פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
סתם אחד (יום רביעי, 02/09/2009 שעה 16:31) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא צריך להיות דוקטור או אינג'ינר
כדי להבין את הגורמים לכאוס האלים שמאפיין את
החברה הישראלית בימים אלה:

הנה קטע ממאמר שהתפרסם היום ב'הארץ':

''הדבר המדהים באמת בגל הרציחות של השבועות האחרונים הוא ההשתאות הישראלית הקולקטיווית מגילויה של אלימות בקרבנו. שוב נחשף כשרוננו למחוק מהשיח את האלימות היום יומית, הכרוכה בשליטה הממושכת שלנו על הפלסטינים ועל אדמתם. גם כשאין הרוגים ופצועים פלסטינים מידי צה''ל, אין הפוגה בכוחנות השגרתית העומדת בבסיס משטר הכיבוש. בכל מגבלת תנועה וצו הפקעה שותפים ישראלים רבים: מהשרים האחראים, דרך המשפטנים שמכשירים ומנסחים, עבור בקצינים המבצעים ובקלדנים ובמתרגמים. כל חייל ששומר על התנחלות, כל רב שמכהן בה וכל גננת שותפים למעשה האלימות הממסדית הקדמון - הקמתה על אדמות פלסטיניות (ציבוריות או פרטיות, היינו הך). זו אלימות שמשחזרת ומשעתקת את עצמה מדי רגע, כי הגזל הראשוני ממשיך לפגוע.''
_new_ הוספת תגובה



מה ציפיתה מעיתון הארץ לכתוב ?
סתם אחד (יום רביעי, 02/09/2009 שעה 17:11)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כמובן שכל החוליים הם בגלל ''הכיבוש''...

מעניין אם גם הרקבון במערכת השיפוטית הוא גם בגלל הכיבוש...
_new_ הוספת תגובה



מה ציפיתה מעיתון הארץ לכתוב ?
סתם אחד (יום רביעי, 02/09/2009 שעה 17:42)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא כל החוליים, אך רובם הוא בגלל הכיבוש. הדור הנוכחי הוא הדור השלישי הגדל להעריץ כוח, להשפיל את החלש ולדכא את ה''שונה''. פאשיזם בא בכל הגדלים והצבעים, כולל מהדורה ישראלית.
_new_ הוספת תגובה



מה ציפיתה מעיתון הארץ לכתוב ?
סתם אחד (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 0:40)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

באותה מידה גם לא כל הדברים הטובים בחברה שלנו הם כתוצאה מהכיבוש, אלא רק חלק מסויים מהם. הדור השלישי וכבר אפילו הרביעי הקים חברת התיישבות איתנה, משכילה, משגשגת ואוהבת אדם. רמת האלימות בחברה הזאת היא מהנמוכות בחברה הישראלית.
השנאה השמאלנית למתיישבים היא מסוג הפשיזם הארסי שמנסה להתחפש במילים אקקה-דמיות ולהצדיק את עצמו מתוך ואקום אינטלקטואלי המתפשט אצל המשלאנים.
_new_ הוספת תגובה



מה ציפיתה מעיתון הארץ לכתוב ?
סתם אחד (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 13:55)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המשלאנים = השמאלנים המישלינגים
_new_ הוספת תגובה



יוסוף מביא גם גושים של אחרים
ע.צופיה (יום רביעי, 02/09/2009 שעה 17:55)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בטח עושה השלום הדגול,חובב המרצחים, גדעון לוי כתב את הקטע הגאוני הזה.
ובטח פלשתינאינו היקר יוסוף הביא את הקטע הזה.
_new_ הוספת תגובה



יוסוף מביא גם גושים של אחרים
סתם אחד (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 4:35)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם לצופיה עוד היה שמץ של קרדיט בענייני פוליטיקה,
הרי לקרוא לגדעון לוי ''חובב המרצחים'' מבייש יותר את
צופיה מאשר פוגע בגדעון לוי.

גדעון לוי איש יקר, המבטא במאמריו את העמדה היהודית
המקורית של שמירה על זכויות האדם של כל אדם, גם של
האוכלוסיה הפלסטינית בשטחים וגם של ערביי ישראל, שלא לדבר על
יהודים כשרים שכל 'חטאם' בכך שאינם משתפים פעולה עם
העמדות הגזעניות שצופיה ואחרים שותפים להן.

אין זה פלא שצופיה מכנה את דברי הטעם של גדעון לוי (שכלל
לא כתב את המאמר ממנו צוטט הקטע) 'גוש' (או בקוד של
צופיה, 'חרא'), כי עבור צופיה מתעורר הצורך להדחיק את מה
שבאמת מתרחש בחוץ בכל פעם שעוד הפרה בוטה של הזכויות
הפוליטיות של תושבי השטחים מתרחשת, - וזה כולל את הטבח של
תושבי עזה בדצמבר 2008 כמובן.

הצורך לכנות כל איזכור של הפשעים של ישראל נגד האדם
'חרא' או 'גוש דביק', מצביע על הרתיעה שיש לכותב מהתבוננות
נכוחה במציאות בה הוא חי בישראל, וזה מצביע גם על סוג
של אובססיה שיש לכותב עם 'חרא' והפרשות בכלל.

מה שהכי מביך זה שצופיה כורך יחד את הביטוי 'גוש דביק'
(הווה אומר 'חרא') עם הכינוי 'פלשתינאי', - מה שהופך את
הביטוי השלם: ''עוד גוש דביק של הפלשתינאי' לביטוי גזעני
בשל השימוש במונח 'פלשתינאי' בהקשר זה.

האובססיה של צופיה עם ה'גושים' ותפוצתם באתר, תפסה כבר
מזמן את המקום של התגובה העניינית למה שנכתב בהודעות
להן הוא מגיב.

מה שנותר בזכרון, זו החזרה על ביטויי החרא, צורתו, ותפוצתו.
כבר מזמן שכחנו מיוסלה או ממה שכתב. מה שאנו זוכרים
זה שלצופיה יש אובססיה עם הפרשות.

שיהיה לך לבריאות בבת עיני.
ואם זה לא יעזור, אתה יכול תמיד להפטר
מהרעלים באמצעות חוקן.
_new_ הוספת תגובה



איך מזהים תגובות של יוסוף, גם בלי חותמת ?
סתם אחד (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 5:57)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

פשוט מאוד:

לפי האורך שלה.

בשביל שטיפת מוח, צריך לכתוב הרבה.

חזי
_new_ הוספת תגובה



איך מזהים תגובות של יוסוף, גם בלי חותמת ?
ע.צופיה (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 7:24)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הוא מתוגמל לפי שורה ולא לפי מילה.
_new_ הוספת תגובה



יוסוף מביא גם גושים של אחרים
ע.צופיה (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 7:23)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''גוש דביק'' זו התעמולה הפלשתינאית הטהורה שלך.
הפרשנות שלך לגבי הגושים הדביקים שאתה כותב בפורום, אלו הריחות שגושיך פולטים.
גם הגושים וגם הריחות זה בעיה אישית שלך וממש ,ממש לא נוגעים לאף אחד ממשתתפי הפורום.
אגב, כמה משלמים לך?
_new_ הוספת תגובה



יוסוף מביא גם גושים של אחרים
סתם אחד (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 7:34)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כבר כתבתי שלדעתי הוא דוד סיון .
חוץ מזה דוד סיון כותב גם מסרים אחרים ללא חתימה זה מופיע תחת הכותרת סתם אחד .

אריה עירן .
_new_ הוספת תגובה



יוסוף מביא גם גושים של אחרים
ע.צופיה (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 8:30)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מאחר ואני יודע מי זה דויד סיון ומאחר ואני יודע מי זה ''יוסוף'', אז, תאמין לי, זה לא אותו בן-אדם.
אישית אני נגד ''גלישה'' לפסים אישיים. זה לא תורם ל''גולש'' ולא תורם לדיון בפורום.
נכון, לעיתים אין מנוס, אך ''בגדול'' רצוי להמנע מזה.
_new_ הוספת תגובה



מעשה הליצנות של עירן!
דוד סיון (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 9:49)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה מילל ומקטר שמכנים אותך חזי (''... כאילו 'חזי' זה אני,...''
תגובה 138198) אבל זה לא מפריע לך לעשות את אותו הדבר בדיוק
לאחרים.
_new_ הוספת תגובה



מעשה הליצנות של עירן!
סתם אחד (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 13:57)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הוא לא עשה את זה לשום אחרים
_new_ הוספת תגובה



מעשה הליצנות של עירן!
סתם אחד (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 17:36)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תודה . אבל חבל על הזמן . כאשר נתקע למישהו במוח אז אי אפשר לשלוף ואם בכל זאת מצליחים - נשאר חור !
אריה עירן .
_new_ הוספת תגובה



מעשה הליצנות של עירן!
דוד סיון (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 18:15)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הוא לא מפסיק לעשות זאת. אם תקרא
את תגובה 138237 יתברר לך שהוא כן
עשה את זה. משמע, דבריך לא נכונים.
_new_ הוספת תגובה



סתם אחד (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 10:38)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מזה תקופה צופיה מצהיר שהוא יודע ללא ספק ש'יוסלה' הוא 'פלשתינאי'.

אך כאשר נדרש לספק את הסחורה שהבטיח, נאלם צופיה דום בפחד.

אותה תופעה התגלתה גם בחילופי הדברים עם אריה עירן,
אשר דרש מאבנרי וקינן לתת דוגמא אישית בנושא הילודה,
ואף האשים אותם בבגידה באינטרס הישראלי,

אך כאשר התבקש לעמוד באותם קריטיריונים של דוגמא אישית,
ולגלות למעריציו כמה ילדים יש לו, והיכן שירת בצבא,
נאלם עירן דום בפחד. מזכיר לכם מישהו?

בכך הוכח למעלה מכל ספק
שצופיה ועירן שניהם פחדנים
(מצהירים הצהרות על חשבונם
של משתתפים אחרים, אך אינם
לוקחים אחריות אישית בעצמם).

ההודעות של השניים בתקופה האחרונה
מוכיחות גם ללא צל של ספק שהשניים
מבססים את עמדותיהם בנושא הפלסטיני
על דיעה קדומה, מה שהופך כל דיון עמם בנושא
הפלסטיני למסכת קריאות קרב גזעניות טבטוניות.

אצל עירן הכל תלוי בחוץ ולא צריך להתאמץ
להוכיח את העמדה הגזענית:

''מה שהישראלים אינם עושים זה שיסוף סופי ומלא של הקורבן-היריב ובמקרה שבדיון העם הפלסטיני .''

עירן גם 'מתכופף' אל הפלסטינים שהוא 'משסף',
ממרומי התנשאותו הגזענית ואומר בסגנון שמזכיר
ימים אחרים:

''רק רחמנות שלא במקומה גורמת לסבלם המתמשך של הפלסטינים .''

אצל צופיה הדיעה הקדומה באה לידי ביטוי בסדרת תגובותיו
הארוכה למתרחש בעזה בדצמבר 2008 - הקריאות לנקמה ולשפיכת
דם לנוכח הטבח של האוכלוסיה האזרחית שם - ולאחרונה בשימוש
שעשה בביטוי 'פלשתינאי'.

אין זה מפליא כלל וכלל שהשניים תומכים
האחד במפולת המוסרית של השני.
הם זקוקים לכך.
_new_ הוספת תגובה



כאשר
ע.צופיה (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 12:53)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שניים אומרים לך שאתה שיכור, כדאי שתלך לישון.
_new_ הוספת תגובה



הילכו שניים יחדיו בלתי אם נועדו?
סתם אחד (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 14:50)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אילו לא היית אתה ועירן מבזבזים את זמן המקלדת שלכם
לכתיבת גידופים, אולי הייתם לומדים משהו מההתכתבות
עם יוסלה.

בזמן שעסקתם בהערמת ביטויי שנאה כלפי
פלסטינים, ויהודים שאינם מסכימים עמכם,
טרח יוסלה להוכיח, בהתבסס על דבריך ועל דבריו של עירן,
ידידך לצרה הזאת, שעמדות שניכם מבוססות על דעה קדומה
- הוה אומר - עמדות גזעניות בנושא הפוליטי,

וכן הוכיח יוסלה ששניכם פחדנים, - אתה בשל הסירוב להביא
לאתר את המידע עליו הצהרת בנוגע לזהותו הלאומית של יוסלה -
ועירן בשל סרובו לתת דוגמא אישית בנושא הילודה והתרומה
למדינה, כפי שדרש מאבנרי וקינן.

בזמן שיוסלה עשה לשניכם בית ספר בהגשת טענות מסודרות
ומפורטות, המשכתם, שני הלצים, לעמול על מתיחת האספקה
המצומצמת של מילות גנאי וגידוף שברשותכם עד הקצה.

וכרגיל, גם התגובה האחרונה שלך אינה לעניין.
_new_ הוספת תגובה



הזעה, יוסוף, תנגב אותה, היא קרה!
ע.צופיה (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 14:55)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



הזעה, יוסוף, תנגב אותה, היא קרה!
סתם אחד (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 15:48)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מרוב שאתה כותב כל הזמן על זיעה קרה
ועל ידיים רועדות, חרא וגושים דביקים,

נוצר הרושם שאלה בעיות המטרידות
אותך, וכלל אינן קשורות לדיון בפורום.
_new_ הוספת תגובה



הילכו שניים יחדיו בלתי אם נועדו?
סתם אחד (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 17:44)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

דבריך חסרי הביסוס וההגיון הנובעים ממוחך הכושל פטטיים .
חוץ ממך אף אחד לא משתכנע בשטויות שאתה כותב .

א.ע .
_new_ הוספת תגובה



טעות של יוסלה
סתם אחד (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 17:41)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .אריה עירן,
אשר דרש מאבנרי וקינן לתת דוגמא אישית בנושא הילודה,
ואף האשים אותם בבגידה באינטרס הישראלי''
לא דרשתי מאבנרי או קינן לתת דוגמא .
אני השתמשתי בהם כדוגמא - בלי לבקש מהם !
כן
אבנרי וקינן ואתה וגדעון לוי ושפירו וארבע נשים ונשים בשחור וגברים בצלם ומשוררים בשלום עכשיו ושופטים בעליון והומואים בתחתון בוגדים באינטרס היהודי-ישראלי .
לא כולם - אבל חלק מהם .

אריה עירן .
_new_ הוספת תגובה



סתם אחד (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 20:46)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה ממשיך בהתפתלויות
ובהתחמקויות.

דרשת מאחרים שיתנו דוגמא בהעמדת צאצאים,
ובשרות צבאי למדינה,

עכשיו נראה אותך עומד
באותם הקריטריונים:

[..]

זה הכל מעשה ידיך,
אילו לא תקפת את אבנרי וקינן
באופן כה מכוער, כל העניין הזה
לא היה עולה.

עכשיו אנחנו עדיין מחכים לתשובה
מאריה עירן:

[..]
_new_ הוספת תגובה



יוסוף, לפי אורך הטקסט אתה תעמלן מקצועי
סתם אחד (שבת, 05/09/2009 שעה 18:27)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זה בסדר שאתה פלסטיני,
אין מה להתבייש בזה...
_new_ הוספת תגובה



מי כתב את המאמר אליו אני מגיב ?
סתם אחד (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 7:32)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אדם ללא שם , ללא פנים , ללא זיהוי . אדם שעם תפישת עולמו אי אפשר להתווכח , כי הוא לא קיים . הוא כמו נפיחה שקטה בחברה . לא יודעים מי, אבל יודעים שמסריח .

בין שתי חברות יש מאבק על ארץ אחת . החברה היהודית-ישראלית סובלת ממעצור של ''וידוא-הריגה'' . הישראלים יכולים להכות מהר , חזק ובאופן אלגנטי , או לאט , חלש ובאופן גס .
מה שהישראלים אינם עושים זה שיסוף סופי ומלא של הקורבן-היריב ובמקרה שבדיון העם הפלסטיני .
זה מזכיר לי תמיד ספר ששכחתי את שמו , שכתב ''פוצ'ו'' הוא ישראל ויסלר . שם הוא מספר איך שחטו כבשה עם מסמר כי לא היה להם סכין . לאט-לאט .

טרנספר שלם וסיפוח מלא של כל חלקי ארץ ישראל היה גומר את הסיפור הזה מזמן .

רק רחמנות שלא במקומה גורמת לסבלם המתמשך של הפלסטינים .
שופטי בגץ ובראשם אהרון ברק
טיפשים כמו ''הכנענים'' רטוש , אבנרי והשאר
בוגדים כמו ''בצלם'' או ''שלום עכשיו''
וחסרי בינה כמו האגודה לזכויות האזרח ושולמית בלוני .
זו רשימה חלקית של האשמים הן בסבל הפלסטיני והן בהתבהמות הפנימית בתוך ישראל .

אריה עירן .
_new_ הוספת תגובה



מי כתב את המאמר אליו אני מגיב ?
ע.צופיה (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 8:34)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ד''ר יהודה צורף הוא דמות מוכרת.
אישית, איני מכירו, אך שמעתי שהוא פעיל בתחומים שונים,בעיקר איכות הסביבה והחיים.
_new_ הוספת תגובה



מי כתב את המאמר אליו אני מגיב ?
סתם אחד (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 8:36)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא למאמר של יהודה צורף כיוונתי . עניתי לאחד המגיבים האלמוניים .

אריה עירן .
_new_ הוספת תגובה



מי כתב את המאמר אליו אני מגיב ?
ע.צופיה (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 9:27)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מי שאינו רוצה לחשוף את עצמו-אין מה לעשות.
זו הגדולה של האינטרנט.האפשרות להביע את דעתך בחופשיות וללא מחסומים שנובעים מחשיפה.
_new_ הוספת תגובה



מי כתב את המאמר אליו אני מגיב ?
סתם אחד (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 9:41)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה צודק בקשר לחופש הביטוי . מצד שני הבעת הדיעות מעלה גם את מי הביוב וגם את הרדידות המחשבתית , חוסר הדעת והעדר יכולת הבעה .

אריה עירן .
_new_ הוספת תגובה



מי כתב את המאמר אליו אני מגיב ?
ע.צופיה (יום חמישי, 03/09/2009 שעה 9:43)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זה הצד השני של המטבע: המחיר שמשלמים בגין חופש הדיבור.
ראה מקרה השוודי המכוער. בשם חופש הביטוי ממשלת שוודיה אינה מוכנה לגנות מאמר אנטישמי ברור.
_new_ הוספת תגובה



מי כתב את המאמר אליו אני מגיב ?
סתם אחד (יום שישי, 04/09/2009 שעה 2:45)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מכל השטויות הקולוסליות שעירן מביא בתגובה שלמעלה,
הכי בולטת היא החזרה
על האשמת הקורבן:

''רק רחמנות שלא במקומה גורמת לסבלם המתמשך של הפלסטינים .''

וה'ענין' של עירן הוא לא רק בכך שהפלסטינים אשמים בגורלם,
אלא שההזדהות - ה''רחמנות שלא במקומה'' - של יהודים ישראליים
עם גורלם של הפלסטינים תושבי השטחים, היא בגדר גורם נוסף
של פגיעה בפלסטינים.

עירן מנסה לשכנע אותנו,
שלא די ב-
''שיסוף סופי ומלא של הקורבן-היריב ובמקרה שבדיון העם הפלסטיני .''

אלא שמתוך 'רצון כן' של עירן ודומיו בעלי העמדה הגזענית,
צריך לדאוג שלא יהיו ישראלים המזדהים עם סבלם של הפלסטינים.

אל תתנו לרגשות ההזדהות עם סבלה של האוכלוסיה הפלסטינית
להסיט אתכם מהתכנית הפשיסטית והגזענית להשמדת אוכלוסיה זו,
- כי הרי ה''רחמנות שלא במקומה'' מסוג זה
תגרום לפלסטינים סבל נוסף ומיותר.

לא רק שעירן מטיף ל'פתרון סופי' של הישוב הפלסטיני בארץ ישראל,
הוא בנוסף מתעטף בגלימה של הדיקטטור ה'נאור' שמבקש למנוע סבל
מיותר מקורבנות אלימותו.

לא רק שזה מזכיר בסוגו את הצעתה של מרי אנטואנט שנתיניה יאכלו עוגות
אם נגמר להם הלחם, מבחינת הניתוק מהמציאות המדינית,
אלא שזה הרבה יותר שפל - כי יש בכך הוכחה לנסיון להלביש
תכנית רצחנית נפשעת ולא מוסרית בעליל, במעטה של 'סובלנות'
ו'רחמים'.

כהרגלו מצליח אריה עירן לספק גם הפעם
חומר מעניין לניתוח.
מה שמפליא אותי כל פעם מחדש זה
כיצד זה אפשרי שאריה לא מבין שבכל פעם
שהוא פותח את הפה,
האוברדרפט שלו גדל.
_new_ הוספת תגובה



מי כתב את המאמר אליו אני מגיב ?
סתם אחד (יום שישי, 04/09/2009 שעה 6:10)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

העובדות מדברות בעד עצמן והן חזקות יותר מהפטפטת שלך .
לאחר הנאכבא הראשונה נגמר סיבלם של הפלסטינים ממעשי היהודים .
מדינות ערב עשו לשימור הפלסטינים במחנות . הם גם יצרו מסגרת מיוחדת באום לשימור הפלסטינים במעמד פליטים . דבר חסר תקדים וחסר חיקוי לגבי פליטים אחרים .
זה סבל אמיתי , מעשה של ''אוהבי הפלסטינים'' .
בשנת 1967 כבשה ישראל שטחים שהירדנים והמצרים כבשו ב-‏1948 מתוך פלסטינה המנדטורית .
ישראל ניסתה להשיג שלום בעזרת הצעה לנסיגה , דבר שזכה לסירוב מלא .
במקומו החליטו כלל הערבים וכלל הפלסטינים על הסירובים של חרתום ועל מאבק נמשך בישראל .

זה הוביל את ישראל לצעדים מתרחבים נגד האוכלוסיה הפלסטינית בשטחים הללו .
כפי שהנאכבא הראשונה סיימה את סבלם של הפלסטינים ב-‏1948 כך טרנספר או נאכבא שניה תסיים את סיבלם המחודש .

אתה יכול לכתוב שהאוברדרפט שלי גדל . נו אז מה ?
מה זה מול סבל הפלסטינים היקר ללבך ?

אני מבין שאם היית סובל מגנגרנה ברגל היית מסרב לכריתה .
אתה ראוי לזה וכך הפלסטינים . . .
_new_ הוספת תגובה



מי כתב את המאמר אליו אני מגיב ?
סתם אחד (יום שישי, 04/09/2009 שעה 8:01)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אריה עירן חוזר על עצמו.

שוב הוא חוזר על מה שכבר אמר
מספר פעמים:

יש לחסל את פלסטין
באמצעות טרנספר,

והפשע הנורא הזה נגד הפלסטינים
'יסיים את סבלם...''

יוצא שעם כל סיבוב נוסף של חזרות
על אותה התכנית הגזענית,
אריה עירן מוסיף עוד אלמנט מזוויע:

בתחילה - לפני שנתיים - דיבר על טרנספר
כביכול 'מנומס', וכבר אז בדיבוריו על ניקנוק עזה
נכנס האלמנט של ניצול 'פריסת עזה לפרוסות'
כדי לגרש את הפלסטינים תושבי עזה באופן
שהאחריות לגירוש תיפול עליהם ולא על המגרשים.

אחר כך החל לדבר על ''ואת פלסטין יש לחסל''

ולאחרונה הבצל התערטל עד לקליפתו הפנימית עם,

''שיסוף סופי ומלא של הקורבן-היריב ובמקרה שבדיון העם הפלסטיני .''

ז''א עירן עבר במהלך כשנתיים תהליך של חשיפת האמת הגזענית
שעומדת במרכז כל תכניותיו. הרי גם התכנית שלו להגברת הילודה
מחייבת את הגירוש הפלסטיני על מנת 'לפנות מקום' ליהודים שעדיין
לא נולדו.

וללא משים הפכו הצהרותיו של עירן לגלויות ובוטות יותר.
הנה היום הוא קורא לחיסול ולהשמדה של הפלסטינים,
ואחר כך עוד מוסיף,

''''רק רחמנות שלא במקומה גורמת לסבלם המתמשך של הפלסטינים .''

יורה ובוכה, במתכונת עוד יותר הסטרית ומזוויעה.
מכריז על 'פתרון סופי' לפלסטינים,
ומיד מודיע שהרחמנות שלנו גורמת לכך שלא
חיסלנו את הפלסטינים ב-‏48 ועכשיו אנחנו גורמים
להם עוד סבל בכך שאיננו מחסלים אותם מיד.

לאור הדברים האחרונים של עירן,
יש צורך לומר למשתתפי האתר:
אילו הרב כהנא היה מבקש לפרסם מאמר
שלו באתר, אני משוכנע שמנהלי האתר היו
מסרבים בתקיפות.

אך הדברים שעירן מעלה בשנתיים האחרונות,
ובעיקר בימים האחרונים, מעבר לכך שהם מעידים
על זה שלכותב יש בעיות פשוטות של הגיון, מהווים עלבון
למסגרת של הפורום ולכל משתתף באופן אישי.

כי זה מה שהצהרות נפשעות כגון אלה של עירן
גורמות לכולנו. ושוב, אין כאן התקפה על עירן
האיש אלא על הדברים שביטא בכתב - דברים
שהאוזן אינה סובלת, ביחוד לא במדינה המתיימרת
להיות הבית הלאומי של היהודים.

זה שהאיש עצמו חסר כל בושה, את זה אנחנו כבר יודעים
מהנסיון. אך יש מקום לרסן את הביטויים הגזעניים
הבוטים באתר הפתוח למשתתפי כל העדות והלאומים.

כבר אמרתי בעבר, שהסימן לחוסנה של הדמוקרטיה הישראלית
אינו בסובלנות שלה לדברי בלע כגון אלה של עירן,
אלא ביכולת שלה לשים מחסום לביטוי הגזעני בכתב ובפורומים
ציבוריים. כל היסוס בהצבת גבולות בנושא זה, גורם ישירות
ליצירת תהום בין בני הלאומים השונים שמרכיבים כיום את
החברה הישראלית.

היום עולבים באזרחי ישראל הערביים,
מחר 'מחסלים' את האוכלוסיה הפלסטינית,
ומחרתיים 'מסלקים' את כל אנשי הרוח מבתיהם
באישון לילה. מי שחושב שבמצב של שלטון פשיסטי
נאצי מובהק, שהוא השיטה שעירן מציע לנו,
יש מי שנותר מוגן, לא יודע על מה הוא מדבר.

מספיק היה לבקר במוסקבה לפני מספר שנים
ולשמוע את המדריך המורשה מתאר כאשר חלפנו על פני
דירות ענק ברחוב הראשי כיצד סטלין הוציא להורג
את כל מאות אנשי הרוח שגרו בבניין זה בתקופת שלטונו.

זה מה שעירן מציע. וזה די מדאיג שפנסיונרים חביבים
כדוגמת צופיה מוצאים בו שותף לדעה.

ותחשבו על זה.

ואולי גם הגיע הזמן שתבינו שכאשר
מישהו טוען ברצינות מלאה ש-
''גזענות זו ההבנה שיש גזעים''
צריך לחשוב פעמיים ושלוש לפני
שמנהלים עמו דיונים על עתידה
של המדינה.
_new_ הוספת תגובה



[•] מי כתב את המאמר אליו אני מגיב ?
סתם אחד (יום שישי, 04/09/2009 שעה 8:23)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בקיצור עירן הוא הסיוט שלך ויפה שכך.
את המאמר לא כתב אריה ערן.
ואתה כמגן חבורת הרוצחים הנאצים החדשים , עם הגנבים הפלשן, הפלשתינאי [•]... העם הפלישתי הזכור לשמצה.
זכור:
העם הפלשיתי שהיה עם פולש ממערב, השתלט על ארץ היהודים .
בבוא היום הנכון , העם הפלישתי נעלם.
מוצאים ערים שרופות ןגדולות, מוצאים מקדשים וחרפושיות.
אבל אין כל זכר לעם הפולש הזה.

גם העם הפולש שנקרא על שם הפלישתים- ייעלם בדיוק כמו העם שעל שמו הוא נקרא.

דרך אגב- חוק דרומי פועל לא רע, סוף סוף אנשי החוק התחילו לחסל את הגנבים הערביים- מה דעתך?
סוף גנב שנמצא בלילב המקום גניבתו לתליה גם על פי דין האיסלם
(הסורה השביעית- אל מותאתאסיקון)
_new_ הוספת תגובה



מי כתב את המאמר אליו אני מגיב ?
סתם אחד (יום שישי, 04/09/2009 שעה 9:25)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

וכרגיל עוד תגובה לא עניינית,

שמתחילה בהערה נקיסיסטית אופיינית,
ומסתיימת בעוד קריאה נרגשת לחיסול ''הגנבים הערביים''.

וזה מוכיח בדיוק את מה שאמרתי קודם:
מדובר בעמדות שמייצגות, לא מצע רציונלי מדיני
שניתן להתדיין עליו, אלא את הנטיה הנרקיסיסטית
החריפה של ציבור שלם - מה שמסביר את היעדר הגמישות
המחשבתית והנסיון לבסס הכל על כוח פיזי, ועל העקרון
הכביכול מדעי האבולוציוני-ביולוגי. אין לכל זה כלל קשר
לתיאוריה כזו או אחרת.

והמסקנה המתבקשת של העמדה המובאת, -עמדה
המייצגת מצב אישי שדומה למלחמת ההישרדות של עם
אך מבטאת רק מצב אישי אקוטי - היא שיש לחסל
את כל מי שאינו 'שייך' לכותב עצמו - מה שהוא מתרגם מהמציאות
הנרקיסיסטית המוגבלת מאד שלו עצמו לכדי חיסולם של כל 'אוייבי
ישראל' - גם אלה שישראל כבשה כבר לפני ארבעים ושתיים שנה.

במובן מסוים המאבק ל'חיסול' האויב הוא המאבק לחיסולו
של התוקפן הנאצי המקורי, כאשר הדרך שנמצאה במקרה הזה היא
הפיכת ההזדהות עם התוקפן לנירוזה פתולוגית - בכעין טקס של
'בליעת' התוקפן על קרביו, והפיכתו של הדור השני לקורבנות לתוקפן
מושלם[..]

ואין כאן תזה שהיא תוצאה של חשיבה אמיתית, אלא מראות שווא
שהלחצים הנרקיסיסטיים העזים מנכסים ומעוותים ברוח העמדה
של התוקפן הנאצי שחיסל יהודים בשואה. [..] אך לכותב נדמה כל אותה העת שהוא מתכן תכניות
באופן רציונלי. וזה זהה כמעט למצב ההזייתי האופייני של חולי סכיזופרניה.

ובשל הגורל שמשותף לרבים מאיתנו בארץ, קשה לשים על הסינדרום
הנרקיסיסטי הזה את האצבע, כי כאשר בודקים אצל השכן בדירה
למעלה, המצב דומה, ונדמה לכן שזו הנורמה. זו לא הנורמה,
ומצב עניינים זה אינו נורמלי, אלא מצריך טיפול.
_new_ הוספת תגובה



מי כתב את המאמר אליו אני מגיב ?
סתם אחד (שבת, 05/09/2009 שעה 8:37)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בהיותך פסאו-פסיכולוג אתה מרבה בכאילו ניתוח פסיכולוגי אך בהיעד למידה ותבונה הנך רק [..] .
אינך מבחין ואינך מאבחן . אינך מבדיל בין דבר לדבר .
עבורך כל הר הוא הר געש וכל ביצה - אגם .

אבל מעבר לחוסר יכול ההבדלה והאבחון שלך
אינך מבין את האופן שבו פועל התהליך האבולוציוני !
אז אתה יכול לזעוק בשער העיר ובמקרה העכשיוי - המקום הזה , עד כלות האויר מריאותך מוכות האמפיזמה או עד נשירת אצבעותיך חולות הצרעת .
דבר אחד לא עשית
לא הראית שאבולוציה היא טיעון שגוי ותהליך שאינו קיים .
לכן כל שאר פיטפוטיך הם מוץ ברוח ודג מלוח .
מה שאנשים נבונים המבינים לוגיקה קוראים ''הרינג אדום'' .

אריה עירן .
את פלסטין יש לחסל .
_new_ הוספת תגובה



מי כתב את המאמר אליו אני מגיב ?
סתם אחד (שבת, 05/09/2009 שעה 10:48)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

התהליכים האבולוציוניים ניתנים לאימות,
אך להפוך את המונחים האבולוציוניים למונחים
היחידים המשמשים אותנו להגדרת האנושות
והחיים על פני כדור הארץ זו בורות.

גם העקבות של התהליכים האבולוציוניים שאנו
מוצאים בטבע, מצביעים על התרחשויות עיקריות
בהסטוריה של העולם אשר את מקורן קשה להסביר
כחלק מהתהליך האבולוציוני. תהליך הלידה של דברים
בטבע, וכמישתם או הכחדתם מורכב יותר, ומכוון לא
רק על ידי הלמידה ההישרדותית של המינים - אבולוציה
לפי דרווין - אלא גם על ידי מודלים, ששריד להם ניתן למצוא
דווקא בשפה האנושית, שקודמים בנוכחותם בחיי העולם
למפגש ההישרדותי האלים (או כך לפחות אתה מפרש אותו)
ומעצבים אותו. אפילו היחס בין תוקף לנתקף שבו נעשה שימוש
בתהליך האבולוציוני ההישרדותי, - אפילו יחס זה מקורו
במבנים של השפה: כיחס בין דובר למאזין או בין זה ששואל את
השאלות לזה שעונה עליהן. זה מבנה סמנטי שמאפשר לא רק יצירת
משמעויות, אלא תורם בשל נוכחותו בטבע (היחס בין תוקף לנתקף)
לקשר הדוק בין המינים (ובתוך המינים) - קשר המאפשר יצירת
פרוייקטים משותפים והסדרת חיכוחים מיותרים לרווחתם של כל
המשתתפים.

אין צורך להראות ש-''אבולוציה היא טיעון שגוי ותהליך שאינו קיים .''
כדי להבין שלעמדותיך הפוליטיות-חברתיות יש קשר רופף ביותר לתפיסה
האבולוציונית של היקום. נקודת המוצא שלך היתה המסקנה, ולא הנחות
היסוד שיכולות להוביל למסקנה. הרעיונות הדרוויניסטים משמשים אותך
מתחילת דרכך הרעיונית בתור קביים להשעין עליהם תיאורית מרחב מחיה
יהודית צולעת המבוססת על דעה קדומה ושלוש כפות מרק של שנאה
פתולוגית ולא רציונלית לא רק כלפי העולם הערבי והפלסטינים, אלא גם כלפי
משתתפים בפורום הזה שחושבים שלא הצלחת להוכיח את הקשר של עמדותיך
בנושאי השעה לתרכיז המוכן מראש של מה שאתה מכנה 'אבולוציה'.
_new_ הוספת תגובה



מי כתב את המאמר אליו אני מגיב ?
סתם אחד (שבת, 05/09/2009 שעה 10:58)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בתשובתך הראית שאינך מבין באבולוציה .

''להפוך את המונחים האבולוציוניים למונחים
היחידים המשמשים אותנו להגדרת האנושות
והחיים על פני כדור הארץ זו בורות''

אמנם יש הרבה מונחים אך אבולוציה יש אחת וכל דבר חי מתנהל על פי האבולוציה ולא לפי שיטה אחרת . האדם בהיותו יצור חי ===> מתנהל על פי האבולוציה .

אין
. . . . ''התרחשויות עיקריות
בהסטוריה של העולם אשר את מקורן קשה להסביר
כחלק מהתהליך האבולוציוני'' .

גם השפה והשימוש בה היא תוצר של אבולוציה .

אריה עירן .
אבולוציונר .
_new_ הוספת תגובה



מי כתב את המאמר אליו אני מגיב ?
סתם אחד (שבת, 05/09/2009 שעה 12:19)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בתגובתך לא הראית מדוע
אני, בתשובתי, הראיתי שאיני
מבין באבולוציה.

לא מספיק לומר את המילה 'אבולוציה'
ולצפות שכל מי ששומע אותך מבין,למה
אתה מתכוון. וכאשר אתה טוען שמישהו
אחר 'אינו מבין באבולוציה', עליך להראות
באיזה מובן אינו מבין.

הטענה המקורית שלי היתה שלא כל המבנים
והתהליכים שאנו מכירים בעולמנו הם ביטוי
לעקרון האבולוציוני.

הטעות שלך היא שאתה מייחס כל מה שמתרחש
בעולמנו ל'אבולוציה'. אין זו טעות במובן הפשוט,
כי אכן עקרון האבולוציה מסביר את התפתחות כל
המינים. אך דומה הדבר לטענה שהכל מופעל לפי עקרון
הכבידה, או שהכל מורכב מתאים. יש הבדל בין טענה
שיקרית, לבין טענה שאינה מוסיפה מידע או הבנה לדיון
בנושא זה או אחר.

בדיוק כפי שהידיעה ש'הכל מורכב מתאים' אינה עוזרת
לנו למצוא כתובת של ידיד הגר בשכונה מרוחקת, ואנחנו
מסתובבים חצי שעה במכונית כדי לאתרה,

כך גם הידיעה ש'הכל אבולוציה' אינה עוזרת לנו למצוא פתרון
מדיני לסכסוך במזרח התיכון. אמנם אתה מנסה לעשות שימוש ישיר
בעקרון האבולוציה כי לטעון שהיחס בין יהודים לפלסטינים מכונן
לחלוטין על העקרון האבולוציוני-הישרדותי, אך אתה כמו רבים אחרים
שמטיפים לחיסול היישוב הפלסטיני בארץ ישראל יודע הרי שאין
ישראל נלחמת כאן מלחמת הישרדות, כי במלחמה לקיומנו כבר ניצחנו
ב67 ועכשיו הבעיות העומדות בפנינו נוגעות לאיכות החיים ולא לשאלת
המשך הקיום.

הפתרון שאתה מציע, תוך ביסוס לא מועיל על המודל האבולוציוני,
הוא חיסול הפלסטינים כדי לאפשר ליהודים 'להשלים את החסר'.
זה נשמע אידיוטי במחילה, וקצת מביך, כי זה עושה שימוש בעקרון
האבולוציוני כדי לגייס אותנו לפתרון בסגנון ה'פתרון הסופי'.

דומה הדבר לשופט תעבורה שפוסק על עבריין תנועה גזר דין מוות.
אמנם תפקיד בית המשפט להגן על הציבור בפני עברייני תנועה, אך היות
ורובו של הציבור עושה עברות תנועה, זה טבעו של עולם, הפתרון של הוצאת
עברייני תנועה להורג אינו פתרון מוצלח במקרה הזה.

כך גם עם הנסיון שלך לשכנע אותנו שכדי שנוכל לחיות ברווחה בארץ ישראל
עלינו לחסל את הפלסטינים. לא רק שזה לא משכנע, אלא זה יוצר את הרושם
שהמניעים האמיתיים של עמדה מזעזעת זו, אינם כלל בתחום הדיון הפוליטי
אלא קשורים לקיבוע נפשי שהוא תוצאה של טראומה, קיבוצית או אישית. לא רק
שאין בכך הגיון, אלא שזה גורם לך לחשוב שמשהו לא בסדר עם מי שמעלה את
זה כפתרון. 
_new_ הוספת תגובה



מי כתב את המאמר אליו אני מגיב ?
סתם אחד (שבת, 05/09/2009 שעה 17:23)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אבולוציה אינה עיקרון אלא תהליך .
בתוך התהליך הזה שעוסק ביצורים החיים ואנו יצורים חיים , אחד השלבים הוא שינוי בהרכב האוכלוסיה . כל אוכלוסיה .
כאשר אוכלוסיה בעלת מאפיינים מסוימים מתפצלת הרי שכל קבוצה תהיה שונה מזולתה במקצת .
בחלוף הזמן הקבוצה המתאימה יותר תהיה גדולה מהאחרת עד שרק אחת תשרוד והאחרת תיעלם .
מאחר והקבוצה היהודית מאבדת בהתמדה כמויות של צאצאים ובמיוחד בשואה הרי שאלה הם התנאים .
מול התנאי הזה מה שנחוץ הוא הגברת הילודה . את זה עושים יהודים חרדים במספר גדול מאד , יהודים דתיים במספר גדול , ויהודים חילוניים במספר קטן .
לכן מי שרוצה שהיהודים ימשיכו להתקיים צריך לנקוט פעולות המגדילות את הילודה היהודית ובמיוחד אצל הממעטים בילודה .

אריה עירן .
_new_ הוספת תגובה



מי כתב את המאמר אליו אני מגיב ?
ע.צופיה (יום שישי, 04/09/2009 שעה 8:52)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם נותנים מקום לתעמולה פלשתחנאית טהורה, אנטי ישראלית באופן הדוחה ביותר שלה, הרי יש מקום גם ''לאריה עירנים
''.
אריה עירן אינו מרמה את משתתפי הפורום ומזדהה , אחרים מוצאים מרחב לדעותיהם רק אם הם מסתתרים אחרי כינויים כמו ''יוסלה'' בעוד שהם פלשתינאים במובהק.
סימן הכר מובהק למסכן ואומלל הוא האשמת כל העולם בעליבותו, חוץ מאשר את עצמו.
_new_ הוספת תגובה



אם תחפש בכל מדינות ערב, (יותר מ 22)..
סתם אחד (יום שישי, 04/09/2009 שעה 9:21)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא תמצא אפילו מדינה אחת,
שבה מאפשרים לאזרחים לכתוב באינטרנט בחופשיות כזו,
כמו שכותב ''יוסוף'' כאן...

לא מדובר רק בקשר לגורמים שעוינים את המשטר,
זה נכון גם אפילו לכל האזרחים הנאמנים...

חזי
_new_ הוספת תגובה



פשוט לא נכון!
דוד סיון (יום שישי, 04/09/2009 שעה 9:57)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



פשוט לא נכון ?
סתם אחד (שבת, 05/09/2009 שעה 18:22)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

דוד סיון,

תראה לי אתר אחד, שאזרחי מדינה ערבית יכולים לכתוב בו בחופשיות בשפת המדינה (עבור תושביה...).

אני חושב שלא תוכל...

חזי
_new_ הוספת תגובה



פשוט לא נכון ?
דוד סיון (שבת, 05/09/2009 שעה 19:39)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כרגיל אתה מצהיר הצהרות בעיhתיות ואחר כך מנסה לשנות את הנושא.

אבל, הביטוי ''פשוט לא נכון!'' מתייחס לטענה אחרת. הרי כתבת: ''לא תמצא אפילו מדינה אחת, שבה מאפשרים לאזרחים לכתוב באינטרנט בחופשיות כזו,... זה נכון גם אפילו לכל האזרחים הנאמנים...''

הטענה הזאת היא פשוט לא נכונה כפי שכתבתי.
_new_ הוספת תגובה



פשוט לא נכון ?
סתם אחד (יום ראשון, 06/09/2009 שעה 1:48)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

דוד סיון,

כרגיל, אתה מנסה להתחכם.

תביא קישור אחר שמראה שהטענה שלי אינה נכונה.
אני טוען שלא תמצא...

סתם לברבר ?

חזי
_new_ הוספת תגובה



פשוט לא נכון ?
דוד סיון (יום ראשון, 06/09/2009 שעה 3:49)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ההמצאה היא שלך ולכן חובת ההוכחה הן הבעיה שלך! 
_new_ הוספת תגובה



פשוט לא נכון ?
סתם אחד (יום ראשון, 06/09/2009 שעה 7:58)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

דוד סיון,
כרגיל עם לוגיקה מעוותת...

איך אפשר להוכיח שאין אף אתר כזה ?
אתה טוען שיש, אז תראה שיש...

אני לא מתכוון להיכנס לויכוחי סרק, כהרגלכה...

חזי
_new_ הוספת תגובה



אני מסתפק בהודאה של חזי!
דוד סיון (יום ראשון, 06/09/2009 שעה 8:31)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

קודם חזי יוצא בהצהרות ואחרי שמעירים שהן לא נכונות הוא בעצמו טוען שהן מופרכות.

הטענה של חזיהיתה (תגובה 138284): ''לא תמצא אפילו מדינה אחת, שבה מאפשרים לאזרחים לכתוב באינטרנט בחופשיות כזו,... זה נכון גם אפילו לכל האזרחים הנאמנים...''

טענתוכעת שאי-אפשר להוכיח זאת פרושה שלדעתו טענתו היא מופרכת, לא נכונה, כפי שטענתי!

אני מסתפק בהודאה שלו! 
_new_ הוספת תגובה



  דוד סיון, אתה צריך להתבייש  (סתם אחד)
  מי שצריך להתבייש הוא חזי !  (דוד סיון)
  דוד סיון, אתה לא יודע מה היא בושה...  (סתם אחד)
  מי שצריך להתבייש הוא חזי!  (דוד סיון)
  מי כתב את המאמר אליו אני מגיב ?  (סתם אחד)
  פרימיטיביות שמאלנית במיטבה  (יהודה צורף)
  פרימיטיביות שמאלנית?  (סתם אחד)
  פרימיטיביות שמאלנית?  (יהודה צורף)
  גורמי הנזקים הכבדים  (דוד סיון)
  גורמי הנזקים הכבדים  (סתם אחד)
  כן, הוא שונא ישראל!  (דוד סיון)
  כן, הוא שונא ישראל!  (סתם אחד)
  אז שידייק בפרטים!  (דוד סיון)
  אז שידייק בפרטים!  (סתם אחד)
  האשמת שווא = עלילת דם  (דוד סיון)
  האשמת שווא = עלילת דם  (סתם אחד)
  האשמת שווא = עלילת דם  (דוד סיון)
  פרימיטיביות שמאלנית?  (ע.צופיה)
  פרימיטיביות שמאלנית?  (סתם אחד)
  פרימיטיביות שמאלנית?  (ע.צופיה)
  נמוך  (סתם אחד)
  נמוך  (ע.צופיה)
  חילוניות אינה אידיאולוגיה  (סתם אחד)
  הציונות היא הסיבה  (דוד סיון)
  אם כבר אתה מתחיל להשתמש בדיקלומים שלך   (סתם אחד)
  דיקלומים ?  (דוד סיון)
  הציונות היא הסיבה  (סתם אחד)
  הציונות היא הסיבה  (סתם אחד)
  הציונות היא הסיבה  (דוד סיון)
  הציונות היא הסיבה  (סתם אחד)
  קישקוש  (דוד סיון)
  הציונות היא הסיבה  (סתם אחד)
  הציונות היא הסיבה  (סתם אחד)
  לא התבדחת ולא בטיח!  (דוד סיון)
  חילוניות אינה אידיאולוגיה  (ע.צופיה)
  נמוך   (סתם אחד)
  נמוך?  (דוד סיון)
  חילוניות אינה אידיאולוגיה  (סתם אחד)
  חילוניות אינה אידיאולוגיה  (ע.צופיה)
  חילוניות היא אידיאולוגיה המניחה שהדת שוגה .  (סתם אחד)
  חילוניות היא אידיאולוגיה המניחה שהדת שוגה .  (ע.צופיה)
  חילוניות היא אידיאולוגיה המניחה שהדת שוגה .  (סתם אחד)
  חילוניות היא אידיאולוגיה המניחה שהדת שוגה .  (סתם אחד)
  חילוניות היא אידיאולוגיה המניחה שהדת שוגה .  (סתם אחד)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (דוד סיון)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (סתם אחד)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (ע.צופיה)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (סתם אחד)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (סתם אחד)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (ע.צופיה)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (סתם אחד)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (סתם אחד)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (דוד סיון)
  [•] ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (סתם אחד)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (סתם אחד)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (דוד סיון)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (ע.צופיה)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (סתם אחד)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (ע.צופיה)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (ע.צופיה)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (סתם אחד)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (סתם אחד)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (סתם אחד)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (ע.צופיה)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (סתם אחד)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (סתם אחד)
  הכניס את עניין ההשכלה ליהדות...  (דוד סיון)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (סתם אחד)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (דוד סיון)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (סתם אחד)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (דוד סיון)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (סתם אחד)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (סתם אחד)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (דוד סיון)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (סתם אחד)
  לא!  (דוד סיון)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (ע.צופיה)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (סתם אחד)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (ע.צופיה)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (דוד סיון)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (סתם אחד)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (ע.צופיה)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (דוד סיון)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (סתם אחד)
  חוסר ההבנה שלך היא הבעיה שלך  (דוד סיון)
  הבעיות שלך הם הר ליד הגבעה שלי .  (סתם אחד)
  הבעיות שלך שרשרת הרים!  (דוד סיון)
  הבעיות שלך שרשרת הרים!  (סתם אחד)
  הבעיות שלך שרשרת הרים!  (דוד סיון)
  הבעיות שלך שרשרת הרים!  (סתם אחד)
  הבעיות שלך שרשרת הרים!  (דוד סיון)
  הבעיות שלך שרשרת הרים!  (סתם אחד)
  לא כתבת אמת!  (דוד סיון)
  אין לי בעיה להודות בטעות .  (סתם אחד)
  הכללות עשויות להטעות!  (דוד סיון)
  הבעיות שלך הם הר ליד הגבעה שלי .  (סתם אחד)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (דוד סיון)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (סתם אחד)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (דוד סיון)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (סתם אחד)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (דוד סיון)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (סתם אחד)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (דוד סיון)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (ע.צופיה)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (דוד סיון)
  ההתערבות שלך לא עושה לך טוב  (דוד סיון)
  חילוניות היא אידיאולוגיה המניחה שהדת שוגה .  (ע.צופיה)
  חילוניות היא אידיאולוגיה המניחה שהדת שוגה .  (סתם אחד)
  חילוניות היא אידיאולוגיה המניחה שהדת שוגה .  (ע.צופיה)
  פרימיטיביות שמאלנית?  (סתם אחד)
  חוסר הבנה כמנוע שנאה - עצוב!  (דוד סיון)
  חוסר הבנה כמנוע שנאה - עצוב!  (סתם אחד)
  זה למזלך...!  (דוד סיון)
  חוסר הבנה כמנוע שנאה - עצוב!  (יהודה צורף)
  חוסר הבנה כמנוע שנאה - עצוב!  (דוד סיון)
  חוסר הבנה כמנוע שנאה - עצוב!  (סתם אחד)
  ''כְּכֶלֶב, שָׁב עַל-קֵאוֹ-- [ספינר], שׁוֹנֶה בְאִוַּלְתּוֹ''  (דוד סיון)
  חוסר הבנה כמנוע שנאה - עצוב!  (סתם אחד)
  קישקוש: שנאה היא שנאה  (דוד סיון)

חזרה לפורוםהסיפור המלא
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי