הזורע רוח קוצר סופה | |||||
סמרטוט אדום / גדעון ספירו (יום שני, 06/09/2004 שעה 19:00) | |||||
|
|||||
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52145 | |
גדעון, סוף סוף הימין תומך בעמדתך | |
דוד סיון (יום שני, 06/09/2004 שעה 19:24) | |
בנושא המעצרים המנהליים, גדעון, אתה לא לבד אפילו נציגים מהימין אומרים בדיוק את מה שאתה אומר: ''חברו לסיעה, ח''כ אורי אריאל אמר כי במדינה מתוקנת אין מקום למעצר מינהלי'' (http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/474351.html). | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52159 | |
אני לא מקבל את הבחנתך | |
מושה (יום שלישי, 07/09/2004 שעה 0:04) בתשובה לדוד סיון | |
יש הרבה בימין שחוגגים כאשר לוחמי ולוחמות חופש נסגרים במנהלתי. מי שכן פותח את הפה ומצייץ הם אותם ימנים המפחדים שהמעצרים יופעלו גם כנגדם בבוא יום הפינוי המבורך | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52188 | |
אחי ידידי משאת נפשי | |
סתם אחד (יום שלישי, 07/09/2004 שעה 19:58) בתשובה למושה | |
ש. מיכאל היה מתעלק על דיבוריך | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52191 | |
אכן יצרתי רושם מוטעה | |
דוד סיון (יום שלישי, 07/09/2004 שעה 20:28) בתשובה למושה | |
על פי מה שאני יודע לא הייתי צריך לעשות הכללה גורפת (''הימין תומך בעמדתך...''). | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52146 | |
$$$$$$$ (יום שני, 06/09/2004 שעה 19:26) | |
לפלשתינאים לא מגיעות זכויות כל עוד הם קוראים בפומבי (ולא בפומבי) להשמדת המדינה. כך גם עם אזרחי ישראל שמיזדהים ישירות עם המצע של אויבי המדינה. אני בטוח שיהיו כאלה שינפנפו במילה ''דמוקרטיה'' כדי להגן על זכותו של ספירו. חבל על הזמן. דמוקרטיה אינה מקנה לאזרחיה את הזכות לערער את יסודות המדינה. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52147 | |
כל עם שמכבד את עצמו היה מקיא אותך | |
חזי (יום שני, 06/09/2004 שעה 20:00) | |
אני לא מתפלא אם יסתבר כי אתה מתפרנס מתשלומים שמעבירה אליך לשכתו של עראפאת. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52163 | |
נראה שהעם בישראל לא מכבד את עצמו | |
יעקב (יום שלישי, 07/09/2004 שעה 1:28) בתשובה לחזי | |
א) קודם כל עובדה: העם בישראל לא הקיא את ספירו מתוכו. אין מנוס מהמסקנה שחזי הוא חלק מעם שלא מכבד את עצמו. ב) חזי לא הבין את הכתוב. אילו קרא את הקטע של ספירו על אי אלימות, היה מבין מיד מדוע ערפאת לא ישלח לו תשלומים. ערפאת, כמו חזי, לא כל כך אוהב אנשים שחולקים עליו. ג) ספירו, כפי שמתברר מהטור שלו, כלל לא זקוק לתמיכה של ערפאת, שהרי הוא מספר כי הוא מתקיים מהפיצויים של משפחתו יוצאת גרמניה. גם מדינת ישראל קיבלה הרבה כסף מגרמניה. אולם בעוד ספירו קיבל את הכסף של משפחתו, על בסיס היותו יורש, מדינת ישראל קיבלה את המיליארדים מגרמניה על חשבון המתים מבלי שאלה אי פעם העניקו לישראל את הזכות לקבל בשמם את רכושם ולעשות בו שימוש להקמת משטר שאימץ הרבה מהאתוסים הגזעניים של גרמניה הנאצית. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52166 | |
נראה שהעם בישראל לא מכבד את עצמו | |
$$$$$$$ (יום שלישי, 07/09/2004 שעה 2:53) בתשובה ליעקב | |
''''מדינת ישראל קיבלה את המיליארדים מגרמניה על חשבון המתים מבלי שאלה אי פעם העניקו לישראל את הזכות לקבל בשמם את רכושם ולעשות בו שימוש להקמת משטר שאימץ הרבה מהאתוסים הגזעניים של גרמניה הנאצית.''''!!!!!!!!! מדהים!!! איך שלא יהיה, מה אתה עשיתה, יעקב, כדי לשפר את המדינה? זבל מהסוג שצוטט למעלה לא עוזר לאף אחד... | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52170 | |
ומה אתה עשית בשביל מדינה? מי שמשפר את עצמו גם | |
מיכאל שרון (יום שלישי, 07/09/2004 שעה 4:16) בתשובה ל$$$$$$$ | |
משפר מדינה. אז קודם לך תחתום על צורה. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52171 | |
נראה שהעם בישראל לא מכבד את עצמו | |
חזי (יום שלישי, 07/09/2004 שעה 5:23) בתשובה ליעקב | |
יעקב אכן אני לא קורא בעיון מה שספירו כותב, אלא קורא משם רק את הנימה. על ספירו לא ראוי לבזבז זמן. ספירו הוא טיפוס שמוכן למכור את אמא שלו כדי להתפרסם. אתה מאמין מה שספירו מספר לך, אני לא מאמין לטיפוס כזה... | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52164 | |
דריכה במגף על פני צלם אנוש בישראל | |
מיכאל שרון (יום שלישי, 07/09/2004 שעה 1:36) | |
בישראל מתממש קפיטליזם ביבים אכזרי הן בגלל שלקפיטליזם אמיתי צריך אתיקה אישית, יושרה אישית וחוש אחריות. ובעיקר רוח ספורטיבית ולא דורסנית-כוחנית. וישראל היא במידה רבה מדינה בה האתיקה נחשבת לאפנדיקס מיותר, מעין משקלות נוספים בכדור פורח. ''כולנו בכדור פורח, שורד רק מי שלא טורח, אנשים כחול נשליך, זה הרי התהליך'' וסיבה נוספת, הקשורה לאותה רוח ספורטיבית ואחריות: בישראל, כפי שכתבתי כאן לא אחת, אין קפיטליזם אמיתי, אלא קרטליזם ממלכתי. ואין כמעט כלל תחרות חופשית. קבוצות המחוברות לממסד ושקיבלו את הונם מן הממסד ולא בפעילות יזמית ויצרנית, השתלטו בחסות אלימותו החמושה של הממסד על רוב רובו של המשק הישראלי. זוהי קבוצה קטנה מאד של אנשים. לכן, הזקנים נוברים בפחי זבל למצוא פת לחם, עקב קצבאות הגמלאים המגוחכות והלעגניות. לכן צלם אנוש נרמס בישראל באלף ואחת דרכים. ואשר למעגל הטרור ותגובות הנגד - הנושאות בחובן עילה להגברת עריצותה של המדינה ושילטון מרתפי העינויים, להלן ג'ורג' אורוול ב-1984 : ''העולם יהיה עולם של אימה בה במידה שיהיה עולם של ניצחון''. אימה - אמור ''טרור''. ניצחון - אמור ניצחון המדינה אך גם ניצחון העריצות ושילטון החושך. אצטט מ-1984 , המונח על הארון ליד מיטתי: ''אם רצונך בתמונה של העתיד, צייר בנפשך מגף דורס פני אדם - דורס ודורס, לעולם'' . ''לא תהיה אמנות, לא תהיה ספרות, לא יהיה מדע. לאחר שנהיה כל יכולים לא נהיה זקוקים עוד למדע. לא תהיה הבחנה בין יופי לכיעור. לא תהיה סקרנות. כל התענוגות המתחרים יחוסלו. אבל לעולם - אל נא תשכח זאת וינסטון - לעולם יהיה קיים יצר-השילטון, והוא ילך ויגבר, ילך ויתעדן. ולעולם, בכל רגע תמיד, יהיו קיימים שמחת הניצחון, הסיפוק לדרוס אויב חסר אונים. אם רצונך בתמונה של העתיד, צייר בנפשך מגף דורס פני אדם - דורס ודורס, לעולם''. וזכור כי כך יהיה לעולם. לעולם יהיו פני אדם לדרוס אותם, הכופר, אויב החברה, תמיד יהיה בנמצא, כדי שנוכל להדבירם ולהשפילם שוב ושוב. כל מה שעבר עליך מזמן שאתה בידינו, כל זה ימשך, וגרוע מזה. הריגול, הבגידות, המאסרים, העינויים, ההוצאות להורג, ההיעלמויות - כל זה לא יפסק לעולם. העולם יהיה עולם של אימה בה במידה שיהיה עולם של ניצחון. - אינני יודע - אם כך ואם אחרת, סופכם להכשל. יימצא משהו שידביר אתכם. החיים ידבירו אתכם. - בידינו השליטה על החיים וינסטון, לכל דרגותיהם. אתה מדמה בנפשך שמצוי משהו המכונה הטבע האנושי, והוא יתמלא חימה מפני מה שנעשה ויקום עלינו. אבל אנחנו יוצרים את הטבע האנושי. בני האדם הם כחומר ביד היוצר. - לא אכפת לי. בסופו של דבר ינצחו אתכם. במוקדם או במאוחר יעמדו על טיבכם, ואז יקרעו אתכם לגזרים. - אתה רואה סימן לכך שדבר זה עתיד להתרחש? ושמה יודע אתה סיבה מדוע יתרחש? -לא, אני מאמין בכך, אני יודע שסופכם להכשל. יש משהו ביקום, איני יודע מה, רוח, עקרון - שלעולם לא תתגברו עליו. - אתה מאמין באלוהים, וינסטון? - לא. - מהו איפוא אותו עקרון שסופו להדביר אותנו? - אינני יודע, רוח האדם. - ואתה רואה עצמך אדם? - כן. - אם אתה אדם, וינסטון, הרי אתה האדם האחרון. הסוג שאתה נמנה עמו נכחד. אנחנו היורשים. האם אתה מבין שאתה לבדך? אתה מחוץ להיסטוריה, אתה לא קיים. (1984, תרגום ג. אריוך, עם עובד, עמ' 216-217 ). | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52167 | |
דריכה במגף על פני צלם אנוש בישראל | |
$$$$$$$ (יום שלישי, 07/09/2004 שעה 3:00) בתשובה למיכאל שרון | |
אם בישראל כל כך רע אז איך זה שיש עוד ''יפי נפש'' כמוך עם 1984 בצד מיטתם? או שאולי במרתף העינויים שבו מחזיקים אותך נותנים לך ליקרוא ספרים וליגלוש באינטרנט. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52168 | |
להיות מפוקח זה לא להיות ''יפה נפש''. | |
מיכאל שרון (יום שלישי, 07/09/2004 שעה 3:15) בתשובה ל$$$$$$$ | |
ולהלחם ברעה, ברגרסייה המסתאבת ובניוולות האנושית אינה מותרות כי אם כורח. ההתקדמות האנושית לעולם אינה מובנת מאליה. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52182 | |
להיות מפוקח זה לא להיות ''יפה נפש''. | |
$$$$$$$ (יום שלישי, 07/09/2004 שעה 15:57) בתשובה למיכאל שרון | |
''- אם אתה אדם, וינסטון, הרי אתה האדם האחרון. הסוג שאתה נמנה עמו נכחד. אנחנו היורשים. האם אתה מבין שאתה לבדך? אתה מחוץ להיסטוריה, אתה לא קיים.'' ניראה לי שלמיכאל שרון יש שיגעון גדלות. הוא באמת מאמין שהוא מאחרוני פטרוני הצדק והאמת, אם לא האחרון. תימצא לעצמך חברה ותתחיל ליחיות במציאות. 1984 זה סתם מעשיה. עובדה היא שלמרות התהום של מלחמת העולם השניה והתהום של ברה''מ בכל זאת המין האנושי היתגבר. המצב בישראל אמנם קשה אבל ישראל היא לא המדינה היחידה שעברה/עוברת משבר. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52175 | |
$$$$$$$ האם אתה יכול | |
שמאלני צר שכל (יום שלישי, 07/09/2004 שעה 7:31) בתשובה ל$$$$$$$ | |
לתת לי לפחות $ אחד בשבילי כדי שיהיה לי כסף לחיות? | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52181 | |
$$$$$$$ האם אתה יכול | |
$$$$$$$ (יום שלישי, 07/09/2004 שעה 15:45) בתשובה לשמאלני צר שכל | |
יש הרבה אנשים בישראל שזקוקים לעזרה כלכלית. אם אפשר אז טוב ליתרום לאירגוני צדקה, אפילו אם זה שקל אחד. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52185 | |
ולא נותנים 1$ לחבר לרשת? הרי יש לך הרבה $$$$$$$ | |
מיכאל שרון (יום שלישי, 07/09/2004 שעה 16:13) בתשובה ל$$$$$$$ | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52174 | |
החלום על קפיטליזם? | |
דוד סיון (יום שלישי, 07/09/2004 שעה 7:28) בתשובה למיכאל שרון | |
לפני שמתלוננים על המשטר, על אתיקה עסקית ועל קפיטליזם כדאי ללמוד קצת על הדרך שמשפחת רוקפלר ''רכשה'' את ההון שלה. בתור התחלה אפשר לקרוא את המאמר הבא על ג'ון ד. רוקפלר האגדי (http://en.wikipedia.org/wiki/John_D._Rockefeller). בשנים ''המעצבות'' האתיקה היתה גורם שולי אם בכלל. הקפיטליזם האמיתי שאתה מגדיר קיים רק בתאוריה. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52179 | |
ארץ ישראל שייכת לעם ישראל | |
לוי (יום שלישי, 07/09/2004 שעה 11:34) | |
מי שאינו סובר שארץ ישראל שייכת לעם ישראל לא יכול להצדיק את קיומה של מדינת ישראל . מה ההצדקה להעניק אזרחות למי שנקרא יהודי והגיע לכאן מעבר להררי חושך ומי שנולד ביפו לא יכול לקבל אזרחות ? מדוע יהדות מקנה זכות כל שהיא ? מר שפירו בניגוד לאחרים מושך הגיון זה כמעט עד הסוף . הוא עוצר לפני ההחלטה לנטוש את ישראל ולחזור לגרמניה . לא ברור לי מדוע . הצעד ההגיוני היה צריך להיות שחרור שטח מחיה לערבים אדוני הארץ ע''י הסתלקות מכאן עם אישתו , ילדיו וכל הנלווים אליו . אולי אפילו להקים תנועה להגירה של יהודים לארצות מוצאם . גישה זו תואמת את גישתו של הרצל הגדול אשר הפתרון שלו היה התנצרות והעלמות עם ישראל . משום מה המשיחיסטים הציונים לא קלטו את הרעיון והתנגדו לו ותצא המכשלה הזו-מדינת ישראל . שפירו היקר לך בכוחך זה וחירבנת את מדינת ישראל. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52180 | |
עם ישראל שיך למדינת ישראל | |
סתם אחד (יום שלישי, 07/09/2004 שעה 14:38) בתשובה ללוי | |
ולא לחבר מתנחלים שמתחזים ליהודים ,ומטמאים את הארץ בכבוש גזעני. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52192 | |
עם ישראל שיך למדינת ישראל | |
לוי (יום שלישי, 07/09/2004 שעה 20:32) בתשובה לסתם אחד | |
סלח לי עם לא שייך למדינה . מדינה היא מנגנון אשר יעודו לשרת את העם . במדינות מסוג מסוים אנשי המנגנון משתמשים בעם ובעמצעים שהשתלטו עליהם לצרכיהם הפרטיים . זה קורה מדי פעם גם בישראל . | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52196 | |
לוי היקר, מה אתה רוצה, מדובר בבולשו_נאצים | |
מיכאל שרון (יום שלישי, 07/09/2004 שעה 22:48) בתשובה ללוי | |
רדודים ונעדרי יכולת חשיבה מינימלית, שבפסוקיהם הדכאניים הם משרים אווירה חמוצה וצפידה המחסלת כל דבר חי ונושם. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52204 | |
אתה צודק בהחלט סתום אחד | |
שמאלני צר שכל (יום רביעי, 08/09/2004 שעה 9:28) בתשובה לסתם אחד | |
האשכנזים האלה בכלל לא יהודים הם היו כוזרים ונשארו כוזרים. מצידי שיחזרו לנצרות האירופאית שלהם, ושלא ילכלכו לנו את היום. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52208 | |
אתה צודק בהחלט סתום אחד | |
$$$$$$$ (יום רביעי, 08/09/2004 שעה 15:27) בתשובה לשמאלני צר שכל | |
אם אשכנזים הם כוזרים אז אולי ''שמאלני צר שכל'' הוא ערבי מוסלמי? איך אני יכול לדעת שאתה לא ערבי? רוב הסימנים מעידים שיתכן מאד שאתה אילו יותר גרוע מערבי כי אפילו הערבים לא טוענים שהאשכנזים הם לא יהודים. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52183 | |
למלשנים ולבוגדים אין תקווה, | |
סוריא (יום שלישי, 07/09/2004 שעה 16:08) | |
ואין עשן בלי אש . גברת פחימה ממש ''גיבורה'', טלית שכולה תכלת ? .עד כמה שידוע לי צצניה תמיד היתה שיכת לרוסיה, כשם שטיבט שיכת תמיד היתה לסין, | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52184 | |
כמו שיש''ע היתה שיכת לישראל | |
סתם אחד (יום שלישי, 07/09/2004 שעה 16:12) בתשובה לסוריא | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52207 | |
וכשם ש''ישראל'' היתה שייכת 1500 שנה לערבים | |
בובה (יום רביעי, 08/09/2004 שעה 14:46) בתשובה לסוריא | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52214 | |
ממתי / lol | |
סוריא (יום חמישי, 09/09/2004 שעה 7:43) בתשובה לבובה | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52206 | |
גרילה ו''טרור'' - ניצחון האימה | |
מיכאל שרון (יום רביעי, 08/09/2004 שעה 13:47) | |
1) הטרור הוא נישקו של כוח קטן מול כוח עדיף בהרבה. להלן דוגמאות: - הגרילה הרוסית נגד הצבא הגדול la grande arme’e של נפוליאון ב-1812 - הספרדים כנגד נפוליאון בתמיכה בריטית -הודו סין (וויטנאם לאחר מכן) - אלג'יר - הגרילה של מרשל טיטו נגד הנאצים -דרא''פ - הלח''י והאצ''ל 2) לעיתים הורגים גם אזרחים חפים מפשע (כפי שצבאות סדירים עושים – למשל הפצצות בעלות הברית על גרמנייה ויפן בהן ניטבחו כ-3 מיליון אזרחים); ולעיתים לא. 3) לרוב הגרילה מטיבה היא של עם מדוכא כנגד עם כובש. לא תמיד, אך תמיד, מדובר בניסיון להשגת יעדים לאומיים או על-לאומיים (למשל, ''אומת האיסלאם'') ו/או חברתיים ודתיים-תרבותיים נגד כוח עדיף. לעיתים פעולה ראוותנית והרת דמים אחת משמשת לחיזוק כוחו של אירגון הגרילה לקראת דרישות מדיניות עתידיות (למשל, סלוק המערב מארצות האיסלאם, ותמיכה במאבק הפלשתינאי תוך הרתעת המערב מתמיכה בישראל – המקרה של אל-קאידה. או אף ביטול חוק הרעלה בצרפת) 4) עם פרוק בריה''מ , יצירת עולם חד מעצמתי וההשתכללות הטכנולוגית העצומה של המדינות העשירות והגדולות, הפכה הגרילה יותר נואשת ומבוזרת וזכתה כמובן לכינוי ''טרור'' מצד יריביה. 5) התחזקות הטרור מביאה מצידה להגברת אמצעי הדיכוי הפנימי של המדינות המותקפות ומשמשת עילה לחוגים השליטים לאכוף טרור אזרחי כלפי נתינהם בשם ה''בטחון''. מגמה זו תתחזק בעתיד במעגלים של טרור מול דיכוי אזרחי כתגובת נגד. 1984 והאח הגדול כבר בפתח. 6) בנוסף, מאפשר הטרור לחוגים השליטים במדינה לטמטם ולשתק את התבונה של אזרחיהם, למטרת השגת שילטון ממורכז וטוטלי. זאת באמצעות ליבוי רגשות זעם ונקם. אלה מצידם מאפשרים להצר את שדה התפיסה ומרחב ההכרה של האזרח לידי סדק קטן ומורעל-פרופוגנדה. כך למשל כבר היום מוצג ''הטרור'' לאזרח כדבר חסר סיבה (המנותק למשל מזיקה למאבק לאומי כלשהו – מאמרו התועמלני והמטיף למרמס-מגף של מר צדף מבליט זאת) זאת בדומה לשמאן השיבטי בעת הקדומה, שהישיג שליטה טוטלית באמצעות הפחדת בני השבט מפני כוחות שרירותיים ומטילי אימה. להלן ג'ורג' אורוול ב-1984 : ''העולם יהיה עולם של אימה בה במידה שיהיה עולם של ניצחון''. אימה - אמור ''טרור''. ניצחון - אמור ניצחון המדינה אך גם ניצחון העריצות ושילטון החושך. אצטט מ-1984 , המונח על הארון ליד מיטתי: ''אם רצונך בתמונה של העתיד, צייר בנפשך מגף דורס פני אדם - דורס ודורס, לעולם'' . ''לא תהיה אמנות, לא תהיה ספרות, לא יהיה מדע. לאחר שנהיה כל יכולים לא נהיה זקוקים עוד למדע. לא תהיה הבחנה בין יופי לכיעור. לא תהיה סקרנות. כל התענוגות המתחרים יחוסלו. אבל לעולם - אל נא תשכח זאת וינסטון - לעולם יהיה קיים יצר-השילטון, והוא ילך ויגבר, ילך ויתעדן. ולעולם, בכל רגע תמיד, יהיו קיימים שמחת הניצחון, הסיפוק לדרוס אויב חסר אונים. אם רצונך בתמונה של העתיד, צייר בנפשך מגף דורס פני אדם - דורס ודורס, לעולם''. וזכור כי כך יהיה לעולם. לעולם יהיו פני אדם לדרוס אותם, הכופר, אויב החברה, תמיד יהיה בנמצא, כדי שנוכל להדבירם ולהשפילם שוב ושוב. כל מה שעבר עליך מזמן שאתה בידינו, כל זה ימשך, וגרוע מזה. הריגול, הבגידות, המאסרים, העינויים, ההוצאות להורג, ההיעלמויות - כל זה לא יפסק לעולם. העולם יהיה עולם של אימה בה במידה שיהיה עולם של ניצחון. קישור: מהותה של הגרילה המודרנית | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52211 | |
גרילה ו''טרור'' - ניצחון האימה | |
לוי (יום רביעי, 08/09/2004 שעה 22:22) בתשובה למיכאל שרון | |
לא מסכים אתך . רוב הצלחות הטרור הם פועל יוצא של תמיכה חיצונית של אינטרסנט . הטרור הפלשתינאי נתמך בצורה מאסיבית ביותר ע''י מדינות ערב ע''י רוסיה והאחוד הארופאי , ללא תמיכה פוליטית וכספית זו הטרור היה מחוסל מזמן . גם הטרור נגד ארה''ב בעירק נתמך ע''י אירן , האיחוד האירופאי ורוסיה ללא תמיכה זו הסיפור היה שינה . גורם נוסף היא החלטיות המלחמה בטרור . אם רוסיה תתעשת ותחליט על מלחמת חורמה התסריט ישתנה . | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52213 | |
נכון, לטרור יש מקורות תגבור וחיזוק | |
מיכאל שרון (יום חמישי, 09/09/2004 שעה 6:52) בתשובה ללוי | |
חיצוניים, חלקם מטעמים ''זרים'' וחלקם מטעמי סולידריות ערכית, תרבותית, חברתית או על-לאומית. במקרה של הפלשתינאים - סולידריות ערכית היא האנטישמיות; תרבותית -מלחמה בפולש מערבי (ובהשפעה מערבית) לאדמות ''האומה האיסלאמית'' (אל קאידה - הרואה בישראל ''הצלבנים החדשים''). על-לאומית: מניעת אובדן פלשתין לאיסלאם ולאומה הערבית כפי שאבדה ספרד. בהקשר זה הפלשתינאים כיום הינם יותר פאן-ערביסטים מכל מדינת ערב אחרת, ונאחזים ב''צומוד'' - האחזות באדמה - כולל גם ערביי ישראל. ויש חלקים באליטות בישראל התומכים בטרור, וכנראה בבלי דעת שואפים להנציחו ולא להשיג הכרעה נגדו, שכן הדבר משמש להידוק הדיכוי הפנימי כנגד חלקים באוכלוסיה באיצטלה של ''בטחון'' (בדוגמא שהבאת - הגברת תקציבי המחלקה היהודית בשב''כ) - למשל הגדלת תקציבי בטחון הזורם בחלקיו לאליטות הביטחוניסטיות של השמאל - ראה אפרים סנה. כאן כבר מדובר בשימוש באימה לשם הגברת שליטה וחתירה, יתכן, המודעת למחצה, למדינת אימים טוטליטרית. _______________ קישור: איש העשירונים התחתונים ואליטות ביטחוניזם השמאל הדרך להלחם בטרור היא לחסום את מקורות תגבורו ולחנוק אותו, וכתבתי אמנם על כך לא אחת. עדיף לראות את הטרור באופן מפוקח ולא לנצל את הרעה הזאת בשביל לטמטם את האוכלוסיה הישראלית בהבלים. ****************************************************** מדיכוי פוליטי מצד שדרות אליטה שולטות, מיד קשה ושרירותיות - רבים הם המפסידים, כולל קרבנות הטרור. איוולת יכולה לשרת רק את הגברת החולשה והכשל, ואת ההתעמרות בחלקים שונים באוכלוסיה הישראלית (כולל במתנחלים), וזאת בשם ''החוסן והכוח''. טלי קורה מבין עיניך (כתבתי לאחת המגיבות). אם לא הצלחתי לעשות זאת, שאי בתוצאות ואל ''תייללי''. כפי שאמרתי, לעיתים גרילה פוגעת באזרחים (כפי שעושים צבאות סדירים, ובאופן המוני) ולעיתים לא. הווייטקונג פגעו באזרחים רבים. המחתרות האיריות, משני הצדדים - ה-IRA והמחתרת הפרוטסטנטית פגעו באזרחים רבים (כולל בלונדון עצמה). ויש עוד דוגמאות. כולל בנשים וילדים. מטען חבלה או מכונית תופת אינן מבחינים בין עולל לבין מילואימניק בן 45 . את לא רואה שעובדים עלייך אנשי ''הסברה'' שלומיאליים שאין להם כל מושג בהסברה, ולכן הם מפיצים שקרים מתוך הנחה שהאזרחים הם בהמות חסרות ידע ובעלי זכרון קצר? ********** הטרור הוא ניסיון של אנשי גרילה להשיג אפקטיביות באמצעות זריעת חרדה והטלת אימה, כאשר בלוחמה כנגד חיילים (והם מנסים כמובן גם לתקוף עמדות צה''ל) הם ניתקלים בכוח וטכנולוגיה עדיפים בהרבה. זאת כשם שהאמריקנים בוויטנאם, כאשר לא יכלו לוויטקונג בלוחמה סדירה, עברו להפצצת אזרחים באיזורים חקלאיים, כפריים שלווים. וכאשר הצבאות היפניים או הגרמניים לא ניתנו להכרעה מהירה,עברו בנות הברית לטבח ענקי של אזרחים באמצעות הפצצות עם 1000 מפציצים כבדים בממוצע מידי לילה. זאת בשביל להשיג אפקטיביות. עובדים עלינו מסבירים שלומיאליים שזורים חול ושקרים בעיניים כתחליף להסברה אפקטיבית של בעלי מקצוע. למה? תשאלי את משרד החוץ שנותנים דוגמא מובילה, וכל מיני מתנדבים בעלי רצון טוב אך חסרי כישורים. קישור: מהותה של הגרילה (הטרור) המודרנית | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52218 | |
דוגמה לניצחון הימנים... | |
מושה (יום חמישי, 09/09/2004 שעה 11:32) בתשובה למיכאל שרון | |
זהו רבותי מחר בבוקר אני מתאשפז מאת: חוח האחדו 05/05/04 | 05:19 כאן בבית חולים פרטי לעבור ניתוח לקיצור הפין שלי. שנים אני חולם לעבור את התהליך הזה אבל פחדתי תמיד (משהו פסיכולוגי) מלגעת בו שמא יהיו לי אחר כך כאבים לכל החיים. היום בשיטה החדשנית הניתוח אורך בדיוק חצי שעה וההחלמה היא מהירה. זהו שכנעו אותי לא לפחד והבטיחו לי פין מקוצר ל18 סמ' שיעבוד כמו שצריך. תוך שבועיים אני חוזר לפעילות מלאה. אז תאחלו לי בהצלחה. | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52219 | |
אפשר גם להתחתן עם אשה מסרסת.. | |
מיכאל שרון (יום חמישי, 09/09/2004 שעה 13:44) בתשובה למושה | |
![]() | ![]() |
http://www.faz.co.il/thread?rep=52212 | |
טלי פחימה | |
לוי (יום רביעי, 08/09/2004 שעה 22:31) | |
במקום להעמיד לדין את בילין , אורי אבנרי , כמה מנהלי שבכ לשעבר , גנרלים בדימוס משועממים ושאר ירקות התלבשו על פחימה כי היא חלשה וקטנה . הערימה האחרת מבוצרת . עוד קשקוש של המחלקה האנטי יהודית בשבכ . מסכנים צריכים להאבק נגד הקיצוץ בתקציבם או בכלל חיסולם . | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |