֵעַ רָכִיל יַהֲלֹךְ.
וְאִישׁ בְּרֵעֵהוּ יְהָתֵלּוּ, וֶאֱמֶת לֹא יְדַבֵּרוּ; לִמְּדוּ לְשׁוֹנָם דַּבֶּר-שֶׁקֶר, הַעֲוֵה נִלְאוּ.

חֵץ שוחט (שָׁחוּט) לְשׁוֹנָם, מִרְמָה דִבֵּר; בְּפִיו, שָׁלוֹם אֶת-רֵעֵהוּ יְדַבֵּר, וּבְקִרְבּוֹ, יָשִׂים אָרְבּוֹ.
_new_ הוספת תגובה



והנה תיאור המתנחבלים
עמיש (יום שני, 22/01/2007 שעה 9:33)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

א שִׁמְעוּ הַדָּבָר הַזֶּה, פָּרוֹת הַבָּשָׁן אֲשֶׁר בְּהַר שֹׁמְרוֹן, הָעֹשְׁקוֹת דַּלִּים, הָרֹצְצוֹת אֶבְיוֹנִים; הָאֹמְרֹת לַאֲדֹנֵיהֶם, הָבִיאָה וְנִשְׁתֶּה. ב נִשְׁבַּע אֲדֹנָי יְהוִה בְּקָדְשׁוֹ, כִּי הִנֵּה יָמִים בָּאִים עֲלֵיכֶם; וְנִשָּׂא אֶתְכֶם בְּצִנּוֹת, וְאַחֲרִיתְכֶן בְּסִירוֹת דּוּגָה. ג וּפְרָצִים תֵּצֶאנָה, אִשָּׁה נֶגְדָּהּ; וְהִשְׁלַכְתֶּנָה הַהַרְמוֹנָה, נְאֻם-יְהוָה. ד בֹּאוּ בֵית-אֵל וּפִשְׁעוּ, הַגִּלְגָּל הַרְבּוּ לִפְשֹׁעַ; וְהָבִיאוּ לַבֹּקֶר זִבְחֵיכֶם, לִשְׁלֹשֶׁת יָמִים מַעְשְׂרֹתֵיכֶם. ה וְקַטֵּר מֵחָמֵץ תּוֹדָה, וְקִרְאוּ נְדָבוֹת הַשְׁמִיעוּ: כִּי כֵן אֲהַבְתֶּם בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, נְאֻם אֲדֹנָי יְהוִה. ו וְגַם-אֲנִי נָתַתִּי לָכֶם נִקְיוֹן שִׁנַּיִם, בְּכָל-עָרֵיכֶם, וְחֹסֶר לֶחֶם, בְּכֹל מְקוֹמֹתֵיכֶם; וְלֹא-שַׁבְתֶּם עָדַי, נְאֻם-יְהוָה. ז וְגַם אָנֹכִי מָנַעְתִּי מִכֶּם אֶת-הַגֶּשֶׁם, בְּעוֹד שְׁלֹשָׁה חֳדָשִׁים לַקָּצִיר, וְהִמְטַרְתִּי עַל-עִיר אֶחָת, וְעַל-עִיר אַחַת לֹא אַמְטִיר; חֶלְקָה אַחַת תִּמָּטֵר, וְחֶלְקָה אֲשֶׁר-לֹא-תַמְטִיר עָלֶיהָ תִּיבָשׁ. ח וְנָעוּ שְׁתַּיִם שָׁלֹשׁ עָרִים אֶל-עִיר אַחַת, לִשְׁתּוֹת מַיִם--וְלֹא יִשְׂבָּעוּ; וְלֹא-שַׁבְתֶּם עָדַי, נְאֻם-יְהוָה. ט הִכֵּיתִי אֶתְכֶם, בַּשִּׁדָּפוֹן וּבַיֵּרָקוֹן--הַרְבּוֹת גַּנּוֹתֵיכֶם וְכַרְמֵיכֶם וּתְאֵנֵיכֶם וְזֵיתֵיכֶם, יֹאכַל הַגָּזָם; וְלֹא-שַׁבְתֶּם עָדַי, נְאֻם-יְהוָה. {ס}
_new_ הוספת תגובה



תיאור מדויק של הפרות השמאלניות
צדק (יום שני, 22/01/2007 שעה 9:41)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כופר לא מבין את כתבי הקודש כמו שאינו מבין כל דבר מורכב אחר.
הכופר יכול לעיין בכתבי הקודש, זה יכול לתקן את נישמתו.
אבל לפרש... זה מחוץ ליכולותיו המוחיות.
_new_ הוספת תגובה



תירוצים עלובים
עמיש (יום שני, 22/01/2007 שעה 9:43)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זה מתאר בדיוק רב את דעת הנביא עמוס על ההתנחלויות. כל השאר זה סיפורי סבתא.
_new_ הוספת תגובה



תירוצים עלובים
צדק (יום שני, 22/01/2007 שעה 9:47)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ציטטת את כתבי הקודש,
ופירשת על פי שיטת סטאלין.
לא מערבבים מין בשאינו מינו.

נביא לא יכול לתקוף מצוות ועושי מצוות......
רק כופר יכול לתקוף צדיקים.
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
יובב (יום שני, 22/01/2007 שעה 22:07)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין מת נחלים מתנכלים?
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
צדק (יום שלישי, 23/01/2007 שעה 6:08)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין שמאלנים אנסים?
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
לוי (יום ראשון, 21/01/2007 שעה 18:49)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

התמונות שאני ראיתי היו במתכונת של גיזום חקלאי . אף פעם לא ראיתי תמונה של עץ כרות .
מה פשוט יותר מחיתוך העץ סמוך לקרקע . חתוך אחד וגמרנו . מדוע אם מי שהוא רוצה לחבל יבזבז זמן על עשרה חיתוכים בגובה ? למה להרים את המסור אם אפשר לחבל במאמץ הרבה יותר קטן ?
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
לוי (יום שני, 22/01/2007 שעה 8:24)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

התמונות שאתה מציג אינם מתיחסים לזיתים ואינם מתקשרים למתנחלים .
אין בהם בדל של הוכחה שהם בוצעו ע''י מתנחלים או אפילו ע''י יהודים או חיילי צהל .
סתם עלילות דברים של חבורה אנטישמית חובבת ממון המטפחת עלילות כדי לקבל את התשלום החודשי המיוחל .
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
יובב (יום שני, 22/01/2007 שעה 22:09)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אבל סיפור מרשק הוא מבוסס מלפני ומלפנים?
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
לוי (יום שלישי, 23/01/2007 שעה 7:48)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עלילות הקיבוצניק האנטישמי יש בהם משום חשד כבד . המשטרה האנטישמית המושחתת לא עצרה אותו לחקירה , לא דרשה צו הרחקה כמקובל אצלה כאשר ערבוש כל שהוא מצייץ ביחס לציוני אמיתי .
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
לוי (יום ראשון, 21/01/2007 שעה 18:41)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מי זה צהל המאשר ?
איזה קצינון המתחנף לעיתונאי אשר יעזור להתקדם במערכת הליקוקין של צהל המקרטע .
_new_ הוספת תגובה



הפוסל במומו פוסל
לוי (יום שני, 22/01/2007 שעה 8:15)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

התקשורת הישראלית היא אנטישמית לכן הדיווחים שלה בכל הנוגע למתנחלים היא שיקרית .
הטענה שהדיווחים מאושרים ע''י צהל .
בעצם מי הוא צהל ? אי אלו קצינונים המדובבים ע''י העתונאים האנטישמים המסבירים לקצינונים שלמען טובתם וקידומם יזמרו לפי האג'נדה של העורך האנטישמי .
_new_ הוספת תגובה



היה או לא היה?
ישראל בר-ניר (יום שלישי, 16/01/2007 שעה 1:26)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

רק לפני כמה תגובות טענת שזה כלל לא היה.

עכשיו אתה טוען ''הגיע לבצע דילול/שילוד ולא מסיק''

כדאי שתחליט אם הוא היה או לא היה.

זה יעזור לכמה חכמולוגים כאן להכניס קצת סדר במחשבותיהם.
_new_ הוספת תגובה



היה או לא היה?
יובב (יום שלישי, 16/01/2007 שעה 8:52)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האיש מסתובב עם מסור באוטו כדי לעזור לבצע פעולות חקלאיות.
הסקה מהמצאות המסור על קונספירציה היא אבסורד.
_new_ הוספת תגובה



היה או לא היה?
לוי (יום שלישי, 16/01/2007 שעה 15:48)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האיש הקים ענף כלכלי בקיבוץ שלו.
ענף מאוד רווחי המכניס מאות אלפי דולרים לקיבוץ . התוצרת היא בסה''כ כמה כתבי פלסתר וכמה תמונות שלא חייבות להיות אותנתיות . אם יקלקלו לו את הענף הוא יצטרך לעבוד במטעי הקיבוץ . בחום הקיץ ובקור החורף ובסוף התחרות מהשטחים הופכת את הענין ללא כדאי. מעמדו בקיבוץ יתערר ומשכורתו תפגע .
על כן נא לרחם עליו ולא לפגוע בפרנסתו .
_new_ הוספת תגובה



היה או לא היה?
אבא גוריו (יום ראשון, 21/01/2007 שעה 18:24)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כנראה שהוא לא יודע להגן על הלקוח שלו.
_new_ הוספת תגובה



היה או לא היה?
יובב (יום ראשון, 21/01/2007 שעה 19:11)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נודניק
היה בשטח.
עם מסור.
אולי היתה לו גם את חפירה.
אם כן, זה בטח בשביל לקבור גופות של ילדים של מתנחלים שהוא משתמש בדם שלהם לאפות לחם של קיבוצניקים.
_new_ הוספת תגובה



אז שלא יאשים את המתנחלים !!!
א. פרקש (יום שישי, 19/01/2007 שעה 23:04)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

במה שהוא עושה.
_new_ הוספת תגובה



אז שלא יאשים את המתנחלים !!!
אבא גוריו (יום ראשון, 21/01/2007 שעה 18:25)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אז את מי הוא יאשים?

את עצמו?

אל תהיה תמים.
_new_ הוספת תגובה




חזרה לפורום
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי