|
הגיע הזמן לעיין בפסוק ''הרצחת וגם ירשת'' | |||
|
|||
בעקבות ההוראה לאסור את מסיק הזיתים הגישה היום האגודה לזכויות האזרח קדם בג''ץ בדרישה לבטלה. בכוונת האגודה לעתור בהמשך נגד ההחלטה. עו''ד מנאל חזאן אמרה כי ''מדובר בהוראה בלתי חוקית ובענישה קולקטיבית שנגועה בחוסר סבירות קיצונית. הוראה זו רק מוכיחה קיומה של מדיניות של הצבא המתעלמת מחובתו לאפשר את התנהלותה התקינה של עונת מסיק הזיתים, וממחויבותה של מדינת ישראל להבטיח את הזכות לפרנסה ותנאי חיים מינימליים של האוכלוסיה האזרחית הפלסטינית''. | |||
_new_ |
אני מציע לך לעיין בהרבה יותר מכך | |||
|
|||
כגון זכור את אשר עשה לך עמלק, לזרעך אתן את הארץ הזאת, וכן עשרת הדברות ובל נשכח את כל שאר המצוות. | |||
_new_ |
בבקשה חביבי, הרי לך מבחר מעשרת הדברות | |||
|
|||
לא תישא שם ה' אלוהיך לשוא - מוקדש לפוסקי ההלכה זכור את יום השבת - מוקדש לפרחחי הגבעות לא תרצח - מוקדש לגולדשטיין לא תנאף - מוקדש לביבי לא תגנוב - מוקדש לגונבי הזיתים לא תענה - מוקדש לחובבי הקונספירציות לא תחמוד בית רעך - מוקדש למתנחלים בשטחים הכבושים לא תחמוד אשת רעך - מוקדש לחובבי השטויות | |||
_new_ |
ועוד קצת דברות להנאת הקהל | |||
|
|||
בבוקר אביב בהיר ונחמד קמנו כולנו כאיש אחד אנשי חיל רעננים טובי קומה ועזי פנים קמנו ועלינו אל הר סיני שבו קבלנו את דבר אדני עלינו גאים בזמר ושיר את דבר אדני להחזיר. מסקנה ראשונה מצרכי בטחון זרקנו לשמים את הדיבר הראשון אחריו זרקנו גם את הדיבר השני גם הוא עקב המצב הבטחוני אחרי השני השלישי בתור מעשה מובן של מדינה במצור, ואשר כולל באופן טבעי בחבילה אחת את הדיבר הרביעי. הדיבר הרביעי והחמישי אתו כי הבא להרגך השכם להרגו ומטעם דומה של מלחמת קיום נזרוק גם את השישי זריקת חירום והיה זה הכרחי, ולכן גם מוצדק שהדיבר השביעי גם הוא נזרק. אחריו השמיני ועמו התשיעי שניהם מסיבות של מוראל קרבי וכדי לסיים במספר זוגי צירפנו גם את הדיבר העשירי. ובבוקר אביב בהיר ונחמד חזרנו כולנו כאיש אחד אנשי חייל רעננים טובי קומה ועזי פנים גוונו זקוף כתפינו קלות נושמים אויר מלא הריאות. (ח. לוין, מלכת האמבטיה, 1969) | |||
_new_ |
אפשר לחשוב שהאיש הקורא לעצמו מי שזוכר - | |||
|
|||
מתישהו בכלל אימץ לליבו איזשהו דיבר. אבל הנה הוא ממהר לזרוק את כולם, עוד לפני שמימש ברצינות את רובם. | |||
_new_ |
אם אתה מסוגל לחשוב, אז תחשוב | |||
|
|||
ואם לא, אז אולי תביא לנו איזה לינק לאתרי הפרופגנדה המשמימים שלך. | |||
_new_ |
מי ביקש לינק ולא קיבל? | |||
|
|||
http://www.geocities.com/zeev_boded/kh_news.html#המע... השתממות מהנה! | |||
_new_ |
ואם אתה באמת משתוקק להשתמם | |||
|
|||
גש קודם ללינק הבא: ואז בחר באופציה ''המעלילים''. אני לא אחראי אם הטכניקות ייראו לך מוכרות. | |||
_new_ |
הויכוח עם יהושע בין נון | |||
|
|||
לק''י מי שזוכר, הויכוח שלך אינו איתי אלא עם יהושע בין נון, הוא שעליו נאמר יהושע בין נון נער לא ימיש מתוך האהל (של משה). הוא גם הראשון והיחיד שזכה לראות את הדברות הראשונות כתובות באצבע א\להים על הלוחות. והוא שליוה את משה להר סיני לקבל את התורה והוא הראשון שפגש אותו ברידתו מן ההר. כך שבשאלת פרשנות התורה אני רגוע לגמרי - דרכו של יהושע בין נון היא הנכונה. אין ספק בדבר. אליצור | |||
_new_ |
איפה מצאת שהוא ראה את אצבע אלוהים כותבת? | |||
|
|||
_new_ |
ערפאת לא מכיר את התורה | |||
|
|||
לכן הוא גם רוצח וגם רוצה לרשת אותנו. זה לא יילך לו. וגם לא לך. | |||
_new_ |
חלש מאד | |||
|
|||
תנסה בדיחה אחרת | |||
_new_ |
זו היתה הקולעת ביותר | |||
|
|||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |