פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
משהו חסר כאן בדיון: המטרה של ליברמן
דוד סיון (יום שישי, 03/11/2006 שעה 8:22) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

במאמר במעריב (''מילה זו לא מילה'', מוסף שבת, 27.10.2006, עמ' 14) כתב חה''כ אריה אלדד: ''כשהפך את עורו האידיאולוגי, כשהתעלם מדרישותיו הפומביות והעקרוניות והעדיף על פניהן קומבינה פוליטית קצרת טווח - הוכיח ליברמן שהוא בשל להנהגה פוליטית בישראל. המילה שלו כבר ממש לא מילה''.

במקום אחר אמר אלדד: ''ליברמן, שלא הסכים להיות המסטיק של שרון, מסכים להיות הסלוטייפ של אולמרט'' (http://www.inn.co.il/News/Flash.aspx/165614).

מה קורה כאן?
מדוע ולמה נכנס ליברמן לממשלה?
האם יש במעשה קידום מטרה שקשורה עם האידיאולוגיה שהציג עד כה?
_new_ הוספת תגובה



משהו חסר כאן בדיון: המטרה של ליברמן
ע.צופיה (יום שישי, 03/11/2006 שעה 9:10)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הרכילות טוענת שהוא רצה להשיג את נתניהו בזחילה פנימה.
_new_ הוספת תגובה



אין ספק שבתור רכלן אתה
א. פרקש (יום שישי, 03/11/2006 שעה 10:41)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מעולה.
_new_ הוספת תגובה



ליברמן רוצה לבנות את עצמו כמנהיג לאומי
א. פרקש (יום שישי, 03/11/2006 שעה 10:48)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ולכן מבחינתו יש טעם להיכנס לממשלה ובלבד שהיא תמשיך להיות פאסיבית בעניין הפלסטיני ולא תוותר חד-צדדית על שטחים נוספים. הוא יודע שמדיניות להחלפת שטחים לא תצא לפועל, ולכן מתקיים איזון בינו לבין הממשלה. ברגע שאולמרט יתחיל במימוש נסיגה חד-צדדית, ליברמן בחוץ. עד אז האלוהים של ליברמן ואולמרט, גדול.

בינתיים ליברמן חושב שהוא יוביל את המאבק בגרעין האיראני. לצערי, לא הוא ולא פרץ מבינים כל כך בדבר. לאולמרט יש לפחות את התפיסה המדינית האסטרטגית שתוכל לתאם את המדיניות עם ארה''ב ולקבל החלטות אסטרטגיות. למזלו של עם ישראל יש לו חיל אויר מעולה המבין את העסק ובונה את עצמו כבר קרוב לעשר שנים להתמודדות עם הבעיה האיראנית. לצורך כך עם ישראל לא זקוק לליברמן. בשביל זה יש את צה''ל ואת האמריקאים שגם הם הנו יכולת תקיפה אווירית מאסיבית באיראן.
_new_ הוספת תגובה



ליברמן רוצה לבנות את עצמו כמנהיג לאומי
רוני קליין (שבת, 04/11/2006 שעה 12:51)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לצערי, אתה אופטימי מדי בנושא האיראני. גם ליברמן, אני חושש, לא יעזור.

ראה מאמר שכתבתי בזמנו:
דיון 3292

ובהקשר זה ראה התפתחות מהיממה האחרונה:
אני חוזר וטוען: אנחנו לא יודעים עם מי יש לנו עסק.
זה קורה גם בתחומים אחרים, אבל כאן זאת יכולה להיות טעות הרת-אסון.
_new_ הוספת תגובה



ליברמן רוצה לבנות את עצמו כמנהיג לאומי
יובל רבינוביץ (שבת, 04/11/2006 שעה 17:34)
בתשובה לרוני קליין
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הקישור שנתת הוא לעמוד הראשי של דבקה, שהתוכן שלו מתחלף. הקישור הקבוע למאמר שאליו אתה מתכוון הוא, כנראה, http://www.debka.co.il/headline.php?hid=2034 .
_new_ הוספת תגובה



ליברמן רוצה לבנות את עצמו כמנהיג לאומי
רוני קליין (יום ראשון, 05/11/2006 שעה 22:25)
בתשובה ליובל רבינוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נכון.
נראה לי שהקישור הקבוע נולד אח''כ כאשר כתבה אחרת הפכה להיות הכתבה הראשית.

מזכיר את הסיפור על היהודי שביקש להתקבל לעבודה של חטיבת עצים. שאלו אותו אם יש לו נסיון קודם.
הוא אמר: חטבתי עצים בסהרה.
אבל בסהרה אין עצים, אמרו.
ענה היהודי: כן. עכשיו כבר אין.
_new_ הוספת תגובה



את מה שליברמן רוצה אף אחד לא יודע עדיין
ישראל בר-ניר (יום שני, 06/11/2006 שעה 0:46)
בתשובה ליובל רבינוביץ
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אבל בשלב הזה הוא השיג את העיקר -- ''חותמת כשר'', לגיטימציה כשותף בקואליציה. כרגע זה לא יותר מאשר הישג תעמולתי בלבד אבל, כמו שאמר היו''ר מאו, ''גם מסע ארוך של אלף מילין, מתחיל בצעד קטן אחד''.
_new_ הוספת תגובה



ליברמן רוצה לבנות את עצמו כמנהיג לאומי
א. פרקש (יום ראשון, 05/11/2006 שעה 7:32)
בתשובה לרוני קליין
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ראה מה כתבתי על ליברמן: ''בינתיים ליברמן חושב שהוא יוביל את המאבק בגרעין האיראני. לצערי, לא הוא ולא פרץ מבינים כל כך בדבר.''

אז כיצד אתה חושב שהתכוונתי שליברמן יוכל לעזור?
_new_ הוספת תגובה



ליברמן רוצה לבנות את עצמו כמנהיג לאומי
רוני קליין (יום ראשון, 05/11/2006 שעה 22:21)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה שאמרתי על ליברמן היה אובייקטיבית. לא שזאת דעתך.

לעומת זאת דעתך בהחלט יוצרת רושם אופטימי מדי לגבי ההתמודדות האפשרית מול איראן. לא בגלל ליברמן, חלילה, אלא כי אתה ממעיט מכוחם ועורמתם של האיראנים ומפריז ביכולתנו הצבאית מולם.
_new_ הוספת תגובה



ליברמן רוצה לבנות את עצמו כמנהיג לאומי
א. פרקש (יום שלישי, 07/11/2006 שעה 21:32)
בתשובה לרוני קליין
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נכון. אני ממעיט מכוחם ועורמתם של האיראנים והם משולים בעיני לפרים הצעירים שצועקים ומשתוללים ומתעייפים וכשבאה הפרה אז רק הפר הזקן האיטי והלא עייף יכול להינות מתענוגותיה.

הם כמו מתאגרף שלא מפסיק לקפץ, לצעוק ולשלוח ידיים והמתאגרף השני פשוט מכה בחבטה אחת בפני ומפילו לקרשים.

אני רק מקווה, וחושב שכל צפוי להיות, שארה''ב או ישראל, מי שיצטרך מבינהן בסוף לבצע את מלאכת הקודש, יבצעו את תפקידם בצורה חדה, אינטליגנטית ושלמה.
_new_ הוספת תגובה



ליברמן רוצה לבנות את עצמו כמנהיג לאומי (2)
א. פרקש (יום ראשון, 05/11/2006 שעה 7:34)
בתשובה לרוני קליין
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

קרא את תגובתי לך: תגובה 72107
_new_ הוספת תגובה



תזכורת מס. 729
יהודה-אודי דוכן (יום ראשון, 05/11/2006 שעה 20:45)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ליברמן שמיברמן,כרגיל מתעסקים בשטויות באתר הזה מבלי שאף אחד מבין בין ימינו לשמאלו.

להל''ן תזכורת למי ששכח/מעדיף להתעלם:

1. לעולם לא יהיה שלום עם הערבים.
2. לא תקום מדינה פלשתינאית.
3. ארה'ב תפנה עורף לישראל.
4. תפרוץ מלחמה כוללת בין ישראל למדינות ערב.
5. תפול על ישראל פצצה אטומית.
6. ישראל תפסיד במלחמה.
7. הישמעאלים ישלטו בישראל תשעה חודשים.
8. תפרוץ מלחמת דתות עולמית בין האיסלם לנצרות.
9. שני שליש מהעולם יושמד.
10.שבעים אומות העולם (האו''ם?) יעלו על ירושלים להוציאה מעם ישראל.
11..... ההמשך הלא הוא כתוב בספר הספרים.
_new_ הוספת תגובה



שאלה מס. 730
עמיש (יום ראשון, 05/11/2006 שעה 21:38)
בתשובה ליהודה-אודי דוכן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מתי זה יקרה?
_new_ הוספת תגובה



לשאלה מס. 730 יש תשובה מוחצת
ישראל בר-ניר (יום שני, 06/11/2006 שעה 0:39)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בסיפור הבא

אדוארד טלר, המדען הנודע, היה נוהג בהרצאות שלו לציבור הרחב לחשב את משך החיים של השמש עד שהיא תכבה. יום אחד, בסיום החישוב, הוא אמר שסוף העולם (כשהשמש תכבה) יהיה בעוד 550 מיליון שנה. אחד המאזינים שנמנם ולא שמע טוב, קפץ בבהלה ושאל בקול רם ''כמה, כמה?'' טלר השיב לו ''550 מיליון שנה''. המאזין הגיב באנחת רווחה ''לרגע היה נדמה לי שאמרת 530 מיליון שנה''.
_new_ הוספת תגובה



שאלה מס. 730
יהודה-אודי דוכן (יום שני, 06/11/2006 שעה 21:17)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בס''ד

אנני יודע בן כמה אתה,בכל זאת קרוב לודאי שזה יקרה עוד בימי חייך ואם יתרע מזלך ותעבור מן העולם לפני כן אל תשמח, בסך הכל תקדים את יום הדין הפרטי שלך.
_new_ הוספת תגובה



שאלה מס. 730
ע.צופיה (יום שלישי, 07/11/2006 שעה 4:59)
בתשובה ליהודה-אודי דוכן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עמיש ואני בטוח נזכה לראות את כל הנסים והנפלאות של ביאת המשיח,כי אין לנו מקום בעולם הבא ויאלצו להשאירנו בעולם הזה.
_new_ הוספת תגובה



שאלה מס. 730
סתם אחד (יום שלישי, 07/11/2006 שעה 6:46)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש כבר מקום שם, הגיעו כרטיסים במיוחד עבורכם...
נא לפנות לבית הכנסת השכונתי של האודי-דוכנים...
_new_ הוספת תגובה



שאלה מס. 730
יהודה-אודי דוכן (יום שלישי, 07/11/2006 שעה 20:07)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בס''ד

תקון כמה הנחות מוטעות שלך - ראשית,לפני הניסים והנפלאות של המשיח יהיו 'חבלי משיח' וכפי שבחבלי יולדה הולכים וגוברים הצירים/כאבים ככל שהלידה קרבה כן יגברו היסורים בעם ישראל עד בואו של המשיח.

שנית,הסר דאגה מליבך,יש מקום רב בעולם הבא -גם לצדיקים וגם לרשעים (לא באותו יציע כמובן).
_new_ הוספת תגובה



שאלה מס. 730
ע.צופיה (יום רביעי, 08/11/2006 שעה 5:36)
בתשובה ליהודה-אודי דוכן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין לי בעיה עם כל הענין של יסורי משיח.בקשר ליציע ,אני תמיד יושב עם הרשעים. הם אלה שתמיד מרביצים ומציקים לצדיקים.
בכלל צדיקים זה משהו משעמם,לא?
_new_ הוספת תגובה



תגיד לי יא''ד
א. פרקש (יום רביעי, 08/11/2006 שעה 10:20)
בתשובה ליהודה-אודי דוכן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה פרשן מוסמך של המשיח?
_new_ הוספת תגובה



תגיד לי יא''ד
ע.צופיה (יום רביעי, 08/11/2006 שעה 19:50)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יושבים ביחד ביציע 11 בבלומפילד.
אני מביא להם את הפיצוחים.
_new_ הוספת תגובה



אתה טועה, יש גיהינום, שאל את דנטה.
חנה אייזנמן (יום שלישי, 07/11/2006 שעה 12:47)
בתשובה ליהודה-אודי דוכן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



אתה טועה, יש גיהינום, שאל את דנטה.
יהודה-אודי דוכן (יום שלישי, 07/11/2006 שעה 20:18)
בתשובה לחנה אייזנמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בס''ד

היכן ראית שאני טוען שאין גיהנום? ודאי שיש.

אנני מכיר את דנטה אבל אני מכיר את אחד מראשי ממשלתנו ז''ל שהעלו את נשמתו בסיאנס והוא סיפר שהוא נמצא בגיהנום.

אין מה לדאוג לו,הוא לא לבד, הוא סיפר שרוב חברי הכנסת והממשלות לדורותיהן נמצאים שם.

נ.ב
כמעט שכחתי,הוא גם סיפר שחם שם, מ-א-ו-ד חם.
_new_ הוספת תגובה



אתה טועה, יש גיהינום, שאל את דנטה.
חנה אייזנמן (יום שלישי, 07/11/2006 שעה 20:40)
בתשובה ליהודה-אודי דוכן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

התגובה כוונה לעין החסרה, לא לך.

סתם קטע - הקדמה

דנטה אליגיירי מאת בוטיצ'ילי

בתחילת המאה ה 14 נכתבו שתי יצירות אומנות דומות בשתי מסגרות תרבות שונות. הראשונה – ''הקומדיה'' אשר לדנטה אליגיירי, אשר נכתבה בין השנים 1310-1320, וקיבלה את התואר האלוהית מיד עם פרסומה. השניה – המחברת ''על התופת והעדן'' שהיא המחברת ה 28 אצל מחברות עמנואל בן שלמה בן יקותיאל, ונכתבה בין השנים 1320-1330. שתיהן הן יצירות פואטיות אשר נושאן הוא תיאולוגי מובהק- חיזיון העולם הבא, וטיול בעולמות המתים. רבות נכתב על כל אחת מהם ביחד ובנפרד. ''הקומדיה'' פורשה, עובדה, נותחה, הן כיצירה אומנותית והן כיצירה פוליטית- דתית. לעומת זאת, שירו של עמנואל עמד בצידה ונתפס כהעתקה של הקומדיה, ותמיד הוזכרה זו בשורה אחת עם יצירתו. אין ספק בגדולתה של ה''קומדיה'' על זו של ה''מחברת''- בעומק, בממדים השונים, במשמעויות. אך שני המשוררים מציירים את העולם הבא כל אחד בהשקפתו הוא, בכדי להביע ערכים של חיים נכונים, מתוך ההקשר התרבותי שבו הם פועלים. ובכך הם משיגים את מטרתם כל אחד בנפרד: היצירות הן כשבט ביקורת אצל הקוראים על דרכיהם בעולם החיים, ללא הבחנה בין פשוטי עם או ממלאי מקומו של האלוהים עלי אדמות. כולם מגיעים לעולם המתים והמשוררים ראו מה מצפה לכולם בעתידם (http://www.e-mago.co.il/Editor/myth-546.htm).
_new_ הוספת תגובה



צמד חמד של עובדי אלילים
עמיש (יום שלישי, 07/11/2006 שעה 21:17)
בתשובה לחנה אייזנמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ולשבחם יאמר שהם נאים זה לזו וזו לזה.
_new_ הוספת תגובה



צמד חמד של עובדי אלילים
Israeli101 (יום חמישי, 09/11/2006 שעה 6:44)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''ולשבחם יאמר שהם נאים זה לזו וזו לזה''

נשמע כמו תסקיט מ''הגששים''!!
_new_ הוספת תגובה



אתה טועה, יש גיהינום, שאל את דנטה.
יהודה-אודי דוכן (יום רביעי, 08/11/2006 שעה 12:57)
בתשובה לחנה אייזנמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בס''ד

''כולם מגיעים לעולם המתים...'' ומיד בהמשך ''...והמשוררים ראו מה מצפה לכולם בעתידם''.
דבר והפוכו- אם כולם מגיעים לעולם המתים הרי שלא יכול להיות עתיד,הלא כן? אני חושב שהיה יותר מדויק לאמר- עולם החיים שלאחר המוות.

המדע,שלא כמו שסוברים רבים,ככל שהוא מתקדם הוא רק מחזק את הדת היהודית ויותר ויותר מדענים מתחילים ''לתפוס'' שאין כל אפשרות שהעולם נוצר יש מאין-אלא אם כן יש בורא.

רוב בני האדם מודדים את העולם רק באמצעות חמשת החושים שלהם וחושבים ש - 'זה כל מה שיש'. אם יעמיק האדם לחשוב הוא יבין שחושי האדם מוגבלים מאוד ואין הוא ''רואה'' אלא חלק קטן שבקטנים ממה שהעולם באמת מכיל.יש ספקטרום אין סופי של תדרים בחלל האויר שעין האדם אינה רואה ואוזנו אינה שומעת.

ה''חכמולוגים'' מעדיפים לחיות באשליה שחושיהם מספקים להם ואוחזים בכל כוחם בטענה הנבובה שהם מאמינים רק במה שהם יכולים לראות ולשמוע.
_new_ הוספת תגובה



אתה טועה, יש גיהינום, שאל את דנטה.
חנה אייזנמן (יום רביעי, 08/11/2006 שעה 20:14)
בתשובה לחנה אייזנמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני מביאה שוב את הקטע, כי שכחתי לציין את שם הכותב -
מדריך הטרמפיסט בעולם הבא: מפגש בין דנטה לבין עמנואל הרומי חלק א' (http://www.e-mago.co.il/Editor/myth-546.htm)
ירון כהן צמח

במאמר זה אציג את המפגש התרבותי בין דנטה אלגיירי לבין עמנואל הרומי. שניהם משוררים מהפכנים אשר התבלטו בכתיבתם הדתית והחילונית. המאמר יתמקד בשאלת הזהות והשוני של שירי המסעות אל העולמות הבאים- הקומדיה האלוהית והמחברת על התופת והעדן. תוך כדי כך, נכנס אל עולם מרתק בדימוייו וננסה לפענח את סמליו.

הקדמה

דנטה אליגיירי מאת בוטיצ'ילי

בתחילת המאה ה 14 נכתבו שתי יצירות אומנות דומות בשתי מסגרות תרבות שונות. הראשונה – ''הקומדיה'' אשר לדנטה אליגיירי, אשר נכתבה בין השנים 1310-1320, וקיבלה את התואר האלוהית מיד עם פרסומה. השניה – המחברת ''על התופת והעדן'' שהיא המחברת ה 28 אצל מחברות עמנואל בן שלמה בן יקותיאל, ונכתבה בין השנים 1320-1330. שתיהן הן יצירות פואטיות אשר נושאן הוא תיאולוגי מובהק- חיזיון העולם הבא, וטיול בעולמות המתים. רבות נכתב על כל אחת מהם ביחד ובנפרד. ''הקומדיה'' פורשה, עובדה, נותחה, הן כיצירה אומנותית והן כיצירה פוליטית- דתית. לעומת זאת, שירו של עמנואל עמד בצידה ונתפס כהעתקה של הקומדיה, ותמיד הוזכרה זו בשורה אחת עם יצירתו. אין ספק בגדולתה של ה''קומדיה'' על זו של ה''מחברת''- בעומק, בממדים השונים, במשמעויות. אך שני המשוררים מציירים את העולם הבא כל אחד בהשקפתו הוא, בכדי להביע ערכים של חיים נכונים, מתוך ההקשר התרבותי שבו הם פועלים. ובכך הם משיגים את מטרתם כל אחד בנפרד: היצירות הן כשבט ביקורת אצל הקוראים על דרכיהם בעולם החיים, ללא הבחנה בין פשוטי עם או ממלאי מקומו של האלוהים עלי אדמות. כולם מגיעים לעולם המתים והמשוררים ראו מה מצפה לכולם בעתידם.

רבות דובר על ההכרות בין שני המשוררים. בכל מקום שמוזכר שמו של עמנואל עולה מיד שאלת ההכרות עם דנטה ומידת השפעתו של דנטה על יצירתו של עמנואל. אך כאשר נרצה לבחון מהו הערך הכללי העיקרי המובע ביצירות ואיזה משמעות מעביר השיר, אראה שמעבר למידת הכרותם, אם אכן התקיימה, ישנם גורמים נוספים היכולים לגרום לדימיון בין היצירות. נניח כאן את דעתו של קאסוטו ונקבל שעמנואל קיבל את הרעיון לכתוב את יצירתו מתוך מפגש עם יצירתו של דנטה ולאו דווקא עם המשורר עצמו. (קאסוטו משה דויד / דנטה ועמנואל הרומי / מוסד ביאליק תשכ''ו, ט''ז).

אם כך, מהו הערך המשתקף ביצירות? במאמר זה אנסה להראות ששתי היצירות משקפות ערכים שונים לחלוטין. ביצירתו של דנטה משתקף ערך ממסדי שלפיו הכנסייה היא הכל. כמו בחיים כך גם ובמוות. העולם הבא הוא העתק והמשך של העולם הזה. רק לאחר ווידוי וטיהור יוכל המאמין להגיע לגאולה ולהיכנס לקהילת הקדושים תחת כנפי הכנסייה. מקומו בעולם הבא נקבע ביחס למערכת חוקים, פשעים וחטאים כנסייתית. וזה הרי מכיוון שהכנסייה היא אשר מחליטה מה טוב ומה רע. כשדנטה יוצא נגד הכנסייה, הריהו יוצא נגד תופסי המשרות אשר השחיתו את הכנסייה. לפרט הוא פונה בכדי לתקן את דרכיו, ולכנסייה הוא פונה בכדי שזו תמצא מחדש את הדרך הנכונה ואת מקומה כקובעת סדרי עולם
_new_ הוספת תגובה



על דאנטה ועמנואל הרומי
עמיש (יום רביעי, 08/11/2006 שעה 21:13)
בתשובה לחנה אייזנמן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ועוד דבר או שנים, ראו כאן.

_new_ הוספת תגובה



אתה לא מתבייש?
ישראל בר-ניר (יום רביעי, 08/11/2006 שעה 23:42)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מאמרים יפים ומלאי תוכן אתה מפרסם בפורום המתחרה, ולנו אתה משאיר רק ''סחורה'' מהסוג שמתאים לצדק?
_new_ הוספת תגובה



אתה לא מתבייש?
עמיש (יום חמישי, 09/11/2006 שעה 7:36)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא.
תנאי הפרסום באתרים מסויימים מתאימים לי יותר.
_new_ הוספת תגובה



יובל עושה לך צרות?
ישראל בר-ניר (יום חמישי, 09/11/2006 שעה 7:53)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



אין לדון במדיניות ההנהלה וגו'
עמיש (יום חמישי, 09/11/2006 שעה 8:12)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש מקומות ידידותיים יותר
_new_ הוספת תגובה



נו טוף,
ישראל בר-ניר (יום חמישי, 09/11/2006 שעה 8:28)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חשבתי שאני חבר שלך . . .
_new_ הוספת תגובה



ששששששששש תזהר
עמיש (יום חמישי, 09/11/2006 שעה 8:45)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כשהללו יגיעו לשלטון הם יבואו אתך חשבון...
_new_ הוספת תגובה



אולי יש לנו תשובה
דוד סיון (יום רביעי, 08/11/2006 שעה 12:54)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ליברמן התמנה לועדת השרים לענייני המאחזים...
_new_ הוספת תגובה



אולי יש לנו תשובה
א. פרקש (יום רביעי, 08/11/2006 שעה 12:56)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גם זה נכון, אם כי אינני מאמין שיכולה להיות לו השפעה גדולה כל עוד יש לאולמרט ממשלה יציבה. וכשתהיה לו ממשלה מתפרקת, בלאו הכי היא תהיה עסוקה שהישרדות ולא בבניה.
_new_ הוספת תגובה




חזרה לפורוםהסיפור המלא
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי