|
| אברהם בן-עזרא (יום שלישי, 26/12/2006 שעה 20:00) | |||||
|
|||||
הצגת המאמר בלבד |
|
|||
התנגדותה של הנאנסת למעשיו של האנס היתה מוטעית. עובדה, ההתנגדות לא עזרה והיא נאנסה. מי אלו מנהיגי הימין..........?? אני לא מכיר מנהיג ימני שיש לו מטרות לאומיות ברורות. ולמה נלך בגדול, אני לא רואה מישהו הראוי לתואר מנהיג. כל מה שיש לנו היום אלו מנהיגים של ''פני הדור כפני הכלב''. -------- ניתן לחזות תוצאות של מעשים מסוימים באופן מדויק ביותר. אני מתנבא נבואה נצחית: כל ויתור לרוצחים יביא למלחמות ושפיכות דמים !! שלום (שמאלני) לעולם לא יהיה על פני האדמה !! | |||
|
|||
אתה טוען שהמבחן הראוי (הנכון) הוא מבחן המטרה. מדוע אתה פוסל מבחן המטרה בגלל התוצאה (פיסקה 3 מהסוף)? | |||
|
|||
לדוד שלום שאלתך היא עניין למאמר נפרד שאולי עוד יבוא אך לצערי איני רואה את המטרה כפי שאתה רואה, והיי-טק ושלום עכשיו עם קבוצות טרור אינו מטרה מבחינתי אלא היפוכה של מטרה - יעש שחובה להימנע ממנו ולבטלו מבחינה מוסרית, ומבחינות אחרות. | |||
|
|||
בוקר טוב אברהם, 1. עם כל הכבוד, אינך יודע איך אני רואה את המטרה שהגדרת במאמר. בנוסף היא גם לא ממש רלוונטית לנושא שאלתי. 2. עדין מדובר במבחן המטרה מול מבחן התוצאה שמתערבבים באותה הפיסקה. מדבריך משתמע שאתה פוסל את המטרה על פי מבחן תוצאה וזה מנוגד לתיזה שלך. ----- בעיקרון אני מקבל את ההבחנה שלך בין שני המבחנים ובגלל שבשעת ההחלטה התוצאה לא ידועה הרי שמבחן המטרה הוא יותר חשוב. מצד שני אני גם חושב שאי-אפשר לנטרל את הנסיון (מבחן התוצאה) כאשר שוקלים מטרות. מכאן לדעתי הסתירה שקיימת באותה הפיסקה. אשמח לקרוא את המאמר (שאולי יבוא) שיפתור את הסתירה הזאת. | |||
|
|||
היי טק הוא יעד שחובה להימנע ממנו ולבטלו מבחינה מוסרית? מה הפסול המוסרי בהיי טק? | |||
|
|||
הפסול המוסרי אינו בהייטק אלא בפיתוח הייטק וכדומה לטרוריסטים | |||
|
|||
זה לא מה שאמרת. אתה מנסה לסגת בפלפולים. ''היי-טק ושלום עכשיו עם קבוצות טרור אינו מטרה מבחינתי אלא היפוכה של מטרה'' אתה כורך הייטק עם שלום עכשיו, ואת שלום עכשיו עם טרור, כדי לייצר מזה ''ענן'' של ''ההם'' - אלה שהם לא אנחנו - מי שבהייטק הוא בשלום עכשיו. מי שבשלום עכשיו תומך בטרור, כלומר הוא נגד המדינה. זהו דפוס פאשיסטי אופייני של יצירת ''שטן בתוכנו'' - הגיס החמישי - שמאיים על קיום האומה ושיש ''לבער אותו מקירבנו''. | |||
|
|||
זה או שאני דפוק או שהמאמר של מה זה גדול | |||
|
|||
מאיפה מצאת כי ההתיחסות למרד בר כוכבא מתחלקת לימין ולשמאל? | |||
|
|||
הדבקת תוויות זו המומחיות שלו ושל עוד כמה בפורום. אני חושב שככה הם משכנעים את עצמם באמונתם. | |||
|
|||
הם חיים בעולם שכולו טוב, הם בנו אותו לעצמם עם כל ההזיות הפרנואידיות הנדרשות. הם לא זקוקים לשום שכנוע עצמי. | |||
|
|||
הם חיים בפחד. אסאד מפחיד אותם מעוד לאחרונה בעיקר את ד''ר בן-עזרא. המאמר כבר מכין את הרקע לגבי האשמה במה שכתוב על הקיר לגבי העתיד. | |||
|
|||
הנקודה המובאת כאן{מי צודק בין ''ימין ל ''שמאל''} מעוררת מחשבה ואיננה בעלת פתרון מהשוול. להגיד זה צודק וזה טועה זוהי אמירה פשטנית. עצם החשיבה וההתמודדות לעומק יחד עם התייחסות היסטורית, היא היא הנקודה עליה צריך לשים לב לאור המאמר. | |||
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |