פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
בא בריון לשכונה
נמרוד פינסקי (יום ראשון, 08/08/2004 שעה 14:00)


בא בריון לשכונה

נמרוד פינסקי




בא בריון לשכונה - בנימין נתניהו, חושב שמרגרט תאצ'ר קטנה עליו ומחליט לשבור שיאים חדשים באכזריות.
מחליט לפטר, לקצץ, לפגוע בתנאי עבודה ולהסית מדינה שלמה נגד אנשים שהוא מינה בעצמו.

ועם ישראל - לא חדש בבורותו. עם טיפש ועיוור. החבר'ה מהשכונה בקריית גת סומכים על ביבי: ''רק ביבי'', הם צוהלים בגאווה ברברית ומטומטמת. ''הוא צודק, הוא יציל אותנו''. מה חבל שאותם בורים לא מבינים שביבי הוא הגורם להנצחת הפערים, להרעה בתנאיהם, לפגיעה בחינוך ילדיהם ולאותה הסיבה שהם יושבים כל יום בקיוסק השכונתי ומשחקים אותה ''מביני מערכת'' כשבעצם הם משרתים את האינטרס של המעמד העליון.

מדוע עובד בכיר ברשות הנמלים יושב כל היום, לא עושה כלום, מרוויח 40,000 ש''ח וזה לא בסדר ואילו בעלי הון כגון שרי אריסון עושים אותו דבר וזה כן בסדר? מה, אם העסק הוא פרטי אז הם לא גונבים מאיתנו? אלו כספי מיסים, ואלו כספי חשבונות בנק.

ועל מה שר האוצר מתלונן בכלל? הרי הממשלה היא זו שקובעת את מחירי תפעול הנמלים! יקר לך, ביבי? תוריד. אתה לא צריך לפטר אנשים בשביל זה. תאמין לי שאף אחד לא ישבות לך אם תוריד שכר של 40,000 ₪.

ומה באמת עם רוב עובדי הנמלים שמרוויחים 5,000-10,000 ₪ בחודש כשכל שקל נוסף שנכנס לחשבון מגיע מפרמיות המחושב לפי שעות העובדה. מה עם אלו שעובדים כל יום 14-15 שעות? גם הם גונבים את המדינה?
הליכוד אוהב לתקוף את ראשי הוועדים. הוא אוהב להסית את העם נגדם. לרגע אחד אפשר ממש לשכוח שחברי הליכוד בעצמם הם אלו שמינו את אותם ראשי ועדים לתפקידם.
''מינוי פוליטי'' קוראים לזה. כרגע אותם ראשי ועדים בירוקרטיים נותנים לביבי לתקוף אותם (במחירי משכורות עתק) ובתמורה הם יקבלו אחוזים מבעלות על הנמלים כשיימכרו לעסקנים פרטיים.
ביבי אמנם מסית נגדם מפני אינטרסים אישיים, אולם אני מתנגד אליהם מפני היותם בירוקרטים מושחתים (גם עמיר פרץ לא יוצא נקי).

בואו ניסע לטיול באנגליה, שם זהו ''כבוד גדול'' להיות עובד בנמלים. אתה חי לך בהפתעה מיום ליום. אולי היום תעבוד, אולי לא. יום כן, יום לא. תלוי בביקוש. המשכורת-לפי ימי עבודה. אם אתה עובד, תקבל את הפרוטות שלך. אם לא צריך אותך-לא תקבל כלום.
אחלה שאיפה, מר נתניהו. זה באמת יציל אותנו מאבדון.

אז מי באמת יקבל את הנמלים לידיו? אחד השמות המוזכרים הוא יולי עופר, בעל חברת ''צים'' וחבר טוב מאוד של ביבי-את-שרון.
גם חברת ''צים'' הופרטה. מה הרפורמות שקיבלנו? פיטורים המוניים וזרימה של עובדים מהגרים שעבדו בתנאי חרפה. ''עובדי קבלן'' נהוג לאמר. חסרי זכויות, כבוד, כסף ובחירה. המטרה של מעסיק פרטי היא להרוויח, שכר ותנאים של עובדים נוגסים לו ברווח ולכן הוא יעשה הכל כדי לפגוע בהם. תחרות לא ראינו. דרך אגב, עופר איים בשביתה הנוכחית שלא יעבוד עם נמלים ישראלים... I wonder why? חברות כוח האדם באמת הולכות לחגוג אחרי ההפרטות. הן הולכות לקבל מסה עצומה של פועלי יזע, עובדים מסכנים שנואשו ממציאת עבודה רצינית עם תנאים טובים למחייה. למי עוזרות אותן חברות כוח אדם (חוץ מבעלי ההון החזירים)? לחברינו ביבי, שרון, פרס, ברק, רבין וכו'. איך? הם מספקים להם עובדים ע''י הפרטה שיוצרת פיטורים, ואלו עוזרים לממן קמפיינים של בחירות-למען הכיסא!

אין ספק, כשלוקחים מכולם את המשכורות שלהם, כשהמדינה לא משקיעה שקל בחינוך, בנמלים, ברשות הדואר, בבתי הזיקוק וכו' באמת חוסכים כסף.

יופי ביבי... קנית אותנו!




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


  מלים כדרבנות!  (יועזר) (2 תגובות בפתיל)
  (ללא כותרת)  (סתם אחד)
  אחרי כל מה שאמרת...  (אפריימק'ה)
  התנפלות עונתית  (אריה פרלמן) (11 תגובות בפתיל)
  אומר לך, נמרוד'קה  (יובל רבינוביץ)
  שתי תשובות  (נמרוד פינסקי) (3 תגובות בפתיל)
  אכן, ביריון עם אידאולוגיה  (גבי בחן) (3 תגובות בפתיל)

חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי