פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
הזמן התָּלול
חכם ציון (יום שישי, 08/08/2008 שעה 12:03) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הזמן החלול הוא הזמן הסובייקטיבי של אומרו. מבחינת אבנרי, גרוסמן ושאר חלולי-קודשם האחרים, הזמן יכול להיות חלול, והאנשים שהובילו החלל בזמן הזה הם חלולים. החלול שלך אינו החלול שלי, ולהיפך. חלול - עוד מונח יפה בתרבות הויכוח הישראלי. כן, תרבות, שבכל זאת מתווכחים אנו ביננו, ויש המוסיפים לדבריהם דברים חלולים חלולים כי אין להם משהו אחר לומר. ראה את יוסלה ועמיש, לשם הסברי על החלולים-חלולים, נקבים-נקבים אשר בממלכת השמאל המרקיבה רקבים-רקבים, רקקים-רקקים.

אך ככל מונח חלול ושאינו חלול נתונים לויכוח, לפרשנות, להבהרת דברים, ליישור הדורים, ליצירת חלולים ולאטימת נקבים.

מבחינת הסיפור ההיסטורי שלנו בארבעים השנים האחרונות, אין ספק ששמאלנינו עשו לנו חלולים-חלולים, נקבים-נקבים, חללים-חללים רבים בריצת האמוק שלהם אלֵי שלום אכזב, כשהם מנסים לבשר לנו את בשורתם לשלום של אמיצים עם הפחדנים והנמוכים ביותר בחברת האוייב הפלסטיני. מסתבר שהם לא יכלו למצוא חבר חלול יותר מרוצח הילדים ובותק התינוקות ערפאת. חלולינו ממלאים בחומרים חלולים את חלל השלום הנקוב שלהם.

ייאמר לזכותם של שמאלנינו שהם טרחו לסגור את אפם בטרם ערפאת ואנשיו פתחו את פיהם. רק חבל שבאותה עת ומשימה הם לא פתחו גם את עיניהם ואת אוזנם לראות ולשמוע את ידו של איזה חלול הם לוחצים. ובכך, שמאלנינו, למרות רצונם הכן והעז בשלום, חיללו את השלום, בקוצר ידם ושיכלם, והביאו עלינו ועל הפלסטינים רק יותר חללים, שכן ''ההבנות'' ו''ההסכמים'' למיניהם מיסדו את פריסת כוחות הטרור הפלסטיניים מעבר לגדר הכיבוש הוירטואליים, ואף בתוך הגדר פנימה. אבל יותר מכל הם הפכו את הגדר הוירטואלית הזאת לחלולה. ולא רק דרכם בשלום חלולה-חלולה אלא גם בתרבויות האדם. החלולים-חלולים שנו מפתחים ומטפחים את ההערצה החלולה לכוכבי זמר משתמטים, ל''כוכב נולד'', ''לרקוד עם כוכבים''.

בעל החלול גרוסמן אמר ב''שיחת ועידה''/ ערוץ 1 ב-‏28.9.07! : ''אין בעל הנס מכיר בניסו. קרה לנו נס. אנחנו בתחילתו של נס. אנחנו בתחילתו של סיכוי להיוולד מחדש''. חלול-חלול, נקוב-נקוב. הוא לא עלה בדעתו לרמתו של חלול אחר יהושע סובול שהפך ל'חלול על תנאי' לתקופה קצרה בעיצומה של מלחמת לבנון השנייה, כשאמר בראיון ל''ידיעות-אחרונות'' (27.7.06) : ''המציאות טפחה על פניי'', הוא אמר, ''ואני מקווה שהיא טפחה על פניהם של רבים מעמיתיי למחנה השמאל. אם היינו ממשיכים עוד קצת לנמנם, האסון היה גדול בהרבה''.
להזכירכם, זה היה קודם להתעוררות המחודשת של שמאלנינו החלולים שבזמן המלחמה תמכו בה, וככל שהתרחקה מאחור גם התרחקו מתמיכת זו בה. הכוח וההתלהמות עשו להם את השריר. אסור לסמוך על שמאלנים שבסיס אמונתם נשען על יסודות חלולים-חלולים, נקבים-נקבים. שנאמר, יתרונו היחידי של החלול, שבהיותו קנה חלול כמו במבוק למשל, הוא מתכופף בקלות לכל כיוון ומשב נקוב, ומתיישר עם ערב לקול התשיעית של בטהובן, הכלב המדשדש בזנבו ומתלקק בלשונו, ולשאגותיו של הֶר האנץ אבנרי במרומי ההפגנה הנקובה. יתרונו הבלעדי של החלול הוא השרידות.

כך מבזבזים שמאלנינו את הזמן החלול שלהם בחילול שמם ובחילול החליל החלול לא-לשווא המנגן את שלום השווא.

אבל, מבחינה אובייקטיבית הזמן הוא תָּלול, הזמן הולך ורץ קדימה ומטפס במעלה הקיום האנושי והגלובלי. הזמן לא מחכה לאלה ששכחו אותו, או שביזבזו את זמנם לריק, ושהפכו את זמנם לחלול. האדם עושה את הזמן חלול לעצמו. השמאלנים כושלים במתלול חייהם. ויש מבין החלולים האלה מספר חלילני חלום, שרושמים את חלומותיהם שבוע בשבועו (ויש כאלה שגם בשבועתו) באתרי האינטר-פטפוט שלהם. החלולים תמיד נשארים מאחור ולמטה, ובעיקר הקשים שבהם - אותם החלולים, האנשים מפלסטיק, האנשים של שלום מפלסטיק. והללו תמיד מפגינים געגוע מר ומורסתי לחלול שלהם, עד כי הם עוברים על עבירת חלול-השם ושלא בשמו.

אנשי ההתיישבות שמאל וימין, אנשי המלאכה והתעשיה ימין ושמאל, קידמו את החברה הישראלית כל זמן שלא השאירו להם החלולים חללי זמן בציר הזמן התלול. אלה שחיללו את הזמן וחברו לערפאת ולאנשיו, הפכוהו לחלולים חלולים, נקבים נקבים. בקוצר ידם ובנועם ליבם רצו להביא עלינו שלום בדרך עוקפת מציאות, אמת ואמונה. 'שלום עכשיו' שלהם קרס כל יום ויום והפך ל'שלום הך-שווא' ומשם ל'שלום אך-שווא' ולמצב הדברים החלולים של היום – ל'שלום אכזב'. שמאלנינו זרעו את המזרח התיכון במטענים חלולים שחוללו הקשחה ברצון הערבים לשלום. שימו לב – כל שלום שהחזיק קצת מים נעשה ללא מעורבות מחנה השלום כלל: מצרים וירדן. היכן שהשלום נעשה או נחטף ע''י השמאל-אוסלו, הוא היה לחלל בטרם הוחל וחולל. אבל עקשני החלול תמיד יתישו את עצמם להסביר לנו את דיברי הנקבים שלהם בדיסק החלול של השלום החפוז.

שנאמר ביום הזה, כל חלול שתודעתו נתמלאה בתבונה בטרם עת והבין שהשלום הוא אכזב, ראוי הוא שיצטרף במסע העשייה לזמן התלול, תילי תילים של קידמה וטוב, תורה ועבודה, תרבות ועשייה. חסל סדר דיבורים חלולים על 'חלום עכשיו' שמא גם אתם תגיעו לשיברו ותהיו גם אתם 'חרדי שלום'' הבצורים בכנסיות השכל והשלום שלכם.

שכן כל חָלול החולם חלום שלום, לחמור ייחשב.

חלול עכשיו, חלול חינם.
_new_ הוספת תגובה



הגיע הזמן לומר את האמת
יוסלה  (שבת, 09/08/2008 שעה 6:11)
בתשובה לחכם ציון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

טקסט יפה מבחינה פונטית - יש לו צליל יפה,
אך כאשר מנסים לברר את האמירות הישירות יותר
שבו, עומדים בפני שוקת שבורה של טיעונים דמגוגיים
מוכרים:

''ויש המוסיפים לדבריהם דברים חלולים חלולים כי אין להם משהו אחר לומר. ראה את יוסלה ועמיש.''
- דווקא ליוסלה יש מה לומר והוא אומר זאת די בבהירות: גזענים יהודים שמציעים לגרש את תושבי ארץ ישראל
הפלסטינים לעבר הירדן הם בגדר פושעים. ואם הם חיים ביהודה ושומרון, יש לפנותם כדי לאפשר המשך המשא ומתן עם הפלסטינים להסכם קבע.

''אין ספק ששמאלנינו עשו לנו חלולים-חלולים, נקבים-נקבים, חללים-חללים רבים בריצת האמוק שלהם אלֵי שלום אכזב.''
- האמוק, הפניקה, וההיסטריה, הם דווקא מנת חלקם של המתנחלים ונופחי הרוח הגבית שלהם, במאבקם
הנואש על המשך מגוריהם ביהודה ושומרון. הנואשות של מצבם באה לידי ביטוי בימים האחרונים בהגברת
האלימות של מתנחלים כלפי האוכלוסיה הפלסטינית.

''''ההבנות'' ו''ההסכמים'' למיניהם מיסדו את פריסת כוחות הטרור הפלסטיניים מעבר לגדר הכיבוש הוירטואליים, ואף בתוך הגדר פנימה. אבל יותר מכל הם הפכו את הגדר הוירטואלית הזאת לחלולה.''
- עכשין הגדר אשמה? עדיף כבר להאשים את המקלדת. ההבנות וההסכמים כמובן רק תרמו לרגיעה ועוזרים להתקדמות לעבר הסכם הקבע.
אך זה מובן שעבור מתנחל היושב על אדמה שנגזלה מבעליה הפלסטינים, כל הבנה או הסכם הם האוייב, כי
הסכמים אלה מכירים בזכויותים של בעלי האדמות המקוריים, כולל הזכות לעצמאות אישית ומדינית. עבור
הגזענים היהודים המתגוררים בשטחים כל הסכם שכזה הוא האוייב.

''התעוררות המחודשת של שמאלנינו החלולים שבזמן המלחמה תמכו בה, וככל שהתרחקה מאחור גם התרחקו מתמיכת זו בה.''
המלחמה האחרונה חילקה את העם, לא לימין ושמאל, אלא לטיפשים וחכמים. רוב אזרחי ישראל תמכו
בהתלהבות של חסרי בינה ביציאה למלחמה חסרת סיבה ומטרה, וככל שהפאשלה נגולה כך החסירו תמיכתם.
אין זה כלל שייך לשמאל, והצגת העניין באופן הזה טועה ומטעה.

''כל חלול שתודעתו נתמלאה בתבונה בטרם עת והבין שהשלום הא אכזב, ראוי הוא שיצטרף במסע העשייה לזמן התלול, תילי תילים של קידמה וטוב, תורה ועבודה, תרבות ועשייה.''
- השלום הוא לא 'אכזב'. מה זו השטות הזאת - עוד פנינת זבל מבית המדרש של רבני י''ש. עבורם השלום
בין ישראל לפלסטינים הוא גזר דין פינוי. אך על כך היו צריכים לחשוב לפני שעברו לחיות בעופרה על אדמות
פלסטיניות גנובות.
- ''מסע העשייה לזמן התלול, תילי תילים של קידמה וטוב,
תורה ועבודה, תרבות ועשייה.'' נשמע טוב? אך זו בדיוק הטענה החלולה, של נפל המתנחלים: 'קידמה וטוב'? היכן, בסמטאות חברון, במקום שיהודיה שומרת מצוות מכנה את שכנתה
הפלסטינית ''שרמוטה''? תורה ועבודה? אולי בהקמת עוד היאחזות קרוונים לא חוקית על אדמות של מישהו
אחר. ''תרבות ועשייה'' - עוד קלישאה. הרי עיסוקו העיקרי של המגזר היהודי הגזעני הוא בהקמת ישובים
במטרה למנוע הסכם קבע עם הפלסטינים תושבי השטחים. המתנחלים קוראים לזה ''תרבות ועשייה''.
אנחנו יכולים לקרוא לזה, בלי נדר ובלי כיפה, עושק וגניבה, בריונות ופשיעה, ונשיאת שם ה' לשווא.

זה עצוב, אך ככל שאיכות הפיוט של ה'חכם' עולה,
כך נעשים טיעוניו הפוליטיים יותר שקופים.
ובמערומיהם גם מערומיו.

הטקסט בכללותו הוא מין דבר מאפה יפה למראה אך מלא אוויר,
- כולו חזרה על המנטרה, 'השמאל חלול'. מדוע ואיך כלל לא ברור.
אך בקריאה איטית יותר הכל מתנקז להתנחלויות ביהודה ושומרון
ולפחד הנורא שיש ליהודים הגזעניים החיים שם מכל שמץ ורמז
להסכם קבע בשטחים. לכן השמאל מוצג כאן כאוייב העם.
ולכן גם השלום שלא חטא בכלום, מוצג כאן כקללה. הרע הוא 'טוב'
והטוב הוא 'רע'. שפה הפוכה.
_new_ הוספת תגובה



הגיע הזמן לומר את האמת
חכם ציון (שבת, 09/08/2008 שעה 16:38)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אינני חושב שיוסלה לא יודע מה דעת החכם לגבי פתרון הסכסוך
שהרי כבר אמר החכם שוב ושוב שהפתרון הוא שתי מדינות לשני עמים
ולא שלוש. והגבול הוא נהר הירדן. נדמה לחכם שהוא טוען זאת שוב ושוב
וגם באשכול זה, לכן בכייתו של היוסלה מוזרה ומעידה על שיקול זר בטענתו.
גם טענתו של יוסלה שטיעוני החכם נעשים 'פוליטיים שקופים' משמימה עד לזרא
שכן האם לא הבין היוסלה שזהו פורם פוליטי שקוף ושיוסלה עצמו טוען כל הזמן
'טיעונים פוליטיים שקופים'? יוסלה הפר להיות גם מוזר. יוסלה צריך להתקדם ולא
לסגת בזמן.
דוגמה טובה לחוסר הבנת הנקרא אצל יוסלה היא פרשנותו את מקרא ''הגדר הוירטואלית''.
ניכר שיוסלה לא הבין או שלא רצה להבין את עניין הגדר, שמעבר ומחיצה שהיא
הטילה ביננו לבין ערביי השטחים היא הטילה גם מסכה וירטואלים לפני עיני שמאלנינו
חורשי השלום. הגדר אינו נושא הויכוח בכתיבתו זו של החכם, אלא רק דוגמית
למוחם החלול של שמאלנינו. המסר בפיסקה בה זה כתוב הוא אטימות ליבם, עיוורן עינם
וחרשות אוזנם של שמאלנינו הטובים. החכם כתב את זה פשוט ולעניין, ולא נותר
לחכם אלא להיות מופתע מתגובתו התמוה של היוסלה (גם) בעניין זה.
אני חייב לציין שיוסלה מתמחה בלהסיט את הויכוח לשולי העניינים
ולעולם הוא לא ישיב עניינית תגובה 119834 .

לצערי יוסלה לא מספק חומר בעירה לויכוח ענייני. הוא חוזר למנטרות של ''השרמוטה''
מחברון שלא מזדיינת בערגה משום מה לתמוך בטענתו. ודווקא את חברון מגייס היוסלה
לשיטתו, שהרי חברון היא עיר של יהודים מקדמה דארעא שחיו בה ברצף עד פרעות תרפ''ט
אז נרצחו יהודיה בידי אבותיה של השרמוטה עם מצלמת ''בצלם'' בידה. יוסלה נותן
ערך לחוק שמנסים הערבים לממש: ''הרצחת וגם ירשת''. בכל מקום בו רצחו הערבים
יהודים, לדעתו של היוסלה אין מקום לחזרת היהודים, כי המקום התקדש לערבים
בלבד. טענתו של יוסלה היא טענה גזענית מן המעלה הראשונה, שכן הוא מכשיר
את רצח העם היהודי בארץ ישראל ככלי מוסלמי לכיבושה ולקביעת גבולות
היודנריין שלהם. לא מספיק ליוסלה שהערבים קטעו בהליך חד צדדי יותר מחצי
מ''פלסטין'' כבר ב-‏1947-1922 והוא מניח להם כעת להמשיך להשתלט
במעשי טרור ורצח על עוד חלקים שמהצד המערבי של נהר הירדן?
• עד 1967 השטחים הכבושים היו בידי הערבים הפלסטינים. מדוע אז הם לא
קמו לממש את ''זכותם'' ל''מדינה פלסטינית עצמאית''? – כי היתה להם כבר מדינה
פלסטינית היא ירדן שכבשה במהלך בלתי חוקי אל יהודה ושומרון. והם הצביעו
ונבחרו לפרלמנט בעמאן והרגישו שלמים כירדנים פלסטינים.

• טרור הפת''ח לא החל עם הכיבוש של 67' (והוא לא יסתיים גם הכיבוש
ה ז ה יסתיים) אלא לפניו והוא היה המשך הטרור של ארגונים
סמי צבאיים המופעלים ע''י אוייביה של ישראל כחלק מהמאבק
להשמדת ישראל ולא כחלק ממאמץ ''לתקן את העוול ההיסטורי של הפלסטינים''.
הפת''ח וערפאת הבינו את השינוי שחוללה מלחמת 67' בעמדותיהם, ולכן גם שינו
את ההאמנה הפלסטינית בהתאם. מאחר שמדינות ערב נטשו את הטרור ככלי נגד ישראל,
נדרש ערפאת לבצע הפיכה בפתח ולהגדיר אחרת את מטרותיו – לאט לאט אנחנו רואים
שינוי בכינוי העצמי של הערבים מ'ערבים פלסטינים' (של המנדאט הבריטי – לצד
'פלסטינים יהודים' ל-'פלסטינים' גרידא). ערפאת המציא עָם שימשיך לתמוך
בטענתו כי ה''עם הערבי', ''העם הירדני'' וה''עם המצרי'' נטשו אותו ואת ארגונו
שנדרש לדלק חדש להתניע ולצאת לטרור.
(לפירוט נוסף: תגובה 119926 ).

• הרי הערבים טוענים שהם לא יתפשרו עם ישראל בכל מקרה אם נספח ס''מ אחד
(ויש המתעקשים עם קריצת עין על מ''מ אחד) משטחי הכיבוש של 67'.
האם יוסלה מסכים לנסיגה מלאה וטוטלית?

• הערבים גם לא מסכימים לפשרה בלי ''זכות השיבה'' שיוסלה בודאי יודע את
משמעותה המספרית . האם יוסלה אז יסכים לקבל ל''זכות השיבה'' או חלילה אם ידחה
אותה הוא יתן תרוץ נוסף לטרור הפלסטיני וירחיק את השלום של אמיצים?
האם אז יוסלה ינטוש את ה''שלמונליה'' ('מחלת השלום') תגובה 119357 שלו?

• הערבים עומדים על כך שישראל תהיה ''מדינת כל אזרחיה'', כלומר לא עוד מדינה
של העם היהודי. תחת זאת הם רוצים שהרוב הערבי יקבע שזו תהיה מדינת פלסטין
המוסלמית ושהיהודים יהיו בה אזרחים שווים (כמובן, ראם יתחשק לפלסטינים ורק אם ישארו כאן
עדיין יהודים חיים).

מכאן שהצעתו של היוסלה כלל לא פרגמטית, גם אם הוא מרגיש
שהיא המצאה המאה.
הצעתו של יוסלה תביא אותנו להמשך המאבק הקיומי רק בתנאים קשים יותר שמשמעותו
יותר הרוגים משני הצדדים.

קיום יהודי במזרח התיכון יוכל להתממש רק אם ליהודים תהיה מדינת לאום משלהם
ושהיא תהיה חזקה ומסוגלת להגן על עצמה. משמעות החזקה היא גם טריטוריאלית
(אם כי עמדת החכם לגבי סיפוח השטחים עומדת קודם כל על הזכות ההיסטורית-
לאומית ואליה מצטרפים זכויות ויתרונות נוספים, כמו היתרון האסטרטגי למשל).
תגובה 119929 .
הערבים הפלסטינים יתעלו את רגשותיהם הלאומיים (מי שירצה מבינהם) למדינת
פלסטין בירדן. הם יצביעו וייבחרו לפרלמנט בעמאן, ויוכלו למלא את חללי חייהם
בתחושה לאומית שעד כה לא חשו כלל. ובא שלום על פלשתינה היא ארץ ישראל.
_new_ הוספת תגובה



הגיע הזמן לומר את האמת
יוסלה  (שבת, 09/08/2008 שעה 21:41)
בתשובה לחכם ציון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נראה שלחכמולוג יש תשובה לכל שאלה,

אך את עיקר דבריו קשה לייפות,

א. הוא מטיף לגירוש תושבי ארץ ישראל הפלסטינים.

ב. הוא מצדיק את אלימות המתנחלים כלפי התושבים
ביהודה ושומרון.

ג. הוא טוען שאין לשאוף לפתרון מדיני באיזור
(כי אין עם מי לדבר, וגם אם נגיע לפתרון כזה
הוא יגרום להשמדת ישראל).

הטענות א, ו-ב,
מביישות כל יהודי,
וטענה ג, חסרת בסיס:
יש עם מי לדבר, כפי שהוכח אין ספור פעמים
בעבר. והתנאים של הסכם קבע עם הפלסטינים
מאפשרים חיים טובים ובטוחים לתושבי מדינת ישראל
בתחומי הקו הירוק בשכנות למדינת פלסטין.
גם פתרון עניין זכות השיבה מטופל במסגרת הסכם הקבע
(לפי הסכמות ג'נבה למשל), ואין בכך בגדר איום על ישראל.

אך עיקר הוויכוח של זה המכנה עצמו 'חכם' הוא עם עצמו,
בשל הצורך הדוחק להראות ו'להוכיח' קבל עם שהתועבות
הנעשות בשטחים הן 'בסדר' ובגדר מסקנה בלתי נמנעת של
תורת ישראל. וזה מובן, היות וה'מומנט' העיקרי בדברי הנ''ל
הוא הטרנספר המפואר של כארבעה מליון תושבים פלסטיניים
לעבר הירדן. לבד מהגורם ה'פנטסטי' שבכל התכנית הזאת,
הגזענות חסרת הבושה שמניעה אותה ממש לא נעימה.

הכל מצטמצם שוב לטריטוריאליזם פרימיטיבי, המעוגן במנטליות
של גטו ואוסף דיעות קדומות. הנ''ל מניח שניתן ליהודים בארץ ישראל
לבצע כל מעשה תועבה שניתן להעלות על הדעת (טרנספר, עושק הקרקעות,
הבריונות האלימה) ועדיין להמשיך ולהתהדר בתואר 'יהודים'.
זה לא עובד ככה.
_new_ הוספת תגובה



יוסלה, אתה חייב להודות כבר שאתה לא מגיע לרמתו
אמנטל (יום שני, 11/08/2008 שעה 12:27)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הגבוהה של ''חכם ציון''. הוא לא מניח לך בפרטים הגדולים והקטנים, הוא מכה אותך באמת ובאמונה ואתה מחזיר לו בשוטים ובעקרבים. הוא מציג את דעתו בכללי ובפירוט ואתה עונה לא לעניין. כשכבר מתחיל ויכוח, אתה נסוג עושה אחורה פנה ובורח, חושש מניחון הנוק אאוט של ה''חכם ציון''.

הוא מכיר את הערבים וידע את שקר השלום,
ואתה ממשיך להתענג על שלום אוסלו, שלום ג'נבה, שלום שארם אל-שייח', שלום קהיר ושלום וואי (ושיסלח לי איזשהו שלום אם שכחתי אותו. הוא כנראה לא היה מספיק חשוב), כהתענג גבר על נערה. אבל בסוף כל הנערות ברחו לך ונשארת עם הנבוט ביד. תצא מזה יוסלה, אין לך ערבים שאיתם אפשר לעשות שלום. לדעתי אם טרם הבנת את מה ששם לך ''חכם ציון'' בפנים אז אתה בבעיה חמורה של קשר עם המציאות.
_new_ הוספת תגובה



הגודל לא חשוב
ארבעים אחוז מהעם  (יום שני, 11/08/2008 שעה 22:03)
בתשובה לאמנטל
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

החכמה אינה נחלתם של ה'חכמים' דווקא.

אילו גובה מנת המשכל, או כשרון הכתיבה היו
המדדים לטוהר המידות והמצפון של בני האדם,
רוב בני האדם היו אלימים וחייתיים.

אך מסתבר שהמצפון והמוסר הם נחלתם של כל
בני האדם, טפשים וחכמים.

השימוש שה'חכם' עושה בכישוריו כדי להגן על עמדה
בלתי מוסרית בעליל, מבייש רק אותו. עבור יוסלה, הנושא
איננו יוסלה, אך נראה שה'חכם' קצת אובססיבי ותחרותי,
ובכך שוכח את עצם העניין: המצב בשטחים. ואם ההטפה של
החכמולוג לטרנספר כתובה באופן מושך, אדרבא, זה רק
מקצין את תחושת הקבס שעמדת הכותב גורמת לקורא.

האפולוגטיקה של הימין הקיצוני, שהפך כבר כמעט למרכז
בישראל כיום, מגייסת את טובי ה'נוער' היהודי. אך זה בזבוז
משווע של משאבי אנוש, כפי שגם 'מפעל' ההתישבות ביהודה
ושומרון הוא במקרה הטוב מפעל הטפשות, ובמקרה הגרוע, מפעל
חילול השם.

האובססיביות הזאת באה כרוכה ברצון ל'נצח' את המצפוניות
המגדירה את היהדות בכלל. והנטייה הזאת ל'התגבר' על רוח האדם
החופשית אופיינית לדוקטרינות הפשטיסטיות דווקא. ראינו מגמה
זו בגירסתה הבוטה בכהנא בזמנו, ועכשיו אנו עדים לגירסת ה'דור
השני' של המתנחלים בדמות הטרנספריסטים ה'מנומסים' כדוגמת
העילוי המכנה עצמו 'חכם'. וכפי שיוסלה כבר אמר פעם, אפשר ליצור
עולם בהבל פה, כי הכל נתון במילה, אך גם המלים הכי יפות
לא יהפכו דבר תועבה לכשר.
_new_ הוספת תגובה



הגודל לא חשוב
יוסלה  (יום שני, 11/08/2008 שעה 22:05)
בתשובה לאמנטל
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

החכמה אינה נחלתם של ה'חכמים' דווקא.

אילו גובה מנת המשכל, או כשרון הכתיבה היו
המדדים לטוהר המידות והמצפון של בני האדם,
רוב בני האדם היו אלימים וחייתיים.

אך מסתבר שהמצפון והמוסר הם נחלתם של כל
בני האדם, טפשים וחכמים.

השימוש שה'חכם' עושה בכישוריו כדי להגן על עמדה
בלתי מוסרית בעליל, מבייש רק אותו. עבור יוסלה, הנושא
איננו יוסלה, אך נראה שה'חכם' קצת אובססיבי ותחרותי,
ובכך שוכח את עצם העניין: המצב בשטחים. ואם ההטפה של
החכמולוג לטרנספר כתובה באופן מושך, אדרבא, זה רק
מקצין את תחושת הקבס שעמדת הכותב גורמת לקורא.

האפולוגטיקה של הימין הקיצוני, שהפך כבר כמעט למרכז
בישראל כיום, מגייסת את טובי ה'נוער' היהודי. אך זה בזבוז
משווע של משאבי אנוש, כפי שגם 'מפעל' ההתישבות ביהודה
ושומרון הוא במקרה הטוב מפעל הטפשות, ובמקרה הגרוע, מפעל
חילול השם.

האובססיביות הזאת באה כרוכה ברצון ל'נצח' את המצפוניות
המגדירה את היהדות בכלל. והנטייה הזאת ל'התגבר' על רוח האדם
החופשית אופיינית לדוקטרינות הפשטיסטיות דווקא. ראינו מגמה
זו בגירסתה הבוטה בכהנא בזמנו, ועכשיו אנו עדים לגירסת ה'דור
השני' של המתנחלים בדמות הטרנספריסטים ה'מנומסים' כדוגמת
העילוי המכנה עצמו 'חכם'. וכפי שיוסלה כבר אמר פעם, אפשר ליצור
עולם בהבל פה, כי הכל נתון במילה, אך גם המלים הכי יפות
לא יהפכו דבר תועבה לכשר.
_new_ הוספת תגובה



הגודל לא חשוב
סתם אחד (יום שלישי, 12/08/2008 שעה 8:31)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הגודל לא חשוב
יוסלה (יום שני, 11/08/2008 שעה 22:05)
בתשובה לאמנטל הדפס תגובה/פתיל • קישור ישיר לתגובה זו

החכמה אינה נחלתם של ה'חכמים' דווקא.

אילו גובה מנת המשכל, או כשרון הכתיבה היו
המדדים לטוהר המידות והמצפון של בני האדם,
רוב בני האדם היו אלימים וחייתיים.

אך מסתבר שהמצפון והמוסר הם נחלתם של כל
בני האדם, טפשים וחכמים.

השימוש שה'חכם' עושה בכישוריו כדי להגן על עמדה
בלתי מוסרית בעליל, מבייש רק אותו. עבור יוסלה, הנושא
איננו יוסלה, אך נראה שה'חכם' קצת אובססיבי ותחרותי,
ובכך שוכח את עצם העניין: המצב בשטחים. ואם ההטפה של
החכמולוג לטרנספר כתובה באופן מושך, אדרבא, זה רק
מקצין את תחושת הקבס שעמדת הכותב גורמת לקורא.

האפולוגטיקה של הימין הקיצוני, שהפך כבר כמעט למרכז
בישראל כיום, מגייסת את טובי ה'נוער' היהודי. אך זה בזבוז
משווע של משאבי אנוש, כפי שגם 'מפעל' ההתישבות ביהודה
ושומרון הוא במקרה הטוב מפעל הטפשות, ובמקרה הגרוע, מפעל
חילול השם.

האובססיביות הזאת באה כרוכה ברצון ל'נצח' את המצפוניות
המגדירה את היהדות בכלל. והנטייה הזאת ל'התגבר' על רוח האדם
החופשית אופיינית לדוקטרינות הפשטיסטיות דווקא. ראינו מגמה
זו בגירסתה הבוטה בכהנא בזמנו, ועכשיו אנו עדים לגירסת ה'דור
השני' של המתנחלים בדמות הטרנספריסטים ה'מנומסים' כדוגמת
העילוי המכנה עצמו 'חכם'. וכפי שיוסלה כבר אמר פעם, אפשר ליצור
עולם בהבל פה, כי הכל נתון במילה, אך גם המלים הכי יפות
לא יהפכו דבר תועבה לכשר.
_new_ הוספת תגובה



בסדר יוסלה, אבל למה להפיץ את אותם קישקושים
חכם ציון (יום שישי, 15/08/2008 שעה 9:21)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ש ל ו ש פעמים !!!!!!!!!????????????
_new_ הוספת תגובה



הגיע הזמן לומר את האמת (א')
חכם ציון (יום שישי, 15/08/2008 שעה 9:17)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני מקבל את דרישתו של יוסלה שהגיע הזמן
שיוסלה יאמר את האמת. לדעתי, יוסלה עדיין לא מקבל.

נראה שהחכמולוג מבין בדברים שהוא מדבר בהם
וכותב בהם, בשעה שיוסלה מסתפק בציטוטי דמה ושווא
דמגוגיים שלא מסייעים אפילו לא להצגת
עמדותיו הפוליטיות. הדיסק של יוסלה חרוץ וקרוע.

''עובדה היא יוסלה ממשיך במנהגו לשגות במספרים,
בנטייתו להגזים, לשקר ולהציג מספרים דימיוניים
(שנאמר ''מספריים דונאמיים''), לחרוש
את האמת כדי לקצור ממנה שקר. והכל בשם מלחמתו
ה''קדושה'' בעיני עצמו כנגד הכיבוש. והוא עוד מעיז
מטעם עצמו לקחת מונופול על החוכמה, כשם שהוא
לוקח מונופול בשם הפלסטינים על ארץ ישראל.
זהו פופוליזם יוסיפוניזי רעוע, הזוי ומתעתע. אפילו
בשם עצמו הוא מזייף, קרוע ושרוע.'' - כמאמר החכם תגובה 120712 .

לפחות יוסלה מנסה לשכנענו שסוף סוף הוא הולך לומר
לנו את האמת (''הגיע הזמן לומר את האמת'') בבחינת
שעד עכשיו הוא לא אמר אמת. ועל הודעתו זו יבורך!!!

אלא שהחכמולוג החכם מבין שיוסלה בכל זאת לא חושף
את האמת שלו כולה אלא שוקד לתקוף את האמת של החכם
בכל מיני שקרים קטנים וגדולים ועיוותי דברים, והס לו מלהביא
עובדות ודיברי אמת אלא רק 'צֶלם' של דיברי תעמולה זדוניים תגובה 120768 , שכן החכם ציון:
א. לא מטיף לגירוש תגובה 120712 תושבי ארץ ישראל תגובה 120769 הפלסטינים.
ב. החכם ציון לא מצדיק אלימות מתנחלים כלפי תושבי יהודה ושומרון.
ג. החכם לא טען שאין לשאוף לפתרון מדיני באיזור,
אלא שאין תכלית לשאיפה הזאת. והחכם הסביר גם
את הסוגיה המורחבת הזאת, שאותה יוסלה מציג בפשטותו
ובתעמולתו בשיבושי קולמוסו.
_new_ הוספת תגובה



הגיע הזמן לומר את האמת (ב')
חכם ציון (יום שישי, 15/08/2008 שעה 9:18)
בתשובה לחכם ציון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שכן:
א. כבר הציע החכם יותר מעשר פעמים לחלק את ארץ ישראל - פלסטין
לשניים ולא לשלושה חלקים, חלק לכל עם. החלק המזרחי ממזרח לנהר הירדן
לערבים והחלק המערבי ממערב לנהר הירדן ליהודים. ועוד אמר החכם
שמבחינתו נכון שכולם יישבו היכן שהם יושבים היום, רק שכל אחד
יצביע למדינת הלאום שלו. כל הערבים בישראל יצביעו לפרלמנט בעמאן,
וכל היהודים, אם יהיו בירדן הפלסטינית, יצביעו לכנסת בירושלים.
החכם לא דיבר על טרנספר לערבים, תגובה 119923 בטח לא כפרורגטיבה, אלא כאילוץ
במידה והערבים בישראל ימשיכו בכל זאת בטרור. אז יהיו עומדים לישראל כל
הזכויות הנתונות לכל מדינה, לשלוח את אזרחי המדינה הזרה לביתם הלאומי.
פשוט ביותר, מוסרי ביותר, מעשי ביותר.

ב. החכם לא הצדיק שום מעשי אלימות של ערבים כנגד מתנחלים
ולהיפך. אלא שטען החכם שאם ערבים פורצים באלימות ובטרור
נגד יהודים זכותם וחובתם של היהודים המתנחלים להגן על עצמם
בעזרת צה''ל או בעזרת עצמם. חייב יוסלה לזכור שהמתנחלים אינם
פושעים ואינם גזלנים והם יושבים על אדמתם הלאומית והפרטית.
פשוט ביותר, מוסרי ביותר, מעשי ביותר.

ג. החכם טען והוכיח גם מן העובדות וגם מציטוטי מנהיגים פלסטינית
את כוונתם, דרכם ומטרותיהם כשכל הויכוח בין ה'מתונים' (פת''ח)
לבין הקיצוניים (החמאס, הג'יהאד ואחרים) היא על הדרך. בינתיים
אנחנו משלמים את מחיר המלחמה שלהם. אין תקומה לשום הסכם
עם הפלסטינים שבעבורם היא אינה שלום אלא הודנה מדינית.
שלום מבחינת הערבים יהיה רק כשנגיש שלום למדינה היהודית
שלנו ונאמר שלום לאדמתנו ארץ ישראל. בראיה מוסלמית
כל אדמת כיבוש וג'יהאד היא אדמה שהפכה לנכס אללה והאסלאם
ואינה יכולה להיות מוחזרת לבעליה הלא המוסלמים. הכיבוש
הלא אסלאמי הוא על תנאי, עד אשר יוכלו כוחות אסלאמיים
לכבוש את השטח ולהחזירו לבעליהם - אללה והאסלאם.
החכם שואף לשלום בהסכמה עם הערבים, אך לא עוצם את עיניו
אל מול אוייבי השלום. החכם אינו תמים ומכיר היטב את
פיליסטינינו והוא יודע את אשר אומרים הם זה לזה עלינו
וגם על אנשים מסוגו של היוסלה. יוסלה בעיניהם הוא רק קרדום
נוסף לחרוץ את רצון העמידה של הציונים ולהפילם בפח
תרמית השלום שלהם.

יוסלה מתרחק מהויכוח הגדול הזה כי שם אין לו תמונות
וציטוטי תעמולה של ערביינו תגובה 120629 . יוסלה צריך להבין טוב טוב
ולהכניס את זה לראשו שהחכם לא מתווכח עם עצמו
תגובה 120731 בענייני התעמולה שמעלה יוסלה. כל דיווחי ה''תועבה''
שמביא יוסלה בפנינו לא מוכיחים דבר מטענותיו. ואם
מתכחש היוסלה מתועבותיו שלא ישפוך אותן על החכם.
החכם רואה את הציטוטים והסרטונים של יוסלה כחומרי תעמולה
זולים תגובה 120719 שאינם מייצגים את המציאות המתרחשת בשיטחי הכיבוש.
כבר הוכיח החכם שוב ושוב, סרטון וסרטון, שאין הסרטים
מייצגים ומגבים כלל את אשר נכתב עליהם במלל המלמלני
של חרצני השמאל. את כל מה שיוסלה מראה בסרטים
אפשר לפרש לכאן ולשם. יוסלה מפרש אותם לשם,
והחכם מפרש אותם לכאן. אין ספק שבבית משפט
לא היה יוסלה מצליח להוכיח אשמה ומעשה אישום,
ובטוח שהחכם היה פוסל כל טענה-תביעה שלו בראשיתה.
החכם טוען לוגיקה, יוסלה טוען רגש.
בלוגיקה לא טועה החכם. לעומת זאת ברגש קל לטעות,
בודאי יוסלה טועה כשהוא לשטן לשלוט על רגשותיו.
_new_ הוספת תגובה



המתנחל העליז (קטעים נבחרים)
יוסלה  (יום שישי, 15/08/2008 שעה 13:34)
בתשובה לחכם ציון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''אין ספק שהאשמת יהודים בפשע שלא ביצעו
נובעת מאנטישמיות, בעיקר כשהאשמתם
הופכת מפרטית (נניח מתנחל או חמישה
שתקפו ואילו הם תקפו הרי הם לבדם אשמים),
לבין האשמה מיידית של כל המתנחלים כאחד,
כאילו בשר ונפש אחת הם, כדרכך. אתה מיד
צוהל ורוקע: ''היהודם תקפו!'' ''המתנחלים
התעללו'', ואינך בודק תחילה את האמת, אלא
נשען על רכילות הנוחה לך. אבל אילו גם אם
זה היה אמת אסור היה לך לטעון שה''מתנחלים''
הם שתקפו. אלא מתנחל א. ומתנחל ב.תקפו
ולבדוק את העניין שמאחרי תקיפתם. כי פעמים
רבות בעבר הותקפו מתנחלים והגנו על עצמם
ולאחר מכן הואשמו ע''י שמאלנים בתקיפת ערבים.
המשחק הזה 'הפוך על הפוך' של השמאלנים
הוא שמוזיל את הויכוח האמיתי שיש, או שצריך
להיות, בעניין ההתנחלות ובעניין התנהגות
המתנחלים הבודדים, אם אכן. שהרי המתנחלים הם
מלח הארץ ומושיעיה וכל הזורק בהם דבר שיטנה
מטמא הוא את עצמו.
חכם ציון תומך במקימי ציון מאפר
רגביה וששום איום גלוי או סמוי של אנשי
שמאל וערבים לא ישנו את דעתו בעניין
זהותה ומקומה של ארץ ישראל בקיום של עם ישראל חי.
מי שמוותר על ארץ ישראל שקול לעם ישראל מת.
יוסל'ה שלנומתיימר להיות חכמולוג. אז אני רוצה
להרגיעו ולומר שהוא אכן חכמולוג. הוא יכול וראוי
להשתפר, אבל זו רק המלצה, והמימוש עליו.
חכם ציון נשאר חכם ולא מתחזה לחמולוג.
וראוי שהגבולות בינו לבין יוסיל'ה
לא יטשטשו !!!!!'' [סוף ציטוט]

אוסף הקלישאות והביטויים הנרקסיסטיים שלמעלה,
מהווה קונטרסט הולם למאבק האמיתי של בני הכפר
בילעין על אדמותיהם שנגנבו בידי המדינה והמתנחלים:
קטע מווקיפדיה בנושא בילעין:
הכפר התפרסם בעיקר בגלל המאבק נגד הקמת גדר ההפרדה בסמוך אליו. גדר ההפרדה באזור מותירה מחוץ לכפר 1,647 דונם מתוך 4,085 דונם הנכללות באדמות הכפר לפי החלוקה המנדטורית של אדמות הכפרים, מתוכן 678 דונם בבעלות פרטית והשאר אדמות מדינה. על אדמות המדינה נבנית שכונת מתתיהו מזרח - שכונה חדשה של היישוב מודיעין עילית. בהליכי אישורה של תוכנית זו נפלו פגמים, ובעקבות עתירה שהוגשה לבג''ץ הופסקה הבניה בה. בג''ץ דחה את העתירה שהוגשה כנגד אישור התוכנית. בג''ץ ...החל מחודש ינואר 2005 מנהל הכפר מאבק כנגד גדר ההפרדה... המאבק מתבטא בעיקר בהפגנות שבועיות הנערכות מדי יום שישי ...ההפגנות מפוזרות בדרך כלל על ידי צה''ל, המכריז על האזור ''שטח צבאי סגור'', תוך שימוש באמצעים לפיזור הפגנות, הכוללים בעיקר גז מדמיע, רימוני הלם וכדורי גומי ...השופט הצבאי סא''ל שמואל קידר, אמר על יחסי הכוחות בין כוחות הביטחון למפגינים כי: ''ישנה אלימות מטעם כוחות הביטחון יותר מאשר מצד המפגינים. חיילים שפיזרו באלימות הפגנה בבילעין הראו פרצוף מכוער כלפי אוכלוסייה שבאה להפגין באופן דמוקרטי'' ...ב-‏4 בספטמבר 2007 קבע בג''ץ כי יש לשנות את תוואי גדר ההפרדה סמוך לבלעין כך שייבחן תוואי חלופי המוציא מתחום הגדר את האדמות המעובדות באזור נחל דולב, וכן את שלב ב' של תוכנית מתתיהו מזרח. ב- 3 בספטמבר 2007 דחה בית המשפט את העתירה שהגישו תושבי הכפר כנגד אישור תוכנית המתאר של שכונת מתתיהו מזרח.''

_new_ הוספת תגובה



המתנבל העליז (קטעים נבחרים)
חכם ציון (יום שישי, 15/08/2008 שעה 16:30)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ציטוט מדוייק של דיברי המתנבל:

''אוסף הקלישאות והביטויים הנרקסיסטיים שלמעלה,
מהווה קונטרסט הולם למאבק האמיתי של בני הכפר
בילעין על אדמותיהם שנגנבו בידי המדינה והמתנחלים!!!!!''

[סוף ציטוט]

כלומר אצל היוסלה עובדות הן קלישאות נרקיסיסטיות
שמפריעות לו ''למאבק האמיתי'' של בני הכפר בילעין המסכנים שאדמותיהן נגנבו. העיקר ש'העובדות' האלה 'מפריעות' לו להתייחס לבסיס הבעיה שהיא לא הכיבוש אלה 'רצון השיבה'.
את גדר הבטחון בונים על חשבון בני הכפר ואנשי הטרור. אבל יוסלה לא שואל את עצמו מהיכן הטרור הזה ומה יעדו.
_new_ הוספת תגובה



המתנחל העליז (קטעים נבחרים)
יוסלה  (יום שישי, 15/08/2008 שעה 13:02)
בתשובה לחכם ציון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''אני מקבל את דרישתו של יוסלה שהגיע הזמן
שיוסלה יאמר את האמת. לדעתי, יוסלה עדיין לא מקבל.
נראה שהחכמולוג מבין בדברים שהוא מדבר בהם
וכותב בהם, בשעה שיוסלה מסתפק בציטוטי דמה ושווא
דמגוגיים שלא מסייעים אפילו לא להצגת
עמדותיו הפוליטיות. הדיסק של יוסלה חרוץ וקרוע.
''עובדה היא יוסלה ממשיך במנהגו לשגות במספרים,
בנטייתו להגזים, לשקר ולהציג מספרים דימיוניים
(שנאמר ''מספריים דונאמיים''), לחרוש
את האמת כדי לקצור ממנה שקר. והכל בשם מלחמתו
ה''קדושה'' בעיני עצמו כנגד הכיבוש. והוא עוד מעיז
מטעם עצמו לקחת מונופול על החוכמה, כשם שהוא
לוקח מונופול בשם הפלסטינים על ארץ ישראל.
זהו פופוליזם יוסיפוניזי רעוע, הזוי ומתעתע. אפילו
בשם עצמו הוא מזייף, קרוע ושרוע.''

ולאחר הקטע ההזוי שלמעלה,
הנה קטע ממאמר בנוגע ל'זמן החלול בשטחים':
[אתמול ב'הארץ', מאת אורי בלאו]

''קציני משטרה: אלימות המתנחלים גואה ושיטתית, אך הכוחות בגדה מעלימים עין... צה''ל והמשטרה מעדיפים להעלים עין מהתקיפות הגוברות והשיטתיות של מתנחלים נגד פלשתינאים בגדה המערבית, כדי שלא יצטרכו לטפל בכך - כך טענו בשבוע שעבר קציני משטרה בדיון סגור, שפרטיו נודעו ל''הארץ''.
בישיבה שכינס קצין המבצעים של מחוז שומרון ויהודה (ש''י) במשטרה, ניצב-משנה רונן יפת, מסרו נציגי השב''כ, צה''ל והמשטרה שבחודשים האחרונים חל גידול במספר האירועים האלימים מצד מתנחלים. נציג השב''כ אמר, שאלימות המתנחלים ''מכוונת ומתוכננת'' ושהם גובים ''תג מחיר'' על כל פעילות של צה''ל נגד ההתיישבות בגדה, כגון פינוי או הריסת מבנים במאחזים.''
_new_ הוספת תגובה



המתנחל העליז (קטעים נבחרים)
חכם ציון (יום שישי, 15/08/2008 שעה 16:23)
בתשובה ליוסלה 
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אל: המתנבל העליז

דיווחי הארץ ידועים במגמתם כמגמתו של היוסלה.
ראוי היה שיוסלה יביא את האירועים לפני הפורום ויספר לנו מה עלה בחקריתם.

אם האלימות כל כך מפריעה לו, ראוי שיפעל להורדתה אצל אלה שתרמו לה הכי הרבה - הערבים. בודאי ליוסלה יש
ערוצים מיוחדים לליבם.

מאת: המתנחל במישור החוף
_new_ הוספת תגובה




חזרה לפורוםהסיפור המלא
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי