פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
''אותי אל תכניסו לתאי הגזים, רק אותם''
סתם אחד (יום שלישי, 14/07/2009 שעה 21:28) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה פתאום שהערבים יכניסו את הישראלים לתאי גזים? הם הרי שונאים את אלו שלהבנתם גזלו את אדמותיהם, הגלו אותם לרעב במחנות פליטים, וממשיכים גם היום לגזול את אדמותיהם ביתר שאת, את מה שנישאר להם.

שהרי אין להשוות את ההתנחלות להתיישבות בא''י-פלסתין בזמן המנדט.

אין בשטחים ''התיישבות'' כאז, אלא גזלנות נדל''ן לשמה בחסות כוח חמוש ואלים, שהסתאב עם המשך הכיבוש. מעולם בתקופת המנדט לא נעשו הפקעות קרקע מצד פורעים חדורי אקסטזה דתית מוזרה ואלילית כפי שהכיבוש איפשר לאלמנטים אלה לפרוע באוכלוסיה ולכרכר עם זקני הפרע שלהם והאש הזרה והמפחידה בעיניהם על אדמות גזל בסילואן ובחברון.

ולא עוד, אלא שהישראלים, לשמן את הגזל וההרג וההתעללות, גם מקללים את דתם של מליארד שלוש מאות מליוני מוסלמים.

אז מה פתאום שהערבים יתנו ליהודים גז? הציקלון 7 הנאצי תוכנן להביא מוות מהיר, כמעט ללא סבל. בעזרתו הם גם הרגו מפגרים וחולי נפש: ''אם עליהם למות, לפחות שלא יסבלו כאב, ושהמוות יהיה מהיר מאד''.

אך הערבים שונאים אותנו על כל מה שעוללנו להם לתפיסתם (בעוד לגרמנים לא עוללנו דבר), ולכן הם בטח מייחלים שהישראלים יסבלו קצת לפני מותם.
_new_ הוספת תגובה



''מעולם בתקופת המנדט לא נעשו הפקעות קרקע מצד פורעים חדורי אקסטזה
סתם אחד (יום שני, 20/07/2009 שעה 22:59)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''מעולם בתקופת המנדט לא נעשו הפקעות קרקע מצד פורעים חדורי אקסטזה דתית מוזרה ואלילית''?

מה אתה אומר?

בתקופת המנדאט רצחו ערביי ארץ ישראל מאות יהודים בחברון, גוש עציון, שכם, ג'נין, ירושלים, עזה.... הטבח בחברון ב-‏1929 וקהילות יהודים קטנות בשכם, רמלה, ג'נין ועכו שפונו על ידי הבריטים כדי להציל את יושביהן. המושבה מוצא הותקפה על ידי אנשי הכפר הערבי קאלוניה הסמוך, ומי שלא נמלט נרצח. המושבה הר-טוב הותקפה ותושביה נמלטו ממנה. הערבים שרפו אותה עד היסוד. גם המושבה הקטנה כפר אוריה נעזבה, נבזזה והועלתה באש.

הטבח הזה מעיד על שנאה תהומית שמקורה באמונה דתית. ערביי ארץ ישראל אימצו את הנאציזם כתורה מדינית כדי להילחם ביהודים ואין ספק שפעילות של חג' אמין אל-חוסייני בשנות ה-‏30 וה-‏40 לא מייצר ספק ולא משאיר חורים שחורים באשר לניסיונו לגייס את מדינות הציר להרחיב את הכיבוש גם למזרח התיכון ובכך גם להשמיד את יהודי ארץ ישראל ומדינות ערב, כדי להבטיח עליונות מוסלמית ב''דאהר אל אסלאם'' והקמת אימפריה ערבית לעם הערבי. לשם כך גייס המופתי של ירושלים שברח לבגדד גם כוח מערביי ארץ ישראל שהצטרף אליו ליוגוסלביה, לחבור לאוכלוסיה האסלאמית בבוסניה, הרצגובינה ואלבניה, ולסייע לנאצים להשתלט על סרביה. הוא הצטרף ליחידת אס אס בבלקן, שם סייע בהקמת יחידה 'וואפן אס אס' מקרב המוסלמים בבוסניה שנקראה 'הדיוויזיה הררית מס' 13', 'חאנדיאר אס אס'. חג' אמין אל חוסייני והצבא האסלאמי שלו שהיה מורכב ממתנדבים מוסלמים מארץ ישראל ומבוסניה סייעו לנאצים גם בפרוייקט איתור ואיסוף יהודים מיגוסלביה, הונגריה וטרנסילבניה, תוך שהם גם מאבטחים את תנועת הרכבות, שהיתה הבסיס ליעילות תהליך השמדת יהודי הונגריה.

כמו כן היה שותף לתכנון מבצע ''אטלס'' - הרעלת מעיינות ראש העין בארסן חמצני במטרה להשמיד את יהודי תל אביב על ידי צנחנים גרמנים ופלסטינים שצנחו באזור יריחו. מעריכים שכמות הרעל הייתה יכולה לחסל כרבע מיליון נפש (היו לפחות 10 מכלי רעל, ובכל אחד מהם כמות המספיקה להרוג כ-‏25,000 איש) [1]. באוקטובר 1944 לכדו אנשי הבולשת הבריטית (CID) את חלק ממשתתפי המבצע באזור יריחו.

תתחבר לאמת יה יוסל'ה מאוסטריה-פולין !!!

חכם ציון
_new_ הוספת תגובה



אני חושב שאתה טועה
דוד סיון (יום שלישי, 21/07/2009 שעה 6:44)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לעיתים קרובות מישהו מספר לנו על הבריתות בין חוסיני והנאצים ומה היתה מטרתו של חוסיני - כיבוש ארץ ישראל. זה לבד לא אומר שהוא אימץ את האידיאולוגיה הנאצית. אשמח אם באמת תראה לנו שאכן היה כאן אימוץ אידיאולוגיה ולא ברית כדי להשתלט על ארץ ישראל למטרות לאומיות.

הרי לפי השיטה שלך אפשר לטעון כי יהודי ארץ ישראל דגלו בתיאוריה קולוניאלית אימפריאליסטית. הרי הם התגייסו במאות לגדוד נהגי הפרדות וכ-‏20 שנה אחר כך לגדוד העברי במחמת העולם השניה. מצד שני עצם ההתגייסות והפעולה המשותפת כשלעצמן אינן עדויות על אידיאולוגיה משותפת.
_new_ הוספת תגובה



אריה עירן חושב שאתה טועה
סתם אחד (יום שלישי, 21/07/2009 שעה 7:08)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה בדיוק רצה המופתי להשיג בחבירתו לנאצים ?
האם זה נועד לקדם את הקמת מדינה ערב-רבית ?
האם הצלחה במעשיו הייתה מועילה או מזיקה לישוב היהודי בארץ ישראל ?

הקשרים שלו עם הנאצים והיחידות שהקים היו בעד הערב-רבים ונגדנו . זה פשוט מאד .
יחידות יהודיות במסגרת הצבא האנגלי נועדו להכין תשתית שתועיל ליהודים אצל האנגלים .
יהודים שרתו גם בצבא הגרמני הקיסרי . בערך 10.000 מהם קיבלו אותות הצטיינות . רק אלה יותר ממספר היהודים בצבא האנגלי במלחמת העולם הראשונה . זה לא עזר להם בשואה .

אריה עירן .
_new_ הוספת תגובה



אז מה?
דוד סיון (יום שלישי, 21/07/2009 שעה 8:18)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שוב אתה זורק סיסמאות תעמולה לא רלוונטייות.

משתמע שאתה לא מכיר את ההקשר ולא את הנושא.
אם היית מכיר לא היית מעלה את השאלות האלה.
_new_ הוספת תגובה



''מעולם בתקופת המנדט לא נעשו הפקעות קרקע מצד פורעים חדורי אקסטזה
סתם אחד (יום שלישי, 21/07/2009 שעה 7:18)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האויב של אויבי הוא אחי, ידע המופתי.

לא צריך פה אקסטזה פגנית של כהנים גדולים של דם ערבי ויהודי - כן, צמאים לדם קורבנות אדם גם בקרב עובדים ועמלים, אנשים הגונים ויוצרים בקרב היהודים עצמם.
_new_ הוספת תגובה



פורעים חדורי אקסטזה פגנית - מקורות
סתם אחד (יום שלישי, 21/07/2009 שעה 11:16)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עדיין בתקופת בית שני רווחו קרבנות אדם על רקע של פולחן סינקרטיסטי - ראה למשל מאמר של יאירה אמית, 2003 ''הפולמוס העקיף בנושא העלאת קרבנות אדם: פרשת העקדה'':

''ובתקופה הבתר-גלותית מגנה פולחן זה ישעיהו המאוחר: ''שוחטי הילדים בנחלים תחת סעיפי הסלעים'' (ישעיהו נז 5).ואף בתהילים הוא נזכר לגנאי: ''ויזבחו את בניהם ואת בנותיהם לשדים. וישפכו דם נקי דם בניהם ובנותיהם אשר זבחו לעצבי כנען ותֶחֱנף הארץ בדמים'' (תהילים קו 37-38). ''ובנו במות התופת אשר בגיא בן הנם לשרוף את בניהם ואת בנותיהם באש'' (ירמיהו ז 31).

מיכה מוכיח את העם ומגנה את יחסו לקורבן אדם כאילו הוא קורבן יקר ביותר, שמקומו לאחר סוגי קורבנות אחרים: ''במה אקדם ה' [...] האֶתֵן בכורי פִּשעי פרי בטני חטאת נפשי'' (מיכה ו 6-7).המולך המקראי נמנה עם אלי השאול ובמסגרת פולחנו הוקרבו ילדים וילדות, אך ייתכן שמדובר בפולחן המשלב עבודת ה' עם סממנים של עבודה זרה (פולחן סינקרטיסטי), שבו העלאת בנים לעולה היא חלק מעבודת ה'. מחאות חוזרות ונשנות אלה מלמדות על פולחן שרווח במציאות ועל ניסיון נמשך ומפורש לעקור אותו, משמע על קיומו של פולמוס גלוי. בחלקם של כתבים אלה אף ניכר חותמן של העריכה המשנה-תורתית דבר המלמד על איחורם היחסי''.

גם בספר המכבים מסופר על עבודת אלילים רווחת מאד אצל רבים מלוחמי יהודה המכבי. כמעט בכל כליהם של הנופלים בקרב מול הסילקים נימצאו אלילים קטנים להם סגדו, ומסופר בספר המכבים שיהודה המכבי ראה במותם עונש למטרת היטהרות. הדבר מסביר היטב את הפאנטיות האלילית של לוחמים אלה בקרב מול היונים, כמו גם את מעשה הקורבן הפגני של חנה, השוחטת את שיבעת בניה.

הטקסט בו מסופר סיפור הקרבן של חנה ''אם הבנים'' הוא טקסט פגני מובהק, כפי שעמדו על כך חוקרים רבים:

''בניי, הקרב הוא נעלה. כשתידרשו אליו להעיד בעד עמכם, הילחמו בלב מרומם על תורת האבות, יען לחרפה יהיה אם הישיש ישא את היסורים על יראת אלהים, ואתם הצעירים ממנו, תחתו מפני העינויים... גם אברהם אבינו מיהר לשחוט את בנו, את יצחק, אבי לאומים, וזה לא נבהל בראותו את יד אביו עם המאכלת יורדת עליו''...
ואת מעשה חנה ובניה מסכם מחבר הסיפור כך:
''... הירח ברקיע יחד עם הכוכבים לא יעמוד כה נשגב, כאשר את עומדת בכבוד אצל אלוהים, כי הולכת שבעת בנייך הדומים לכוכבים בשביל המזהיר אל יראת אלוהים ותעמדו בשמיים איתם יחד: הלא חינוך בנייך היה כחינוך בן אברהם''13.

יתכן אכן שיש שורשים דתיים קדומים לטרופים כאלו ואחרים, שהישפיעו על חלקים אפלים בעם. כשהתפרסם לפני מספר שנים במקומון מידע על רב ישראלי גדול ומצליח שנמנה על אירגון חשאי בו קיימו פולחנים משונים וסודיים עם נרות שחורים ושאר אביזרים משונים; כשעל מזוזות כתוב ''שדי'' (מלשון שדים), אין לדעת איפוא דברים אלה נעצרים.
_new_ הוספת תגובה




חזרה לפורוםהסיפור המלא
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי