|
אריה - האמת, הפעם נהניתי | |||
|
|||
אתה נשמע כמו מרקסיסט מצוי מהימים ההם. עוד מעט תגיד לנו גם ש''הדת היא אופיום להמונים'' על פי מאמרו של הנ''ל. מעניין מה יהיה הלאה, כשההמשך יבוא... | |||
_new_ |
גם אני נהנתי | |||
|
|||
מזה שמופז ופייגלין עפו מהרשימה לכנסת. הגיע הזמן שבימין ילמדו לשמור על החוק, בינתיים הם נשארים על אלפרון... | |||
_new_ |
וגם נעמי בלומנטל על הכוונת | |||
|
|||
כה לחי, יש שופטים בירושלים! | |||
_new_ |
יש דין ויש דיין | |||
|
|||
יש ליכוד ואין מוסר יש מרצ ויש לנו את המרצ לעשות! | |||
_new_ |
אם אתה רץ, אז אתה הולך לאיבוד | |||
|
|||
זו היתה הסיסמא של מרצ בעבר, והיא לא השתנתה עד היום הזה. | |||
_new_ |
ויש אורי אליצור - והוא צודק: | |||
|
|||
קישורים: ההר הוליד עכבר שמצביע מרצ: http://www.a7.org/article.php3?id=1081 | |||
_new_ |
נמרוד, גם זה כבר לא בטוח. ראינו שבית המשפט העליון | |||
|
|||
הוכיח שלא כל דיין הוא דיין ולא כל דין הוא דין. | |||
_new_ |
יש כוונת, אבל אין כדורים | |||
|
|||
_new_ |
והנה אחד מהם - קבלו אותו: | |||
|
|||
קישורים: ספר חדש: ''אהרון ברק ומנעמי שלטון החוק'': http://http://www.nfc.co.il/showonedoc.asp?SubjectId... | |||
_new_ |
כמאמר הגששים - אם הטיפשות הייתה מחלה כואבת . . . | |||
|
|||
_new_ |
מכוון למי שזוכר | |||
|
|||
_new_ |
למה שלא תספר לנו עוד פעם איך רובינשטיין | |||
|
|||
לא היה בקמפ דיויד? זה היה קטע יפה | |||
_new_ |
רפי, מסתבר שלכל אחד האלוהים שלו. בכל זאת | |||
|
|||
_new_ |
למה מרקסיסט? | |||
|
|||
לק''י קטע מפרוש המשנה לרמב''ם עבודה זרה פרק ד משנה ז תרגום מערבית של מורי יוסף קאפח - וכל הדברים הללו נעשו מחמת הצורך. והוא, שבזמנים הקדמונים איחדו על ידן את אנשי המדינות, ודמו בלב המוני העם ואמרו להם שהצלחת ארצכם ומצבכם בצורות הללו ושתתקבצו לבתיהם ותכבדו אלו הזקנים היודעים סודותיהם ונתקיים להם על ידי כך השלטון. הערה 29 של מורי - כבכל הדורות ממציאים המפוקחים מושג תוהו כדי לרכז סביבים את ההמון. אתה בודאי שואל במה היהדות שונה? ובכן אנו נשענים על מעמד הר סיני ולא על הסכמה חברתית כל שהיא וגם לא על אשיות מסויימת על על הראיה הקולקטיבית של מאות אלפי אנשים שחוו את הארוע. ומאז אנו מעברים אותו בקפדנות דיקנית מדור לדור. אליצור | |||
_new_ |
אליצור - כתבתי מרכסיסט מאחר ואריה לא עושה | |||
|
|||
את ההבדלה בין המקור לעבודת האלילים, למקור של האמונה המונותיאסטית , לפחות בחלק זה של חיבורו... לפיכך הוא כופר במעמד הר סיני. אני מניח שלא לכך התכוון הרמב''ם. נראה מה הוא יכתוב בהמשך, זה באמת מסקרן. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |